|
| M100 Sectii secundare | |
|
+8Cris_Cr denismario.ruxanda Dionis dan tm gabrielcr Dr2005 andreiutzu ldh80 12 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 16 Oct 2014, 18:07 | |
| https://www.google.ro/maps/@44.2890552,23.8274051,190m/data=!3m1!1e3 Cabina de acar este/era anul trecut chiar la masca de siguranta. Din pacate nu am reusit sa o prind in poze, am fost surprins. la dus trenul chiar a oprit acolo dar eu eram pe culoar pe partea opusa cu conductorul care imi verifica biletul. Asa ca abia la intors m-am dumirit de ce a oprit. atit am putut sa prind, se vede ca era ingrijit. Sint sanse de a fi pozata mai bine rama, e paza, sint ciini, ce e acolo la rama? poate merge cineva cu aparat de pozat fiind afara din fabrica e o sansa de pozare. |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 01 Sept 2016, 10:55 | |
| Buna ziua,
Din statia Drobeta Turnu Severin Marfuri HM se face o ramificatie spre Cerneti, iar linia merge destul de mult. Stie cumva cineva despre ce sectie e vorba, si ce litera ar arata indicatorul de directie al semnalului de iesire din Severin Marfuri ? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 01 Sept 2016, 12:33 | |
| Merge pina la Antestatia Romag de unde linia se intoarce aproape perpendicular pe Simian la EM Husnicioara. pe google street se vede chiar intrarea in antestatie. Probabil ca la indicatorul de directie scrie A de la antestatie, dar daca se circula pe cale de manevra nu mai scrie nimic nici nu are indicator de directie. |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 01 Sept 2016, 12:59 | |
| Pai are indicator de directie. Si am mai facut cateva investigatii. De la Antestatia Romag de care zici tu, linia se bifurca, o parte merge la EM iar cealalta la Halânga la Termocentrala. Poate sa fie si R de la RAAN sau ROMAG ? Banuiesc ca era sectie fara BLA. |
| | | denismario.ruxanda
Numarul mesajelor : 35 Localizare : Cetatea Băniei Reputatie : 3997 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Mier 12 Apr 2017, 21:35 | |
| Astazi,am decis să aflu mai multe despre vechiul traseu al liniei craiova-calafat(cel pe la gara jiul vechi) asa ca l-am luat pe user-ul laur 133 si i-am propus să vizităm vechiul traseu al sectiei 912.După realizarea noului traseu,această linie a devenit linie industrială,deservind Electroputere SA un siloz de cereale si multe alte firme din zonă.Astăzi am mers de la strada caracal spre sud,trecând podul de la valea fetii si ajungând la noua linie de tren. https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0820.jpg Apoi am coborât pe o potecă și am ajuns sub pod https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0821.jpg https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0822.jpg iar acesta este lacul fetii https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0823.jpg https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0824.jpg Imagine de pe pod https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0910.jpg Și înapoi https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0911.jpg În față se vede fostul macaz spre calafat si linia de testare a metroului?!(după spusele tatălui meu,el spunea chiar că atunci când era copil își amintea chiar și a treia linie de alimentare cu curent a metroului,dar eu cred că defapt se testau locomotive aici,dacă poate cineva să elucideze misterul?...) https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0912.jpg Linia este într-o stare jalnică https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0913.jpg https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0914.jpg Mai departe găsim o substație de alimentare a curentului din catenară,locuită în prezent de aurolaci,cu geamri sparte,camere incendiate și desene obscene pe ziduri,iar pe jos era plin de prezervative ,un peisaj dezolant. https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0915.jpg ne continuăm drumul și vedem din întâmplare anul de fabricație al liniei... https://i.servimg.com/u/f58/19/67/02/45/img_0916.jpg mai mergem ce mergem și ajungem la cabina acarului de la punctul de oprire km 255-000. noi îl întrebăm dacă mai există activitate feroviară pe această linie,ținând cont de faptul că linia avea luciu dar era împânzită de buruieni și gunoaie,iar el ne răspunde că tura sa trecută a trecut un utilaj al cfr infrastructură spre jiul vechi,dar ultimul tren de marfă a trecut săptămâna trecută și a fost format din ldh și 2 vagoane. ne-am continuat drumul pe aliniamentul linie 912 cu direcția jiul nou. la podul peste strada caracal avem un oaspete... https://www.youtube.com/watch?v=fCeffZqijgY Sfârșit.Sper că v-a plăcut. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Mier 12 Apr 2017, 22:17 | |
| Vechiul traseu al caii ferate Craiova- Calafat, din interiorul orasului Craiova, a fost, in anii 70, intrerupt la traversarea strazii Calea Bucuresti, si sectionat in doua linii distincte:
-Partea sa Nordica (cuprinsa intre statia Craiova si pana in apropierea Caii Bucuresti) a fost transformata in linie industriala, pentru a deservi: o rampa militara, Metalcom si Pan-Grup.
-Partea sa sudica, cuprinsa intre vechea statie Jiu si Ram. Jiu (unde se racordeaza cu noul traseu al caii ferate Craiova- Calafat), a fost pastrata ca linie curenta.
Vechea statie Jiu este echipata cu o instalatie tip SBW si semnalizare mecanica, circulatia intre vechea statie Jiu si Ram. Jiu realizandu-se in sistemul intelegerii telefonice a caii libere.
Vechea statie Jiu deserveste (sau deservea) uzinele Electroputere Craiova, care, in 1990, se intindeau pe intreg perimetrul cuprins intre: calea ferata, Calea Bucuresti, Pod Electro, Bdul. Decebal (cu linie de tramvaie) si strada Caracal.
Dupa vechea statie Jiu, linia ferata se indreapta spre sud, traverseaza la nivel strada Caracal (in apropierea pasajului de nivel cu strada Caracal- pasaj prevazut cu o bariera mecanica- se poate observa semaforul de intrare in vechea statie Jiu), apoi traverseaza zona lacului Valea Fetii, si ajunge la Ram. Jiu (prevazuta tot cu instalatie tip SBW si semnalizare mecanica).
De aici, existau in 1990 doua linii:
-Una care permitea accesul spre noua statie Jiu
-Alta care permitea accesul direct spre Caracal, aceasta din urma fiind din pacate desfiintata!
|
| | | denismario.ruxanda
Numarul mesajelor : 35 Localizare : Cetatea Băniei Reputatie : 3997 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Mier 12 Apr 2017, 22:33 | |
| - ldh80 a scris:
- Vechiul traseu al caii ferate Craiova- Calafat, din interiorul orasului Craiova, a fost, in anii 70, intrerupt la traversarea strazii Calea Bucuresti, si sectionat in doua linii distincte:
-Partea sa Nordica (cuprinsa intre statia Craiova si pana in apropierea Caii Bucuresti) a fost transformata in linie industriala, pentru a deservi: o rampa militara, Metalcom si Pan-Grup.
-Partea sa sudica, cuprinsa intre vechea statie Jiu si Ram. Jiu (unde se racordeaza cu noul traseu al caii ferate Craiova- Calafat), a fost pastrata ca linie curenta.
Vechea statie Jiu este echipata cu o instalatie tip SBW si semnalizare mecanica, circulatia intre vechea statie Jiu si Ram. Jiu realizandu-se in sistemul intelegerii telefonice a caii libere.
Vechea statie Jiu deserveste (sau deservea) uzinele Electroputere Craiova, care, in 1990, se intindeau pe intreg perimetrul cuprins intre: calea ferata, Calea Bucuresti, Pod Electro, Bdul. Decebal (cu linie de tramvaie) si strada Caracal.
Dupa vechea statie Jiu, linia ferata se indreapta spre sud, traverseaza la nivel strada Caracal (in apropierea pasajului de nivel cu strada Caracal- pasaj prevazut cu o bariera mecanica- se poate observa semaforul de intrare in vechea statie Jiu), apoi traverseaza zona lacului Valea Fetii, si ajunge la Ram. Jiu (prevazuta tot cu instalatie tip SBW si semnalizare mecanica).
De aici, existau in 1990 doua linii:
-Una care permitea accesul spre noua statie Jiu
-Alta care permitea accesul direct spre Caracal, aceasta din urma fiind din pacate desfiintata!
poate permitea accesul direct spre statia calafat,nu caracal,in statia jiul nou se ramifica sectia 912 dpre caracal,ajungand ramificatia in gara banul maracine. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Mier 12 Apr 2017, 22:49 | |
| Faine poze felicitari pentru efortul depus. |
| | | Cris_Cr
Numarul mesajelor : 204 Varsta : 43 Localizare : Pelendava Reputatie : 3173 Data de inscriere : 06/10/2016
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 13 Apr 2017, 02:49 | |
| Mai exista si o linie industriala care pleaca din Cernele HM si merge la Termo 2 Craiova Trece pe deasupra drumului national Craiova Melinesti Stoina Tg Carbunesti. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 13 Apr 2017, 07:36 | |
| - denismario.ruxanda a scris:
- ldh80 a scris:
- Vechiul traseu al caii ferate Craiova- Calafat, din interiorul orasului Craiova, a fost, in anii 70, intrerupt la traversarea strazii Calea Bucuresti, si sectionat in doua linii distincte:
-Partea sa Nordica (cuprinsa intre statia Craiova si pana in apropierea Caii Bucuresti) a fost transformata in linie industriala, pentru a deservi: o rampa militara, Metalcom si Pan-Grup.
-Partea sa sudica, cuprinsa intre vechea statie Jiu si Ram. Jiu (unde se racordeaza cu noul traseu al caii ferate Craiova- Calafat), a fost pastrata ca linie curenta.
Vechea statie Jiu este echipata cu o instalatie tip SBW si semnalizare mecanica, circulatia intre vechea statie Jiu si Ram. Jiu realizandu-se in sistemul intelegerii telefonice a caii libere.
Vechea statie Jiu deserveste (sau deservea) uzinele Electroputere Craiova, care, in 1990, se intindeau pe intreg perimetrul cuprins intre: calea ferata, Calea Bucuresti, Pod Electro, Bdul. Decebal (cu linie de tramvaie) si strada Caracal.
Dupa vechea statie Jiu, linia ferata se indreapta spre sud, traverseaza la nivel strada Caracal (in apropierea pasajului de nivel cu strada Caracal- pasaj prevazut cu o bariera mecanica- se poate observa semaforul de intrare in vechea statie Jiu), apoi traverseaza zona lacului Valea Fetii, si ajunge la Ram. Jiu (prevazuta tot cu instalatie tip SBW si semnalizare mecanica).
De aici, existau in 1990 doua linii:
-Una care permitea accesul spre noua statie Jiu
-Alta care permitea accesul direct spre Caracal, aceasta din urma fiind din pacate desfiintata!
poate permitea accesul direct spre statia calafat,nu caracal,in statia jiul nou se ramifica sectia 912 dpre caracal,ajungand ramificatia in gara banul maracine. Da, scuze, spre statia Calafat am vrut sa spun! Felicitari si din partea mea pentru acest reportaj ! |
| | | denismario.ruxanda
Numarul mesajelor : 35 Localizare : Cetatea Băniei Reputatie : 3997 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 13 Apr 2017, 12:40 | |
| - ldh80 a scris:
- denismario.ruxanda a scris:
poate permitea accesul direct spre statia calafat,nu caracal,in statia jiul nou se ramifica sectia 912 dpre caracal,ajungand ramificatia in gara banul maracine.
Da, scuze, spre statia Calafat am vrut sa spun!
Felicitari si din partea mea pentru acest reportaj ! Multumesc mult,acest reportaj l-am facut din pură pasiune pentru trenuri si cai ferate si tot ce este legat de ele! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 13 Apr 2017, 13:06 | |
| Cu placere!
Si o intrebare legata de aceasta linie.
Dupa podul peste zona lacului Valea Fetii si pana la Ram. Jiu (de unde linia se racordeaza cu actuala linie Craiova- Calafat), se pot observa stalpi de electrificare!
Dar, ciudat lucru, acesti stalpi de electrificare se observa NUMAI in aceea zona, si nu pe intreaga linie dintre vechea statie Jiu si Ram. Jiu!
Daca in 1990 aceasta linie era electrificata, logic ar trebui ca intreaga linie Vechea gara Jiu- Ram. Jiu, dar si portiunea dintre Ram. Jiu- Noua Gara Jiu- Craiova de pe linia Craiova- Calafat, sa fi fost electrificata atunci!
Logica electrificarii acestor linii ar fi fost trimiterea locomotivelor electrice si a ramelor electrice produse de Eectroputere pe reteaua CFR electrificata. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 13 Apr 2017, 13:10 | |
| Sau mai exista o varianta.
Sa fi fost electrificata doar aceea scurta portiune (unde in fotografii se observa stalpi de electrificare), fara legatura cu restul retelei CFR electrificate!
Si aceea scurta portiune sa fi fost electrificata strict pentru testarea unor locomotive electrice produse la Electroputere! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 13 Apr 2017, 13:39 | |
| Acei stâlpi nu cred că au fost pentru electrificare. Iar ,,substație de alimentare a curentului din catenară" probabil e un fost transformator pentru pompele unui fost sistem de irigaţii. _________________ :TTT:
|
| | | denismario.ruxanda
Numarul mesajelor : 35 Localizare : Cetatea Băniei Reputatie : 3997 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 13 Apr 2017, 13:45 | |
| - ldh80 a scris:
- Cu placere!
Si o intrebare legata de aceasta linie.
Dupa podul peste zona lacului Valea Fetii si pana la Ram. Jiu (de unde linia se racordeaza cu actuala linie Craiova- Calafat), se pot observa stalpi de electrificare!
Dar, ciudat lucru, acesti stalpi de electrificare se observa NUMAI in aceea zona, si nu pe intreaga linie dintre vechea statie Jiu si Ram. Jiu!
Daca in 1990 aceasta linie era electrificata, logic ar trebui ca intreaga linie Vechea gara Jiu- Ram. Jiu, dar si portiunea dintre Ram. Jiu- Noua Gara Jiu- Craiova de pe linia Craiova- Calafat, sa fi fost electrificata atunci!
Logica electrificarii acestor linii ar fi fost trimiterea locomotivelor electrice si a ramelor electrice produse de Eectroputere pe reteaua CFR electrificata. Aceasta bucată de linie era electrificată din dreptul podului până când linia actuală ia curba spre punctul de oprire km 255-000,trecând de acea substație de alimentare.Tatăl meu spunea că aici se testau metrourile,el fiind la fel ca mine,pasionat de trenuri de mic copil,spunea că venea acolo și vedea metrourile.acea porțiune de linie avea și catenara și linia a treia după cum cunoaștem sistemul de alimentare al metrourilor.Eu mai degrabă cred că se testau locomotivele electrice. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare | |
| |
| | | | M100 Sectii secundare | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |