|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6761 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunere trenurilor din Romania - 2014 Mar 11 Feb 2014, 20:02 | |
| R 5106 -EA/EA1-2*20-50-26-16 |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 09:47 | |
| pe 1540 sunt doua garnituri? sau in 9minute se poate intoarce o garnitura de 3 vagoane in Pascani..N-as crede. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 09:54 | |
| - 92dragos a scris:
- pe 1540 sunt doua garnituri? sau in 9minute se poate intoarce o garnitura de 3 vagoane in Pascani..N-as crede.
1540/1541 Brasov-Adjud-Brasov , din Adjud merge ca RE 5433 Adjud-Bacau si ramane acolo peste noapte , dimineata garnitura se ataseaza la RE 5422 Bacau-Adjud . Nu ajunge in Pascani . Deci este o singura garnitura . |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 09:59 | |
| - Karpaty a scris:
- 92dragos a scris:
- pe 1540 sunt doua garnituri? sau in 9minute se poate intoarce o garnitura de 3 vagoane in Pascani..N-as crede.
1540/1541 Brasov-Adjud-Brasov , din Adjud merge ca RE 5433 Adjud-Bacau si ramane acolo peste noapte , dimineata garnitura se ataseaza la RE 5422 Bacau-Adjud . Nu ajunge in Pascani . Deci este o singura garnitura . ú Am observat acuma, are o stationare de 17mn in Bacau. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 14:28 | |
| Azi-dimineata, 12.02.2014 ora 03:19 G 4506 Tirgu Mures - Miercurea Ciuc + G 4543 Deda - Tirgu Mures + 4141 Tirgu Mures - Bistrita in ordinea care urmeaza :
GM 925 + 20-55 , 20-55, 20-55 + 20-54, 20-50, 22-96*, 19-83* + 26-16, 20-54, 20-49
*Railjet-ul 19-83 si Halberstadt-ul 22-96 la rang de REGIO ! RUSINE CFR CALATORI ! Din lipsa de vagoane ADECVATE rangului se trantesc 2 vagoane din 1646 / 1645 pentru a face fata numarului de navetisti.
Nu-mi veniti cu texte de genul "NU exista G 4506" sau alte tromboane. Am scris in acest fel ca sa intelegeti ca e "TREN 3 IN 1", 3 garnituri diferite intre ele ca si destinatie si numar, transportate pe o singura trasa. S-a dispus astfel pentru a nu tine garniturile peste noapte in Deda, NEPAZITE. Nimeni nu a raspuns de garnituri pana acum, asa ca "da-le celor din Mures de lucru"... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 14:44 | |
| In multe zone din tara la Regio sunt puse vagoane 20-83 ; 22-96 ; 21-76 ; 20-76 etc , vagoanele se folosesc acolo unde este nevoie , nu se tin in "vitrina" , de asta sunt vagoane sa fie folosite , ca intr-o zona la Regio se gaseste confortul de lux si in alta se gasesc 21-47 asta e alta treaba . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 14:50 | |
| o adevarata corcitura de tren, 6 tipuri de vagoane. Pacat ca e noapte ca altfel am fi vazut si noi minunea
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 14:51 | |
| O garnitură goală, dacă e trecută în livret ca garnitură goală, trebuie să circule... goală, adică fără călători, cu vagoanele încuiate. Însă pe livretul Regionalei Braşov, CFR Călători nu are nicio garnitură goală.
Nu cred că ai mers vreodată cu 19-83 vreo 4-500 km. După aia o să îţi schimbi părerea despre rangul la care circulă. În altă ordine de idei, dacă erau 20-47 nu era bine că erau jegoase, dacă sunt 22-96 iar nu e bine că sunt prea noi. Nu mai bine mergi cu maşina personală ca să nu te mai plângi de trenuri? _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 14:56 | |
| Doctore pe sectiile mici nu se merita vagoane de IR cu toti stim ce fel de calatori sunt pe acolo, mai ales navetisti care se cred in trenurile CFR-ului ca in a 2-a lor casa, in special cfr-isti.
Daca bagai 19-83 si 22-96 la un Regio cu mers de IR pe Buc-Bacau sau Buc-Brasov sau Buc-Sibiu sau alte rute importante nu se mai vaita nimeni dar sa iei vagoane de pe IR si sa le bagi pe trenuri de naveta unde se urca toti ....... cu noroiul pe ei, cu gasca in traista so duca la piata, cu o galeata de oua, cfr-isti care beau si fumeaza in trenuri normal ca nu-ti convine. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 15:02 | |
| Pentru trenuri de naveta se puteau taia cu bestialitate toate Malaxele aflate in servici comercial / conservate, si cu banii obtinuti revizuiau de urgenta 20-50, 20-47, 20-57, 19-57, 19-50...vagoane care au maxim 30-35 ani si care o mai pot duce "onorabil" inca 7-8 ani daca sunt intretinute cum trebuie. Bineinteles ca nici mie nu-mi convine din simplul fapt ca unii merg cu 0...5 lei (sau abonamente) cu vagoane de lux la trenuri locale, iar altii ca si Karpaty trebuie sa plateasca de 10x mai mult pentru exact aceleasi vagoane la trenuri IR. Pur si simplu nu e normal ce se intampla ! Un vagon daca il obtii pentru un rang, apoi tine-l acolo pana il tai la expirarea duratei de viata ! Daca nu corespunde nevoilor calatorilor taie-l sau modernizeaza-l sa intruneasca un minim de confort. De ce sa mearga *rost*i 20-22 ore cu tomberoane 20-49-200 Satu Mare - Mangalia cand se pot simti si ei oameni in Alstom-uri 20-76 / Halberstadt-uri 22-96 ? De ce s-au spalat bani pentru ADH-uri, Malaxe, Z-uri cand se puteau intretine cu costuri minime (si oameni responsabili, nu betivi) vagoanele IVA / Bautzen pentru trenuri Regio ? De ce nu-si dau seama calatorii ca 2 Desiro-uri (un IR si respectiv un Regio) la peron comun ofera aceleasi conditii daca-s identice dpdv constructiv? Cred ca la polonezi si-ar da demisia un intreg departament daca s-ar arunca din prostie pura un DWA B11mnouz (21-70) modernizat PESA / NEWAG pentru trenuri IC / EC la un accelerat de 2 bani, sau chiar mai rau... @ Katalyn : stai sa vezi cand 4506 Tirgu Mures - Miercurea Ciuc e compus din 20-31, 19-54, 19-55...cumulat cu toate celelalte vagoane enumerate mai sus _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 15:23 | |
| Casarea vagoanelor vechi în detrimentul automotoarelor e un lucru absolut normal şi logic şi se practică peste tot, tocmai pentru că numărul de călători nu justifică utilizarea garniturilor formate din locomotive şi vagoane. Vagoanele IVA, cu tot respectu', cu excepţia primelor loturi (până prin 1970) au fost nişte gioarse din toate punctele de vedere... dar mai ales dpdv al cutiei şi şasiului, dovadă că multe 20-59 şi chiar 20-49 au şasiul îndoit şi tabla valuri (cred că îţi aminteşti incidentul ăla cu escavatorul şi vagonul 20-57, în urma căruia vagonul a fost desfăcut precum o cutie de conserve).
Cred că polonezii şi-ar da demisia dacă s-ar trezi că un tren din nu-ştiu-câte de pe o secţie are un flux mai mare de călători şi n-au cu ce să îl formeze. Îţi spun eu că ar proceda la fel, ar scote vagoanele IC-ului care stau degeaba 12 ore şi le-ar pune pe regio. Desigur, asta presupunând că ar fi vagoanele aceleiaşi companii pentru că, din câte ştiu, ei au 2 operatori de stat, din care unul se ocupă doar de trenurile IC.
Vagonul trebuie să circule. Un vagon/automotor/orice alt vehicul comercial (fie el rutier, feroviar, naval, aerian) care stă produce pierdere. De ce să bagi banii în 2 garnituri de vagoane, când una stă degeaba 12 ore sau cât o sta? _________________ :TTT:
|
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6056 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 17:35 | |
| 4110-le a avut echivalentul a 9 vagoane şi două locomotive: EA (1) 924 şi DA-ul 808. Primele 5 erau Blee, A9 şi 20-54 iar la urmă era rama TE 89. Primele 3 vagoane mergeau la Sighet, următoarele două la Bistriţa iar TE-ul rămânea la Dej |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 17:41 | |
| Am fost intre Mures si Reghin odata... Blatisti, minoritari (desigur, nu ma refer la unguri), jegosi, etc. Uite ca tu si Karpaty v-ati pus de acord. Dar intreb: un vagon bun pus pe o ruta cu multi blatisti pusi pe distrus si murdarit nu cumva face paguba mai mare asa decat daca sta? |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 17:45 | |
| Pentru CFR Cal. nu, ca pe ei nu ii intereseaza in ce conditii merg clientii la IR. |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6056 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 12 Feb 2014, 17:45 | |
| 1745-ul a avut: 20-76 30-76 84-83 83-76 20-76 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |