Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+95
dan tm
stefan_br
tyio
andreycj
marian1967
65-1125-7
Lumunita Stana
92Dragos
solomon1984
cardinal
DanyCfrPascani
gabrielle.niki
Dutzu
bogdan aldea
Mushu
mariuscfrbucuresti
Adisoft1991s
laur 133
gtavicecity
Norbi
IonutChircu
Ionutz
alinx3330
Razvan Tudor
mtk
allred
Rarau
Raduku09
Mihay
apmatei
Grigor
marius664
Radu
Vale
c o r v i n
alexmorph3us
AlexD
AeroX
mureseanu_976
bubu
Bobby_TM
Re6/6
florin.lifticariu
baiazid
Ciprian
vatmanul
Luna
cristy79
Gabry Gabriel
NicuS
The Legend
Jhonyla
Costin.B
@ndrey
rizelgeorgel2004
alex.alexus.tm
cfr500
DUAL
lifetec
cortexedge
George
Florin C
kristi kkk
Tomi13leu
marius_catalin84
ttavi
rich1974
Amiralul
phnegativ
cristi ar
Spartan1948
AndiCFR
19jimmy84
razvan - trenuri
IonutCFR2009
Radu Tudor
TVlad
Simply18
DPS
DAS 2011
Vitosa
redeme
mariushal
Adrian78
cstefan
Andrey_tm
Balto
maris.constantin
cristi CFR
lapsanszkitamas
Vlad
Teodor
Adirmvl
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeMier 16 Iul 2014, 08:58

Tot statul nu da banii la timp la CFR .. Acele datorii sunt de foarte multe ori penalizari cu duiumu!
La CFR ajung doar banii de salarii .. In rest, ciuciu! Trebuie sa intelegeti ca CFR Calatori,Infra si Marfa sunt modalitatea statului de a spala banii spre anumiti terti importanti, care dau cu banul la partid.Asa a fost, si asa va ramane mereu, cat va exista tara asta numita Romania pe harta .. fie ca va place, sau nu.
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
19jimmy84


Numarul mesajelor : 3168
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8510
Data de inscriere : 05/06/2010

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeMier 16 Iul 2014, 12:00

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/pericol-calea-ferata-500065.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/19Jimmy84
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeMier 16 Iul 2014, 14:24

http://www.zf.ro/zf-24/de-ce-sunt-biletele-la-cfr-calatori-mai-scumpe-decat-cele-de-la-autocar-daca-durata-calatoriei-este-mai-mare-12936493

Totusi nu poti sa compari o societate de stat cu 9000 de angajati cu o firma de transport cu cateva autocare si o suta de angajati
Daca stam sa analizam fiecare transport are avantaje si dezavantaje si adevarul e undeva la mijloc
Un comentariu mai bun si nu asa de negativ ca celelalte oricum conditiile de calatorie s-au imbunatatit in ultimii 5 ani

„De şase ani circul pe ruta Bucureşti-Timişoara cu trenul la vagonul de dormit. În general trenul are cam 30 de minute întârziere, *ură­ţenia este aşa şi asa, vagoane vechi, tapiţerie veche, bilete tot mai scumpe, deşi nu primesc nimic în plus pentru asta. Cu autocarul este puţin mai ieftin, dar foarte obositor, stai mereu cu ochii pe bagaje să nu plece alţii cu ele într-una din opriri, per total nu merită. Rămâne doar CFR-ul care sper să ofere servicii mai bune pentru banii pe care îi cer“, spune Lavinia.
Sus In jos
stefan_br
V.I.P Member
V.I.P Member
stefan_br


Numarul mesajelor : 511
Localizare : Braila/Bucuresti
Reputatie : 5791
Data de inscriere : 23/05/2010

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeMier 16 Iul 2014, 15:28

Le-am trimis niste ponturi celor de la ZF, sa vedem daca le vor lua si vor face niste articole care sa miste ceva.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6551
Reputatie : 12368
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeMier 16 Iul 2014, 16:06

19jimmy84 a scris:
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/pericol-calea-ferata-500065.html

Acela e firul de circulatie Chitila - Ram. Pajura, cu restrictie de viteza 30 km/h mare parte... stiu ei ceferistii de ce...  Razz 
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8258
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeMier 16 Iul 2014, 18:05

Spune bine acel pasager pe ziar : prea mult timp intre Suceava si Cluj Napoca. Nu este necesar sa opreasca in asa multe gari cu populatie mica, este nesimtire. Daca nu ar fi acel peisaj frumos ca sa faca calatoria mai interesanta...
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 382
Reputatie : 5146
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeMier 16 Iul 2014, 18:34

Parcurgerea traseului Suceava - Cluj Napoca, dar si multe alte trasee denota cat de conservatoare este gandirea dela CFR. Intr-adevar multe opriri de pe vremea cand aceste statii erau puncte de sectionare ( Vama, Pojorata,Floreni,etc. ) sau din alte motive ( Frasin, C-lung Est, Lunca Ilvei ). Ar trebui suprimate aceste opriri si introduse mai multe trenuri Regio care sa faca legatura cu trenurile IR. Dar aici apare din nou problema lipsei materialului rulant adecvat,Z-urile au disparut, Desiro nu sunt suficiente. Pe acest traseu mai apare o problema. Schimbarea locomotivei la IR-uri in statia Suceava, care mai adauga inca 20 min la timpii de mers. Dincolo de starea infrastructurii, pe orice traseu din tara se pot reduce timpii de mers cu 10 % numai din suprimari de opriri inutile, rebrusari, schimbari de locomotiva, ceea ce ar insemna economie de combustibil si calatori mai multi.
Sus In jos
Dutzu
V.I.P Member
V.I.P Member
Dutzu


Numarul mesajelor : 1597
Varsta : 28
Localizare : Iasi
Reputatie : 5974
Data de inscriere : 29/12/2012

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeMier 16 Iul 2014, 20:55

DAS 2011 a scris:
Parcurgerea traseului Suceava - Cluj Napoca, dar si multe alte trasee denota cat de conservatoare este gandirea dela CFR. Intr-adevar multe opriri de pe vremea cand aceste statii erau puncte de sectionare ( Vama, Pojorata,Floreni,etc. ) sau din alte motive ( Frasin, C-lung Est, Lunca Ilvei ). Ar trebui suprimate aceste opriri si introduse mai multe trenuri Regio care sa faca legatura cu trenurile IR. Dar aici apare din nou problema lipsei materialului rulant adecvat,Z-urile au disparut, Desiro nu sunt suficiente. Pe acest traseu mai apare o problema. Schimbarea locomotivei la IR-uri in statia Suceava, care mai adauga inca 20 min la timpii de mers. Dincolo de starea infrastructurii, pe orice traseu din tara se pot reduce timpii de mers cu 10 % numai din suprimari de opriri inutile, rebrusari, schimbari de locomotiva, ceea ce ar insemna economie de combustibil si calatori mai multi.

Mda nici eu nu am inteles ce folos are schimbarea locomotivei in Suceava, la IR-urile 1831, 1832 si 1833 se schimba locomotiva in Suceava, la astea stiu sigur la celelalte nu stiu Sad
la 1831 si 1832 din Cluj pana la Iasi veneau locomotivele depoului Cluj, dar din cauza unor mecanici care nu tin la materialul rulant, titularii nu mai lasa locomotivele de Cluj pana la Iasi deoarece au constatat disparatia unor obiecte din cabine.
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/96968659@N07/
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 11/11/2009

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeMier 16 Iul 2014, 21:26

Daca sunt titulari sa-le ia acasa! Asta cu titulari pe locomtive nu prea mai tine in ziua de azi, pai schimbul a doua mijloace la un tren implica niste costuri si timp.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5509
Data de inscriere : 23/07/2012

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeMier 16 Iul 2014, 22:32

Si daca nu se schimba locomotiva in Suceava, niste minute (9-10) se pierdeau oricum pentru ca se face revizia in tranzit a trenului. Acum, referitor la schimbarea asta a locomotivei: se intampla doar la 1832/1833, restul schimband doar mecanicul in Suceava (sau Campulung) si locomotiva la Cluj. Oricum, din ce stiu eu, cei de la Cluj au trimis telegrame, dar situatia a continuat si locomotivele lor tot ajungeau chinuite inapoi, asa ca le-au limitat turnusul la Burdujeni.
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8615
Data de inscriere : 19/04/2009

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeJoi 17 Iul 2014, 10:06

Se schimba si la 1766 si 1837 locomotiva la Suceava. Locomotiva de Cluj care merge cu 1766 se intoarce cu 1831, iar care merge cu 1832 se intoarce cu 1837.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2595
Varsta : 24
Reputatie : 7312
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeJoi 17 Iul 2014, 10:17

Doar in Romania se poate intampla asa ceva... Ce rost are sa shimbi locomotiva inutil?! scratch 
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5509
Data de inscriere : 23/07/2012

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeJoi 17 Iul 2014, 10:21

Ah da, am uitat ca vin cu trenuri diferite. Se schimba din acelasi motiv: cei de la Cluj nu vor ca locomotivele lor sa mai cada pe alte maini.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9017
Reputatie : 12868
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeJoi 17 Iul 2014, 10:54

Dar cum e posibil ca mecanicii unor depouri sa nu aiba respect pentru masinile altor depouri care le pica in mina?
Respect e cam mult spus pentru ca in mod normal ar fi obligatoriu sa aiba grija de locul lor de munca propriu zis.

E ca si cum un strungar nu ar curata spanul dupa un schimb, nu ar mai pune lichid de racire sau mai stiu eu cum.
Ce ii face pe unii sa strice ceea ce au facut altii?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitimeJoi 17 Iul 2014, 15:48

http://www.zf.ro/zf-24/transportatorii-privati-iau-fata-cfr-calatori-cu-oferte-mai-bune-12938612

Un bilet de tren pe ruta Predeal - Bucureşti costă 19 lei la Regiotrans, iar la CFR Călători costă 41 de lei.

În timp ce transportatorul de stat CFR Călători pierde pasageri şi cotă de piaţă din cauza ofertelor care nu ţin cont de con­cu­renţă, companiile private care au curse pe aceleaşi rute îşi cresc bu­sinessurile şi reuşesc să facă profit. De ce nu atra­ge CFR Călători mai mulţi pa­sa­geri?

„Am că­lă­torit cu un tren Re­gio­trans de la Predeal la Bu­cureşti în wee­kend. Deşi pu­team merge şi cu CFR Că­lă­tori, am ales să îmi cumpăr bilet la Re­gio­trans pentru că preţul era mai mic. Tariful pe care l-am plătit pe un bilet întreg a fost de 19 lei, iar condiţiile au fost bune. În tren era curat, exista aer con­diţionat“, a spus Roxana. Din Predeal pleacă spre Bucureşti la ora 14.30 un tren al transportatorului privat Regiotrans, care parcurge această dis­tanţă în două ore şi un sfert, tariful unui bilet fiind de 19 lei.

Cu aproape ju­mătate de oră mai devreme, la ora 14.07, pasagerii pot alege un tren InterRegio al CFR Că­lători pentru a par­curge aceas­tă dis­tan­ţă, însă preţul pe care ar tre­bui să îl plătească este de 41 de lei pe un bilet întreg, deşi dis­tanţa este par­cursă în două ore (cu doar un sfert de oră mai repede decât în ca­zul Re­giotrans).

Nici dacă aşteaptă până la ora 14.59 când circulă un tren InterCity al CFR Călători, pasagerii nu găsesc un preţ mai bun, din contră, călătoria costă 52,5 lei. Sin­gura cursă CFR Călători pe ruta Predeal-Bucureşti când biletul costă 19 lei, ca la RegioTrans, este cea de la ora 16, cu un tren Regio, ce parcurge însă această distanţă în trei ore.

„Tarifele practicate de CFR Călători sunt stabilite astfel încât nivelul tarifului de transport, împreună cu subvenţia acordată în condiţiile legii de la bugetul de stat, să acopere nivelul costurilor de transport al călătorilor pe calea ferata, inclusiv o cotă de profit prevazută de legislaţia în vigoare“, au explicat oficialii CFR Călători, întrebaţi de ZF cum stabilesc tarifele. Mai mult, ei au adăugat că „este foarte important de precizat  că la cumpărarea unui bilet dus-întors, călătorii beneficiază de o reducere de 10% şi în funcţie de perioada de anticipaţie reducerea poate ajunge până la 30% dacă se optează pentru achiziţia online“

Atât CFR Călători cât şi transportatorii privaţi primesc subvenţi de la stat pentru operare în funcţie de numărul de pasageri transportaţi.

Pierderile operaţionale ale CFR Călători s-au ridicat anul trecut la 89 de milioane de euro, iar traficul de pasageri la 48,5 milioane de persoane, în scădere cu 15% faţă de anul anterior, potrivi oficialilor companiei.

Piaţa de transport feroviar de călători se împarte între operatorul de stat CFR Călători şi companiile private Regiotrans, Transferoviar Călători, Regional şi alţi jucători mici cu afaceri de sub jumătate de milion de euro.

Compania Regiotrans din Braşov este cel mai mare jucător privat. Anul trecut compania şi-a crescut cifra de afaceri cu 8,7%, la 50 de milioane de euro. Mai mult a reuşit să obţină un profit de circa 15.000 de euro, după ce în 2012 obţinea pierderi de 9 milioane de euro, după cum arată datele de la Ministerul de Finanţe. Regiotrans a fost înfiinţată în anul 2005 de Costel Comana (51 de ani) din Ţepul (judeţul Galaţi) şi Iorgu Ganea (49 de ani) din satul Izvoru (Argeş).

Un alt transportator privat ce activează pe aceeaşi piaţă cu CFR Călători este compania Transferoviar Călători, cu afaceri de 14 milioane de euro, mai mari cu 9% faţă de anul anterior, şi un profit de jumătate de milion de euro în 2013, potrivit datelor de la Registrul Comerţului. Compania Transferoviar Călători este controlată de Transferoviar Grup SA (deţinută de Călin Mitică) cu 98% din acţiuni.

Şi compania privată Regional din Cluj Napoca a reuşit să îşi majoreze afacerile anul trecut cu 20%, la 6 milioane de euro şi să îşi reducă pierderile semnificativ. Compania este deţinută de Dumitru Pintea cu 15% din acţiuni, Stelian Frăţilă, cu 15% din acţiuni, Ramona Frăţilă cu un pachet de 15% şi cu 55% de Iulian Gaga, potrivit datelor de la Registrul Comerţului.

Anul trecut la CFR Călători a fost instituit management privat pentru eficientizarea activităţii companiei. Alexandra Gătej, fostul CEO al companiei Unilever South Central Europe şi fost consilier prezidenţial, a fost numită preşedinte în consiliul de administraţie (CA) al companiei de stat CFR  Călători iar Valentin Dorobanţu (40 de ani), care a lucrat anterior în CNADNR, AFER (Autoritatea Feroviară Română) şi CFR SA, a fost directorul general al CFR Călători până în acest an, când a demisionat din toate funcţiile de la transportatorul de stat.


Opriti dezastrul de la calea ferata, dar noi aruncam cu noroi in CFR Calatori. Cum ar fi ca si compania de stat sa puna in circulatie intre Brasov si Bucuresti, Bucuresti-Iasi, Bucuresti-Craiova, etc., doar R-uri cu mers de IR?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 61 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 61 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: