Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2014

In jos 
+67
19jimmy84
ionutz85
alex.barac.5
Bobby_TM
ATM
alexul
alex1987
AndreiSV
rizelgeorgel2004
florin29sv
Vale
ttavi
DPS
baiazid
decward
Rarau
The Legend
NicuS
manuela
@ndrey
j o a n t a
celmaifidel
lapsanszkitamas
Vlad Singeorzan
Jhonyla
riciu
cristi ar
Razvan Tudor
lifetec
KQQ
cristy79
alex.alexus.tm
AeroX
phnegativ
COSTACHE MIHAIL
Sabik
cristi CFR
stefan_br
Norbi
Livius0202
mtk
maris.constantin
Dr2005
cfr500
Ryan Anderson
MariusM
Katalin4653
Andrey_tm
IonutCFR2009
ALEXCFR
Alex Avram
AndiCFR
Teodor
DUAL
Spartan1948
Adrian78
Radu Tudor
allred
cardinal
Vitosa
Vlad
Warrior12
Adirmvl
kristi kkk
Nesebar
mureseanu_976
92Dragos
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4458
Data de inscriere : 27/12/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeMar 25 Feb 2014, 17:51

Sunt foarte interesante mesajele de mai sus. Citindu-le, e inevitabil sa nu remarc faptul ca ar cam fi timpul de-o schimbare si pe 511. Voi a zice ca dricului Malaxa numai caii mascati si vata de bagat in nari ii lipsesc, iar aceasta situatie este in contradictie flagranta cu noua fata - cat se poate de vesela si optimista - a garii din Botosani.
Asadar, daca nu-i loc de niscaiva etajate, bune-ar fi atunci si vreo doua cu subsol (care, neiesind lesne in evidenta, n-au cum sa-i deranjeze prea mult pe unii si pe altii, apologeti ai unor alte sectii), remorcate de un locotractor plin de personalitate.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeMar 25 Feb 2014, 17:51

Nu Dragos, de multa vreme le monitorizez si asa e turnusul acum, 3023/3008 iar 3001/3006 posibil ca vagoane din garnitura lui 3023/3008 sa mai faca cursa aia pana la Sfantul Gheorghe si inapoi, de aceea se tine mai multe ore 3023/3008 in Brasov iar 3006 este facut cu garnitura de la 3001. 3001 ajunge in Brasov la 10:30 hai zi 10:40 pana la 14:00 cand il gareaza e timp destul pentru salubrizare.
Sus In jos
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6056
Data de inscriere : 21/06/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeMar 25 Feb 2014, 21:20

Ieri. Regio 3088 a avut:
Delfinul 703
21-47
11-47 (cifra "1" de la clasa I nu era vopsită, ci era ca piesă distinctă de metal, pusă pe vagon)
21-47

Astăzi, IC 532 a avut:
EA-1 393
89-87
10-91 (009) cu minibar, dar minibarul părea nefuncţional
21-86
21-86
Ca să călătoreşti cu IC plăteşti o sumă care nu e, deloc, de neglijat. Nu mi se pare corect ca, pe IC, să nu ai, măcar, un vagon-bar propriu-zis, dacă nu chiar un vagon-restaurant 88-xx.
Conform unor surse din interior, ar fi 10 vagoane 89-76 din care, la începutul lui noiembrie, 4 erau nefuncţionale. Pe IC 532 erau 005 şi 008 (alternativ: o zi unul, o zi celălalt), 005-ul, încă, având urma (ca o negreală) cauzată de dezlipirea afişelor Beck'sperience. Va mai avea loc un eveniment de gen "petrecere în tren" care să justifice retragerea unor 89-76 în vederea transformării? Ce ştiţi?
Să zicem, cu indulgenţă, că prezenţa lui 89-87 se justifică prin prezenţa unui număr redus de călători (deşi, ţinând cont de preţul biletelor, indulgenţa de care zic nu ar trebui să-şi aibă locul). Problema este că au fost situaţii în care 89-87-le s-a transformat în 27-87, prin absenţa barmanului. E drept că nu pe 532, ci pe 1746, dar, având în vedere precedentul creat, nu m-aş mira ca, şi pe IC, să avem un "27-87"
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeMar 25 Feb 2014, 21:27

531 e umbra lui 531(ma rog 533) .. Cum 531 circula combinat cu (346)Dacia care are 88-96,au socotit ca e suficient un 89-87 pe retur ...
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6605
Data de inscriere : 02/08/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeMar 25 Feb 2014, 21:38

Pe cealalta garnitura (care, de regula, e trasa de EA 148) e un 89-76 Bar Bistro. Very Happy
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeMar 25 Feb 2014, 21:56

j o a n t a a scris:
Sunt foarte interesante mesajele de mai sus. Citindu-le, e inevitabil sa nu remarc faptul ca ar cam fi timpul de-o schimbare si pe 511. Voi a zice ca dricului Malaxa numai caii mascati si vata de bagat in nari ii lipsesc, iar aceasta situatie este in contradictie flagranta cu noua fata - cat se poate de vesela si optimista - a garii din Botosani.
Asadar, daca nu-i loc de niscaiva etajate, bune-ar fi atunci si vreo doua cu subsol (care, neiesind lesne in evidenta, n-au cum sa-i deranjeze prea mult pe unii si pe altii, apologeti ai unor alte sectii), remorcate de un locotractor plin de personalitate.
Criza de vagoane, bani sau vointa, cam ce ajunge tren cu vagoane la Botosani este de Bucuresti Grivita ( IR de Bucuresti ), alte trenuri cu vagoane nu ar mai fi iar la Suceava ce ar mai fi vagoane cred ca sunt pentru casare, caci la Rev Iasi e plin de vagoane care asteapta bani de RP de cel putin 1 an ,evident find faptul ca si aici aproape tot ce inseamna trenuri R au maxim 4 vagoane,5 in caz fericit,restul pleac si de la 1 la 3 maxim.
Parc de automotoare nu ar fi altul decat ce se vede,excluzand Desiro are nici nu mai sunt multe,si alea ramase defecte/scadente la reparatie.
Sus In jos
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6761
Data de inscriere : 05/03/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Compunere trenurilor din Romania - 2014   Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 27 Feb 2014, 20:17

R 5106 EA/EA1 -36-16-20-50
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 27 Feb 2014, 21:14

5060/5059 - 19-83, 20-83, 19-55 001.
5072/5071 - 20-59, 26-16, 36-16, 20-55, 21-47
5001/5008 - Te Acvila
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 12:06

2459, aseara: doua malaxe rosii. O chestie ciudata la trenul asta: pe cfrcalatori.ro apare ca plecand la 00:15 din Ostroveni si ca ajungand in R. Valcea la 00:20.  :shock:

2455 a ajuns azi la destinatie cu o malaxa.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11658
Data de inscriere : 08/09/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 13:01

Sunt timpii foarte lejeri. 1843 face între Vatra Dornei Băi şi Vatra Dornei (exact un kilometru) 7 minute.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 13:08

Un kilometru apare ca ar fi si intre Ostroveni si gara. Acum vad ca toate R-urile fac 5 minute pe kilometrul ala. Bataie de joc.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11658
Data de inscriere : 08/09/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 13:24

Intre staţiile menţionate de tine pot fi 0,6 km sau 1,4 km. Sunt aproximate distanţele. În livret sunt distanţele exacte.
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6910
Data de inscriere : 15/03/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 13:43

Asta e o chestie de-a dreptul tampita, sa opresti un tren, deseori IR, de doua ori in acelasi oras. In cauza, sunt orasele Arad ( Arad-Aradu Nou), Vatra Dornei ( statia principala si Baile), Campulung Moldovenesc (statia princilapa si Estul) si probabil mai sunt si altele.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 13:48

Nu e chiar timpita, de multe ori sint pasageri din ambele statii. Si Timisoara ar putea fi in situatie, cu Estul care ar deservi o mare parte a orasului fara ocolul pina la gara mare. Nu intra in discutie Sudul care e departe de tramvaie si autobuze fiind destul de afara din oras.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitimeVin 28 Feb 2014, 13:49

Nu m-ar deranja sa opreasca trenurile cu destinatia Cluj in Clujana h, spre exemplu. Ai cartierul Marasti langa, pentru care sigur ai ceva calatori. Dar sa mergi de la Timisoara la Iasi si sa opresti de cate doua ori in niste orasele e prea de tot.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2014
Sus 
Pagina 34 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: