|
| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 08:58 | |
| Tot statul nu da banii la timp la CFR .. Acele datorii sunt de foarte multe ori penalizari cu duiumu! La CFR ajung doar banii de salarii .. In rest, ciuciu! Trebuie sa intelegeti ca CFR Calatori,Infra si Marfa sunt modalitatea statului de a spala banii spre anumiti terti importanti, care dau cu banul la partid.Asa a fost, si asa va ramane mereu, cat va exista tara asta numita Romania pe harta .. fie ca va place, sau nu. |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8565 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 12:00 | |
| http://www.libertatea.ro/detalii/articol/pericol-calea-ferata-500065.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 14:24 | |
| http://www.zf.ro/zf-24/de-ce-sunt-biletele-la-cfr-calatori-mai-scumpe-decat-cele-de-la-autocar-daca-durata-calatoriei-este-mai-mare-12936493
Totusi nu poti sa compari o societate de stat cu 9000 de angajati cu o firma de transport cu cateva autocare si o suta de angajati Daca stam sa analizam fiecare transport are avantaje si dezavantaje si adevarul e undeva la mijloc Un comentariu mai bun si nu asa de negativ ca celelalte oricum conditiile de calatorie s-au imbunatatit in ultimii 5 ani
„De şase ani circul pe ruta Bucureşti-Timişoara cu trenul la vagonul de dormit. În general trenul are cam 30 de minute întârziere, *urăţenia este aşa şi asa, vagoane vechi, tapiţerie veche, bilete tot mai scumpe, deşi nu primesc nimic în plus pentru asta. Cu autocarul este puţin mai ieftin, dar foarte obositor, stai mereu cu ochii pe bagaje să nu plece alţii cu ele într-una din opriri, per total nu merită. Rămâne doar CFR-ul care sper să ofere servicii mai bune pentru banii pe care îi cer“, spune Lavinia.
|
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5846 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 15:28 | |
| Le-am trimis niste ponturi celor de la ZF, sa vedem daca le vor lua si vor face niste articole care sa miste ceva. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 16:06 | |
| - 19jimmy84 a scris:
- http://www.libertatea.ro/detalii/articol/pericol-calea-ferata-500065.html
Acela e firul de circulatie Chitila - Ram. Pajura, cu restrictie de viteza 30 km/h mare parte... stiu ei ceferistii de ce... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 18:05 | |
| Spune bine acel pasager pe ziar : prea mult timp intre Suceava si Cluj Napoca. Nu este necesar sa opreasca in asa multe gari cu populatie mica, este nesimtire. Daca nu ar fi acel peisaj frumos ca sa faca calatoria mai interesanta... |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 18:34 | |
| Parcurgerea traseului Suceava - Cluj Napoca, dar si multe alte trasee denota cat de conservatoare este gandirea dela CFR. Intr-adevar multe opriri de pe vremea cand aceste statii erau puncte de sectionare ( Vama, Pojorata,Floreni,etc. ) sau din alte motive ( Frasin, C-lung Est, Lunca Ilvei ). Ar trebui suprimate aceste opriri si introduse mai multe trenuri Regio care sa faca legatura cu trenurile IR. Dar aici apare din nou problema lipsei materialului rulant adecvat,Z-urile au disparut, Desiro nu sunt suficiente. Pe acest traseu mai apare o problema. Schimbarea locomotivei la IR-uri in statia Suceava, care mai adauga inca 20 min la timpii de mers. Dincolo de starea infrastructurii, pe orice traseu din tara se pot reduce timpii de mers cu 10 % numai din suprimari de opriri inutile, rebrusari, schimbari de locomotiva, ceea ce ar insemna economie de combustibil si calatori mai multi. |
| | | Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6029 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 20:55 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Parcurgerea traseului Suceava - Cluj Napoca, dar si multe alte trasee denota cat de conservatoare este gandirea dela CFR. Intr-adevar multe opriri de pe vremea cand aceste statii erau puncte de sectionare ( Vama, Pojorata,Floreni,etc. ) sau din alte motive ( Frasin, C-lung Est, Lunca Ilvei ). Ar trebui suprimate aceste opriri si introduse mai multe trenuri Regio care sa faca legatura cu trenurile IR. Dar aici apare din nou problema lipsei materialului rulant adecvat,Z-urile au disparut, Desiro nu sunt suficiente. Pe acest traseu mai apare o problema. Schimbarea locomotivei la IR-uri in statia Suceava, care mai adauga inca 20 min la timpii de mers. Dincolo de starea infrastructurii, pe orice traseu din tara se pot reduce timpii de mers cu 10 % numai din suprimari de opriri inutile, rebrusari, schimbari de locomotiva, ceea ce ar insemna economie de combustibil si calatori mai multi.
Mda nici eu nu am inteles ce folos are schimbarea locomotivei in Suceava, la IR-urile 1831, 1832 si 1833 se schimba locomotiva in Suceava, la astea stiu sigur la celelalte nu stiu la 1831 si 1832 din Cluj pana la Iasi veneau locomotivele depoului Cluj, dar din cauza unor mecanici care nu tin la materialul rulant, titularii nu mai lasa locomotivele de Cluj pana la Iasi deoarece au constatat disparatia unor obiecte din cabine. |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 21:26 | |
| Daca sunt titulari sa-le ia acasa! Asta cu titulari pe locomtive nu prea mai tine in ziua de azi, pai schimbul a doua mijloace la un tren implica niste costuri si timp. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 22:32 | |
| Si daca nu se schimba locomotiva in Suceava, niste minute (9-10) se pierdeau oricum pentru ca se face revizia in tranzit a trenului. Acum, referitor la schimbarea asta a locomotivei: se intampla doar la 1832/1833, restul schimband doar mecanicul in Suceava (sau Campulung) si locomotiva la Cluj. Oricum, din ce stiu eu, cei de la Cluj au trimis telegrame, dar situatia a continuat si locomotivele lor tot ajungeau chinuite inapoi, asa ca le-au limitat turnusul la Burdujeni. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 17 Iul 2014, 10:06 | |
| Se schimba si la 1766 si 1837 locomotiva la Suceava. Locomotiva de Cluj care merge cu 1766 se intoarce cu 1831, iar care merge cu 1832 se intoarce cu 1837. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 17 Iul 2014, 10:17 | |
| Doar in Romania se poate intampla asa ceva... Ce rost are sa shimbi locomotiva inutil?! |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 17 Iul 2014, 10:21 | |
| Ah da, am uitat ca vin cu trenuri diferite. Se schimba din acelasi motiv: cei de la Cluj nu vor ca locomotivele lor sa mai cada pe alte maini. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 17 Iul 2014, 10:54 | |
| Dar cum e posibil ca mecanicii unor depouri sa nu aiba respect pentru masinile altor depouri care le pica in mina? Respect e cam mult spus pentru ca in mod normal ar fi obligatoriu sa aiba grija de locul lor de munca propriu zis.
E ca si cum un strungar nu ar curata spanul dupa un schimb, nu ar mai pune lichid de racire sau mai stiu eu cum. Ce ii face pe unii sa strice ceea ce au facut altii? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 17 Iul 2014, 15:48 | |
| http://www.zf.ro/zf-24/transportatorii-privati-iau-fata-cfr-calatori-cu-oferte-mai-bune-12938612
Un bilet de tren pe ruta Predeal - Bucureşti costă 19 lei la Regiotrans, iar la CFR Călători costă 41 de lei.
În timp ce transportatorul de stat CFR Călători pierde pasageri şi cotă de piaţă din cauza ofertelor care nu ţin cont de concurenţă, companiile private care au curse pe aceleaşi rute îşi cresc businessurile şi reuşesc să facă profit. De ce nu atrage CFR Călători mai mulţi pasageri?
„Am călătorit cu un tren Regiotrans de la Predeal la Bucureşti în weekend. Deşi puteam merge şi cu CFR Călători, am ales să îmi cumpăr bilet la Regiotrans pentru că preţul era mai mic. Tariful pe care l-am plătit pe un bilet întreg a fost de 19 lei, iar condiţiile au fost bune. În tren era curat, exista aer condiţionat“, a spus Roxana. Din Predeal pleacă spre Bucureşti la ora 14.30 un tren al transportatorului privat Regiotrans, care parcurge această distanţă în două ore şi un sfert, tariful unui bilet fiind de 19 lei.
Cu aproape jumătate de oră mai devreme, la ora 14.07, pasagerii pot alege un tren InterRegio al CFR Călători pentru a parcurge această distanţă, însă preţul pe care ar trebui să îl plătească este de 41 de lei pe un bilet întreg, deşi distanţa este parcursă în două ore (cu doar un sfert de oră mai repede decât în cazul Regiotrans).
Nici dacă aşteaptă până la ora 14.59 când circulă un tren InterCity al CFR Călători, pasagerii nu găsesc un preţ mai bun, din contră, călătoria costă 52,5 lei. Singura cursă CFR Călători pe ruta Predeal-Bucureşti când biletul costă 19 lei, ca la RegioTrans, este cea de la ora 16, cu un tren Regio, ce parcurge însă această distanţă în trei ore.
„Tarifele practicate de CFR Călători sunt stabilite astfel încât nivelul tarifului de transport, împreună cu subvenţia acordată în condiţiile legii de la bugetul de stat, să acopere nivelul costurilor de transport al călătorilor pe calea ferata, inclusiv o cotă de profit prevazută de legislaţia în vigoare“, au explicat oficialii CFR Călători, întrebaţi de ZF cum stabilesc tarifele. Mai mult, ei au adăugat că „este foarte important de precizat că la cumpărarea unui bilet dus-întors, călătorii beneficiază de o reducere de 10% şi în funcţie de perioada de anticipaţie reducerea poate ajunge până la 30% dacă se optează pentru achiziţia online“
Atât CFR Călători cât şi transportatorii privaţi primesc subvenţi de la stat pentru operare în funcţie de numărul de pasageri transportaţi.
Pierderile operaţionale ale CFR Călători s-au ridicat anul trecut la 89 de milioane de euro, iar traficul de pasageri la 48,5 milioane de persoane, în scădere cu 15% faţă de anul anterior, potrivi oficialilor companiei.
Piaţa de transport feroviar de călători se împarte între operatorul de stat CFR Călători şi companiile private Regiotrans, Transferoviar Călători, Regional şi alţi jucători mici cu afaceri de sub jumătate de milion de euro.
Compania Regiotrans din Braşov este cel mai mare jucător privat. Anul trecut compania şi-a crescut cifra de afaceri cu 8,7%, la 50 de milioane de euro. Mai mult a reuşit să obţină un profit de circa 15.000 de euro, după ce în 2012 obţinea pierderi de 9 milioane de euro, după cum arată datele de la Ministerul de Finanţe. Regiotrans a fost înfiinţată în anul 2005 de Costel Comana (51 de ani) din Ţepul (judeţul Galaţi) şi Iorgu Ganea (49 de ani) din satul Izvoru (Argeş).
Un alt transportator privat ce activează pe aceeaşi piaţă cu CFR Călători este compania Transferoviar Călători, cu afaceri de 14 milioane de euro, mai mari cu 9% faţă de anul anterior, şi un profit de jumătate de milion de euro în 2013, potrivit datelor de la Registrul Comerţului. Compania Transferoviar Călători este controlată de Transferoviar Grup SA (deţinută de Călin Mitică) cu 98% din acţiuni.
Şi compania privată Regional din Cluj Napoca a reuşit să îşi majoreze afacerile anul trecut cu 20%, la 6 milioane de euro şi să îşi reducă pierderile semnificativ. Compania este deţinută de Dumitru Pintea cu 15% din acţiuni, Stelian Frăţilă, cu 15% din acţiuni, Ramona Frăţilă cu un pachet de 15% şi cu 55% de Iulian Gaga, potrivit datelor de la Registrul Comerţului.
Anul trecut la CFR Călători a fost instituit management privat pentru eficientizarea activităţii companiei. Alexandra Gătej, fostul CEO al companiei Unilever South Central Europe şi fost consilier prezidenţial, a fost numită preşedinte în consiliul de administraţie (CA) al companiei de stat CFR Călători iar Valentin Dorobanţu (40 de ani), care a lucrat anterior în CNADNR, AFER (Autoritatea Feroviară Română) şi CFR SA, a fost directorul general al CFR Călători până în acest an, când a demisionat din toate funcţiile de la transportatorul de stat.
Opriti dezastrul de la calea ferata, dar noi aruncam cu noroi in CFR Calatori. Cum ar fi ca si compania de stat sa puna in circulatie intre Brasov si Bucuresti, Bucuresti-Iasi, Bucuresti-Craiova, etc., doar R-uri cu mers de IR? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |