Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13049 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi Mar 13, 2014 4:34 pm
Cu alea circula platitorii de bilete si abonamente, Razvan. Trenuri pline de blatisti, CFR-ul le anuleaza ca, pe bune, pentru ce sa le tina? Apoi sar ca opariti la *ur sindicalistii ca sint angajatii dati afara.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11601 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum Mar 16, 2014 7:53 am
De ce nu mută toate vagoanele dezafectate în triaj? Sau sunt de acord că în ele stau boschetari?
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Revista presei Dum Mar 16, 2014 3:10 pm
Cred ca nu le muta pentru ca sint ale calatorilor iar triajul e al marfii, cam cum e cu depoul, locomotivele marfii stau in triaj.
Dar tot mereu boschetarii le dau foc, acuma le pica bine, mai au ceva de dat ,,peste rind" la fier vechi.
mariushal
Numarul mesajelor : 70 Reputatie : 4745 Data de inscriere : 12/12/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun Mar 17, 2014 8:08 pm
Primaria R. Valcea vrea ca pana in 2020 sa amenajeze o piateta in fata garii din oras:
Perspectiva de dezvoltare a municipiului pentru perioada 2014 – 2020
- portofoliul de proiecte investiţionale -
Prezentul document a fost redactat prin punerea laolaltă a mai multor idei şi proiecte provenite de la principalele instituţii publice locale, operatorii de servicii publice, gestionarii reţelelor de utilităţi şi de la numeroşi cetăţeni ai municipiului, interesaţi de viitorul comunităţii lor. Nu este un document exhaustiv, ci doar o propunere de viziune asupra Râmnicului anului 2020. Ca atare, vorbind de o propunere, aşteptăm observaţiile, corecturile, recomandările sau criticile tuturor celor care se simt locuitori ai Cetăţii, astfel încât acest document să devină o adevărată agendă locală care să cuprindă toate aspiraţiile de dezvoltare şi de modernizare a acestui loc minunat, care se numeşte Râmnicu Vâlcea.
Infrastructură şi dezvoltare urbană
(...) 28. Realizare Piaţetă în zona noii Gări CFR; (...)
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18591 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24113 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier Mar 19, 2014 7:03 pm
Spania: transportul feroviar de mare viteză atrage mai mulţi pasageri 19/03/2014 Pentru prima dată, transportul feroviar de mare viteză a atras mai mulţi pasageri decât transportul aerian în luna ianuarie în Spania. 1,9 milioane de pasageri au călătorit astfel cu trenurile AVE, în comparaţie cu 1,8 milioane cu avionul. Aceasta reprezintă o descreştere de 7,3% pentru transportul aerian şi o creştere de 22% pentru transportul feroviar de mare viteză în comparaţie cu ianuarie 2013. Transportul de mare viteză a beneficiat de decizia autorităţilor din februarie 2013 de a reduce tarifele. Sursa: elpais.com
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22339 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Revista presei Joi Mar 20, 2014 12:02 pm
Sunt curios ce vagoane de clasa 2 va avea , din cate stiu BDZ nu prea sta bine la vagoanele clasa in schimb BDZ are vagoane de dormit noi noute cumparate din Turcia ce asteapta sa fie introduse pe ceva trenuri internationale . Deci va circula prin Timisoara , e bine si inca un lucru bun este ca nu se combina cu Traianus si circula singurel iar orele de plecare si de sosire in Budapesta sunt chiar minunate , astfel se pot face legaturi mai bune cu alte trenuri spre diferite destinatii din Europa , orele lui Traianus mai ales cele de plecare din Budapesta nu iti ofera mare lucru ca si legatura la alte trenuri , acesta pleaca inainte sa soseasca trenul de la Berlin sau Munchen .
_________________
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4801 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi Mar 20, 2014 5:55 pm
E bun venit orice tren nou....Poate va circula combinat cu Ister de la Arad,dupa cum arata orele de plecare/sosire din Budapesta
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6682 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi Mar 20, 2014 9:44 pm
Cursa ce va lega Sofia de Budapesta prin Craiova și Timișoara ar urma să aibă ora de plecare 12.00, urmând să ajungă la în capitala ungară a doua zi la ora 8.00. .
Plecarile aproximative:
12.00. Sofia 16.30 Vidin 18.00 Calafat 21.00 Craiova 03.30 Arad 06.30 sos Budapesta
In cazul asta sa zicem care ar fi fost vorba de ora Bulgariei 7.30 iar o jumatate de ora marja de eroare merge pentru ca oricum am folosit minimum de stationare la frontiera.
Pentru retur, trenul va pleca din Budapesta la ora 19.00 și va ajunge la Sofia la ora 18.00 ziua următoare
Aici nu merge deloc pentru ca 23 de ore de la Budapesta la Sofia sunt chiar exagerate, deci trenul nu are cum sa ajunga la ora 18.00 sau pe-aproape in niciun fel.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi Mar 20, 2014 9:49 pm, editata de 1 ori
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13049 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi Mar 20, 2014 9:48 pm
3 ore de la Calafat la Craiova?! Sint 107 km, pe care R-urile ii fac in la fel de mult timp.
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6682 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi Mar 20, 2014 9:55 pm
adirmvl a scris:
3 ore de la Calafat la Craiova?! Sint 107 km, pe care R-urile ii fac in la fel de mult timp.
Sunt timpii de plecare in care am inclus cca 30' atasare de vagoane in Craiova, control frontiera in Calafat s.a.m.d. In mod normal cam 2h30' se fac intre Craiova si Calafat cu un international.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13049 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi Mar 20, 2014 10:08 pm
Atat de praf e linia aia? Si astia se lauda cu o punte peste Dunare construita in... 15 ani?