| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 17:53 | |
| - adirmvl a scris:
- Ce s-a aprins discutia!
Doctore, care sint malaxele cu doua osii mai breze? Din ce am observat eu alea verzi sint mai prapadite. Ce consum au? Cele vopsite în roşu cu gri (ca delfinii). Motorul, după ce scrie la Volvo Penta pe site, ar fi TAD720VE: http://www.volvopenta.com/volvopenta/industrial/en-gb/off_road_engines/engine_range_industrial/Pages/tad_720_ve.aspx Are 237 CP. Citaro-urile noastre au vreo 280 CP şi, în regim de oraş, consumă undeva la 45 - 50 litri/100 km. Aşa că o Malaxa ar trebui să consume undeva pe la 35 - 40 litri la 100 km. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 18:01 | |
| Mersi pentru raspunsuri.
Chiar consuma putin astea. :shock: Mi se pare ca un autocar mananca tot pe acolo, poate cu vreo 5 litri mai putin la suta de kilometri.
Am mers si cu cele cu verde si galben, si cu cele cu rosu si gri. Nici astea din urma nu sint grozave. E drept, fata de alea cu verde, la astea se inghid usile. :roll: Partea proasta e ca sint si inghesuite de nu e adevarat.
Inca o chestie: ziceai ca e ilegal sa scoti din uz un vehicul cu costurile neamortizate. Stii ce pret a fost platit pentru "modernizarea" unui AM si cat ar fi costat in mod normal? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 18:10 | |
| La Petroutilaj s-au modernizat cu 400000e/bucata Intrebarea mea este de ce nu s-au modernizat automotoarele Marub si cel produs la Faur? Sa nu mai zic ca la banii din modernizatul Malaxelor se cumparau Caravelle.. Daca comision nu e nimic nu e |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 18:17 | |
| 400.000 (patru sute de mii)?! :shock: Cat era vorba ca au costat 20/21-87? Jumatate de milion? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 19:13 | |
| |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6761 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunere trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 19:48 | |
| R 5106 EA/EA1-20-49.2-26-16 R 5108 EA/EA1-4*26-16 R 5108 -EA/EA1-8*26-16-36-16 |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 13 Feb 2014, 23:25 | |
| Cu banii bagati in junghiuri fara nici o suparare se puteau cumpara automotoare de dimensiuni mai mici .. Da era bataie de cap poate cu piesele si cu instruirea personalului ce-l deserveste ,dar eram civilizati! De multa vreme sunt pro "gorile" in loc sa plimbe trenul 3 nasi,prefer 1 nas si 2 gorile .. cu dedicatie pentru acei "calatori" , la care ma-sa si ta-so le-a lasat mostenire tot ce e in patrimoniul statului .. De multe ori sunt de parere ca e nevoie de gorile si prin RATB .. Citaro nu zice nimic,dar cand zici Mercedes noroc ceresc, zici calitate,ca la cum sunt tratate autobuzele RATB,sa te fereasca Dumnezeu,de erau de la orice alta firma erau cotete pe roti. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6558 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 14 Feb 2014, 10:45 | |
| Cred ca la trenul de Baia Mare ar ajunge un singur automotor la cati calatori sunt.... si avea trei acum catva timp |
|
| |
Vlad Singeorzan
Numarul mesajelor : 35 Varsta : 34 Reputatie : 4438 Data de inscriere : 06/11/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 14 Feb 2014, 19:04 | |
| Azi 14.02.2014 in Iernut:
IR 1819: 1 x Desiro R 368: GM 927 + 20-55 + 20-50 + 20-76 + 20-76 + 21-86 + 21-86 |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 14 Feb 2014, 22:47 | |
| - Vlad Singeorzan a scris:
R 368: GM 927 + 20-55 + 20-50 + 20-76 + 20-76 + 21-86 + 21-86 Reactia mea cand vad Alstom-uri la PERSONAL pentru navetistii aia fara 7 ani de acasa, inclusiv betivii care iasa pe poarta Azomuresului din schimbul 3 (07:00) respectiv 1 (14:00) cu PET-ul de 2 litri de bere : Doamne, bune erau ramele TE ! Toata lumea isi vedea de organul sau, neavand ce distruge / vandaliza / fura... :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Vin 14 Feb 2014, 22:55, editata de 1 ori |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 14 Feb 2014, 22:52 | |
| ... HHHHAHAHAAHAH Muresene ) .. Daca iti inchiriezi o loco,sa stii ca tinem TE 79 in Simeria =)) ... E tot al tau .Dar totusi 20-76 inca merg la IR'uri .. pacat de ele. |
|
| |
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5794 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 14 Feb 2014, 23:43 | |
| InteRusinea 368 nu e IR. E o grupa la un tren international, care circula ca si RegioExpress cuplat cu alte Regiocoteturi. E bine ca avem tren la Cluj-Oradea-Budapesta dar totusi... ar trebui inciuate vagoanele respective. sa nu le strice t1g@n11 de pe TgMures-Ludus. nu sunt xenofob sau rasist, dar am avut "placerea de a asista" la o astfel de "actiune". si nu am tacut. i-am zis la calatoarea colorata care a coborat la Sanpaul sa-si stranga mizeria. va dati seama ca mizeria a ramas acolo... |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 15 Feb 2014, 02:54 | |
| Degeaba razi Dual, taranii de pe Salva - Sighet distrug vagoanele ex-DB 22-96 si 30-76 care le vin de la Bucuresti cu mult inainte sa ne fie date 2 Alstom-uri 20-76 pe Bucuresti - Tg Mures (bine ca-s doar 2, doar pe o garnitura...). La fel faceau bulangiii de la Timisoara care-si aruncau vagoanele 22-76 (rezerve) la un local de Turnu Severin. Si exemplele pot continua, bine ca unde trebuie sa ajung ori nu am tren, ori nu-mi convin vagoanele pentru pretul pe care-l platesc. Macar raman cu banii in buzunar Nu sunt de acord cu politica "daca e tren de noapte, baga-i vagoane compartimentate". Mai uitati-va si la incasari si gradul de civilizatie, astea ar mai trebui luate in seama inainte sa ne exprimam fiecare preferintele de genul "Doar Bvmz la Corona" sau stiu eu. ca asa sunt unii mai cu mot. De ce nu ati bagat prioritare trenurile internationale daca tot vor unii sa mearga cu trenul in afara ? Traianus, Dacia, Ister, Transilvania (ex-Pannonia), Harghita. Una e sa stai 13 ore Bucuresti - Budapest in salon si alta-i sa stai 13 ore intr-un DWA 21-70 sau 21-90 modernizat... @lapsznszkitamas : daca vrei sa zici ceva in mod public si care are relevanta cu realitatea, NU TE MAI CENZURA ! Nu suntem in Belarus sa fie probleme cu libertatea de exprimare, cum la fel nu suntem nici in China sau Sudan. Ma gandesc ca ti-ai exprimat doleantele de fata cu staff-ul de la Smurd referitor la conditiile de munca de-acolo, la o adica... |
|
| |
Livius0202
Numarul mesajelor : 16 Reputatie : 4720 Data de inscriere : 11/01/2012
| Subiect: IR 1825 mizerie a CFR Sam 15 Feb 2014, 03:29 | |
| nu stiu cum fac astia compunerile dar e clar ca nu ii intereseaza deloc, pe distanta asa de lunga 324 de km si IR sa pui etajate e crima, in conditiile in care alte vagoane mult mai bune sunt tinute garate sau bagate pe regio, asa management si interes pentru calatori, asa situatie dezastruoasa in care a ajuns!!!! |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 15 Feb 2014, 06:18 | |
| Azi : R 3023 : 19-50 002, 20-55, 20-55, 4 etajate, 21-80 033. R 5072 - 19-56 001, 26-16, 36-16, 20-55 R 7103 - 77-974 si 77-975. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|