Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 12:24
Nu stiu de ce nu o iau sarbii linia asta pentru ca tot vor sa o lege de Vrsac printr-un proiect transfrontalier, astfel Belgradul devine o forta in regiune in materie de turism iar noi ramanem cu ochii in soare.
In alta ordine de idei, un articol despre linia de mare viteza Budapesta-Belgrad:
Pe-acolo trece un coridor european dar cum Serbia nu este in UE mai dureaza... China este deschisa la astfel de intelegeri intrucat detine deja mare parte din portul Salonic iar ruta via Sofia-Belgrad pare mai accesibila pentru intrarea in Europa.
Deci nu e vorba despre nicio linie de mare viteza dedicata ci de o linie 160-200 km/h dar care trece exact pe ruta unui coridor, practic Ungaria si Serbia doresc reconstructia coridorului fara a mai astepta fonduri din partea UE.
In schimb, Dragnea chiar daca are deja linie (M800), in loc sa se ocupe de portul Constanta si coridorul VII viseaza cai verzi pe pereti...De parca economia tarii va sta in cei care vor vizita de pe croaziera Casa Poporului.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 12:37
Eu ma minunez dar sper sa fie numai un upgrade de 200km/h la Bucuresti-Constanta in afara de sezon ar fi buna si niste rame electrice de 120 de locuri
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 13:30
adrian78 a scris:
Eu ma minunez dar sper sa fie numai un upgrade de 200km/h la Bucuresti-Constanta in afara de sezon ar fi buna si niste rame electrice de 120 de locuri
Se vor face niste analize si bineinteles ca vor ajunge foarte repede la concluzia ca 4 linii spre Constanta sunt exagerat de multe, chiar si un upgrade la 200km/h plus o linie noua intre Fetesti si Constanta plus poduri noi dunarene este deja s.f. in perioada urmatoare. Dar daca spui linie noua 100% da mai bine decat daca zici ca doar upgradezi si eventual faci si alte treburi pe langa...
Si asta mai ales atunci cand tu MT iti faci planuri deja pentru ETCS2 pe M800 desi nu ai instalat inca nici nivelul 1 peste tot, ce sa mai zic ca nu este functional. Tot in planurile lor linia de mare viteza are programat intre 2014-2020 s.p.f. si s.f., deci doar dupa 2020 putem vorbi efectiv de inceperea unei constructii.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 13:41
Nu stiu daca sirbii mai au linia pe partea lor. ca si la ei s-au inchis multe.
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 13:56
dan tm a scris:
Nu stiu daca sirbii mai au linia pe partea lor. ca si la ei s-au inchis multe.
Este o linie activa care merge din Vrsac la Bela Crkva, poate pe acolo se poate face o continuare...
Oricum , fara ambele tari in Schengen este foarte greu sa faci ceva. Pentru ca , vrem nu vrem, intentia sarbilor se blocheaza la granita...
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 14:14
Unele linii de pe harta nu cred ca mai sint active, am dat cautare in mersul trenurilor si nu mi-a dat statia Bela Crkva.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 14:22
Vrsac-Bela Crkva , este linie fara trafic , se circula doar cu trenuri turistice !
_________________
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 14:36
Serbia isi repara liniile cu ajutorul Rusiei de unde cumpara acum si automotoare noi. In curand vor redeschide multe sectii inchise din lipsa de material rulant si intretinere, ei au trecut printr-un razboi... Noi am trecut prin indiferenta...
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4989 Data de inscriere : 08/12/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 14:39
dan tm a scris:
Unele linii de pe harta nu cred ca mai sint active, am dat cautare in mersul trenurilor si nu mi-a dat statia Bela Crkva.
situatia liniilor inchise se poate vedea aici (cele cu portocaliu): http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/serbia---montenegro/serbia---montenegro.gif
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 14:39
Karpaty a scris:
Vrsac-Bela Crkva , este linie fara trafic , se circula doar cu trenuri turistice !
Este o linie care a fost folosita sporadic de trenuri turistice, ceva de genul :
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 14:42
Vale a scris:
situatia liniilor inchise se poate vedea aici (cele cu portocaliu): http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/serbia---montenegro/serbia---montenegro.gif
Asta da harta, nu ce au sarbii pe siteul lor oficial !!!
Insa linie inchisa nu inseamna neaparat si desfiintata
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 15:11
Am gasit si eu ceva.
https://infrastruct.wordpress.com/tag/banat/
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Apr 2014, 16:30
Prima tranşă, de 12 miliarde euro, pentru finanţarea proiectelor TEN – T este disponibilă
Comisia Europeană a adoptat, la 26 martie, o decizie pentru eliberarea primei tranşe, în valoare de 12 miliarde euro, pentru derularea proiectelor ce aparţin TEN – T. Acest buget va spori proiectele cheie, parte ale celor nouă coridoare din reţeaua de bază TEN – T şi vor sprijini dezvoltarea obiectivelor din strategia de transport, obiective precum interoperabilitatea, promovarea intermodalităţii şi stimularea inovării. Investiţia este necesară pentru reducerea discrepanţei în infrastructură între Estul şi Vestul UE. Astfel, Comisia a adoptat primele programe de lucru: Un program de lucru multianual care acoperă proiecte de dimensiuni mai mari şi de durată mai lungă, cuprinzând un buget total de 11 miliarde euro şi un program anual de lucru pentru 2014 ce abordează proiecte de dimensiuni şi complexitate mai mică cu un buget de un miliard de euro. Cererile pentru propunerile de proiecte vor fi publicate înainte de 1 septembrie 2014.