|
| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4301 Data de inscriere : 25/06/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 14 Iul 2014, 13:09 | |
| Ferea, s-a prins Ziarul Financiar ca treaba nu e buna: http://www.zf.ro/eveniment/cererea-pentru-deplasarile-cu-trenul-s-a-prabusit-dupa-revolutie-doar-57-mil-calatorii-anul-trecut-de-sapte-ori-mai-putine-decat-in-1990-12932206 |
| | | tyio
Numarul mesajelor : 3 Localizare : bucuresti Reputatie : 5170 Data de inscriere : 01/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 15 Iul 2014, 08:44 | |
| http://www.zf.ro/eveniment/material-rulant-vechi-de-peste-25-de-ani-mai-putin-de-jumatate-din-vagoanele-cfr-calatori-sunt-in-circulatie-si-doar-400-din-cele-700-de-locomotive-12934455 |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 15 Iul 2014, 08:58 | |
| Nimic mai fals, CFR Calatori nu are mai mult de 350-400vagoane de calatori apte de circulatie....cred ca sunt in Grivita mai multe trase pe linie moarta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 15 Iul 2014, 09:44 | |
| La sfârşitul anului 2013, CFR Călători avea 920 vagoane funcţionale dintr-un total de vreo 2300. Şi chiar se foloseau şi se folosesc (ţineţi cont că vagoanele astea, împreună cu în jur de 100 automotoare, trebuie să formeze peste 1300 de trenuri). Vreo 200 de vagoane diferite poţi vedea dacă stai o zi în Gara de Nord. În schimb, acel procent de 70% vagoane nemodernizate se referă la tot parcul, adică cele 2300 de vagoane, nu la cele ~ 900 de vagoane funcţionale. Plus că în acele vagoane nemodernizate am impresia că intră şi 20-54/55, că Y-urile, 19-47/57-urile şi 21-47-urile le cam numeri pe degete. A, că multe vagoane au nişte turnusuri de tot râsul (mai mult stau decât să meargă) e altă mâncare de peşte, e loc de o eficientizare aici.
Citez din raportul de activitate pe 2013: ,,În prezent, în structura parcului inventar S.N.T.F.C. se regăsesc un număr de 2304 vagoane dintre care: o 2055 vagoane clasă, în urmatoarea structură: • 254 vagoane climatizate salon AVA clasa I-a, seriile 1070, 1090, 1091 şi clasa a II-a, seriile 2087, 2176, 2186, 2187, 8487, 8987 nou construite în perioada 2005-2011; • 50 vagoane AVA 200 compartimentate, clasa a II-a, climatizate, seria 2190, nou construite în perioada 1996–2006; • 351 vagoane climatizate, seriile 1131, 1954, 1970, 1983, 1976, 1983, 1987, 3076, 2031, 2049, 2068, 2081, 2083, 2131, 2170, 2276, 2296, 8376, 8476, 8483, 8496, 8576, 2068 modernizate in perioada 2006-2011, o parte de provenienta externa; • 406 vagoane neclimatizate seriile 1056, 1954, 1955, 1956, 2054, 2055, 2058, 2049, 2076 modernizate începand cu 1998 cu ocazia reparaţiei generale; • 164 vagoane etajate individuale, climatizate, seriile 2616, 3616, 8416 modernizate în perioada 2005-2011; • 7 cupluri etajate – 28 vagoane climatizate, modernizate în perioada 2008-2013; • 72 vagoane seriile 1980, 2180 construcţie 1993, Germania; • 728 vagoane vechi (cu o vârstă mai mare de 40 ani); • 2 vagoane seria 9883 destinate transportului de automobile, provenienţă externă. o 249 vagoane de dormit, cuşetă, restaurant în următoarea structură: • 227 vagoane cu locuri de dormit, provenind în urma fuziunii cu CFR Gevaro, din care 9 de construcţie nouă, în perioada 2009 – 2011; • 22 vagoane restaurant seria 8976, 8896 modernizate în perioada 2002-2008."
Durata de viaţă a unui vagon produs înainte de 1993 e de peste 30 de ani. Iar condiţiile de călătorie, dacă comparăm cu situaţia de acum 10 ani sau chiar de acum 6 ani, s-au îmbunătăţit vizibil... avem aer condiţionat pe majoritatea trenurilor, prize, uşi automate, căldură iarna (prin 2006 încă mai era zăpadă pe holurile acceleratelor de Braşov). În plus, s-au mai redus din cursele neprofitabile: de ex. în 2013 au circulat cu cca. 5% mai puţine trenuri CFR Călători, dar reducerea nr. de călători a fost de doar 0,3%. _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 15 Iul 2014, 10:41 | |
| Dragos, apreciez rasunsul dar vorbesti ca un birocrat care nu stie realitatea din teren. Tu vorbesti din pix sau din datele care ajung la voi si iti spun si de ce. Folosesti cuvinte ca 900 vagoane functionale sau inventar de 2000 de vagoane, cand ar trebuii sa folosesti cuvinte gen vagoane apte de circulatie cu revizia la zi. Cu ce ma incalzeste ca sunt 50 de bucati seria 21-90 cand doar apte de circulatie cu revizia la zi nu stiu daca sunt 10-11 bucati, si cam asta este situatie cu toate seriile de vagoane enumerate de tine(mai putin acvila) unde 70% din parc nu are revizie pentru a circula sau nici macar nu mai sunt functionale. Asta e realitatea, daca CFR avea acum 900 vagoane cu revizie la zi era parfum.
Apropo, 254 vagoane climatizate salon AVA clasa I-a astea unde sunt? In ce tara? Nu vreau sa par arogant dar, cam asta e realitatea cu vagoanele. Ai dat vreodata o tura prin Grivita sa vezi ce cimitir de vagoane e acolo? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 15 Iul 2014, 10:45 | |
| - AlexD a scris:
Apropo, 254 vagoane climatizate salon AVA clasa I-a astea unde sunt? In ce tara? Nu vreau sa par arogant dar, cam asta e realitatea cu vagoanele. Ai dat vreodata o tura prin Grivita sa vezi ce cimitir de vagoane e acolo? 254 bucati sunt toate adunate, clasa 1 si clasa 2, seriile 1070, 1090, 1091 ; seriile 2087, 2176, 2186, 2187, 8487, 8987 |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 15 Iul 2014, 10:49 | |
| Sa spunem ca astea sunt pe inventar, pe mine si multi altii ne intereseaza cate mai circula in momentul de fata? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 15 Iul 2014, 10:57 | |
| In momentul de fata dupa cum sti si tu dar si majoritatea de pe aici, sunt multe bucati in Grivita care stau pe linie moarta cu revizia expirata dar tot asa mai gasim cateva bucati si prin diverse revizii din tara . Normal era ca toate vagoanele astea noi sa fie apte de drum nu tinute aiurea ca produc paguba nu profit, sunt destule trenuri care au nevoie sa fie suplimentate cu 1-2 vagoane dar nu avem de unde . Am vazut in Grivita cateva bucati de 10-91 si 21-86 pline de buruieni, pe putin au 5-6 luni daca nu mai mult de cand nu au fost miscate sa nu mai zicem de 21-90 care este asa cum spui si tu, din 50 de bucati daca gasim 10-12 apte de drum e bine, restul sunt prin Grivita sau pe la Astra Arad . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 15 Iul 2014, 11:41 | |
| Normal că sunt multe la gard... dacă sunt 900 de vagoane în circulaţie din 2300 şi doar puţin peste 700 sunt vechituri, e logic că diferenţa e formată din vagoane mai noi care au revizia expirată. 900 de vagoane înseamnă în jur de 40% din parc. Restul de 60% e la gard, în Griviţa şi prin alte revizii (s-a ajuns la situaţii în care liniile nefolosite din depouri au devenit parcuri reci de vagoane - Ploieşti, Piteşti, Tecuci, Slobozia, Jibou, Cluj etc.).
Numărul de vagoane de rezervă, la nivelul întregii reţele, e de sub 20 bucăţi pe zi. Dintre acestea, 6 - 7 formează noile trenuri de 160 km/h. Anul acesta au fost trimise la RP şi finalizate 30 de vagoane şi au expirat 29... Din fericire, s-au făcut contracte pentru osiile de Desiro şi pentru RR la ramele Z6100, automotoarele Malaxa 700 şi, în *urând, 900, ceea ce a dus sau va duce în viitorul apropiat la ,,eliberarea" unui număr de vagoane. Însă majoritatea automotoarelor Desiro trimise la RR au lipsuri mult mai mari, pe care CFR Călători nu prea vrea să le completeze... multe necesită rulmenţi noi la cutiile de osie sau chiar osii noi (după ce au circulat fără vaselină de s-au făcut şanţuri pe fus), arcuri noi la suspensie, discuri de frână noi şi alte ,,evenimente neprevăzute" care nu sunt prinse în contractul de reparaţii. Ca să nu mai zic de lipsurile de ordin estetic, precum uşi de WC fără încuietoare, scaune lipsă (ultima dată când am mers la Giurgiu cu Desiro lipsea un scaun!), prize lipsă, geamuri sparte etc.
_________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 15 Iul 2014, 21:31 | |
| http://www.zf.ro/zf-24/material-rulant-vechi-de-peste-25-de-ani-mai-putin-de-jumatate-din-vagoanele-cfr-calatori-sunt-in-circulatie-si-doar-400-din-cele-700-de-locomotive-12934455 |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5677 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 15 Iul 2014, 21:55 | |
| - adrian78 a scris:
- http://www.zf.ro/zf-24/material-rulant-vechi-de-peste-25-de-ani-mai-putin-de-jumatate-din-vagoanele-cfr-calatori-sunt-in-circulatie-si-doar-400-din-cele-700-de-locomotive-12934455
Vorbesc si astia sa e afle in treaba . Serios daca nu ... Cica peste 70% sunt vagoane vechi de peste 35 de ani ... dupa ce se iau astia? Eu cred ca e total invers...peste 50% din vagoane sunt modernizate (cele in circulatie , nu vorbim aici de cele lasa-te la gard in paragina ,bune de facut conserve din ele) , 20-54 ,21-90 ,19/20/21-76 , 19/20-70 19/20-83 , 21-86 ,19/20/21-87 10-90/91 ... toate astea sunt facute dupa anii 2000 . Ganditi-va (dar cred ca stiti) cate exemplare sunt de fiecare ... Mi-a placut partea aia cand fostul director al CFR , arunca cu noroi in fosta firma condusa de el , foarte tare ce sa zic ... P.S. De ramele alea imputite(vechi si ele , in jur de 30 de ani) de le RT(sau cum s-o mai numii) nu zice nimeni nimic ... L.E. : Am uitat sa zic ca majoritatea locomotivelor electrice si unele diesel , au instalatii moderne cam la nivel cu "cei din vest" cum zic pseudo-redactorii aia de la ZF . |
| | | Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6029 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 15 Iul 2014, 22:06 | |
| - Simply18 a scris:
- adrian78 a scris:
- http://www.zf.ro/zf-24/material-rulant-vechi-de-peste-25-de-ani-mai-putin-de-jumatate-din-vagoanele-cfr-calatori-sunt-in-circulatie-si-doar-400-din-cele-700-de-locomotive-12934455
Vorbesc si astia sa e afle in treaba . Serios daca nu ...
Cica peste 70% sunt vagoane vechi de peste 35 de ani ... dupa ce se iau astia? Eu cred ca e total invers...peste 50% din vagoane sunt modernizate (cele in circulatie , nu vorbim aici de cele lasa-te la gard in paragina ,bune de facut conserve din ele) , 20-54 ,21-90 ,19/20/21-76 , 19/20-70 19/20-83 , 21-86 ,19/20/21-87 10-90/91 ... toate astea sunt facute dupa anii 2000 . Ganditi-va (dar cred ca stiti) cate exemplare sunt de fiecare ...
Mi-a placut partea aia cand fostul director al CFR , arunca cu noroi in fosta firma condusa de el , foarte tare ce sa zic ...
P.S. De ramele alea imputite(vechi si ele , in jur de 30 de ani) de le RT(sau cum s-o mai numii) nu zice nimeni nimic ... Se spune si despre RT da cu totu invers ) Era un reportaj al BZI(alt ziar prost) cum ca conditiile dintre trenurile CFR sunt mizere, si arata scaune de la trenurile Regiotrans, tot printre poze mai erau scaune de 20-49 care erau curate , abia s-a maturat pe jos, si un compartiment 20-54 care abia a venit de la Vaslui si e normal sa fie murdar daca sunt niste fiinte pe lume care se numesc ANIMALE, adica cei care manaca seminte si scuipa pe jos, dau bere pe jos, rup scaune, usi, sparg geamuri si exemplele pot continua ca stiu destule. Deci toata aceasta sarada creata de aceste site-uri de stiri sunt aberatii, ei nu stiu situatia de la CFR cum o stim noi, ei pur si simplu n-au ce posta si se gandesc sa se duca in gara sa faca niste poze la vagoane care abia au venit de nush de unde, care nu au apucat a fi inca curatate. Si apoi vezi titlu frumos INCREDIBIL sau SOC!!!!!!! MIZERIE in trenuri si nu stiu ce alte porcarii |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 00:32 | |
| În pagina 89 s-a mai postat ,,ştirea" asta. Urmăriţi şi comentariile de acolo, e descrisă şi problema vagoanelor, din surse foarte oficiale. _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 08:37 | |
| E nasoala, se vede si in compunerea sezonierelor lucrul asta, eu nu inteleg cum de aceste personaje care se ocupa cu gestionarea nr de vagoane de la cfr mai au tupeu sa ramana in functii, sa vad la anul daca mai exista cfr. Oricum trenuri nu mai avem, caricaturile de 3-4 vagoane pe distante de 400-500km nu pot fi numite trenuri, nu imi explic cum au macar bani de salarii cand 80% din trenuri nu scot nici macar cheltuielile.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Iul 2014, 08:56 | |
| - AlexD a scris:
- Oricum trenuri nu mai avem, caricaturile de 3-4 vagoane pe distante de 400-500km nu pot fi numite trenuri, nu imi explic cum au macar bani de salarii cand 80% din trenuri nu scot nici macar cheltuielile.
Cred ca nu are rost sa mai discutam acest aspect, statul tot sterge din datoriile CFR, cu alte cuvinte este tinut in spate, deci .............. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |