|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 22:47 | |
| Trenul R9192 Timișoara Nord - Orșova, ieri:
9192 (20-49) (20-49) (19-55) (20-55) - 31.01.2014 |
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 22:54 | |
| Grupa de Botoşani are între 10 şi 50 călători, cea de Reşiţa pe la vreo 30, Desiro-ul de Vâlcea nu trece de 50 (de la Bucureşti pleacă plin cu blatiştii pentru Videle şi Roşiori... aşa că e posibil să îl vezi plin până la refuz şi să crezi că toţi vor la Vâlcea), iar pentru Zalău, în zilele bune, ai vreo 10 călători (deşi ai 2 vagoane). Grupele astea nu sunt decât ambiţia prostească a unor politicieni, că dă bine la campania electorală ,,v-am băgat tren spre Bucureşti". Alte sute de oameni merg cu duba, pentru că pe linia lor trenul e pus fix pentru ăia câţiva care merg la Bucureşti, nu pentru cei care merg zi de zi la şcoală şi serviciu. Prefer să pierd 20 de călători ocazionali şi să câştig 100 de călători zilnici. De ce crezi că Regiotrans nu pune tren direct Bucureşti - Zărneşti / Turnu Măgurele / Corabia? Păi pentru că are mult mai mulţi călători care fac naveta pe acolo şi pe care nu poate să îi încurce pentru că întârzie trenul de la Bucureşti. În plus, manevrele de ataşare/detaşare durează mult, necesită multe manevre, naşul băgat între vagoane să prindă cuplele, proba frânei etc.. Aşa că au preferat să sincronizeze mersul pe secundare - pe cât posibil - cu trenul de Bucureşti. Astfel trenul de Bucureşti se umple, fiind alimentat de automotoarele de capacitate mai mică ce circulă pe secţiile secundare. Acolo unde au avut clienţi cât să umple automotorul, l-au dus pe ăla la Bucureşti, vezi Curtea de Argeş/C-lung. Aş vrea să văd şi CFR Călători făcând aşa. Înţelegeam să fie grupe directe dacă se umpleau măcar 3 vagoane - pentru trenurile cu vagoane - sau încă un automotor - pentru trenurile compuse din automotoare. _________________ :TTT:
|
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 01 Feb 2014, 22:57 | |
| On topic: 8020 in seara asta, 01 feb. 2013 EA Ct-Fetesti apoi GM 1285 Fetesti - Buc Obor si, in ordine, 3 x 20-49 + 19-80. Statia de domiciliu Constanta. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Feb 2014, 00:51 | |
| Gresesti, Karpaty. Ca unii sint puturosi e problema lor, dar garantat R-uri cu mers de IR si eventual cu inca vreo cateva opriri pe 201 ar aduce mai multi calatori si mai multi bani CFR-ului decat cele doua trenuri Valcea-Bucuresti.Parca Muri zicea ca ar pune autobuze de la Bistrita la Saratel sau asa ceva. Si mi se pare ok si faza aia |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Feb 2014, 03:38 | |
| Acum cca 15. minute G 4506 (Tg Mures) Deda - Miercurea Ciuc + 4141 Tg Mures - Bistrita (nou-infiintat) :
GM 925 + (20-55) (20-31) (20-55) + (20-55) (20-54) (26-16) (20-54)
La Deda trenurile se separa si va pleca fiecare in directia corespunzatoare. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Feb 2014, 05:04 | |
| De exemplu , judetul Botosani , grupa directa de la Bucuresti ajunge in Botosani cu x calatori , bun , dar nu toti raman in Botosani , ultima data adica anul trecut cand am mers cu aceasta grupa erau calatori care din Botosani plecau mai departe la Saveni/Dorohoi/Darabani , deci aceasta grupa directa e folosita si de alti calatori care nu locuiesc in Botosani . Daca tu anulezi grupa directa practic obligi calatorul sa schimbe mai multe trenuri , daca mai vin si alti potentiali calatori din Dorohoi/Darabani/Saveni si alte comune ei vin cu duba/autocaru in Botosani iar daca tren direct la Bucuresti nu este atunci acesti calatori raman in autogara si vin cu autocaru direct la Bucuresti deci ai pierdut clientii ca nu e nimeni nebun sa schimbe trenuri cand are autocar direct . Sa luam cazul judetului Caras-Severin , la fel sunt clienti care vin la Resita din Anina sau Oravita care pana la Resita schimba deja 2 trenuri iar daca din Resita la Bucuresti nu ar mai fi grupa directa asta ar insemna ca ii obligi sa mai schimbe alte 2 trenuri , deci in concluzie cine e asa nebun ca pentru o calatorie intre A si B sa foloseasca trenul sis a schimbe 4-5-6 trenuri/mijloace de transport ??? Iti garantez ca nimeni , trebuie sa fi masochist sa preferi sa schimbi atatea mijloace de transport sa ai 2-3 genti , 2 copii si eventual si o soacra/mama bolnava dupa tine iar tu sa preferi sa mergi cu trenul in aceste conditii . Sa fim seriosi , nu vine nimeni la tren sa calatoreasca asa , urca/coboara - urca/coboara , in ziua de azi fiecare cauta sa mearga cat mai repede si cat mai direct nu trambalat din tren in tren sau din autocar in tren si apoi iar in duba si iar in tren . De asta e normal ca macar in resedinta de judet sa existe o legatura directa pentru capitala ca daca vrei sa mergi din capitala in comuna x din judetul y atunci mergi cu trenul din capitala la resedinta de judet sid e acolo iei spre respectiva localitate duba/autocar depinde de caz sau tren local . Au un rol si aceste grupe/trenuri directe , nu sunt chiar asa cum spui tu , tu gandesti doar din punct de vedere economic dar din punct de vedere al conditiilor oferite calatorilor sa mearga cat mai comod si fara schimbari , la asta chiar nu te gandesti deloc ? E usor de spus , eee ce conteaza , ce nevoie au aia de grupa/tren direct , dai dracu , sa schimbe trenurile , ce ma intereseaza pe mine , dar nu e asa , trebuie sa ne gandim putin si la oameni , ca toti platesc taxe si impozite acestui stat , macar grupa aia directa din resedinta de judet sa existe spre capitala , mai scuteste din schimbari nu sunt 5-6 schimbari intr-o calatorie sunt doar 2 maxim 3 . Tu gandesti strict cand spui ca grupa pentru orasul x este folosita din Bucuresti dar nu este asa deloc !!! Am fost la Zalau luna trecuta , vagonul de clasa 2 a plecat plin , evident nu au mers toti la Bucuresti de asta tu zici ca e slab folosita grupa dar au fost calatori pentru Iasi si Suceava care au schimbat in Dej deci doar o singura schimbare , daca nu era grupa de Bucuresti directa atunci acesti calatori trebuiau sa schimbe de 2 ori , in Jibou si Dej , au fost calatori pentru Gheorghieni si Toplita , 2 compartimente !!!! , un compartiment jumate erau pentru Brasov deci Zalau-Brasov , plus 2-3 compartimente pentru Bucuresti , am intalnit si 2 persoane care mergeau la Constanta , Zalau-Constanta , schimbau in Bucuresti , daca nu era grupa directa erau nevoiti sa schimbe de 2 ori ? da erau , deci asa au schimbat doar o data . Au un rol bun si grupele astea nu sunt chiar asa de negre cum spui tu , e o vorba , "dracul nu e chiar asa de negru" deci hai totusi sa vedem si lucrurile bune plus ca am mai spus asta , un tren nu il iei ca rentabil sau nu doar daca e folosit de la cap la cap , trenul opreste in x statii pe parcurs unde urca si coboara calatorii , daca grupa de Zalau pleaca din Bucuresti cu 10 calatori pe zi acestia sunt doar o parte care folosesc aceasta grupa , pe traseu se mai urca si din Ploiesti si din Brasov multi , si de prin Toplita sau Gheorghieni , iar la Dej mai urca si cei ce vin de la Iasi si Suceava , trebuie luati in considerare si cei ce urca pe traseu nu doar cei ce au plecat din Bucuresti . |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4858 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Feb 2014, 08:35 | |
| Hai sa fim seriosi,nu grupele au dus in cap Cfr-ul,stim toti cine a dus in cap compania.Mi se pare normal ca din Sighet,Resita,Bacau,Piatra Neamt,Vatra Dornei sa ai aiba grupa directa de la/pentru Bucuresti. Compuneri trenuri Aradu Nou,dimineata 02/02/2014(toate regulate): IR 1744:EA+20-49+19-55+20-49 R 14358:1 Amx IR 1844:desiro+desiro R 14360:1 Amx R 2023:EA+20-49+19-55+20-49+20-49(a scos toata intarzierea pe care a avut-o in Simeria,pentru ca nu sunt navetistii de la Savarsin catre Arad si grupa lui 2041 nu circula duminica) R 3113:Ldh+20-54+20-54+20-49(nu mai e facut cu doua desiro si peretii interiori de la cele 20-54 erau imbracati cu autocolant nou,si erau foarte curate,daca le-ar curata pe toate asa!!!!) IR 1765:EA+20-49+19-55+20-49.00+20-49+44-31(la asta ii lipseste 20-68) IR 1834:EA+22-96+22-76+30-76+22-96+22-96+20-49 IR 78(trecere fara oprire in Aradu Nou):Trax+19-91+21-86+21-86+88-70
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Feb 2014, 10:44 | |
| - maris.constantin a scris:
IR 1744:EA+20-49+19-55+20-49 IR 1844:desiro+desiro Ai încurcat trenurile. 1744 (Baia Mare - Timișoara) este făcut din două Desiro, iar 1844 (Sighet - Timișoara) este făcut cu vagoane. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4858 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Feb 2014, 11:38 | |
| Mda scrise de pe telefon,scuze.... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Feb 2014, 12:00 | |
| Compuneri ciuruite. Iarna care a venit mai tarziu a dat peste cap compunerile si turnusurile multor trenuri. Sa privim totusi partea buna a lucrurilor, R 5007 cu EC 105 titulara cateva zile la acest tren si ieri 40-0005 simetrica clasica pe care o vedeai din an in paste si doar pe la Brasov a ajuns ieri cu R 3006 la Bucuresti. Noroc cu iarna asta ca mai vin raritatile si clasicele pe la capitala ca in rest numai Coca-Cola sau delfini.
Revenim la compuneri : Invazie de 20-49 pe Buc-Brasov.
IR 1580 : 20-83, 20-83, 20-83, 89-87, 19-83, 20-49, 19-80, 20-49 200.
IR 1621 : 22-96, 30-76, 84-96, 20-76, 20-76, 20-49, 20-49.
IR 1645 : 19-80, 10-91, 22-96, 22-96, 22-96, 19-83
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Dum 02 Feb 2014, 23:52, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Feb 2014, 12:50 | |
| - maris.constantin a scris:
- Hai sa fim seriosi,nu grupele au dus in cap Cfr-ul,stim toti cine a dus in cap compania.Mi se pare normal ca din Sighet,Resita,Bacau,Piatra Neamt,Vatra Dornei sa ai aiba grupa directa de la/pentru Bucuresti.
Compuneri trenuri Aradu Nou,dimineata 02/02/2014(toate regulate): IR 1744:EA+20-49+19-55+20-49 R 14358:1 Amx IR 1844:desiro+desiro R 14360:1 Amx R 2023:EA+20-49+19-55+20-49+20-49(a scos toata intarzierea pe care a avut-o in Simeria,pentru ca nu sunt navetistii de la Savarsin catre Arad si grupa lui 2041 nu circula duminica) R 3113:Ldh+20-54+20-54+20-49(nu mai e facut cu doua desiro si peretii interiori de la cele 20-54 erau imbracati cu autocolant nou,si erau foarte curate,daca le-ar curata pe toate asa!!!!) IR 1765:EA+20-49+19-55+20-49.00+20-49+44-31(la asta ii lipseste 20-68) IR 1834:EA+22-96+22-76+30-76+22-96+22-96+20-49 IR 78(trecere fara oprire in Aradu Nou):Trax+19-91+21-86+21-86+88-70
cealalta garnitura a lui 1765/1766 are in compunere 20 68, 19 55 si un Blue hexagon, dar nu am apucat sa le notez, am ajuns la gara tocmai cind pleca. Vineri a avut 10 49 035 0 + 19 55 011 5+ 20 49 246 3 + 20 49 048 3 + 44 31 030 0 + 41 0331 3 3116 format din 3113 era cu 2 Desiro ______________ off topic la Astra Calatori in curte erau 4 vagoane ambalate pentru Brazilia si inca 3 vagoane nefinisate impinse pe linia aia la gard. LDH -ul albastru de la ASTRA era in revizia de vagoane cu un vagon 10 90 010 0, vagonul a ramas acolo iar LDH ul a plecat. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Feb 2014, 17:51 | |
| R 2070 (Sibiu-Craiova) : 11-47 (21-47 veritabil!) + 19-47 |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8445 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Feb 2014, 18:02 | |
| Foarte bine, am mari sanse sa incerc 11-47-le in seara asta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Feb 2014, 18:05 | |
| Karpaty, am fost şi eu la Zalău cu grupa directă... după Jibou, am avut aşa: - vagonul de clasa a 2a: subsemnatul şi colegul lui de drum într-un compartiment, 2 persoane tot de la Bucureşti în alt compartiment, un moş urcat de la Jibou pentru Zalău; de la următoarea haltă a mai urcat o băbuţă, tot pentru Zalău. - vagonul de clasa 1: 2 naşi + un ceferist care venea şi el de la Bucureşti
La Jibou trenul a ajuns cu vreo 10 minute mai devreme. Evident, avea acolo o staţionare de vreo 28 minute, deci am stat aproape 40 de minute. Aş fi preferat să ajung la Jibou, să mă dau jos şi în 10 minute să plece un LVT, Duewag sau ce se găsea pe acolo pentru Zalău. Aşa... am făcut vânzare la chioşcul din gară pentru cafea şi m-am luat în gură cu nişte ceferişti supăraţi că pozez fix când mulgeau ei Sulzerul după vagoanele ,,reci". Şi, pe vremea aia, grupa de Zalău era tarifată ca personal pe Jibou-Zalău, dar eu venind de la Bucureşti plătisem bilet de accelerat, o căruţă de bani. Dar, deh, un LDE cu 2 vagoane şi 10 călători în el consumă mult, trebuie acoperite costurile cumva, nu? _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |