Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2014

In jos 
+67
19jimmy84
ionutz85
alex.barac.5
Bobby_TM
ATM
alexul
alex1987
AndreiSV
rizelgeorgel2004
florin29sv
Vale
ttavi
DPS
baiazid
decward
Rarau
The Legend
NicuS
manuela
@ndrey
j o a n t a
celmaifidel
lapsanszkitamas
Vlad Singeorzan
Jhonyla
riciu
cristi ar
Razvan Tudor
lifetec
KQQ
cristy79
alex.alexus.tm
AeroX
phnegativ
COSTACHE MIHAIL
Sabik
cristi CFR
stefan_br
Norbi
Livius0202
mtk
maris.constantin
Dr2005
cfr500
Ryan Anderson
MariusM
Katalin4653
Andrey_tm
IonutCFR2009
ALEXCFR
Alex Avram
AndiCFR
Teodor
DUAL
Spartan1948
Adrian78
Radu Tudor
allred
cardinal
Vitosa
Vlad
Warrior12
Adirmvl
kristi kkk
Nesebar
mureseanu_976
92Dragos
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 50 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11658
Data de inscriere : 08/09/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 13:52

Oprirea de mai multe ori într-un este bună, dar la Regio. Fiecare coboară unde îi este mai aproape de casă. Mulţi aleg autobuzul/duba că îi lasă în faţa casei şi evită trenul pentru că îi lasă la 2-3 km de casă.
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6910
Data de inscriere : 15/03/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 13:53

No bun, fie la Regio, dar nu la IR. Exemplele mentionate de mine, fac referire la IR.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5413
Data de inscriere : 03/11/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 14:10

Spartan1948 a scris:
Asta e o chestie de-a dreptul tampita, sa opresti un tren, deseori IR, de doua ori in acelasi oras. In cauza, sunt orasele Arad ( Arad-Aradu Nou), Vatra Dornei ( statia principala si Baile), Campulung Moldovenesc (statia princilapa si Estul) si probabil mai sunt si altele.

Ai dreptate maxima, ar fi de ajuns ca in oraselele mici,chiar daca sunt 2 gari,sa opreasca doar intr-una.
De exemplu:Vatra Dornei Bai,Campulung Moldovenesc.
Nu cred ca in exemplele date,distantele sunt atat de mari in oras  incat sa fie nevoie sa opreasca din 5 in 5 minute.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 14:57

Galati Barbosi, 12 km, jumatate de ora. eu zic ca se merita
Sus In jos
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6761
Data de inscriere : 05/03/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Compunere trenurilor din Romania - 2014   Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 15:29

R 5106 EA/EA1 -36-16-20-50
Sus In jos
Vlad Singeorzan




Numarul mesajelor : 35
Varsta : 34
Reputatie : 4438
Data de inscriere : 06/11/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 17:12

R 2444 (Tirgu Mures - Teius): Loc + 20-50 + 20-55 + 20-55
Sus In jos
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6761
Data de inscriere : 05/03/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Compunere trenurilor din Romania - 2014   Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 20:03

Va rog frumos ,sa-mi zice-ti ce compuneri au trenurile IR 1861/1862 si R 8201/8202/8203/8204
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 21:26

adirmvl a scris:
Nu m-ar deranja sa opreasca trenurile cu destinatia Cluj in Clujana h, spre exemplu. Ai cartierul Marasti langa, pentru care sigur ai ceva calatori. Dar sa mergi de la Timisoara la Iasi si sa opresti de cate doua ori in niste orasele e prea de tot.

Apai Iasul opreste si pe la sate, e scapat de sub control.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 22:00

Vatra Dornei Campulung erau opriri pentru schimbari de mecanici si de IDM ne lamureste Vlad
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 22:04

Vlad Singeorzan a scris:
R 2444 (Tirgu Mures - Teius): Loc + 20-50 + 20-55 + 20-55
Salut,am o intrebare .Poate ai observat .. Toate vagoanele din compunerea acestui tren sunt cu statia de domiciliu Brasov?
E bine,ca macar ati scapat de 21-47..
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 22:18

adrian78 a scris:
Vatra Dornei Campulung erau opriri pentru schimbari de mecanici si de IDM ne lamureste Vlad

În cele 2 municipii (Vatra Dornei şi Câmpulung Moldovenesc) gările principale sunt: Vatra Dornei Băi şi Câmpulung Moldovenesc din punct de vedere al călătorilor, iar celelalte 2 sunt importante d.p.d.v "feroviar" ca să zic aşa.

La Câmpulung Est se schimbă mecanicii la 3 IR-uri şi unele R. La Vatra Dornei se schimbă doar la 2 regio.
În ceea ce priveşte numărul de călători, la Câmpulung Est sunt mai mulţi decât la Vatra Dornei şi chiar decât în alte gări de pe traseu (Frasin, Pojorâta, Iacobeni etc).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 22:34

Multe din IR nu ar trebui sa mai opreasca la Vatra Dornei ci doar la Bai..La Vatra Dornei e ceva asemanator cu Dej unde Dej Calatori e gara cu trafic de calatori iar Dej e gara triajului
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 22:39

Dacă ar fi să fac un clasament al gărilor din zona mea unde opresc trenurile IR, în funcţie de nr de călători ar fi cam aşa:

După observaţiile mele, de la gara cu cei mai mulţi călători la cea cu cei mai puţini:

1. Vatra Dornei Băi
2. Câmpulung Moldovenesc
3. Gura Humorului Oraş
4. Câmpulung Est
5. Vama
6. Vatra Dornei
7. Pojorâta
8. Iacobeni
9. Frasin
10. Mestecăniş
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8759
Data de inscriere : 10/06/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeSam 01 Mar 2014, 00:36

Cam toate Regio-urile 14000 sunt formate din automotoare Caravelle.
Sus In jos
Vlad Singeorzan




Numarul mesajelor : 35
Varsta : 34
Reputatie : 4438
Data de inscriere : 06/11/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitimeSam 01 Mar 2014, 09:20

Dual:

Da, vagoanele acestui tren au statia de domiciliu Brasov.

PS: la compunerea trenurilor regio, la trenul Targu Mures-Teius poate sa ramana compunerea cu 20-55 + acel 20-50, iar la retur 21-47 + acel 20-50, se schimba compunerea de la o zi la alta, odata cu 20-55, odata cu 21-47.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2014
Sus 
Pagina 35 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 50 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: