|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4458 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 25 Feb 2014, 17:51 | |
| Sunt foarte interesante mesajele de mai sus. Citindu-le, e inevitabil sa nu remarc faptul ca ar cam fi timpul de-o schimbare si pe 511. Voi a zice ca dricului Malaxa numai caii mascati si vata de bagat in nari ii lipsesc, iar aceasta situatie este in contradictie flagranta cu noua fata - cat se poate de vesela si optimista - a garii din Botosani. Asadar, daca nu-i loc de niscaiva etajate, bune-ar fi atunci si vreo doua cu subsol (care, neiesind lesne in evidenta, n-au cum sa-i deranjeze prea mult pe unii si pe altii, apologeti ai unor alte sectii), remorcate de un locotractor plin de personalitate. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 25 Feb 2014, 17:51 | |
| Nu Dragos, de multa vreme le monitorizez si asa e turnusul acum, 3023/3008 iar 3001/3006 posibil ca vagoane din garnitura lui 3023/3008 sa mai faca cursa aia pana la Sfantul Gheorghe si inapoi, de aceea se tine mai multe ore 3023/3008 in Brasov iar 3006 este facut cu garnitura de la 3001. 3001 ajunge in Brasov la 10:30 hai zi 10:40 pana la 14:00 cand il gareaza e timp destul pentru salubrizare. |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6056 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 25 Feb 2014, 21:20 | |
| Ieri. Regio 3088 a avut: Delfinul 703 21-47 11-47 (cifra "1" de la clasa I nu era vopsită, ci era ca piesă distinctă de metal, pusă pe vagon) 21-47
Astăzi, IC 532 a avut: EA-1 393 89-87 10-91 (009) cu minibar, dar minibarul părea nefuncţional 21-86 21-86 Ca să călătoreşti cu IC plăteşti o sumă care nu e, deloc, de neglijat. Nu mi se pare corect ca, pe IC, să nu ai, măcar, un vagon-bar propriu-zis, dacă nu chiar un vagon-restaurant 88-xx. Conform unor surse din interior, ar fi 10 vagoane 89-76 din care, la începutul lui noiembrie, 4 erau nefuncţionale. Pe IC 532 erau 005 şi 008 (alternativ: o zi unul, o zi celălalt), 005-ul, încă, având urma (ca o negreală) cauzată de dezlipirea afişelor Beck'sperience. Va mai avea loc un eveniment de gen "petrecere în tren" care să justifice retragerea unor 89-76 în vederea transformării? Ce ştiţi? Să zicem, cu indulgenţă, că prezenţa lui 89-87 se justifică prin prezenţa unui număr redus de călători (deşi, ţinând cont de preţul biletelor, indulgenţa de care zic nu ar trebui să-şi aibă locul). Problema este că au fost situaţii în care 89-87-le s-a transformat în 27-87, prin absenţa barmanului. E drept că nu pe 532, ci pe 1746, dar, având în vedere precedentul creat, nu m-aş mira ca, şi pe IC, să avem un "27-87" |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 25 Feb 2014, 21:27 | |
| 531 e umbra lui 531(ma rog 533) .. Cum 531 circula combinat cu (346)Dacia care are 88-96,au socotit ca e suficient un 89-87 pe retur ... |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 25 Feb 2014, 21:38 | |
| Pe cealalta garnitura (care, de regula, e trasa de EA 148) e un 89-76 Bar Bistro. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 25 Feb 2014, 21:56 | |
| - j o a n t a a scris:
- Sunt foarte interesante mesajele de mai sus. Citindu-le, e inevitabil sa nu remarc faptul ca ar cam fi timpul de-o schimbare si pe 511. Voi a zice ca dricului Malaxa numai caii mascati si vata de bagat in nari ii lipsesc, iar aceasta situatie este in contradictie flagranta cu noua fata - cat se poate de vesela si optimista - a garii din Botosani.
Asadar, daca nu-i loc de niscaiva etajate, bune-ar fi atunci si vreo doua cu subsol (care, neiesind lesne in evidenta, n-au cum sa-i deranjeze prea mult pe unii si pe altii, apologeti ai unor alte sectii), remorcate de un locotractor plin de personalitate. Criza de vagoane, bani sau vointa, cam ce ajunge tren cu vagoane la Botosani este de Bucuresti Grivita ( IR de Bucuresti ), alte trenuri cu vagoane nu ar mai fi iar la Suceava ce ar mai fi vagoane cred ca sunt pentru casare, caci la Rev Iasi e plin de vagoane care asteapta bani de RP de cel putin 1 an ,evident find faptul ca si aici aproape tot ce inseamna trenuri R au maxim 4 vagoane,5 in caz fericit,restul pleac si de la 1 la 3 maxim. Parc de automotoare nu ar fi altul decat ce se vede,excluzand Desiro are nici nu mai sunt multe,si alea ramase defecte/scadente la reparatie. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6761 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunere trenurilor din Romania - 2014 Joi 27 Feb 2014, 20:17 | |
| R 5106 EA/EA1 -36-16-20-50 |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 27 Feb 2014, 21:14 | |
| 5060/5059 - 19-83, 20-83, 19-55 001. 5072/5071 - 20-59, 26-16, 36-16, 20-55, 21-47 5001/5008 - Te Acvila
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 28 Feb 2014, 12:06 | |
| 2459, aseara: doua malaxe rosii. O chestie ciudata la trenul asta: pe cfrcalatori.ro apare ca plecand la 00:15 din Ostroveni si ca ajungand in R. Valcea la 00:20. :shock:
2455 a ajuns azi la destinatie cu o malaxa. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 28 Feb 2014, 13:01 | |
| Sunt timpii foarte lejeri. 1843 face între Vatra Dornei Băi şi Vatra Dornei (exact un kilometru) 7 minute. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 28 Feb 2014, 13:08 | |
| Un kilometru apare ca ar fi si intre Ostroveni si gara. Acum vad ca toate R-urile fac 5 minute pe kilometrul ala. Bataie de joc. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 28 Feb 2014, 13:24 | |
| Intre staţiile menţionate de tine pot fi 0,6 km sau 1,4 km. Sunt aproximate distanţele. În livret sunt distanţele exacte. |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6910 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 28 Feb 2014, 13:43 | |
| Asta e o chestie de-a dreptul tampita, sa opresti un tren, deseori IR, de doua ori in acelasi oras. In cauza, sunt orasele Arad ( Arad-Aradu Nou), Vatra Dornei ( statia principala si Baile), Campulung Moldovenesc (statia princilapa si Estul) si probabil mai sunt si altele. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 28 Feb 2014, 13:48 | |
| Nu e chiar timpita, de multe ori sint pasageri din ambele statii. Si Timisoara ar putea fi in situatie, cu Estul care ar deservi o mare parte a orasului fara ocolul pina la gara mare. Nu intra in discutie Sudul care e departe de tramvaie si autobuze fiind destul de afara din oras. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 28 Feb 2014, 13:49 | |
| Nu m-ar deranja sa opreasca trenurile cu destinatia Cluj in Clujana h, spre exemplu. Ai cartierul Marasti langa, pentru care sigur ai ceva calatori. Dar sa mergi de la Timisoara la Iasi si sa opresti de cate doua ori in niste orasele e prea de tot. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |