Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2014

In jos 
+67
19jimmy84
ionutz85
alex.barac.5
Bobby_TM
ATM
alexul
alex1987
AndreiSV
rizelgeorgel2004
florin29sv
Vale
ttavi
DPS
baiazid
decward
Rarau
The Legend
NicuS
manuela
@ndrey
j o a n t a
celmaifidel
lapsanszkitamas
Vlad Singeorzan
Jhonyla
riciu
cristi ar
Razvan Tudor
lifetec
KQQ
cristy79
alex.alexus.tm
AeroX
phnegativ
COSTACHE MIHAIL
Sabik
cristi CFR
stefan_br
Norbi
Livius0202
mtk
maris.constantin
Dr2005
cfr500
Ryan Anderson
MariusM
Katalin4653
Andrey_tm
IonutCFR2009
ALEXCFR
Alex Avram
AndiCFR
Teodor
DUAL
Spartan1948
Adrian78
Radu Tudor
allred
cardinal
Vitosa
Vlad
Warrior12
Adirmvl
kristi kkk
Nesebar
mureseanu_976
92Dragos
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 46 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6761
Data de inscriere : 05/03/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Compunere trenurilor din Romania - 2014   Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMar 11 Feb 2014, 20:02

R 5106 -EA/EA1-2*20-50-26-16
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2943
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8375
Data de inscriere : 24/05/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 09:47

pe 1540 sunt doua garnituri? sau in 9minute se poate intoarce o garnitura de 3 vagoane in Pascani..N-as crede.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Cats_zpsc4hgwatz

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Cats11
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 09:54

92dragos a scris:
pe 1540 sunt doua garnituri? sau in 9minute se poate intoarce o garnitura de 3 vagoane in Pascani..N-as crede.

1540/1541 Brasov-Adjud-Brasov , din Adjud merge ca RE 5433 Adjud-Bacau si ramane acolo peste noapte , dimineata garnitura se ataseaza la RE 5422 Bacau-Adjud . Nu ajunge in Pascani . Deci este o singura garnitura .

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2943
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8375
Data de inscriere : 24/05/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 09:59

Karpaty a scris:
92dragos a scris:
pe 1540 sunt doua garnituri? sau in 9minute se poate intoarce o garnitura de 3 vagoane in Pascani..N-as crede.

1540/1541 Brasov-Adjud-Brasov , din Adjud merge ca RE 5433 Adjud-Bacau si ramane acolo peste noapte , dimineata garnitura se ataseaza la RE 5422 Bacau-Adjud . Nu ajunge in Pascani . Deci este o singura garnitura .
ú


Am observat acuma, are o stationare de 17mn in Bacau.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Cats_zpsc4hgwatz

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Cats11
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8095
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 14:28

Azi-dimineata, 12.02.2014 ora 03:19
G 4506 Tirgu Mures - Miercurea Ciuc + G 4543 Deda - Tirgu Mures + 4141 Tirgu Mures - Bistrita in ordinea care urmeaza :

GM 925 + 20-55 , 20-55, 20-55 + 20-54, 20-50, 22-96*, 19-83* + 26-16, 20-54, 20-49

*Railjet-ul 19-83 si Halberstadt-ul 22-96 la rang de REGIO ! RUSINE CFR CALATORI ! Din lipsa de vagoane ADECVATE rangului se trantesc 2 vagoane din 1646 / 1645 pentru a face fata numarului de navetisti.

Nu-mi veniti cu texte de genul "NU exista G 4506" sau alte tromboane. Am scris in acest fel ca sa intelegeti ca e "TREN 3 IN 1", 3 garnituri diferite intre ele ca si destinatie si numar, transportate pe o singura trasa. S-a dispus astfel pentru a nu tine garniturile peste noapte in Deda, NEPAZITE. Nimeni nu a raspuns de garnituri pana acum, asa ca "da-le celor din Mures de lucru"...
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 14:44

In multe zone din tara la Regio sunt puse vagoane 20-83 ; 22-96 ; 21-76 ; 20-76 etc , vagoanele se folosesc acolo unde este nevoie , nu se tin in "vitrina" , de asta sunt vagoane sa fie folosite , ca intr-o zona la Regio se gaseste confortul de lux si in alta se gasesc 21-47 asta e alta treaba .

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 14:50

o adevarata corcitura de tren, 6 tipuri de vagoane. Pacat ca e noapte ca altfel am fi vazut si noi minunea
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 14:51

O garnitură goală, dacă e trecută în livret ca garnitură goală, trebuie să circule... goală, adică fără călători, cu vagoanele încuiate.
Însă pe livretul Regionalei Braşov, CFR Călători nu are nicio garnitură goală.


Nu cred că ai mers vreodată cu 19-83 vreo 4-500 km. După aia o să îţi schimbi părerea despre rangul la care circulă. În altă ordine de idei, dacă erau 20-47 nu era bine că erau jegoase, dacă sunt 22-96 iar nu e bine că sunt prea noi. Nu mai bine mergi cu maşina personală ca să nu te mai plângi de trenuri?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 14:56

Doctore pe sectiile mici nu se merita vagoane de IR cu toti stim ce fel de calatori sunt pe acolo, mai ales navetisti care se cred in trenurile CFR-ului ca in a 2-a lor casa, in special cfr-isti.

Daca bagai 19-83 si 22-96 la un Regio cu mers de IR pe Buc-Bacau sau Buc-Brasov sau Buc-Sibiu sau alte rute importante nu se mai vaita nimeni dar sa iei vagoane de pe IR si sa le bagi pe trenuri de naveta unde se urca toti ....... cu noroiul pe ei, cu gasca in traista so duca la piata, cu o galeata de oua, cfr-isti care beau si fumeaza in trenuri normal ca nu-ti convine.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8095
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 15:02

Pentru trenuri de naveta se puteau taia cu bestialitate toate Malaxele aflate in servici comercial / conservate, si cu banii obtinuti revizuiau de urgenta 20-50, 20-47, 20-57, 19-57, 19-50...vagoane care au maxim 30-35 ani si care o mai pot duce "onorabil" inca 7-8 ani daca sunt intretinute cum trebuie.

Bineinteles ca nici mie nu-mi convine din simplul fapt ca unii merg cu 0...5 lei (sau abonamente) cu vagoane de lux la trenuri locale, iar altii ca si Karpaty trebuie sa plateasca de 10x mai mult pentru exact aceleasi vagoane la trenuri IR. Pur si simplu nu e normal ce se intampla ! Un vagon daca il obtii pentru un rang, apoi tine-l acolo pana il tai la expirarea duratei de viata ! Daca nu corespunde nevoilor calatorilor taie-l sau modernizeaza-l sa intruneasca un minim de confort.

De ce sa mearga *rost*i 20-22 ore cu tomberoane 20-49-200 Satu Mare - Mangalia cand se pot simti si ei oameni in Alstom-uri 20-76 / Halberstadt-uri 22-96 ? De ce s-au spalat bani pentru ADH-uri, Malaxe, Z-uri cand se puteau intretine cu costuri minime (si oameni responsabili, nu betivi) vagoanele IVA / Bautzen pentru trenuri Regio ? De ce nu-si dau seama calatorii ca 2 Desiro-uri (un IR si respectiv un Regio) la peron comun ofera aceleasi conditii daca-s identice dpdv constructiv? Cred ca la  polonezi si-ar da demisia un intreg departament daca s-ar arunca din prostie pura un DWA B11mnouz (21-70) modernizat PESA / NEWAG pentru trenuri IC / EC la un accelerat de 2 bani, sau chiar mai rau...

@ Katalyn : stai sa vezi cand 4506 Tirgu Mures - Miercurea Ciuc e compus din 20-31, 19-54, 19-55...cumulat cu toate celelalte vagoane enumerate mai sus  Laughing

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 15:23

Casarea vagoanelor vechi în detrimentul automotoarelor e un lucru absolut normal şi logic şi se practică peste tot, tocmai pentru că numărul de călători nu justifică utilizarea garniturilor formate din locomotive şi vagoane. Vagoanele IVA, cu tot respectu', cu excepţia primelor loturi (până prin 1970) au fost nişte gioarse din toate punctele de vedere... dar mai ales dpdv al cutiei şi şasiului, dovadă că multe 20-59 şi chiar 20-49 au şasiul îndoit şi tabla valuri (cred că îţi aminteşti incidentul ăla cu escavatorul şi vagonul 20-57, în urma căruia vagonul a fost desfăcut precum o cutie de conserve).

Cred că polonezii şi-ar da demisia dacă s-ar trezi că un tren din nu-ştiu-câte de pe o secţie are un flux mai mare de călători şi n-au cu ce să îl formeze. Îţi spun eu că ar proceda la fel, ar scote vagoanele IC-ului care stau degeaba 12 ore şi le-ar pune pe regio. Desigur, asta presupunând că ar fi vagoanele aceleiaşi companii pentru că, din câte ştiu, ei au 2 operatori de stat, din care unul se ocupă doar de trenurile IC.

Vagonul trebuie să circule. Un vagon/automotor/orice alt vehicul comercial (fie el rutier, feroviar, naval, aerian) care stă produce pierdere. De ce să bagi banii în 2 garnituri de vagoane, când una stă degeaba 12 ore sau cât o sta?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6056
Data de inscriere : 21/06/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 17:35

4110-le a avut echivalentul a 9 vagoane şi două locomotive: EA (1) 924 şi DA-ul 808. Primele 5 erau Blee, A9 şi 20-54 iar la urmă era rama TE 89. Primele 3 vagoane mergeau la Sighet, următoarele două la Bistriţa iar TE-ul rămânea la Dej
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 17:41

Am fost intre Mures si Reghin odata... Blatisti, minoritari (desigur, nu ma refer la unguri), jegosi, etc.

Uite ca tu si Karpaty v-ati pus de acord.  Laughing Dar intreb: un vagon bun pus pe o ruta cu multi blatisti pusi pe distrus si murdarit nu cumva face paguba mai mare asa decat daca sta?
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6605
Data de inscriere : 02/08/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 17:45

Pentru CFR Cal. nu, ca pe ei nu ii intereseaza in ce conditii merg clientii la IR.
Sus In jos
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6056
Data de inscriere : 21/06/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitimeMier 12 Feb 2014, 17:45

1745-ul a avut:
20-76
30-76
84-83
83-76
20-76
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2014
Sus 
Pagina 27 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 46 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: