Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Feb 2014, 15:13
Stii cum arata pe vremuri Katalyne )? Poftim ! cu grade de ocupare 90 % .. Acum are 7 vagoane pentru TM .. ceea ce nu poate decat sa ma bucure! https://www.youtube.com/watch?v=B7CEjWDRzag
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Feb 2014, 15:23
7 vagoane? ) Uite-l in noiembre 2012. Cred ca incapeau toti intr-unul din vagoane.
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Feb 2014, 15:24
Am fost cu el duminica de la Predeal la Sibiu, atunci cand a avut 7 pe toata distanta. Vag 1 - 22-96 - 6-7 calatori Vag 2 - 30-76 - 4 calatori. Vag 3 - 84-96 - 2 calatori Vag 4 - 20-76 - 12 calatori Vag 5 - 20-76 - 5 calatori Vag 6 si 7 - 20-49 - ceva mai multi calatori, cam 15 in fiecare vagon , multi dintre ei coborand la Fagaras/Sibiu.
Asta era situatia la plecarea din Brasov, unde au coborat cam cati au urcat.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Feb 2014, 15:27
Aia cu 4 vagoane a fost multi ani compunerea lui standard .. Aici era exact dupa ce i-au rapit vagonul de clasa 1'a care era un 19-55 .. Se vede in filmarea asta din 6 feb 2012 , cum a reaparut vagonul pentru un scurt timp(2 saptamani) .. PS trebuie sa te uiti in reflectia vagoanelor lui IR 1347(trenul filmat) .. sa vezi ca vagonul din fata(cel cu nr 3,ca eu eram in 4) este vagon de cls 1'a 19-55 .. Evident ca a fost scos pentru ca CFR oferea la clasa a 2'a conditii net superioare vagonului de cls 1'a )..
@allred Duminica e cea mai proasta zi a lui 1621 ) .. Duminica e ziua de maximum a lui 1622..
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4858 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Feb 2014, 16:02
:lol Ma bucur sa vad ca 1621/1622 devine din ce in ce mai folosit .Acum vin si eu sa va informez de R 2026.O calatorie de la Arad la Craiova,plecare din Arad cu R 2372:EC+4*20-55,cu legatura buna din Simeria cu R 2026:EA 040-579-0+20-83+20-83,din Tg Jiu EA 045-328-0+20-83+20-83+21-80+21-80+21-80+20-76.Incet incet afla lumea de R2026,daca se vrea se poate din partea specialistiilor.Spre surprinderea mea si noroc cu internetul,din Arad au mai fost 3 calatori pentru 2026 din Simeria,din Deva s-au mai urcat 5,am putut sa-i observ in Simeria cand am facut schimbarea.In tren mai erau vreo 30 de calatori,si au inceput sa tot urce de la Calan,Subcetate,Pui,Petrosani(au si coborat vreo 12 la Petrosani).La intrarea in Targu Jiu in cele 2 vagoane erau cam 65 de persoane,si au coborat vreo 20,asa ca pentru inceput e bine si va incepe lumea sa circule cu el.Erau ceva,mult mai multi in garnitura lui 2022 l-a care s-a atasat si garnitura lui 2026.In revizia de vagoane Simeria,zac cele 5 sau 6 vagoane seria 20-49.200+un vagon seria 20-83,probabil lasat aseara de la 1823.In Targu Jiu la fel,6 vagoane seria 20-49.200,daca le-ar innoi revizia ce bine ar fi.
Ultima editare efectuata de catre maris.constantin in Mar 04 Feb 2014, 16:10, editata de 1 ori
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Feb 2014, 16:06
20-83 ala din revizie e ala busit de LDH
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4858 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Feb 2014, 16:12
Nu stiam si nici nu l-am observat prea bine,doar le-am vazut in trecere.
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Feb 2014, 16:37
adrian78 a scris:
20-83 ala din revizie e ala busit de LDH
??? pe asta nu o stiam ... cine, cand, cum, unde?? si, mai ales, de ce?
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6056 Data de inscriere : 21/06/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Feb 2014, 21:07
Astăzi, 4106 a avut următoarea compunere: LE 26-16 049 36-16 042 20-55 011 19-56-003
Altă dată, în locul vagoanelor 20-55 şi 19-56 erau două 21-91 aparţinând MAV. Nu am înţeles de ce merg vagoanele în cauză la Bistriţa, dar se întorc dimineaţa şi se duc spre Budapesta, câteva ore mai târziu.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Feb 2014, 21:21
Din ce ziceau ceva colegi pe aici e o conventie intre MAV si CFR. Adica vagoanele fiecarei companii poate fi folosit pe teritoriul celeilalte pentru aproximativ acelasi numar de kilometri. Astfel circula vagoanele CFR-ului in compunerea unor trenuri din Ungaria pana vine ora la care se intorc spre noi, dar vagoanele Coronei, spre exemplu, raman in Brasov. Pentru ca Romania asta un teritoriu mult mai mare decat Ungaria, desi vagoanele trenului Budapesta-Brasov nu ajung cu un IR al CFR-ului la Bucuresti pentru ca ar parcurge prea multi kilometri si ar incalca respectiva conventie.
Probabil ca CFR-ul a zis ca mai poate pune la drum vagoanele MAV-ului pana la Bistrita. Parca si pe la Huedin mai erau trimise.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Feb 2014, 21:54
R 5076 : 26-16, 26-16 IR 12792 : 21-86, 22-96, 84-83, 21-76, 10-91
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 05 Feb 2014, 15:45
5023 de azi: electrica 41-304, Ldh 87-337, 26-16 097, 36-16 , 26-16 . Seriile nu le-am notat ca m-am dus sa vad 1663 si intre timp a plecat 5023... 1693 si l-a recuperat pe 10-91 001 ca vag de clasa Ia.. Ce mai vad prin gara 1663 are 3*20-76, 10-70 101, 3*20-76.. Sibiul era "salata de fructe" .. Ma ajuta si pe mine cineva, pe la 5 'jumate, va rog, cu, eventuala intarziere, a lui 2022??? Ma duc pana la Caracal city cu 1693 si vreau sa stiu daca-l prind sau ma intorc cu aaa... Regiot.. Regiotrans.. Cum naiba i-o mai zice..
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 05 Feb 2014, 16:40
1693 a ajuns cu vreo 6-7 min mai devreme in Videle.. Zici ca vrea sa recupereze intarzierile de zilele trecute..
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4738 Data de inscriere : 01/11/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 05 Feb 2014, 16:50
eu sunt curios cum a circulat ldh-ul asta (ldh87 e pt ecartament ingust) si cum era incalzit trenul
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 05 Feb 2014, 17:01
Habar n-am... Daca stiam, ma urcam in el sa vad.. Oricum, sigur avea instalatia de incalzire cuplata, se vedea de afara ca era cald ca poamenii se debarasau de haine cum se asezau pe scaun. Poate ne ajuta vre-un ploiestean care e pe faza prin Sud acum.. Era Hdh modernizat, cred ca avea instalatie si generator de curent pt incalzire, mai mult ca sigur...
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014