Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+95
dan tm
stefan_br
tyio
andreycj
marian1967
65-1125-7
Lumunita Stana
92Dragos
solomon1984
cardinal
DanyCfrPascani
gabrielle.niki
Dutzu
bogdan aldea
Mushu
mariuscfrbucuresti
Adisoft1991s
laur 133
gtavicecity
Norbi
IonutChircu
Ionutz
alinx3330
Razvan Tudor
mtk
allred
Rarau
Raduku09
Mihay
apmatei
Grigor
marius664
Radu
Vale
c o r v i n
alexmorph3us
AlexD
AeroX
mureseanu_976
bubu
Bobby_TM
Re6/6
florin.lifticariu
baiazid
Ciprian
vatmanul
Luna
cristy79
Gabry Gabriel
NicuS
The Legend
Jhonyla
Costin.B
@ndrey
rizelgeorgel2004
alex.alexus.tm
cfr500
DUAL
lifetec
cortexedge
George
Florin C
kristi kkk
Tomi13leu
marius_catalin84
ttavi
rich1974
Amiralul
phnegativ
cristi ar
Spartan1948
AndiCFR
19jimmy84
razvan - trenuri
IonutCFR2009
Radu Tudor
TVlad
Simply18
DPS
DAS 2011
Vitosa
redeme
mariushal
Adrian78
cstefan
Andrey_tm
Balto
maris.constantin
cristi CFR
lapsanszkitamas
Vlad
Teodor
Adirmvl
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime03.07.14 8:33

razvan - trenuri a scris:
Bucuresti - Fetesti - Constanta?
Pasărea - Palas şi retur, cu excepţia podurilor dunărene şi a staţiilor Feteşti şi Ciulniţa (parcă doar astea au rămas neterminate).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime03.07.14 17:29

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-17603859-turcia-inaugura-linia-mare-viteza-dintre-ankara-istanbul-trenurile-vor-atinge-viteze-maxime-250.htm
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11601
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime04.07.14 0:14

Expoziție în Brașov

Revista presei  - Pagina 56 10502166_700895429948352_4825941402542279482_n
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6857
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime04.07.14 12:44

http://www.economica.net/primul-tren-spre-litoral-care-circula-cu-160-km-h-a-parcurs-distanta-intr-o-ora-si-55-de-minute_83496.html
Sus In jos
Lumunita Stana




Numarul mesajelor : 167
Varsta : 54
Reputatie : 4129
Data de inscriere : 28/11/2013

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime04.07.14 13:48

Aici cei de la TFC au spus iarasi pe ce linii opereaza si iarasi nu au spus nimic de linia de Felix.Deci concluzie:aceea linie isi traieste ultimele 2 luni de existenta. http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Trenurile+private+au+profit+pe+liniile+abandonate+de+CFR
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 11/11/2009

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime05.07.14 16:00

http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/zeci-de-trenuri-private-circula-ilegal-pe-rutele-cfr-calatori-126571
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5814
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime05.07.14 18:49

Articolul contine si adevaruri si neadevaruri... nu am inteles totusi de ce sunt ilegale trenurile privatilor? Cine opreste CFR sa bage si ei trenuri Regio subventionate - tot privatii?

Cat despre subventie - s-a discutat si para-discutat de atatia ani acest subiect; din cate stiu eu subventia se calculeaza la fel pentru toti operatorii.

Cat despre Dorobantu - evident ca acesta servea interesele privatilor, dar de altfel cati dintre directorii CFR din ultimii ani au servit interesele CFR Calatori? Se vede asta din halul in care a ajuns compania, nici nu aveau cum sa ajunga in acel post daca erau cu CFR-ul, simplul fapt ca au ajuns acolo arata cine ii tinea in brate (totul este politic evident).

In ultimul timp CFR da semne ca a inceput sa se trezeasca, dar principala problema semnalata si in articol ramane: pe langa starea infrastructurii care e asa cum e si nu le e sa zicem imputabila lor, vina lor principala este nasocirea an de an a unui mers tot mai prost, menit sa goneasca lumea catre dube si / sau privati. Carpelile din ultimul timp nu au rezolvat asta. Daca si viitorul mers este copy-paste dupa actualul, viitorul pentru CFR Calatori este mic si negru, si le bate la usa.
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 11/11/2009

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime05.07.14 20:54

Zilele trecute am trecut prin Budapesta Keleti, am vazut cateva garnituri cu compunere mixta (Mav start - Gysev)! Garniturile erau formate din 8 vagoane, 4 erau mav si 4 gysev, tractiunea era efectuata cu locomotive mav la o garnitura si cu locomotive gysev la alta garnitura. Biletele se pot procura numai de la casele de bilete mav , unde calatorul poate solicita in vagoanele carui operator vrea sa calatoreasca! In Ungaria subventia se acorda calator/kilometru iar biletele se emit electronic indiferent de unde le procuri (case de bilite sau prtida trenului). La noi oare stie cineva cate bilete se vand la operatorii privati?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime05.07.14 21:03

Articolul e tendenţios, în stilul deja obişnuit al pseudo-jurnaliştilor de la Ziua News (totuşi, nu îmi dau seama care e scopul lor, cine-i finanţează).

Subvenţia e la fel pentru toţi, da' ăştia de la Ziua News o ţin pe a lor.

De bine, de rău, compania şi-a mai revenit în ultima vreme, culmea, chiar pe vremea lui Dorobanţu, pe care văd că îl înjură toată lumea. Am avut de-a face cu o readucere în circulaţie a unor automotoare, cu mersul cadenţat pe Ploieşti - Urziceni (sper că se va extinde de la noul mers), cu repararea automotoarelor Desiro (care, în opinia celor de la Ziua News, nu e benefică... nu mai zic că nu se suflă un cuvinţel despre faptul că cele 2 contracte pentru Desiro sunt unul la Remar Paşcani şi celălalt la Remarul 16 Februarie şi că mai e doar o singură unitate în România care le poate repara - Astra Arad), cu introducerea unor trenuri R cu mers de IR şi aşa mai departe.

Ca fapt divers, Comana nu-l cunoaşte pe Dorobanţu, de fapt nu s-au întâlnit niciodata, asta o ştiu din surse sigure.

Ce mă deranjează cel mai mult e că articolul e ilustrat cu poza mea! Evident, fără a mi se cere acordul. Dacă aveam bani de avocaţi...

Tot ca fapt divers, uite ce scrie la secţiunea ,,Despre noi" a celor de pe ZiuaNews:
Suntem devotați informării corecte și la timp a cititorilor, fără manipularea știrilor, pentru o justă apreciere a vieții politice, economice și sociale naționale și mondiale.
--
Se cunoaşte numărul de bilete de la privaţi, pe baza lui se distribuie subvenţia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 11/11/2009

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime05.07.14 21:27

Cum mama masi subventia e la fel pentru toti? Pai la noi se acorda subventia tren/km. si ceva procente calator/km., cum putem compara o trashcaleta regio trans (chipurile ,,tren") care nu are osii nici macar cat o locomotiva a cfr ce tracteaza un tren de 5-6 etajate pe valea prahovei si se da suventia la fel pentru amandoua! Pai daca si la noi se va acorda subventia ca in Ungaria sau Austria multi otefisti ar disparea.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime06.07.14 3:26

@bubu , ce-ti mai place sa pupi undeva CFR si sa arunci cu pietre in privat, dar e de inteles din pricina varstei, asa sunt majoritatea cei trecuti de prima tinerete, impotriva privatului si iubesc doar CFR .  Very Happy  Nu pricep cu ce e asa de minunat acest CFR si de ce e asa de negru privatul, ca fura clientii de la CFR ? pai cine opreste CFR sa faca ce fac si privatii, adica trenuri R cu mers de IR, macar 1 pe fiecare magistrala cap-coada si atunci altfel ar sta lucrurile dar ei nu, ei baga trenuri IR cu tarife de avion, durata calatoriei este imensa si daca vine privatul pe o ruta hop si CFR in coasta lui dar pana atunci a stat si s-a uitat la stele, se facea ca ploua si prostea lumea cu trenurile scumpe IR . Pai intr-un fel bine le face ca lumea incepe sa se orieteze spre trenurile privatilor sau la masina personala, sa ramana cu ochii in soare, poate asa se vor trezi la realitate ca trenurile in RO adica IR sunt scumpe pentru veniturile romanilor, dar nici atunci nu se vor trezi si daca un tren va ajunge sa circule gol vor prefera sa il anuleze din lipsa de calatori dar tarifele nu le vor scadea sau sa il retrogradeze in R sau RE, nu , asa ceva de la CFR nu cred ca am sa vad, drept dovada cate IR s-au tot anulat dar nu au inecercat sa il rentabilizeze cumva sa il transforme in RE, automat cu un tarif mai mic si daca nici asa nu avea calatori atunci il puteau anula, deci pentru ce se tot tine acest CFR in brate ca nu inteleg ?

p.s.- subventia e la fel pentru toti, privatul foloseste material rulant adecvat numarului de calatori iar CFR merge cu locomotiva plus 1-2-3 vagoane si alea goale deci e clar, consum mare si profit 0, spui CFR si tragi apa !

_________________
595423Revista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5814
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime06.07.14 7:24

Karpaty ai pus punctul pe i...

Cate mailuri le-am facut numai eu in sensul celor scrise de tine - pur si simplu nu ii intereseaza, mi-au raspuns de exemplu ca trenurile-tzeapa botezate pompos IR pe care le plimba goale pe 80 de km intre Bucuresti si Targoviste sunt "trasate si dimensionate potrivit traficului si fluxurilor de calatori pe aceasta ruta" - si e doar un exemplu. Fluxul de calatori este probabil de 5/tren - eu asa le-am vazut mai mereu... Prefera sa le lase asa decat sa faca ceva - normal ca sunt intelesi cu dubele  Evil or Very Mad Chiar nu ii duce bibilica sa faca un mers ca lumea sa plimbe o sageata din asta obosita dus-intors cu un turnus bine gandit ar avea mult succes pe ruta asta, mai mult de 1-2 sageti nu le trebuir - dar pe ei nu ii intereseaza asta, in week-end de exemplu intre 5 dim si 14.40 d.a. nu ai tren Regio catre Targoviste - adica mergeti fraierilor la dube ca noi va punem IR de 28 de lei care picati in plasa bine care nu ne doare in spate... Si cate si mai cate exemple de acest gen...

Intrebarea la care nu mi-a raspuns nimeni este exact asta: cine opreste CFR sa bage si ei trenuri R cu mers apropiat de IR macar unul pe fiecare magistrala cum bine zicea Karpaty? Cine? Evident tot privatii sunt de vina, nenorocitii...
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11601
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime06.07.14 10:06

Privații ăștia și tomberoanele lor... Evil or Very Mad 

Dacă nu ar fi ei toate liniile de mai jos ar fi închise.

Revista presei  - Pagina 56 Linii_private

@bubu, Interregional emite demult bilete electronice, iar Regiotrans, în scurt timp, va avea tablete + imprimantă termică în toate stațiile și pe toate trenurile cu care operează. Nu știu dacă Transferoviar Călători emite bilete electronice pe toate secțiile.
Din acest punct de vedere, privații sunt mai avansați decât CFR Călători. CFR-ul taie bilete de hârtie în trenuri și în multe stații. Deci, la acest capitol, câștigă privatul.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6551
Reputatie : 12368
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime06.07.14 10:17

andrey_tm a scris:
...CFR-ul taie bilete de hârtie în trenuri și în multe stații. Deci, la acest capitol, câștigă privatul.

Iar la emiterea biletelor pe hârtie, in tren, nu se acorda nicio reducere din gama celor aplicate de CFR Calatori.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime06.07.14 10:49

Se acorda reduceri daca te urci dintr-o statie fara casa de bilete.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 56 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 56 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: