|
| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Iul 2014, 08:33 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Bucuresti - Fetesti - Constanta?
Pasărea - Palas şi retur, cu excepţia podurilor dunărene şi a staţiilor Feteşti şi Ciulniţa (parcă doar astea au rămas neterminate). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Iul 2014, 17:29 | |
| http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-17603859-turcia-inaugura-linia-mare-viteza-dintre-ankara-istanbul-trenurile-vor-atinge-viteze-maxime-250.htm |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 04 Iul 2014, 00:14 | |
| Expoziție în Brașov |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 04 Iul 2014, 12:44 | |
| http://www.economica.net/primul-tren-spre-litoral-care-circula-cu-160-km-h-a-parcurs-distanta-intr-o-ora-si-55-de-minute_83496.html |
| | | Lumunita Stana
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 54 Reputatie : 4184 Data de inscriere : 28/11/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 04 Iul 2014, 13:48 | |
| Aici cei de la TFC au spus iarasi pe ce linii opereaza si iarasi nu au spus nimic de linia de Felix.Deci concluzie:aceea linie isi traieste ultimele 2 luni de existenta. http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Trenurile+private+au+profit+pe+liniile+abandonate+de+CFR |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 05 Iul 2014, 16:00 | |
| http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/zeci-de-trenuri-private-circula-ilegal-pe-rutele-cfr-calatori-126571 |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 05 Iul 2014, 18:49 | |
| Articolul contine si adevaruri si neadevaruri... nu am inteles totusi de ce sunt ilegale trenurile privatilor? Cine opreste CFR sa bage si ei trenuri Regio subventionate - tot privatii?
Cat despre subventie - s-a discutat si para-discutat de atatia ani acest subiect; din cate stiu eu subventia se calculeaza la fel pentru toti operatorii.
Cat despre Dorobantu - evident ca acesta servea interesele privatilor, dar de altfel cati dintre directorii CFR din ultimii ani au servit interesele CFR Calatori? Se vede asta din halul in care a ajuns compania, nici nu aveau cum sa ajunga in acel post daca erau cu CFR-ul, simplul fapt ca au ajuns acolo arata cine ii tinea in brate (totul este politic evident).
In ultimul timp CFR da semne ca a inceput sa se trezeasca, dar principala problema semnalata si in articol ramane: pe langa starea infrastructurii care e asa cum e si nu le e sa zicem imputabila lor, vina lor principala este nasocirea an de an a unui mers tot mai prost, menit sa goneasca lumea catre dube si / sau privati. Carpelile din ultimul timp nu au rezolvat asta. Daca si viitorul mers este copy-paste dupa actualul, viitorul pentru CFR Calatori este mic si negru, si le bate la usa. |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 05 Iul 2014, 20:54 | |
| Zilele trecute am trecut prin Budapesta Keleti, am vazut cateva garnituri cu compunere mixta (Mav start - Gysev)! Garniturile erau formate din 8 vagoane, 4 erau mav si 4 gysev, tractiunea era efectuata cu locomotive mav la o garnitura si cu locomotive gysev la alta garnitura. Biletele se pot procura numai de la casele de bilete mav , unde calatorul poate solicita in vagoanele carui operator vrea sa calatoreasca! In Ungaria subventia se acorda calator/kilometru iar biletele se emit electronic indiferent de unde le procuri (case de bilite sau prtida trenului). La noi oare stie cineva cate bilete se vand la operatorii privati? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 05 Iul 2014, 21:03 | |
| Articolul e tendenţios, în stilul deja obişnuit al pseudo-jurnaliştilor de la Ziua News (totuşi, nu îmi dau seama care e scopul lor, cine-i finanţează).
Subvenţia e la fel pentru toţi, da' ăştia de la Ziua News o ţin pe a lor.
De bine, de rău, compania şi-a mai revenit în ultima vreme, culmea, chiar pe vremea lui Dorobanţu, pe care văd că îl înjură toată lumea. Am avut de-a face cu o readucere în circulaţie a unor automotoare, cu mersul cadenţat pe Ploieşti - Urziceni (sper că se va extinde de la noul mers), cu repararea automotoarelor Desiro (care, în opinia celor de la Ziua News, nu e benefică... nu mai zic că nu se suflă un cuvinţel despre faptul că cele 2 contracte pentru Desiro sunt unul la Remar Paşcani şi celălalt la Remarul 16 Februarie şi că mai e doar o singură unitate în România care le poate repara - Astra Arad), cu introducerea unor trenuri R cu mers de IR şi aşa mai departe.
Ca fapt divers, Comana nu-l cunoaşte pe Dorobanţu, de fapt nu s-au întâlnit niciodata, asta o ştiu din surse sigure.
Ce mă deranjează cel mai mult e că articolul e ilustrat cu poza mea! Evident, fără a mi se cere acordul. Dacă aveam bani de avocaţi...
Tot ca fapt divers, uite ce scrie la secţiunea ,,Despre noi" a celor de pe ZiuaNews: Suntem devotați informării corecte și la timp a cititorilor, fără manipularea știrilor, pentru o justă apreciere a vieții politice, economice și sociale naționale și mondiale. -- Se cunoaşte numărul de bilete de la privaţi, pe baza lui se distribuie subvenţia. _________________ :TTT:
|
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 05 Iul 2014, 21:27 | |
| Cum mama masi subventia e la fel pentru toti? Pai la noi se acorda subventia tren/km. si ceva procente calator/km., cum putem compara o trashcaleta regio trans (chipurile ,,tren") care nu are osii nici macar cat o locomotiva a cfr ce tracteaza un tren de 5-6 etajate pe valea prahovei si se da suventia la fel pentru amandoua! Pai daca si la noi se va acorda subventia ca in Ungaria sau Austria multi otefisti ar disparea. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Iul 2014, 03:26 | |
| @bubu , ce-ti mai place sa pupi undeva CFR si sa arunci cu pietre in privat, dar e de inteles din pricina varstei, asa sunt majoritatea cei trecuti de prima tinerete, impotriva privatului si iubesc doar CFR . Nu pricep cu ce e asa de minunat acest CFR si de ce e asa de negru privatul, ca fura clientii de la CFR ? pai cine opreste CFR sa faca ce fac si privatii, adica trenuri R cu mers de IR, macar 1 pe fiecare magistrala cap-coada si atunci altfel ar sta lucrurile dar ei nu, ei baga trenuri IR cu tarife de avion, durata calatoriei este imensa si daca vine privatul pe o ruta hop si CFR in coasta lui dar pana atunci a stat si s-a uitat la stele, se facea ca ploua si prostea lumea cu trenurile scumpe IR . Pai intr-un fel bine le face ca lumea incepe sa se orieteze spre trenurile privatilor sau la masina personala, sa ramana cu ochii in soare, poate asa se vor trezi la realitate ca trenurile in RO adica IR sunt scumpe pentru veniturile romanilor, dar nici atunci nu se vor trezi si daca un tren va ajunge sa circule gol vor prefera sa il anuleze din lipsa de calatori dar tarifele nu le vor scadea sau sa il retrogradeze in R sau RE, nu , asa ceva de la CFR nu cred ca am sa vad, drept dovada cate IR s-au tot anulat dar nu au inecercat sa il rentabilizeze cumva sa il transforme in RE, automat cu un tarif mai mic si daca nici asa nu avea calatori atunci il puteau anula, deci pentru ce se tot tine acest CFR in brate ca nu inteleg ? p.s.- subventia e la fel pentru toti, privatul foloseste material rulant adecvat numarului de calatori iar CFR merge cu locomotiva plus 1-2-3 vagoane si alea goale deci e clar, consum mare si profit 0, spui CFR si tragi apa ! |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Iul 2014, 07:24 | |
| Karpaty ai pus punctul pe i... Cate mailuri le-am facut numai eu in sensul celor scrise de tine - pur si simplu nu ii intereseaza, mi-au raspuns de exemplu ca trenurile-tzeapa botezate pompos IR pe care le plimba goale pe 80 de km intre Bucuresti si Targoviste sunt "trasate si dimensionate potrivit traficului si fluxurilor de calatori pe aceasta ruta" - si e doar un exemplu. Fluxul de calatori este probabil de 5/tren - eu asa le-am vazut mai mereu... Prefera sa le lase asa decat sa faca ceva - normal ca sunt intelesi cu dubele Chiar nu ii duce bibilica sa faca un mers ca lumea sa plimbe o sageata din asta obosita dus-intors cu un turnus bine gandit ar avea mult succes pe ruta asta, mai mult de 1-2 sageti nu le trebuir - dar pe ei nu ii intereseaza asta, in week-end de exemplu intre 5 dim si 14.40 d.a. nu ai tren Regio catre Targoviste - adica mergeti fraierilor la dube ca noi va punem IR de 28 de lei care picati in plasa bine care nu ne doare in spate... Si cate si mai cate exemple de acest gen... Intrebarea la care nu mi-a raspuns nimeni este exact asta: cine opreste CFR sa bage si ei trenuri R cu mers apropiat de IR macar unul pe fiecare magistrala cum bine zicea Karpaty? Cine? Evident tot privatii sunt de vina, nenorocitii... |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Iul 2014, 10:06 | |
| Privații ăștia și tomberoanele lor... Dacă nu ar fi ei toate liniile de mai jos ar fi închise. @bubu, Interregional emite demult bilete electronice, iar Regiotrans, în scurt timp, va avea tablete + imprimantă termică în toate stațiile și pe toate trenurile cu care operează. Nu știu dacă Transferoviar Călători emite bilete electronice pe toate secțiile. Din acest punct de vedere, privații sunt mai avansați decât CFR Călători. CFR-ul taie bilete de hârtie în trenuri și în multe stații. Deci, la acest capitol, câștigă privatul. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Iul 2014, 10:17 | |
| - andrey_tm a scris:
- ...CFR-ul taie bilete de hârtie în trenuri și în multe stații. Deci, la acest capitol, câștigă privatul.
Iar la emiterea biletelor pe hârtie, in tren, nu se acorda nicio reducere din gama celor aplicate de CFR Calatori. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Iul 2014, 10:49 | |
| Se acorda reduceri daca te urci dintr-o statie fara casa de bilete. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |