1. Ploiesti Sud- Dambu- Corlatesti- Zanoaga- Draganesti Prahova- Ciorani- Ialomita- Armasesti si
Urziceni- Cazanesti- Andrasesti- Ram. Amara- Slobozia Veche- Ram. Slobozia Noua- Slobozia Noua-
Tandarei (linia 701, in lungime de 139 km, inaugurata in 1912. Electrificata intre Ploiesti Sud- Corlatesti si
dublata intre Zanoaga-Draganesti Prahova, Ciorani-Ialomita si Cazanesti-Andrasesti. Se circula in
sistem BLA de la Ploiesti Sud la Slobozia Veche, respectiv in sistem cale libera de la Slobozia Veche la
Tandarei. Intre Slobozia Veche si Tandarei linia este deschisa numai pentru traficul de marfa)
2. Buzau- Buzau Sud- Faurei- Faurei Ram. Ciresu- Spicu- Tandarei- Fetesti (linia 702, in lungime de 129 km,
inaugurata in 1872 de la Buzau la Faurei, respectiv in 1887 de la Faurei la Fetesti. Linia este electrificata
in totalitate si dublata aproape in totalitate, cu exceptia portiunii dintre Faurei si Faurei Ram. Ciresu. Este
echipata cu BLA)
3. Galati- Tulucesti- Foltesti- Targu Bujor- Beresti- Barlad (linia 703, in lungime de 109 km, inaugurata in
1912. Si in 1990 era sectie cu conducere centralizata, desi cel putin o statie- fosta HM Balabanesti-
avea semnalizare mecanica. Linie inchiriata operatorului privat TFC)
4. Marasesti- Ram. General Eremia Grigorescu (Doaga)- General Eremia Grigorescu (Doaga)- Tecuci Ram. Cosmesti-
Tecuci- Sendreni- Ram. Barbosi Triaj Post 14- Barbosi (Calatori). (Linia 704, in lungime de 90 km, inaugurata in
1872. Este dublata in totalitate, echipata cu BLA. In privinta electrificarii, aceasta s-a realizat in etape: in 1990
portiunile Marasesti- Doaga (General Eremia Grigorescu) si probabil Barbosi Calatori- Sendreni erau deja electrificate.
In primavara anului 1996 se termina de electrificat si portiunea Doaga- Tecuci. Se afla in curs de finalizare si lucrarile
de electrificare completa pe toata portiunea Tecuci- Sendreni)
5. Caciulati- Snagov Plaja HM (linia 706, in lungime de 16 km, inaugurata in 1948, prin "munca voluntara" a ceferistilor.
In 1990 se circula probabil la cale libera. Linia este inchiriata operatorului privat TFC. Ultimul tren de calatori a circulat pe aceasta linie in ?, ultimul tren de marfa in ?, iar ultimul tren turistic/special in ?. Linia ar mai fi deschisa teoretic pentru traficul de marfa)
6. Tandarei- Giurgeni/Lunca Dunarii (nr linie ?, in lungime de 15 km, inaugurata in 1943. Era probabil sectie cu conducere centralizata. In anii 80' au ajuns ultimile trenuri la Giurgeni/Lunca Dunarii, in 1992 la Gura Ialomitei HM si in 2005 la Chirana HM. Astazi linia este complet desfiintata si demontata din teren.)