Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri

In jos 
+14
cristi CFR
lifetec
Nesebar
IonutCFR2009
TonyGFR
ATM
Dr2005
cortexedge
DUAL
Luna
razvan - trenuri
Katalin4653
Adirmvl
baiazid
18 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4
AutorMesaj
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri  - Pagina 4 Icon_minitimeMar 22 Oct 2013, 23:47

@maris.constantin - tocmai ca raspunsul meu (acele 12 ore date ca exemplu) erau date ca urmare a propunerii colegului coforumist razvan-trenuri ca mecanicii sa efectueze ore suplimentare - lucru cu care nici eu nu eram de acord.

@dr2005 - my bad, CTV era. Dar e un exemplu destul de bun a ce face oboseala din om (mai ales ca eu unul nu sunt adeptul expresiei "odihna pe locomotiva"). Bine, combinat si cu ceva iresponsabilitate in dezafectarea sistemelor de siguranta.
Sus In jos
 
Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri
Sus 
Pagina 4 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din România -2013
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» DISCUTII SI PROPUNERI PETITII
» Discutii despre vagoane.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: