Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+95
dan tm
stefan_br
tyio
andreycj
marian1967
65-1125-7
Lumunita Stana
92Dragos
solomon1984
cardinal
DanyCfrPascani
gabrielle.niki
Dutzu
bogdan aldea
Mushu
mariuscfrbucuresti
Adisoft1991s
laur 133
gtavicecity
Norbi
IonutChircu
Ionutz
alinx3330
Razvan Tudor
mtk
allred
Rarau
Raduku09
Mihay
apmatei
Grigor
marius664
Radu
Vale
c o r v i n
alexmorph3us
AlexD
AeroX
mureseanu_976
bubu
Bobby_TM
Re6/6
florin.lifticariu
baiazid
Ciprian
vatmanul
Luna
cristy79
Gabry Gabriel
NicuS
The Legend
Jhonyla
Costin.B
@ndrey
rizelgeorgel2004
alex.alexus.tm
cfr500
DUAL
lifetec
cortexedge
George
Florin C
kristi kkk
Tomi13leu
marius_catalin84
ttavi
rich1974
Amiralul
phnegativ
cristi ar
Spartan1948
AndiCFR
19jimmy84
razvan - trenuri
IonutCFR2009
Radu Tudor
TVlad
Simply18
DPS
DAS 2011
Vitosa
redeme
mariushal
Adrian78
cstefan
Andrey_tm
Balto
maris.constantin
cristi CFR
lapsanszkitamas
Vlad
Teodor
Adirmvl
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 61 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 10:50

Ionut, se aplica daca te urci intr-o statie fara casa. La privat cum e?
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11601
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 10:53

La privat se aplică reducerea dacă te urci într-o stație fără casă.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 10:59

Dar se aplica si daca te urci in RT in Timisoara, spre exemplu?
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11601
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 11:07

În mod normal nu. Dacă este casierie trebuie să îți cumperi de acolo bilet.

Când am fost la Jamu Mare a întârziat trenul cu care am mers până la Gătaia, unde este și casierie. M-am urcat direct în trenul pentru Jamu Mare, nu am mai avut timp să-mi cumpăr bilet. I-am spus șefului de tren și mi-a tăiat bilet cu reducere.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 11:16

Eh, chestii de genul asta am patit si eu la CFR. Bilet primit din prima halta ca sa am reducere sau ca sa intru in rumatorul plan tarifar.  Smile  Are CFR-ul destule pacate, legati-va de ele, nu aruncati cu noroi fara rost.
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 11/11/2009

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 11:47

karpaty vad ca nu ai inteles nimic, nu am nimic impotriva ca pe caile ferate romane sa opereze si alte firme de transport feroviar dar concurenta sa se faca loial. ce personal feroviar a scolarizat operatori privati, de ce guvernul obliga cfr calatori ca trenurile regio sa opreasca in toate statiile si haltele iar cele ale privatilor nu au nici o restrictie. la cfr calatori sunt mai multi sefi decat personal de executiv si nu mai spun ca si cel mai mic sef de halta e numit politic. intocmirea mersului de tren se face prin avantajarea otefistilor in detrimentul cfr calatori. si daca eu pup undeva cfr-ul tu lingi undeva privati. cumva esti angajatul lor?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 11:57

bubu a scris:
ce  personal feroviar a scolarizat operatori privati, de ce guvernul obliga cfr calatori ca trenurile regio sa opreasca in toate statiile si haltele iar cele ale privatilor nu au nici o restrictie.  

 a27 
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 12:04

Cred ca nu vedeti diferenta transportul pe calea ferata e considerat social pentru stat care mentine un mort in viata prin CFR Calatori pe cand pentru privati transportul feroviar inseamna profit=angajati batjocoriti zero investitii
Acest inchiriere a sectilor a fost facuta doar pentru a muta niste cheltuieli care nu se mai puteau justifica la stat si le-au dat la niste acoliti politicii care si-au facut firme de transport si asa dau niste bani negrii pe cale legala si toata lumea e multumita
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 12:17

CFR este tinut in spate de stat, privatul cauta sa faca profit, in afara de subventie nu primeste alte pomeni cum a primit CFR , la calatori au fost dati bani entru modernizare de catre stat, la infra s-au taiat din datorii si exemplele continua .

Deci la privat daca te urci dintr-o statie care nu are casa de bilete primesti bilet cu reducere, sunt si cazuri in care daca nu ai timp sa iei bilet de la casa ti se da bilet in tren cu reducere sau cu tarif de casa fara a fi taxat cu tariful de taxare in tren, diferenta dintre privat si CFR este faptul ca la privat ti se taie bilet iar la CFR mergi cu nasul, fiind companie de stat nu intereseaza pe nas ca are sau nu profit compania, daca lui ii este bine e ok asa .

_________________
595423Revista presei  - Pagina 57 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 57 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 57 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6551
Reputatie : 12368
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 12:26

adirmvl a scris:
Ionut, se aplica daca te urci intr-o statie fara casa. La privat cum e?

Se acorda reducerile stas de 50 % pentru pensionari, elevi sau studenti.
Nu se acorda reduceri pentru bilet dus-intors (10 %), anticipatie (pana la 25%), si restul reducerilor din oferta CFR calatori.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 12:32

Karpaty au primit si privatii scutiri de impozite pe profit si multe altele sa nu mai zic ca din Tui pe unele sectii isi fac profituri bune cu care ar putea sa tina alte sectii dar privatu nu face transport social
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 12:33

Ce spui tu acolo (Ionut) sunt oferte propri ale CFR calatori, nu obliga nimeni privatul sa aibe aceleasi oferte ca si CFR .

Ca fapt divers cu toate ofertele lor tot nu se mai inghesuie nimeni la tren (CFR) si circula mai mult goale, 2-3 vagoane .  a27

_________________
595423Revista presei  - Pagina 57 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 57 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 57 Bdeem_8496_a
Sus In jos
65-1125-7
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2
Reputatie : 3741
Data de inscriere : 05/07/2014

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 12:41

Dr2005 a scris:
Ce mă deranjează cel mai mult e că articolul e ilustrat cu poza mea! Evident, fără a mi se cere acordul. Dacă aveam bani de avocaţi...

Tot ca fapt divers, uite ce scrie la secţiunea ,,Despre noi" a celor de pe ZiuaNews:
Suntem devotați informării corecte și la timp a cititorilor, fără manipularea știrilor, pentru o justă apreciere a vieții politice, economice și sociale naționale și mondiale.
--

Salut! Nu ai ce face in aceasta privinta atata timp cat:

1. Creatia ta a fost deja facuta publica pe internet (in spatiul public deci);
2. Legea defineste clar pe cei pasibili de sanctiuni astfel: Este utilizator, în sensul metodologiilor de mai sus, orice persoană fizică sau juridică ce desfăşoară activitatea de reproducere pe orice fel de suporturi (cum ar fi: casete video, CD, DVD etc., cu scopul comercializării acestor produse), respectiv reproducerea şi/sau distribuirea pe teritoriul României, în cadrul operelor audiovizuale fixate pe videograme, altele decât videoclipurile muzicale, concertele şi înregistrările audiovizuale conţinând biografii ale unor artişti interpreţi sau trupe de muzică, indiferent de tipul de suport.

Concluzie: Ziarul respectiv nu intra in categoria incriminata de lege "cu scopul comercializării acestor produse". Deci singura forma de protectie este sa iti taguiesti mare cat o zi de post fiecare poza. Asa iti faci reclama si esti mai castigat.
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 11/11/2009

Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 12:54

In Franta daca te urci in tren fara bilet dintr-o statie cu casa de bilete sau beneficiezi de o reducere (student) si nu faci dovada acelei reduceri primesti un bilet mai scump ca la casa de bilete la fel ca la cfr.La cfr calatori poti procura bilet la pretul casei de bilete in orice halta fara vanzator de bilete sau mai poti primi bilet de la conductor cu tarif de casa cu urcare din orice statie la vagon de dormit sau cuseta!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Iul 2014, 13:29

Si la CFR se poate lua bilet cu reducere din stati unde exista case de bilete nu doar din halti. Totul este sa sti cum sa vorbesti cu nasul ca nici aia n-au plecat de acasa sa se certe cu calatori pentru cativa lei in plus.

La Regiotrans interesul este sa atraga calatori nu sa-i indeparteze cum o fac cativa nasi de la TFC prin comportamentul lor fata de anumite categori de calatori.

Am mers de cateva ori atat cu CFR cat si cu RT si am luat bilet in tren la tarif de casa, pentru ca de multe ori era aglomeratie la casele de bilete ori ajungeam prea tarziu la gara dar sa vedeti ca la TFC nasul prefera sa stau eu la coada de 20 de insi sa iau bilet de la PL.Sud la PL.Vest in vreme ce coada tot crestea pentru R 15052, dar asa gandesc uni.

La CFR m-am urcat in Regio i-am spus nasului ca merg la Sinaia sau Brasov si n-am avut timp sa-mi iau bilet si i-am spus sa imi dea la tarif de casa si mi-a dat fara probleme si comentari doar o singura data am platit 11 lei de la PL.Vest la Sinaia tarif in tren ca avea nasul teancul de bilete intreg si trebuia sa fiu eu primul care sa-l deschida. Interesul este sa atragi calatori nu sa-i indepartezi.

Mereu am facut comparati intre cele 3 compani TFC, RT si CFR dar vad ca uni tot o tin pe-a lor si vad ca grupul celor care au boala pe RT e in continuua crestere insa pe facebook mi-am permis sa fac cateva anchete sa vad ce au vreo 10-15 insi cu aceasta companie. Nu vreau sa intru in mai multe detalii pentru ca as pierde timpul aiurea dar am primit raspunsuri de genul ca RT este mai scump ca TFC sau CFR sau ca uni asa au fost ei instruiti de diverse personaje, iar acele perosonaje avand forumuri sau mai stiu eu ce au prins incredere la acesti copii sub 19 ani.

Este foarte simplu sa pui in fata tabelele cu tarife si oferte de la cele 3 compani si sa vezi care e mai scump si care e mai ieftin dar trebuie sa tineti cont si de timpi parcursi sa vedeti ca RT chiar este mai ieftin ca CFR sau TFC dar lenea e mare si mai bine aruncam cu pietre fara sa stim despre ce vorbim.

Cu exceptia lui 92dragos, mureseanu si inca a doi insi in rest pe ceilalti nu pot sa-i inteleg de ce tin mortis si jigneasca aceasta companie care stie sa se descurce mai bine ca CFR-ul. Daca as fi avut un forum al meu toti cei care ar fi zis tomberoane, cotete, sau mai stiu eu ce despre RT le-as fi dat pe loc ban pe viata. nu e posibil sa faci prosti pe cele cateva sute de mii de calatori care merg anual cu RT de catre 10-15 insi marea majoritate dintre ei bolnavi mintal, cu sechele sau copii fara minte.

Cat despre bataitul acelor rame RIO de la Regiotrans au inceput sa dispara chiar si la viteze de peste 90 km, dar asa se intampla cand Gheorghe merge odata pe an cu RT si ramane cu impresia ca tot timpul toate trenurile de la RT bataie.

Sa revenim un pic la coparatiile dintre cei 3 operatori feroviari.

1. CFR - La aceasta companie poti cumpara bilete cu anticipatie, bilete de caini, bilete de biciclete de 5 lei/tren/bicicleta, poti cumpara Cartea VSD si ai 50-60% reducere dara nu esti elev sau student dezavantajul ar fi ca Regio de la CFR opresc in toate statiile si haltele. Numeri pe degetele de la maini Regio din toata RO care au mers mai sprinten. Ai geamuri care se deschid dar si masute, prize, aer conditionat iar blatul e la el acasa pe anumite rute/trenuri cu nasi care ii doare-n 14 si nu stiu cum sa faca mai repede sa ajunga la destinatie sau acasa.

2. RT - La aceasta companie se elibereaza bilete cu reducere la fel ca la CFR mai putin ofertele pe care CFR-ul le are cum ar fi Cartea VSD, biletele de week-end sau cele luate cu anticipatie+fidelitate. Conditi sunt la fel ca la CFR prize, masute, aer conditionat, geamuri care se deschid tarifele fiind la fel ca la CFR iar la biciclete mai mici ca la compania statului. La RT sunt locuri pentru biciclete in toate trenurile atat la ramele RIO/RIB cat si la automotoare pe cand la CFR nu stiu cum ai putea sa bagi 5-6 biciclete intr-un tren cu automotoare Malaxa77 sau vagoane 20-55 iar la trenurile de pe rutele importante are un plus mersul de IR la tarife de R ceea ce compania statului nu e in stare sa faca nici macar cu 1 tren la 2 secti nu zic 1 tren R/RE pe fiecare magistrala importanta.

3. TFC - La TFC treburile stau cam asa, pe scurt si direct e companie pusa pe profit foarte putin conteaza parerea calatorilor fara prize fara masute au doar aer conditionat cateva automotoare, poze nu poti sa faci pe 801 ca vine BGS-ul si se ia de tine din cauza la 1-2 drogati nenorociti care s-au crezut buricul pamantului, sunt vreo 2 nasi pe zona Ploiesti care sunt certati cu bunul simt, sunt genul de oameni care regreta ca nu au ajuns militieni, unuia dintre nasi i-am facut dosarul si  asa a fost si la fostul loc de munca pana sa ajunga nas la TFC, pus in special pe scandal cand vad biciclisti de parca aia ar merge gratis, in loc sa atraga calatori la tren la TFC cauta mai mult sa-i indeparteze si aici ar fi mai multe de zis dar nu se merita sa pierd tipul aiurea, caci v-am mai povestit despre modul in care nasi de la TFC isi fac datoria, uni nu toti. Si nu in ultimul rand acel tarif de rezervare al locului de 1,5 lei care nu e o avere dar se pare ca acei 1,5 lei de pe cele 3 rute conteaza enorm de mult la profitul companiei.

Daca maine ar disparea Regiotrans cu ale ei "tomberoane" de pe toate sectiile din Romania ce s-ar intampla ? Va zic eu ca ar regreta pana si aia care se chinuie sa-si piarda timpul facand reclama negativa acestei compani, dar nu uitati ca astia sunt copii sub 19 ani sau bolnavi cu capul cu probleme serioase care pe forumuri sau pe facebook sunt vazuti bine ca au 2-3 poze reusite sau 2-3 comentari copiate de la alti mai mari Wink

Au fost mai multi dar i-am adus pe drumul cel bun in ultima perioada caci oameni nu stiau sa-mi dea un raspuns credibil, apoi le-am prezentat avantajele si dezavantajele plus compartatiile dintre compania statului si cea din Brasov si au inteles pana la urma ca au fost luati de "val" fara sa gandeasca. Ma bucur pentru ei ca au revenit cu picioarele pe pamant 3 dintre ei fiind colegi cu noi pe forum.

OFF-TOPIC : Nu lucrez la RT si no sa lucrez doar ca stiu sa vad ce trebuie si cand trebuie nu ma las influentat de oameni fara valoare sau cu impresia pe care o traiesti odata in viata din anumite motive tehnice sau fenomene naturale extreme.

Fiecare e liber sa aleaga cu ce merge in functie de ruta, de tren sau de conditi ori tarif, nu trebuie sa aruncam cu pietre ca nu ne place nu stiu ce automotor sau companie.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 57 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 57 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 61 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: