|
| Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri | |
|
+14cristi CFR lifetec Nesebar IonutCFR2009 TonyGFR ATM Dr2005 cortexedge DUAL Luna razvan - trenuri Katalin4653 Adirmvl baiazid 18 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 13:21 | |
| Deci cu 20 minute mai iute decat acum... Asta-i bine. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 14:11 | |
| Unde merg banii in minerit =)) ?! Unde se mai face minerit in tara asta =)) ?! Vorbind dintr-un judetz in care s-a trait din minerit , voi stiti cate mine mai exista in tara asta deschise ?! Si cate au fost?! 2 vagoane pe un tren care deja merge la Timisoara nu genereaza pierdere 80%.Tre sa fi putin incuiat sa crezi ca acea grupa ,care este atasata la un alt tren,si ofera o legatura directa,fata de o eventuala compunere locala,care ar circula ca si conexiune la acel tren,aduce mai multa paguba .. In primul rand,tractiunea ce circula acolo local ,tot are nevoie de autorizatie.In al 2'lea rand de ar fi automotor/vagoane locale ar fi costuri in plus transportul lui la revizie! Eficientizarea pe care o tine Dr2005 in brate ca nebunul ar aduce in cazul automotorului in cel mai fericit caz diferenta de motorina/c.electric pe care o consuma un automotor fata de o loco ... Deci "domniiilor" specialisti ,daca doriti eficientizare puneti mana si faceti dracu mersul ala mai bun! Nu cu ore de plecare tampit puse.. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 15:46 | |
| La doua vagoane trase de un EA de 5100 cp, poate sa fie facuta sincronizare cu toate secundarele de la Bucuresti la Timisoara, indiferent ca e pe 900 sau varianta 1621 nu prea cred ca aduc profit! O asemenea locomotiva energofaga sau DA-urile + 2-3 vagoane nu pot decat sa conduca CFR Calatori la faliment, mai multi calatori cred ca rentabilizeaza un tren. Retrogradarea unui tren insa aduce inclusiv incasari mai mici nu doar calatori mai multi! Solutia e mai greu gasit de niste profani ca mine, dar dupa cum au evoluat lucrurile in transportul aerian unde mari companii au fost preluate ori s-au asociat(AirFrance/KLM e un exemplu-olandezii au preferat sa fie salvat KLM-ul chiar si de catre niste straini decat sa se zbata in mocirla si sa inchida taraba) cred ca va fi solutia si in feroviar. Singurele ramuri care nu ar trebui anulate sunt cele sezoniere pt. ca alea chiar au clienti si ii poate jupui CFR dupa bunul plac! @Dual, mineritul la care ma refeream este cel de la RMGC, nu din valea Jiului, acela clar nu are viitor in conditiile in care pretul carbunelui din bazinul Donbass e de 2 ori mai mic inclusiv transportul! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 16:15 | |
| - Karpaty a scris:
- Dr2005 a scris:
- Trenul de Tulcea nu mai are zile multe.
Trenul de Tulcea se anuleaza acum cu 1 Noiembrie dar apare in planul de mers 2013-2014 iar ca 1681/1682 [...] acest tren nu are restrictii , cel putin in momentul de fata ! S-ar putea să aibă, atunci când linia va deveni neinteroperabilă. Botoşaniul are o medie de vreo 100 de călători expediaţi pe zi (sura: SF pt. modernizarea staţiei). Şi tare îmi e că sunt 100 cu tot cu cei care merg cu Regiotrans. Pentru comparaţie, Rm. Vâlcea are vreo 1800, Piteştiul vreo 2000. Astea ar fi cele mai ,,mici" dpdv al traficului staţii aflate în reabilitare (pt. Tulcea nu am estimarea, dar acolo e o lucrare mai veche). La Dep. Suceava exista Malaxa 900 cu motor Volvo, există Malaxa 700 care nu se folosesc că nu se vrea... un 900 poate pendula toată ziua pe (Suceava-) Vereşti - Botoşani. Ăla poate face toate localele de acolo, poate aşa nu s-ar mai plânge unii că toţi ţăranii se plimbă cu 21-76 la rang de R, pe când IR-ul de Timişoara e cu 21-80. Cu retrogradarea trebuie să atingi un echilibru... mai mulţi călători care plătesc puţin pot aduce mai mulţi bani decât puţini călători care plătesc mai mult. Tariful de R e cam jumate din cel de IR... deci dacă prin retrogradare dublezi numărul de călători, ai ajuns pe plus, d'aia R2022 are 11 vagoane azi, deşi are IR cu câteva minute înainte pe Craiova - Bucureşti. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 16:43 | |
| Trenul 2022 are mers apropiat de IR si pret de Regio si compunere mai buna ca a multor IR... acest tren a inceput cu 2-3 vagoane 21-87 si iata cum a ajuns acum - astazi are 11 vagoane ... Asta e singura varianta de a readuce oamenii la tren - sa nu uitam exemplul 2801/2 Sibiu-Rm Valcea-Pitesti-Bucuresti-Constanta-Mangalia de asta-vara care a ajuns la un moment dat sa aiba si 14 vagoane etajate, desi unii se plangeau aici pe forum ca vai, cine ar calatori cu asemenea vagoane atatea sute de km... Uite ca au fost cateva mii de oameni care o faceau zilnic! Sper ca de la noul mers R 2021 sa circule permanent (desi ar putea produce deranj in relatia nas-fin ), CFR ar trebui sa isi dea seama de potentialul mare care inca exista de a re-atrage o parte din calatorii pierduti (o mica parte, deoarece vremurile s-au schimbat si multi si-au luat masini personale plus cultura dubei care exista in Romania si nu o poti invinge prea usor). Avand in vedere ca Regiotrans prin trenul de dimineata de la 8.50 spre Brasov risca sa fure multi calatori ai CFR atat de la R 3001 cat si de la unele IR, se impune un tren RE care sa plece inaintea acestuia - fie retrogradarea lui 1580 la rang RE fie limitarea acestuia la Bucuresti si sa formeze un RE spre Brasov. La fel la plecarea din BRasov trebuie facut ceva cu R 3008 care are o ora de plecare absolut nefericita si trebuie impins mult mai tarziu dupa ora 17.30-18.00, in caz contrar va disparea in cateva luni din lipsa de calatori, trenul Regiotrans plecand la 16.00. Aceeasi situatie si pe Bucuresti-Galati, unde am auzit ca trenul IR prin Buzau va face 5 ore Shocked ar trebui sa devina RE, cu atat mai mult cu cat TFC va introduce un Regio Bucuresti-Galati prin Urziceni. Mari sperante nu am, dar asta e Sad eu ca si calator ma bucur ca am alternative mai ieftine spre Brasov de exemplu, dar as fi preferat ca acestea sa vina de la compania nationala CFR Calatori, dar acolo planurile sunt tocmai in sens invers - de gonire a oamenilor de la tren Sad Daca mersul ramane asa iar CFR va fi orb si surd, la fel ca mine multi calatori se vor reorienta Sad catre aceste alternative mult mai avantajoase - nu credeam totusi ca CFR sa ajunga sa cedeze Regiotrans initiativa chiar si pe Bucuresti-Brasov |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Dum 20 Oct 2013, 17:04 | |
| SI IR1670 sau 10572 ori 1572 daca le faceau RE si prin URZICENI aveau 10 vagoane fiecare , azi pe IR1572 era bataie la Braila datorita faptului ca nu circula 10574 , dar lumea era nemultumita ca este inca ACVILA in loc de 22-96 cum avea, de la noul mers poate ne da compunerile la Galati sa le facem numai cu 20 83 sau 21 76 dar sa speram ca de la noul mers ni le vor da noua! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Lun 21 Oct 2013, 00:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- S-ar putea să aibă, atunci când linia va deveni neinteroperabilă.
Botoşaniul are o medie de vreo 100 de călători expediaţi pe zi (sura: SF pt. modernizarea staţiei). Şi tare îmi e că sunt 100 cu tot cu cei care merg cu Regiotrans. Pentru comparaţie, Rm. Vâlcea are vreo 1800, Piteştiul vreo 2000. Astea ar fi cele mai ,,mici" dpdv al traficului staţii aflate în reabilitare (pt. Tulcea nu am estimarea, dar acolo e o lucrare mai veche). La Dep. Suceava exista Malaxa 900 cu motor Volvo, există Malaxa 700 care nu se folosesc că nu se vrea... un 900 poate pendula toată ziua pe (Suceava-) Vereşti - Botoşani. Ăla poate face toate localele de acolo, poate aşa nu s-ar mai plânge unii că toţi ţăranii se plimbă cu 21-76 la rang de R, pe când IR-ul de Timişoara e cu 21-80.
Nu cred ca o linie care merge in resedinta de judet sa devina neinteroperabila adica sa lasi judetul x fara tren de la compania nationala si fara legatura cu Bucurestiul , capitala tarii . Botosani , de cate ori ai fost tu in Botosani ? eu merg in fiecare an in toata tara inclusiv Botosani , sti ca in fata garii exista 3 autogari ? sti ca din autogarile alea pleaca curse in toata tara dar si in aproape toata Europa , cine iti vine tie la tren daca tu ai 4 trenuri amarate si alea facute cu un material rulant vechi si depasit fata de zilele de azi , oamenii vor ceva direct fara trambalare de bagaje si conditii bune , se duc la autogara si pleaca unde au nevoie direct , rapid si in conditii decente nu cu malaxa pana la Veresti unde asteapta alt tren , de asta nu ai calatori la tren . Gandeste , ca nu ai 2 ani , ai concurenta , tu cu ce concurezi ? cu malaxa pana la Veresti si acolo pui omul sa se mute din tren in tren , nu e clar ca din cauza asta nu ai calatori ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| | | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 22 Oct 2013, 00:27 | |
| Ar pierde bani cu retrogradarea asta peste noapte, daca nu se si atrage populatia la tren. Manevra asta nu se face heirupist, se testeaza piata (asa cum s-a testat cu 2801 si 2022), se coroboreaza cu alte masuri de reorganizare a traficului/materialului rulant, basca niste marketing mai agresiv, macar sa-ti asiguri spatele, sa nu se dea gafeze total...adica, cel putin asa vad eu situatia.
Diferenta de la IC la IR nu era chiar asa de mare, comparativ cu diferenta de la IR la R (RE). Plus ca IC-urile nu erau chiar asa multe, probabil de-aia le-a dat mana si au incercat acest experiment cu retrogradarea lor la IR. La IR insa alta e treaba, sunt o gramada, nu poti sa le tai otova, azi e, maine nu-i, e RE. Sa nu uitam ca sunt si destui (atat de la companiile private cat - presupun - chiar din internul CFR) care au interese proprii in anularea completa a unor trenuri. Atata ar mai lipsi, ca toate trenurile foste IR devenite RE si sa iasa pe minus la bani vreo 3 luni la rand - dupa aia sa te tii taieri si anulari. Treburi din astea trebuiesc si ele facute si cu o anume temporizare, nu?
Va propun un exercitiu de imaginatie si documentare - exista destule articole asupra celebrului chix dat de Ford, cu marca proprie Edsel, la sfarsitul anilor 50. In masura posibilitatilor, puteti citi (fie si numai pe Wikipedia) articolul cu explicatiile primare ale acestei gafe de marketing monumentate, si apoi sa identificati similaritatile cu politica CFR (si, de asemenea, similaritatile cu propriile noastre idei sau pareri). |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 22 Oct 2013, 00:50 | |
| In Romania sunt multi oameni care vor si calitate si tarife mai ridicate si prefera IC, IR doar ca diferenta de tarife este foarte mare fata de REGIO si chiar nejustificata. Deasemenea la IC si IR ar trebui sa fie eliminate unele opriri nejustificate si marita viteza. In general in tara noastra sunt putine trenuri de toate rangurile fata de cate ar trebui in raport cu densitatea populatiei (cum sunt in tarile din UE) si multi aleg transportul auto. La o distanta de pana la 100 kilometri sa fie mai multe REGIO si RE si pe magistrale si intre localitatile cu peste 100,000 locuitori mai multe legaturi. Nu accept motivul ca sunt putine vagoane/automotoare cand multe din ele stau cu orele prin gari si triaje in loc sa PENDULEZE. Exemple : cu o rama intre Bucuresti si Pitesti sa se circule intreaga zi, sau cu 2 regio Bucuresti - Brasov la fiecare 24 de ore se pot pune 4 trenuri (2 perechi). CEFERISTI sa mai faca si ore suplimentare asa cum fac SOFERI sau feroviari privati si care "nu au voie sa se planga toata ziua" de programul lung. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 22 Oct 2013, 00:54 | |
| Mmm...intri intr-o discutie grea aici. Orele de lucru pana la urma sunt un rezultat al influentelor si negocierilor sociale. Plus ca eu unul nu m-as simti chiar confortabil sa stiu ca mecanicul care trage trenul meu are deja 12 ore de condus. Din punctul asta de vedere, mai degraba as acuza companiiel private ca tind sa isi supraexploateze personalul. Vezi raportul incidentului de pe 903 Giurgiu-Videle, cu marfarul TFG, vezi o mie si una de accidente cu dubarii... |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 22 Oct 2013, 07:09 | |
| :shock: Nici un mecanic simplificat nu ajunge la 12 ore.Conform ordinului actualizat nr 256 din 29 martie 2013,care zice clar ca serviciul continuu maxim admis nu va depasi 9 ore din care timpul de conducere efectiva a locomotivei nu va depasi 7 ore.Daca se depasesc orele ori i se va da odihna,ori schimb daca a mai avut odihna. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 22 Oct 2013, 08:37 | |
| - ATM a scris:
- Vezi raportul incidentului de pe 903 Giurgiu-Videle, cu marfarul TFG, vezi o mie si una de accidente cu dubarii...
Marfarul CTV, cu Siemens în faţă... şi mecanicii adormiţi în post, cu DSV-ul şi INDUSI scos din funcţie. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 22 Oct 2013, 14:55 | |
| |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 22 Oct 2013, 18:34 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri | |
| |
| | | | Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |