|
| Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri | |
|
+14cristi CFR lifetec Nesebar IonutCFR2009 TonyGFR ATM Dr2005 cortexedge DUAL Luna razvan - trenuri Katalin4653 Adirmvl baiazid 18 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Sam 19 Oct 2013, 22:51 | |
| Eu propun 1624 si 1623. Ca deja mersul de RE il au. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Sam 19 Oct 2013, 22:52 | |
| Eficienta la CFR Calatori, se va vedea numai atunci cand toate trenurile IR vor retrograda la rangul REGIO Expres. Altfel, falimentul se apropie... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Sam 19 Oct 2013, 23:24 | |
| Atata timp cat retrogradarea la rang de RE inseamna bani mai putini, s-ar putea sa insemne si ea acelasi lucru - faliment...daca nu se elaboreaza o strategie sustinuta de aducere a oamenilor la tren. Degeaba oferi tarife cu 50% mai mici (cam asta e diferenta dintre un IR si RE, nu?) daca de fapt calatorii platitori tot cam aia or sa fie... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 01:05 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Eficienta la CFR Calatori, se va vedea numai atunci cand toate trenurile IR vor retrograda la rangul REGIO Expres. Altfel, falimentul se apropie...
Eficienţa se va vedea când trenurile vor fi pline şi alcătuite din material rulant adecvat. Dacă există fraieri, pardon, călători care să dea 60 RON pe un bilet până la Braşov şi tot se stă în picioare, atunci e musai să mai pui vagoane la trenurile alea, că oamenii îşi permit. Unde nu îşi permit, cobori rangul. După aia treci la automotoare. Iar când nu poţi să umpli nici măcar juma' de 900, închizi prăvălia şi-l laşi pe ăla cu duba. Din păcate, nu e cazul încă de situaţii cu închisul prăvăliei, dar dacă în continuare se vor ţine compuneri din LDH + 1 vagon, la ore nepotrivite, la asta se va ajunge. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 01:17 | |
| Rau a mai ajuns tara asta , pana si oamenii care chipurile ar trebui sa sustina transportul feroviar au ajuns sa doreasca alegerea prafului atunci ce sa mai speri , nu mai speram la nimic ca oricum se alege praful . Auzi la el inchide pravalia si lasa pe ala cu duba , pai e normal asa ceva ? Trenul e sustinut de stat nu trebuie sa aduca profit , trenul transporta oameni , sa ai tren in orasul x inseamna un avantaj iar trenurile alea aduc profit zonei daca circula si transporta marfa/persoane , dar ce sa inteleaga unii ca trenul NU aduce profit direct si de asta este sustinut de stat ei o tin langa ca daca pleaca trenul din A in B respectivul tren trebuie sa fie ocupat 150% si sa aduca profit la cursa aia cu sacul . Astia sunt "specialistii" zilelor noastre . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 01:24 | |
| Până acum singura strategie aplicată a fost aceea cu ,,să poată emcanicii şi naşii să îşi facă orele". De aia ai trenurile puse prost, de aia ai LDH cu vagoane, să mănânce şi RTV-istul o pită... până nu scăpăm de gândirea asta, o să mergem în jos. Cu risipa de vagoane nu am glumit... e total contra firii să târâi o locomotivă cu un vagon, când ai automotoare la depourile din zonă. Botoşaniul e doar un exemplu. Bine că scăpăm de trenurile de Târgovişte... grupa de Botoşani va rămâne!!!!! _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 01:57 | |
| Trenurile de marfa circula sa transporte marfa la preturile stabilite pentru a aduce profit companiei/firmei care administreaza respectivul tren . Trenurile de calatori se afla in circulatie sustinute de stat pentru a avea populatia cu ce se deplasa prin tara dar si in strainatate , daca esti o companie bune si un stat care ocroteste populatia atunci pui legaturi bune atat pe intern cat si pe international , daca esti o companie sau un stat care nu dai 2 bani pe populatie atunci faci ce face CFR in prezent , adica bataie de joc fata de populatie . Repet , trenurile de calatori sunt sustinute de stat pentru populatie sa ajute populatia nu sunt in circulatie pentru a se imbogati compania sau statul de pe urma lor , ca circula cu 10-30-50-80% grad de ocupare asta nu conteaza , conteaza ca respectivii cetateni sa aibe cu ce se deplasa cand au nevoie sau placere de a se plimba cu trenul . Doar la firmele private care fac transport de calatori , acolo conteaza gradul de ocupare , acolo ei traiesc de pe urma profitului desi si ei primesc subventie de la stat sa tina in circulatie trenurile tot pentru a avea populatia cu ce se deplasa , daca statul nu ar da acea subventie la trenurile de calatori atunci ar disparea trenurile de calatori , indiferent de ce material rulant folosesti daca nu ai subventie nu ai cums a menti in circulatie un tren doar din biletele vandute . Dragul meu specialist Dr2005 daca nu stiai acest lucru il afli acum iar daca refuzi sa il accepti si o ti langa ca trenul de calatori trebuie sa fie profitabil 150% atunci la tine este o problema .
p.s- stiu ca ramane grupa de Botosani , si cea de Resita ramane dar si trenul de Tulcea ramane si va avea numarul 1681/1682 , deci inca in CFR mai sunt si oameni care sa faca ceva bun nu doar pusi pe distrus cum vor altii . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 02:12 | |
| - Karpaty a scris:
- Repet , trenurile de calatori sunt sustinute de stat pentru populatie sa ajute populatia nu sunt in circulatie pentru a se imbogati compania sau statul de pe urma lor , ca circula cu 10-30-50-80% grad de ocupare asta nu conteaza , conteaza ca respectivii cetateni sa aibe cu ce se deplasa cand au nevoie sau placere de a se plimba cu trenul . Doar la firmele private care fac transport de calatori , acolo conteaza gradul de ocupare , acolo ei traiesc de pe urma profitului desi si ei primesc subventie de la stat sa tina in circulatie trenurile tot pentru a avea populatia cu ce se deplasa , daca statul nu ar da acea subventie la trenurile de calatori atunci ar disparea trenurile de calatori , indiferent de ce material rulant folosesti daca nu ai subventie nu ai cums a menti in circulatie un tren doar din biletele vandute .
Dragul meu specialist Dr2005 daca nu stiai acest lucru il afli acum iar daca refuzi sa il accepti si o ti langa ca trenul de calatori trebuie sa fie profitabil 150% atunci la tine este o problema . Nu trebuie să fie 150% profitabil, dar nici complet gol. Dacă ai fi o firmă privată, cu toată subvenţia (care, apropo, depinde şi de nr de călători), ai ţine un LDH cu 2 vagoane? Pentru 10, 20, 30 călători? Şi prin Germania s-au înlocuit trenurile cu autobuze pe unele rute. Noi nu am ajuns încă la situaţia aia. Dar dacă se va refuza în continuare să se scoată aceste grupe cu 1 vagon sau 2 la asta se va ajunge! Pentru că grupele alea nu deservesc nimic şi din cauza lor nu se deserveşte nimic. Traficul de navetă e ignorat total pe motiv că ,,e grupa de la trenul X de la Bucureşti", traficul de lung parcurs iar e ignorat pentru că grupa aia stă vreo juma' de oră degeaba la Vereşti... aşa, un Malaxa care să penduleze Vereşti-Botoşani ar putea să formeze 3 - 4 perechi de trenuri, pentru toate gusturile. Ar costa şi mai puţin... Ar putea fi o cursă pentru trenul de Bucureşti, una pentru elevi şi navetişti, una pentru trenul de Timişoara... 3 perechi numai bune, cu 5 minute de stat în Vereşti (suficient să treci de la un tren la altul). Şi s-ar face şi economie de motorină, care ar putea fi folosită pentru a suplimenta trenurile unde e nevoie mai mare. Vagonul ăla de Botoşani ar putea merge pe R 3001, unde e omor. Ar fi ceea ce englezu' numeşte ,,win-win situation": CFR încasează mai mult (vagonul pe 3001 ar merge plin), călătorii din Botoşani au mai multe trenuri, cei de pe 3001 au şi ei o capacitate mai mare de transport şi nu mai rămân pe peron, iar cu motorina economisită poate să mai meargă o Malaxă în plus pe Suceava - Dorneşti, eventual până la Rădăuţi, că sigur ar avea clienţi. - Citat :
- p.s- stiu ca ramane grupa de Botosani , si cea de Resita ramane dar si trenul de Tulcea ramane si va avea numarul 1681/1682 , deci inca in CFR mai sunt si oameni care sa faca ceva bun nu doar pusi pe distrus cum vor altii .
Trenul de Tulcea nu mai are zile multe. Nici cel de Târgovişte. Dar grupele de Botoşani şi Reşiţa rămân. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 09:14 | |
| Am observat si eu ca trenurile regio de Bucuresti-Brasov circula la 150 % capacitate, dar cati dintre calatori au bilet in trenurile acelea ? De ce sa le puna vagoane in plus daca nu cotizeaza cu nimic la bunastarea companiei ? Cotizatia la bunastarea nashilor nu intra in calculul eficientei... |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 09:46 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Am observat si eu ca trenurile regio de Bucuresti-Brasov circula la 150 % capacitate, dar cati dintre calatori au bilet in trenurile acelea ? De ce sa le puna vagoane in plus daca nu cotizeaza cu nimic la bunastarea companiei ? Cotizatia la bunastarea nashilor nu intra in calculul eficientei...
Nu prea se circula fara bilet pe trenurile alea. Dr 2005 are dreptate, sunt vagoane plimbate aiurea care nu genereaza nimic, adica doar pierderi. Transportul pe distante lungi e un meci pierdut pentru oricare dintre operatorii feroviari din Romania, CFR ar trebui sa puna accent pe traficul de naveta, local sau de parcurs mediu. Si evident cu material rulant adecvat. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 10:53 | |
| Domnilor am mai scris pagina trecuta. Vagoanele au un anumit turnus, in general cele care vin de la diverse grupe formeaza alte trenuri locale. Daca scoti grupele respective nu mai ai vagoane pentru trenurile locale. O sa zici bagam automotoare, nu e asa simplu,daca sunt un anumit tip la depou in primul rand trebuie sa fie functionale (multe stau din lipsa de reparatii) apoi daca nu sunt si se aduc trebuiesc autorizati mecanicii (costa bani la AFER si timp), trebuie sa isi faca autorizatii pentru revizii la acele automotoare unitatea SCRL-ul din zona si alte probleme. Totul pare simplu la prima vedere. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 11:25 | |
| Eu am doza de socialism destul de mare in mine dar sa plimbi niste trenuri care aduc pierderi de 70-80% cred ca e cel putin ridicol daca nu prostie pentru a pastra mijloc de transport pt. blatisti sau inadaptati social ce nu sunt in stare sa-si gaseasca o alternativa la trenurile ce nu mai sunt sau pt. un grup restrans de nostalgici! Statul da subventie dar nu se poate sa replateasca datoriile facute de niste trenuri care cara aer doar de dragul istoriei acelei grupe! Da´asa stim noi sa ne miorlaim, dam ca boii bani la nesfarsit prin taxe si impozite sa se acopere gaurile de la CFR, Posta, minerit si altele doar pt. ca educatia comunista ne-a facut sa credem ca e de la sine inteles ca statul trebuie sa si dea si sa bage in sac la neispraviti iar acestea sa se materializeze in voturi pt. politicieni cinici care in fatarnicia lor spun ca incearca sa salveze simboluri nationale! Calea ferata nu mai ce a fost acum un secol, acum sunt multe alternative, doar cine nu e in stare nu le gaseste! P.S. Suntem si foarte prosti ca natie, ne opunem gazelor de sist, proiectului RMGC, salvam caini maidanezi in loc ca incasarile din aceste afaceri sa imbunatateasca infrastructura de orice fel, Transporturi, scoli, spitale, afaceri adiacente cu cele enumerate mai sus, si PROTAN trebuie sa produca! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 11:28 | |
| Daca e sa vorbim de „eficienta” la CFR Calatori, in unele cazuri este evident negativa. Iata de exemplu: R 3510 Sighisoara (04:09) - Beia Hm (04:59). La fix 21 minute dupa el se formeaza R 3534 Sighisoara (04:30) - Beia Hm (05:15-05:16) - Brasov (07:23). Asadar pe distanta de 35 km trenurile respective circula unul in spatele celulalt cand puteau fi cuplate. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 11:41 | |
| Subscriu la cele spuse de kristikkk.
Nu exista nici un motiv logic sa tinem grupe de cite un vagon doar pentru a vedea pe tabela in Bucuresti Nord mentiunea:,,are grupa de Resita Sud/Zalau/Botosani/etc"
Nu vad nici o problema sa schimbe trenul imediat, in 5-10 minute. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 13:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Trenul de Tulcea nu mai are zile multe.
Trenul de Tulcea se anuleaza acum cu 1 Noiembrie dar apare in planul de mers 2013-2014 iar ca 1681/1682 -1681 pleaca din Bucuresti 6:40 , ajunge Tulcea 11:58 -1682 pleaca Tulcea 15:25 , ajunge Bucuresti 20:47 acest tren nu are restrictii , cel putin in momentul de fata ! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri | |
| |
| | | | Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |