|
| Discutii despre vagoane. | |
| | Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Discutii despre vagoane. Lun 02 Mai 2011, 15:18 | |
| Pentru a nu mai face offtopic in forumurile dedicate pozelor pentru vagoane am deschis aici un subiect.Daca nu l-am deschis bine rog un moderator sa il mute la sectia vagoane,sau sa-l inchida.
21-76 nu e rau in sine prin dotarile pe care le are,este foarte foarte inghesuit .. cu o distanta mai mare intre scaunele fata in fata si cu masa mai lata eu zic ca succesul era extraordinar de mare. ... referitor la 20-76 ravers au fost scoase din circulatie pentru ca deversau dejectiile pe calea ferata.Si vreau sa te rectific un pic .. pe accelerate sunt prezente 89-76 vagoanele care contin acel bar,practic incearca sa minimalizeze costurile pt nu a introduce un vagon restaurant,ceea ce mie nu mi se pare un lucru rau. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Discutii despre vagoane. Lun 02 Mai 2011, 15:56 | |
| - dual a scris:
- Pentru a nu mai face offtopic in forumurile dedicate pozelor pentru vagoane am deschis aici un subiect.Daca nu l-am deschis bine rog un moderator sa il mute la sectia vagoane,sau sa-l inchida.
21-76 nu e rau in sine prin dotarile pe care le are,este foarte foarte inghesuit .. cu o distanta mai mare intre scaunele fata in fata si cu masa mai lata eu zic ca succesul era extraordinar de mare. ... referitor la 20-76 ravers au fost scoase din circulatie pentru ca deversau dejectiile pe calea ferata.Si vreau sa te rectific un pic .. pe accelerate sunt prezente 89-76 vagoanele care contin acel bar,practic incearca sa minimalizeze costurile pt nu a introduce un vagon restaurant,ceea ce mie nu mi se pare un lucru rau. Pe langa distanta f mica dintre scaunele care sunt asezate fata in fata (cel mai nasol posibil), mai este la 21-76 si acel cos de gunoi postat intre scaune care cand vrei sa-l folosesti, trezesti tot vagonul prin sunetul acela de tabla. La vagoanele de lung parcurs tip salon, in UE, asezarea scaunelor este in felul urmator: ori mixta ( spate in spate jumatate de vagon, iar jumatate fata in fata) ca sa aleaga tot omul cum vrea sa stea, ori numai spate in spate ca la autocar (in acest caz locul destinat picioarelor este f mare si confera o calatorie placuta). |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii despre vagoane. Lun 02 Mai 2011, 19:58 | |
| da ,dar in UE exista si masa rabatabila la majoritatea trenurilor .. la noi masuta e cam mica,daca ar fi mai lata s-ar marii si spatiul pt picioare si spatiul pe masa.Oricum e bine venit sistemul de supraveghere si prizele ... de altfel daca ar fi avut 6 locuri ca la clasa a 1'a gen 10-70(care e un vagon care imi place doar ca masa e putin cam jos...) era ok . De altfel de apreciat si curatenia care lipsea cu desavarsire in trenuri inainte .. Eu sper ca vor intretine mai bine si calatorii vagoanele si vor fi mai exista in exploatare sa ajunga pe Personal. 21-70 e o serie foarte reusita din ceea ce nu reusea 20-76 .. care aveau wc uri cu dejectie pe linia de cale ferata.Din nefericire in loc sa ajunga pe Rapide au ajuns pe accelerate aceste vagoane .. si mai exact un accelerat de Galati care are o compunere foarte selecta cu 21-90 si 21-70. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii despre vagoane. Dum 22 Mai 2011, 14:15 | |
| Pe Ister nu se sting becurile niciodata pentru ca sunt doar 2 vagoane in compunere la clasa a'2-oa .. da zici sa iei loc la cusheta dar daca esti student si ai reducere doar la clasa a'2'a ce te faci ? |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Discutii despre vagoane. Lun 23 Mai 2011, 00:53 | |
| Sunt totusi cateva diferente intre 21-76 si 21-86. E adevarat ca numarul de locuri e acelasi (84) si aranjarea scaunelor in vagon la fel dar: prizele de curent si cosurile de gunoi la 21-86 sunt amplasate la nivelul capului respectiv langa geam ( deci o asezare normala, fireasca) pe cand la 21-76 dai cu picioarele in cosul de gunoi ori de cate ori iti schimbi pozitia pe scaun iar prizele sunt sub masa aia ingusta (nu le gaseste nimeni); in al doilea rand antifonarea vagoanelor 21-86 e excelenta ( nivelul de zgomot f redus, mersul lin) pe cand la 21-76 zgomotul e la fel ca la 21-47 de zici ca mergi cu tamvaiul. In rest au acelesi dotari si boghiuri de 160. Totusi nu sunt vagoane de lung parcurs sau de noapte (exclus) iar distanta pe care o recomand se se mearga cu aceste vagoane este de maxim 300 km! |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Discutii despre vagoane. Lun 23 Mai 2011, 10:54 | |
| - DUAL a scris:
- Pe Ister nu se sting becurile niciodata pentru ca sunt doar 2 vagoane in compunere la clasa a'2-oa .. da zici sa iei loc la cusheta dar daca esti student si ai reducere doar la clasa a'2'a ce te faci ?
Ca student, ai si la cuseta reducere. Exemplu: Deva - Petrosani - Bucuresti Nord, cuseta cu 6 locuri la pret intreg : 85 lei Deva - Petrosani - Bucuresti Nord, cuseta cu 6 locuri la pret de student posesor de cupoane: 56 lei |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii despre vagoane. | |
| |
| | | | Discutii despre vagoane. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |