Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2014

In jos 
+67
19jimmy84
ionutz85
alex.barac.5
Bobby_TM
ATM
alexul
alex1987
AndreiSV
rizelgeorgel2004
florin29sv
Vale
ttavi
DPS
baiazid
decward
Rarau
The Legend
NicuS
manuela
@ndrey
j o a n t a
celmaifidel
lapsanszkitamas
Vlad Singeorzan
Jhonyla
riciu
cristi ar
Razvan Tudor
lifetec
KQQ
cristy79
alex.alexus.tm
AeroX
phnegativ
COSTACHE MIHAIL
Sabik
cristi CFR
stefan_br
Norbi
Livius0202
mtk
maris.constantin
Dr2005
cfr500
Ryan Anderson
MariusM
Katalin4653
Andrey_tm
IonutCFR2009
ALEXCFR
Alex Avram
AndiCFR
Teodor
DUAL
Spartan1948
Adrian78
Radu Tudor
allred
cardinal
Vitosa
Vlad
Warrior12
Adirmvl
kristi kkk
Nesebar
mureseanu_976
92Dragos
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 40 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8445
Data de inscriere : 18/04/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeVin 31 Ian 2014, 19:02

Karpaty, daca ar scoate anumite Sageti de pe unele rute, tare mi-e ca sar sindicatele, mecanicii pierzand multe ore. Sper sa nu ma insel. Smile
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 35
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7108
Data de inscriere : 28/03/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeVin 31 Ian 2014, 19:17

Karpaty a scris:
Terminati mai cu rentabilitatea asta , una doua nu este rentabil , trenul circula sa aibe omul cu ce se deplasa si este sustinut de stat punct , ce atata rentabilitate , trenul nu este rentabil , consuma mult mai mult de cat poate produce de asta e tinut in spate de stat .

lol!   Oare si privatul gandeste la fel ? Sau Statul trebuie sa fie mai prost decat privatul ? Adica privatul sa mearga DOAR pe profit si Statul indiferent ?! Eu zic ca oricum sunt destule pierderi la compuneri gen LOC + 2 vagoane. Daca e sa o luam asa, oare atunci dece nu se baga trenuri cu un program de circulatie precum al mijloacelor de transport in comun (orasesneti) : un tren tot la 20 de minute pe fiecare relatie, ca sa fie toata lumea multumita si satisfacuta, daca si-asa nu conteaza profitul ?!

Nu zice nimeni ca CFR e o companie care trebuie sa fie 100 % pe profit, dar nici cum zici tu. Acolo unde este de ajuns 1 Desiro ( nu exista calatori pentru mai mult, ba chiar si acel AM circula doar jumatate ocupat de pasageri ), cum sa bage LOC + 3 sau 4 vagoane ? Vreo explicatie logica? ( in afara de confort sporit, care ar fii evident, dar macar sa fim multumiti ca circula. Exemplu : IR Cluj-Rm Valcea . Nu are cea mai fericita compunere , dar macar exista, chiar daca doar in anumite zile ). Si am putea continua cu exemple gen IR Tm-Cluj, IR Cluj-Oradea, IR TM-Sibiu, IR TM-Tg Mures ( care sunt compuse din 1 Desiro, echivalent a unei LOC+2 vagoane )

E clar ca CFR este pe minus, dar hai sa comparam un minus de 5 lei ( un exemplu ipotetic, cifra luata aleatoriu ) cu un minus de 500 lei. Diferenta mare, statul trebuie sa acopere pierderile. Si aceste pierderi ghici de unde se acopera ?!?! Din banii contribuabililor  Smile Si-asa platim impozite si taxe cu duiumul si eu sincer nu am de gand sa platesc impozite MAI MARI ca sa tin in spate companii falimentare.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeVin 31 Ian 2014, 19:31

Statul prin CFR trebuie sa asigure un mijloc de transport populatiei de asta il tine in spate iar firma privata tine trenuri in circulatie pentru profit , e normal ca intre cele 2 sa exista aceasta diferenta .

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Bdeem_8496_a
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 35
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7108
Data de inscriere : 28/03/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeVin 31 Ian 2014, 19:37

De acord cu ce spui tu. Dar trebuie sa urmaresti ca pierderile sa fie cat mai mici. Sa incerci sa pui in circulatie trenuri acolo unde este nevoie, cand este nevoie . Poate ca CFR nu este cel mai bun operator de cale ferata, nu ofera preturile necesare sau care ar fi optime, trenurile care poate ar trebui, dar asta nu inseamna ca trebuie sa instauram risipa sau pierderi fara numar.

Tu spui ca privatul trebuie sa faca profit, iar compania de stat indiferent. Ok, dar oare daca ar face si statul ceva profit, ar fii un lucru negativ? Nu ar fi normal sa urmareasca treaba asta ?

Tu esti umblat prin Europa cu trenul. Sa luam exemplul trenurilor Regio DB din jurul Berlinului care circula pline de calatori. Oare DB nu a bagat acele trenuri numeroase pentru a sprijinii calatorii, dar si pt profit? Crezi ca ei nu urmaresc deloc profitul ?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeVin 31 Ian 2014, 19:45

Dar nu am zis sa facem risipa , de exemplu pe 201 acele IR care circula mai mult goale trebuiau facute RE , sa atragi cumva calatorii iar unele din ele sa circule pe distante mai mari sa realizezi legaturi bune intre principalele orase ale tarii . De exemplu unul din multele trenuri Craiova-Sibiu trebuia prelungit la Tg Mures si eventual facut RE , Craiova-Brasov sa fie prelungit la Iasi asa cum era pe vremuri astfel se asigura legatura intre multe orase de pe traseul acestui tren iar exemplele pot continua , nu am zis sa puna 7 vagoane la un tren care circula cu 30 de calatori , acolo da sa ramana cu Desiro iar de exemplu 1520 sa fie cum era pe vremuri Sibiu-Valcea-Buc , aceeasi treaba pentru 1523 Bucuresti-Valcea-Sibiu , daca sunt calatori se pot pune 3-4 vagoane daca nu ramane cu 1 Desiro , dar aici trebuie cineva care sa se implice in aceste compuneri sa mearga pe traseu sa vada realitatea nu sa stea in birou sis a ia decizii din pix si foaie cum e in prezent .

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeVin 31 Ian 2014, 19:48

Risipa si pierderi fara numar inseamna plimbarea ani de zile de sageti botezate pompos InterRegio, care merg goale sau cu maxim 10 calatori, pe rute gen Bucuresti-Pitesti, Bucuresti-Targoviste, Bucuresti-Pausa etc Pe aceste rute CFR nu va avea niciodata succes din cauza concurentei acerbe auto sau a distantelor rutiere mai mici (de ex spre Valea Oltului). Dupa ce ca distantele si timpii de mers sunt mai mari, putinii calatori care s-ar incumeta sa foloseasca trenul pe aceste rute sunt alungati de niste tarife aberante, iar aceste asa-zise IR sunt taraite goale ca sa isi faca mecanicii orele sau nu stiu exact din ce motiv.
Asta inseamna risipa si pierderi si dispret fata de calatori.
Aceste glume de trenuri trebuie ori anulate, ori facute RE. Pe specialisti nu ii intereseaza insa asta. Bine ca stiu sa faca tot soiul de calcule de rentabilitate, dar la aceste batai de joc nu se uita? Nu am vazut vreodata plecand din Gara de Nord aceste glume de trenuri cu mai mult de 5 calatori, inclusiv nasii.
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 35
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7108
Data de inscriere : 28/03/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeVin 31 Ian 2014, 19:55

offtopic 

Nu stiu ce sa zic ... Am aruncat o privire pe Mersul Trenurilor si am impresia ca la alcatuirea lui au ceva de spus si sefii de regionala intr-o anumita masura. Daca luam exemplul Regio-urilor sprintene ( Buc-Tg Jiu , Cluj-Baia Mare/Satu Mare, Sibiu-Mangalia etc ) vedem ca acestea apar doar pe o anumita regionala, pe cand pe altele apar tot felul de anomalii ( exemplu : Regio Arad-Oradea divizat in Arad-Ciumeghiu + Ciumeghiu-Oradea ) . Nu cred ca au vreo influenta in ideea de autoritate deplina, dar cred ca vin cu niste statistici ( gen: pareri de la calatori, statistici cu bilete vandute etc ) care ajuta la intocmirea Mersului. Pentru Cluj-Baia Mare / Satu Mare : nu cred ca aveau de unde sa vizeze aia de la de Bucuresti cum sta treaba cu concurenta dintre AUTO si FEROVIAR pe ruta asta si sa viseze ei peste noapte la niste RE care sa aduca calatorii inapoi la tren.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8095
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeSam 01 Feb 2014, 01:39

Vorbiti de risipa in cazul unui 060-DA cu 3 vagoane ? Ia jucati-o pe asta  Twisted Evil 




_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8445
Data de inscriere : 18/04/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeSam 01 Feb 2014, 12:02

Hai Karpaty, acum vi pe la Vilcea ? Laughing

Poza nu-mi apartine, este a unui prieten, dar sper sa vin si eu azi cu poza mea. Wink IR 1522 ieri. Potentialul acestui tren il reprezentau calatorii care trebuiau sa ajunga la Pausa h. pentru statiunea balno-climaterica. Daca vine pana la Vilcea, vine degeaba ...

http://www.flickr.com/photos/95239691@N05/12226016596/
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeSam 01 Feb 2014, 12:41

Calatorii spre statiune nu vin in niciun caz cu trenul la rang IR si tarife aberante si sa faca 5 ore pe drum; distanta pe calea ferata este mult mai mare decat cea rutiera; am fost eu cu Dacosul am ajuns in 3 ore si ceva si luand biletul cu anticipatie am platit 100 de lei 2 persoane dus-intors (deci o medie 25 de lei). Asa-zisul IR al lui Dorobantzu nu are cum sa concureze cu asa ceva; autocarul in care am fost era plin de oameni unii in varsta care se duceau chiar acolo la Calimanesti.
Trenul acela este plimbat aiurea la un rang fals cu preturi astronomice si evident ca nu merge mai nimeni cu el - or fi si fraieri dar nu asa multi cum isi inchipuie CFR.
Eu propun ca sagetile atat de dragi lui Dorobantu de pe Bucuresti-Pitesti, Targoviste , Pausa etc sa fie facute direct ICE, ca sa stim o treaba  Very Happy 
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8445
Data de inscriere : 18/04/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeSam 01 Feb 2014, 12:50

cristy79 a scris:
Calatorii spre statiune nu vin in niciun caz cu trenul la rang IR si tarife aberante si sa faca 5 ore pe drum

Si atunci de ce de cate ori am facut cursa asta, asta vara, peronul haltei Pausa era arhi-plin ? De ce si 1521 la randul lui cand venea de la Bucuresti avea un grad de ocupare peste 60 la suta ? Eu vorbesc din ce am vazut, poate in anotimpul acesta nu o fi la fel de profitabil, dar vara cel putin ( atunci am mers cel mai mult ) chiar este.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeSam 01 Feb 2014, 13:02

Si eu iti vorbesc tot de lucruri vazute de mine - pleaca autocarele Dacos cate 2-3 pline ochi din Bucuresti pe aceasta ruta - autogara Militari e aproape de mine; i-ar fi stat rau CFR-ului sa aiba el acei calatori? Poate unii din ei ar fi facut abstractie de durata calatoriei mai mare si ar fi mers cu trenul in loc de autocar daca ar fi avut rang de Regio, dar nu, specialistii stiiu ei mai bine...  
E posibil sa fie uneori ocupata jumate sageata aia oribila, desi eu am fost in ultimii ani in zona in fiecare vara si am fost special sa o vad in Pausa h. - niciodata nu am vazut in ea mai mult de 10 calatori.
Acei calatori multi pe care i-ai vazut tu nu prea cred ca mergeau pana la Bucuresti - poate erau din zona, nu cred ca oamenii normali ar da 70 de lei pana la Bucuresti sa mearga cu asa ceva (poate doar cei cu reduceri - desi tot aceleasi reduceri le gasesti si la autocar), sau cei care nu stiu ca exista si Dacosul.  

In fond fiecare merge cu ce vrea - cine vrea sa dea o caruta de bani la Dorobantu e liber sa o faca.

Eu voiam sa atrag atentia ca CFR ar putea atrage noi calatori daca ar avea un pic de creier - ceea ce evident nu este cazul lor.
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8445
Data de inscriere : 18/04/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeSam 01 Feb 2014, 13:08

Si Dacos are calatori, nu am negat niciodata acest lucru, insa avea si acest IR. Majoritatea calatorilor au mers pana la Bucuresti, restul pana la Rosiori Nord in datiile in care am fost eu. Pana una alta, degeaba discutam noi ca oricum nu se va schimba nimic ...
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeSam 01 Feb 2014, 13:13

Aici ai mare dreptate  Crying or Very sad 

Le-am facut mai multe sesizari si mailuri (nu doar privind acest tren) si din raspunsurile lor am dedus ca pur si simplu nu ii intereseaza parerea calatorilor...

Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8445
Data de inscriere : 18/04/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitimeSam 01 Feb 2014, 14:13

IR 1521 / 1522 ( doar e aceasi garnitura ) astazi :

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 IMG_1101_zps11b3f4c4

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 IMG_1103_zpsbe6197af
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2014
Sus 
Pagina 15 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 40 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: