|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 14:40 | |
| - Teodor a scris:
- Hai Karpaty, acum vi pe la Vilcea ?
Poza nu-mi apartine, este a unui prieten, dar sper sa vin si eu azi cu poza mea. ;)IR 1522 ieri. Potentialul acestui tren il reprezentau calatorii care trebuiau sa ajunga la Pausa h. pentru statiunea balno-climaterica. Daca vine pana la Vilcea, vine degeaba ...
http://www.flickr.com/photos/95239691@N05/12226016596/ Poza e de pe 30 când nu se circula cu AM pe Craiova - Rosiori . Acum e Desiro . De azi : 1658 - 22-96 20-87 19-83 20-87 20-87 1621 - 22-96 22-96 30-76 22-96 21-86 22-76 + 21-86 21-86 1583 - 21-31(v20) 20-83(v2) 19-70(v3) 20-83(v4) |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 15:04 | |
| Karpaty, dimineata ai trenuri Sibiu-Bucuresti prin Valcea. Te urci frumos in IR-ul care pleaca la 3 din Sibiu si apoi din Valcea, pe la 5 dimineata, te sui in Valcea-Bucuresti. Am mers orada cu Pausa pana la Valcea. Nu fusesem pe Bucuresti-Caracal, ajunsesem pe la 7 dimineata in Bucuresti de la Iasi si aveam de ales intre Dacos si CFR. Cum inca aveam cupoane de student pretul era la fel. Dar sa platesc chiar si cu TrenPlus biletul de la Bucuresti la Valcea... no way! Insa calatori erau in sageata aia. Din Bucuresti a plecat cu vrea 70, iar in Valcea a ajuns cu vreo 50. Am fost si eu mirat. Insa trenurile Valcea-Bucuresti ar trebui sa fie retrogradate. Si prelungite pana la Sibiu. Atunci ar avea garanta nevoie de doua sageti. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 17:50 | |
| De la Bucureşti la Rm. Vâlcea (şi mai departe spre Valea Oltului) nu prea se merită să mergi cu trenul, câtă vreme autocarul face vreo 3 ore, iar biletul e mai ieftin.
Ca fapt divers, astea sunt săgeţile lui Roşeanu şi Noapteş, n-are treabă Dorobanţu cu toate astea. Da, ştiu că nu vă place omul, dar forumul ăsta nu e OTV/Antena3/ZiuaNews să dăm cu pietre după cineva doar de dragul de a da cu pietre. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 18:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- De la Bucureşti la Rm. Vâlcea (şi mai departe spre Valea Oltului) nu prea se merită să mergi cu trenul, câtă vreme autocarul face vreo 3 ore, iar biletul e mai ieftin.
Daca ar fi RE trenurile IR de pe 201 ar avea mai multi calatori iar unele din ele sa fie prelungite spre alte destinatii sa ofere legaturi mai bune intre orasele tarii ! Dr cum la CFR nimeni nu tine cont de ce vrea populatia si fac doar cum vor ei atunci omul alege alt mijloc de transport mai ieftin si care il duce la destinatie fara sa schimbe in parcurs asa cum ofera CFR , de asta la CFR nu sunt calatori . |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 18:36 | |
| Astăzi, trenul IR10164 Timișoara Nord - Drobeta Turnu Severin a avut următoarea compunere:
10164: (21-80) (20-49) (20-49) - 01.02.2014
Trenul a avut puțin călători. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 18:51 | |
| - Karpaty a scris:
- Daca ar fi RE trenurile IR de pe 201 ar avea mai multi calatori iar unele din ele sa fie prelungite spre alte destinatii sa ofere legaturi mai bune intre orasele tarii ! Dr cum la CFR nimeni nu tine cont de ce vrea populatia si fac doar cum vor ei atunci omul alege alt mijloc de transport mai ieftin si care il duce la destinatie fara sa schimbe in parcurs asa cum ofera CFR , de asta la CFR nu sunt calatori .
Ar trebui să se penduleze pe Sibiu - Piatra Olt şi de acolo un tren spre Craiova, unul spre Caracal. Asemenea trenuri ar putea să circule din oră în oră pe 201, prin staţiile mici să oprească 4 - 5 perechi, restul doar în staţiile în care opresc acum IR-urile. N-ar mai fi nevoie de Desiro pentru Bucureşti, mai ales că pe Craiova - Bucureşti sunt deja destule trenuri, deci cine vrea neapărat cu trenul, poate schimba la Caracal. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 18:58 | |
| Cum adica sa ramana Valcea fara legatura directa cu Bucurestiul ? :shock: NU concep asa ceva , Ce e aia Sibiu-Piatra Olt un mare r***t , ai facut o legatura pe care nu o foloseste nimeni , aici pe 201 trebuie sa ramna Craiova-Sibiu dar ca RE , Craiova-Brasov eventual tot ca RE , Bucuresti-Valcea/Pausa ca sunt destui care folosesc acest tren , cum adica sa pui sa schimbe trenul in Caracal sau Piatra Olt , oamenii care vin de la statiune cu bagaje si copii dupa ei |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 19:07 | |
| De la Valcea la Sibiu un bilet la R e 13,5 lei. La Dacos cu reducere pentru student e 15 lei. Intreg e 21. Autocarul facem cam cat cel mai rapid IR, vreo doua ore. E drept, Dacosul ajunge si in 1h45' daca e lejer drumul. Dar nu, tinem niste mizerii de IR-uri cu care merg mai mult ceferistii decat platitorii de bilet. Nu trebuie sa ai nici o facultate, nu trebuie sa fii specialist, sa ai 30 de ani de experienta in domeniu sau mai stiu eu ce ca sa vezi ca acum doar faci paguba tinant IR-uri pe 201. Dovada si numarul de bilete vandute la IR-urile din zona. Si aici cred ca stii mai bine ca mine cat de grava e situatia, avand acces la statistici. Idem si pentru Valcea-Bucuresti: ar fi 32,5 lei pretul intreg daca ar fi R cu mers de IR. Dacosul te duce cu 34 de lei, Antaresul cu 29. Pentru studenti, pensionari, elevi biletul ar fi vreo 16 lei la un R Valcea-Bucuresti, pe cand cel mai ieftin la autocar e 19 lei, la Antares. Dacosul parca cere 23. In cazul traseului asta CFR-ul e dezavantajat de traseu, fiind o diferenta de 100 de kilometri in defavoarea caii ferate, desi se circula cu o viteza de 64 km/h, deci o viteza foarte buna pentru calea ferata de la noi. Dar cu siguranta cele doua perechi de trenuri ar avea mult mai multi calatori daca ar di R-uri. Apoi mai e vorba si de mobilitate. Niste R-uri cu mers de IR in zona ar fi foarte utile pentru naveta, fiind mai ieftine ca biletul la dube. Una e sa faci naveta de la Babeni, Calimanesti, Dragasani Brezoi cu un astfel de tren si alta e cu duba. Si situatia e similara si in cazul Bucuresti-Pitesti/Targoviste, Cluj-Oradea/Tg. Mures, etc. Si RT-ul dovedeste ca se poate cu varf si indesat. Daca ar fi cum zici tu Doctore, si nu zici rau (eu as duce cateva trenuri pana la Caracal) ar fi si mai multi calatori. Si atunci sagetile ar fi folosite corect. Karpaty, cat de greu e sa faci un schimb traversand un peron pe lat? Daca ar fi dupa mine, intre doua perechi de IR-uri intre Valcea si Bucuresti si ce zice colegu' as alege-o pe a doua pana sa termine de pus intrebarea. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 19:22 | |
| Degeaba ne racim gura aici, eu am facut mai multe mailuri la CFR in care ridicam intre altele problema sagetilor plimbate aiurea la rang de IR pt a ii jumuli pe fraieri - daca acestea ar fi retrogradate la rang RE s-ar bucura de un real succes (nu zic ca ar depasi Dacosul dar oricum... si vorbesc din experienta proprie - la servici un coleg chiar voia sa mearga cu trenul pe Valea Oltului pentru frumusetea traseului; cand a intrat pe site si a vazut tarifele a inceput pur si simplu sa rada)...Foarte bune calculele de mai sus - se pare ca specialistii nu au aflat de ele sau matematica este o enigma pentru ei.
Raspunsurile lor la mailuri nu aveau nicio legatura cu intrebarea mea; ei se simt bine asa cum sunt, adica la un pas de faliment si cu numarul de calatori transportati redus la jumate de la un an la altul, au o parere foarte buna despre ei si deci noi calatorii nu avem niciun cuvant de spus. Solutia este sa ii parasim si sa gasim fiecare propria alternativa (tren privat, masina personala sau autocar/duba). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 19:30 | |
| - Karpaty a scris:
- Cum adica sa ramana Valcea fara legatura directa cu Bucurestiul ? Shocked NU concep asa ceva , Ce e aia Sibiu-Piatra Olt un mare r***t , ai facut o legatura pe care nu o foloseste nimeni , aici pe 201 trebuie sa ramna Craiova-Sibiu dar ca RE , Craiova-Brasov eventual tot ca RE , Bucuresti-Valcea/Pausa ca sunt destui care folosesc acest tren , cum adica sa pui sa schimbe trenul in Caracal sau Piatra Olt , oamenii care vin de la statiune cu bagaje si copii dupa ei
Nu m-am exprimat nici eu prea bine, dar mai reciteşte ce am scris eu: - Dr2005 a scris:
- Ar trebui să se penduleze pe Sibiu - Piatra Olt şi de acolo un tren spre Craiova, unul spre Caracal. Asemenea trenuri ar putea să circule din oră în oră pe 201, prin staţiile mici să oprească 4 - 5 perechi, restul doar în staţiile în care opresc acum IR-urile.
Să circule trenuri Sibiu - Piatra Olt - Craiova şi Sibiu - Piatra Olt - Caracal intercalate, unul de un fel, unul de un fel. Aş merge pe 50-50, adică pe Sibiu - Piatra Olt ai mers cadenţat la o oră şi de la Piatra Olt un tren o ia spre Caracal, următorul spre Craiova, următorul spre Caracal şi tot aşa. Ar putea face Depoul Sibiu trenurile astea cu Desiro, urmând ca Malaxele Piteştiului să rămână pentru trenuri pe Piteşti - Piatra Olt sau, dacă numărul de călători o impune, intercalate cu trenurile cadenţate pe rute scurte, gen Rm. Vâlcea - Călimăneşti. Ai avea secţia asta deservită al naibii de bine cu trenurile astea, nu văd ce te-ar deranja (sau trebuie tu să fii nemulţumit indiferent de situaţie?). Bucureşti - Vâlcea nu are de ce să existe. E PREA ocolit traseul, preţul e mare... şi chiar dacă îl pui RE, o să coste cât autocarul, care face cu câteva ore mai puţin. Gândirea asta păguboasă cu ,,să fie de peste tot vagon de Bucureşti" a adus deja CFR Călători în sapă de lemn, o groază de material rulant circulă încărcat 10% (50% vineri şi duminica) spre Reşiţa, Botoşani, Vâlcea, Sighetu Marmaţiei, Zalău şi prin alte părţi. Pe când pe toate secţiile astea ar trebui să se penduleze cu automotoare la interval de 1 - 2 - 3 - 4 ore, în funcţie de solicitare. Îţi garantez că ar fi mai mulţi călători aşa, pentru că toţi ar avea cu ce să facă naveta. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 19:34 | |
| Acuma ce e de preferat, trenuri directe nefolositoare sau propunerea doctorului de a avea trenuri mai dese dar cu schimbare? Ca doar nu ar fi legatura dupa o ora doua ci la maxim 15 minute. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 19:39 | |
| Pe Craiova - Bucureşti sunt trenuri din oră în oră. Cu puţin efort, aşteptarea poate să fie de 10 - 15 minute maxim.
1522 oricum stă 8 minute la Videle, 5 la Caracal, câte 2 la Călimăneşti, Roşiori şi Vâlcea... aşa că nici timpul de parcurs nu ar fi afectat. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 19:44 | |
| Strict intre Valcea si Bucuresti nu ar avea nici o sansa in fata Dacosului, fiind diferenta de timp destul de mare, iar peisajul nu e cine stie ce, sa zici ca mergi pentru asta. Pana la urma Ramnicu-Valcea e legat de Bucuresti prin vreo 30 de perechi de autocare pe zi. Dar se pot lua niste masuri ca sa se imbunatateasca situatia.
A, ca zicea Doctorul ca fac gura sindicatele pentru diverse sau ca sint puse trenuri sa isi faca mecanicii orele. Da' pentru o faza ca cea de care zice el nu fac gura, sa avem toti de castigat. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 22:18 | |
| Eu unu nu concep ca o resedinta de judet sa nu aibe MACAR o legatura directa la Bucuresti . Trenurile fragmentate , ciopartite nu iti vor aduce tie calatori in veci , doar sa faci acest experiment si ai sa vezi cum numarul calatorilor scade drastic , azi ai tren direct si ai 50 de calatori pe acea ruta , maine ai tren fragmentat si nici 25 de calatori nu vei mai avea , omul cauta sa mearga DIRECT nu cu schimbare indiferent ca ii pui tu tren la 15 minute , nu ii convine nimanui sa se trambaleze cu bagajele in brate din tren in tren iar pe rutele respective sa ramana doar trenuri de naveta , nu doar navetistii circula cu trenul , mai sunt si calatori ocazionali care si lor trebuie sa le oferi un minim de confort nu amesteci navetistii cu ocazionalii si iese o varza ca a doua zi acel calator ocazional nu iti mai vine la tren , se duce cu autocarul ca e direct , ce zice , ma duc cu trenu cu toti tiganii , toti navetistii si mai schimb si trenul in statia x , pai nu imi convine , ma duc cu autocarul si merg direct .
Nu cred ca grupele directe au adus CFR in sapa de lemn ci din contra ele atrag calatorii la tren , cum am mai spus , daca azi pe ruta Bucuresti-Botosani ai 50 de calatori la trenul direct , maine daca nu mai exista tren direct nu vei avea nici 25 de calatori dar ti-ai realizat frustrarea si visul sa vezi cum oamenii se trambaleaza din tren in tren si asta nu o va face nimeni pentru mult timp pentru ca vor descoperii autocarele directe iar tu cu trenul te vei plimba doar tu si atat ca nu ii convine nimanui sa se mute din tren in tren ca asa vrea x de la Bucuresti de la el din birou sa faca mersul trenurilor .
Sapa de lemn a ajuns la CFR din cauza ca este aceasta bataie de joc , s-au scumpit biletele foarte mult , si lumea cauta alt mijloc de transport mai ieftin , iar ca nu are tren direct atarna enorm de greu in decizia Romanilor de a alege trenul cand pleaca la drum , nici nu iti imaginezi cum sunt oamenii , cand aud ca nu au tren direct in secunda 2 zic NU merg cu trenul , pai ce sa fac sa schimb 7 trenuri pana al destinatie , nici poveste , ma duc cu autocarul ca e direct , asa gandesc 90% dintre noi , ca aici pe forum zice unu si altu ca ce conteaza daca schimbi trenul , pai da dar noi ne bucuram cand mai schimbam un tren , mai facem o poza , mai vedem ce e prin gara respectiva dar un calator obisnuit nu gaseste amuzat aceasta schimbare de tren in traseu .
Eu sunt convins ca un tren direct din A in B are mai multi calatori fata de o legatura fragmentata pe aceeasi distanta si doar legaturile directe mai atrag calatorii . Deci sapa de lemn de la CFR nu este din cauza legaturilor directe ci din cauza ca trenul este scump si nu isi permite toata lumea acest lux ca trenul a devenit un lux desi este transport social si ar fi trebuit sa fie ieftin . Si ce a mai contribui la sapa de lemn este anularea trenurilor directe si fragmentarea acestora . |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 22:32 | |
| Alexandria nu mai are tren direct cu Bucuresti, motiv pt. a incepe revolta! I |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |