|
| Informaţii generale | |
|
+96DPS gabrielcr TVlad lifetec truscamihai matei vulcan mielutu zburator ultras bobi Elful stefan_br ttavi Amiralul florin.lifticariu florin29sv bubu cfr500 alex1987 cardinal LanceR mtk get. Vale DAS 2011 Desiro256 legolass TonyGFR didinul Dutzu frank81 dan tm Nk11 Ryan Anderson phnegativ cortexedge M.I.C.I. Caspar Norbi alinx3330 gardianlinux Razvan Tudor alexpopa Luna 92Dragos vatmanul ALEXCFR marius664 mureseanu_976 alex.alexus.tm Gabry Gabriel lapsanszkitamas riciu Rarau AlexD apmatei marius_catalin84 user dezactivat... cnusi rich1974 Spartan1948 c o r v i n Lafont rizelgeorgel2004 maris.constantin Arsen22 Cont.dezactivat Simply18 Sabik IonutCFR2009 membru dezactivat , Vitosa COSTACHE MIHAIL Petre_IFTE cstefan yeu1 Balto Radu Tudor Teodor Dr2005 Jhonyla Adrian78 Vlad kristi kkk NicuS Andrey_tm Katalin4653 baiazid allred AndiCFR Tomi13leu cristi CFR cristy79 Adirmvl DUAL razvan - trenuri Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Cont.dezactivat
Numarul mesajelor : 1236 Reputatie : 5472 Data de inscriere : 20/05/2013
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 10 Feb 2015, 23:05 | |
| Daca si adminii au ajuns sa se certe intre ei e clara treaba cu forumul asta.. |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6910 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 11 Feb 2015, 00:04 | |
| Nu mai poate purta omul o discutie in contradictoriu, ca repede sar aparatorii patriei cu pretextul de cearta.
Doua persoane, cu doua idei si viziuni diferite, tineau de ideea lor si aduceau argumente pro si contra. E drept ca unele erau absurde, dar de aici...si pana sa sariti toti cu "cearta"...e cale lunga.
Maturizati-va odata, nu mai plangeti ca niste copii ca nu a decedat nimeni de la o discutie in contradictoriu. Sunt oameni mari amandoi, stiu sa-si poarte de grija. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 11 Feb 2015, 00:06 | |
| Dr2005 gândește în modul în care gândesc ăia din afară, multe trenuri de navetă în mers cadențat între aglomerațiile urbane, sau care leagă satele din jur de oraș, și sunt folosite 95% de navetiști. El are un mod de gândire foarte ok. Ce nu vede e că în România, ideile sale nu prea se pot aplica: trenul nu te lasă în fața sediului firmei, dar mașina/taxi da, iar industria e moartă, ce navetă să mai faci când fabricile nu mai au decât 5-10-15% din angajații pe care îi au fabricile similare din Occident? Plus, în Occident nu prea ai tren direct: de ex, când am fost la Apeldoorn (un oraș din Olanda, la..120 de km de Amsterdam, să zic) am schimbat 1 tren ca să ajung la Amsterdam! Deși era aceeași linie! Trenul x mergea până la stația y, toți coborau, iar la celălalt peron, era trenul z care te ducea la Amsterdam. Da, e super fain cum gândește Dr2005, dar nu o să poți implementa asta în România acum... poate în 25 de ani da! Și în rest, ce știu eu de ce vede el acolo la muncă? nu mă pronunț.
Karpaty gândește în avantajul CFR/RT/TFC/orice firmă din România. Românul nu face așa mult naveta cu trenul (du-te la un afacerist/bancher din Pipera și zi-i să meargă cu trenul până la stația x, și de acolo ia tramvai, să zicem: te scuipă în ochi!) că în afară de elevi/studenți, și câțiva muncitori, nu prea mai are ce navetă să care. Trenul direct e esențial pt România, e esențial la modul nostru de viață și călătorie să ai tren direct București - restul țării, cât și grupe pentru restul țării de la Galați, Craiova, Brașov, etc..Și Karpaty, din câte poze pune, e clar că merge mult cu trenul: când, cu ce bani, nu ne privesc aceste probleme!
Cam asta e părerea mea, nu doresc să jignesc pe nimeni, și dacă am făcut-o involuntar îmi cer scuze. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 11 Feb 2015, 00:14 | |
| Mai nou cica s-a primit mesaj de la directorul general al CFR-Calatori cum ca si el citeste acest forum si nu e de acord cu ce se vorbeste aici. Deci domnul Dr2005 daca nu ii convine ca este atacat de mai multi de pe forum, ba chiar unele persoane s-au saturat sa mai posteze aici si ii trimit mesaje private in care ii explica cum sta treaba, el(Dr2005) ii ia in ras, ceva de genu ca daca se cred asa competenti de ce nu se angajeaza in minister/cfr. Se pare totusi ca adevarul doare, cand ti se spune un adevar si cand ti se relateaza adevarul din teren si nu ala din birou, deci automat noi nu suntem de acord cu domnul care crede ca detine adevarul absolut din domeniul feroviar esti considerat dusman si trebuie sa ne inchida gura. Eu zic altceva, daca exista acest director al CFR pe aici, il rog sa imi dea mie mesaj privat cu ce il deranjeaza si sa imi acorde un interviu la el in birou unde am sa ii demonstrez cu biletele din colectia personala pe unde am fost cam cum sta treaba in transportul feroviar de persoane din Romania. Nu este chiar asa roz si bine cum vede cineva acest transport feroviar.
Ce se intampla in vest nu ai cum sa implementezi in Romania acum, nici poveste de asa ceva, nu tot ce este in alta tara e bun si pentru noi, nu toti suntem la fel, asta nu se intelege, noi suntem altfel, fiecare tara cu oamenii sai, nu ai cum sa ii pui pe toti la fel. Categoric ca daca te duci sa ii spui lu unu care sta la semafor in masina si se duce la servici cu masina sa coboare sis a mearga cu transportul in comun, ala se va da jos din masina si te va bate de te baga in spital, o sa zica ca il injuri de morti si de toata familia, e logic, romanul e comod, nu il dai tu jos din masina si il pui sa faca naveta cu trenu.
In prezent in Romania trenurile de naveta impreuna cu trenurile de lung parcurs sunt la egalitate, e nevoie de ambele categorii, pentru ca ai calatori pentru ambele categorii, nu omori calatorii de lung parcurs si ti doar navetistii ca nu ai facut nimic, doar ai pus in aplicare o mare frustrare iar pe romaneste ai dat o palma la un c....t
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Mier 11 Feb 2015, 00:21, editata de 1 ori |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7108 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 11 Feb 2015, 00:18 | |
| - Spartan1948 a scris:
- Nu mai poate purta omul o discutie in contradictoriu, ca repede sar aparatorii patriei cu pretextul de cearta.
Doua persoane, cu doua idei si viziuni diferite, tineau de ideea lor si aduceau argumente pro si contra. E drept ca unele erau absurde, dar de aici...si pana sa sariti toti cu "cearta"...e cale lunga.
Maturizati-va odata, nu mai plangeti ca niste copii ca nu a decedat nimeni de la o discutie in contradictoriu. Sunt oameni mari amandoi, stiu sa-si poarte de grija. Care discutii in contradictoriu ? ``Ochelari de cal``, ``limitat`` si mai stiu eu ce apelative ?! Sincer nu cred ca doar eu si Alex suntem deranjati ca nu trece o zi in care sa nu fie ``dialoguri`` din astea . Nu dramatizeaza nimeni, dar la un moment dat chiar devine deranjant. Ar trebui sa incerce sa isi accepte fiecare parerile si nu de fiecare data cand celalalt nu e de acord cu parerea lui sa ii puna pumnul in gura. O seara faina tuturor ! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 11 Feb 2015, 00:23 | |
| - Karpaty a scris:
- Mai nou cica s-a primit mesaj de la directorul general al CFR-Calatori cum ca si el citeste acest forum si nu e de acord cu ce se vorbeste aici.
Și ce dacă nu e de acord? E dreptul la liberă exprimare, nici eu nu-s de acord cu ce scrie pe siteurile pentru creștini dar nu mă plâng pe la ei. |
| | | matei vulcan
Numarul mesajelor : 96 Varsta : 44 Localizare : Constanta Reputatie : 4291 Data de inscriere : 03/06/2013
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 11 Feb 2015, 00:38 | |
| Stimati domni,buna seara!am venit acum cateva ore cu trenul ir de la ora 17 din Constanta pentru Bucuresti Nord.trenul a avut 3 vagoane toate arhipline,nasul spunand ca sant 2 locuri libere in tot trenul.in jurul meu oamenii laudau prestatia cfr calatori pe acest segment spunand ca "in sfarsit!" sau "asa da" sau "a dat domnu dupa atatia ani sa mearga trenu asa".de mers a mers imecabil pot zice,ajungand la gara de nord cu 5-6 minute mai devreme.un domn in varsta a avut cea mai reusita replica:"domle ,era si cazu sa se schimbe ceva...!" |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8369 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 11 Feb 2015, 02:06 | |
| - matei vulcan a scris:
- Stimati domni,buna seara!am venit acum cateva ore cu trenul ir de la ora 17 din Constanta pentru Bucuresti Nord.trenul a avut 3 vagoane toate arhipline,nasul spunand ca sant 2 locuri libere in tot trenul.in jurul meu oamenii laudau prestatia cfr calatori pe acest segment spunand ca "in sfarsit!" sau "asa da" sau "a dat domnu dupa atatia ani sa mearga trenu asa".de mers a mers imecabil pot zice,ajungand la gara de nord cu 5-6 minute mai devreme.un domn in varsta a avut cea mai reusita replica:"domle ,era si cazu sa se schimbe ceva...!"
Daca tot ne CITESTE DIRECTORUL CFR CALATORI macar sa mai suplimenteze numarul vagoanelor pe aceasta ruta, dupa cum am scris si in alta parte pe forum. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 11 Feb 2015, 08:48 | |
| Pina sa suplimenteze vagoanele ar trebui sa faca ceva cu linia sau cu macazurile prin zona Bucuresti ca ar mai cistiga timp. ZIc si eu, ca am venit in vara de la Constanta, timpul a trecut repede doar ca prin Bucuresti am avut timp sa ,,admir" intrarea.
Daca acuma scot mai putin decit in mers, atunci ar introduce in mers timp mai scurt si ar veni mai multi calatori. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 11 Feb 2015, 13:11 | |
| Trenurile astea de 160 km/h scot cu 5-6 minute mai puțin ca în mers... Modificări la timpi ar trebui făcute pe alte rute unde timpii, overall, sunt cu 20-25 de minute mai largi... Apropo, știe cineva cum de IR 1775, care stă 7 minute la cruce cu 1776 în Cotorca, face 3 h 52 până la Galați, în timp ce 1776 care nu oprește la nicio cruce face 4 ore până la București pe aceeași linie? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 11 Feb 2015, 15:33 | |
| - razvan - trenuri a scris:
Daca tot ne CITESTE DIRECTORUL CFR CALATORI
macar sa mai suplimenteze numarul vagoanelor pe aceasta ruta, dupa cum am scris si in alta parte pe forum. Nu-i nevoie sa suplimenteze numarul de vagoane. Cateva trenuri IR care vin din tara, prelungite la Constanta si treaba e ca si rezolvata. In acest fel eliminam si problema schimbarii trenului in Bucuresti Nord a celor care vor ca destinatie finala Constanta. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 11 Feb 2015, 16:08 | |
| - mielutu zburator a scris:
Apropo, știe cineva cum de IR 1775, care stă 7 minute la cruce cu 1776 în Cotorca, face 3 h 52 până la Galați, în timp ce 1776 care nu oprește la nicio cruce face 4 ore până la București pe aceeași linie? La IR 1776 s-au calculat timpi de mers mai mari fata de IR 1775. Vad pe livret 37 min Galati - Braila (real 31), 50 min Braila - Faurei (real 43), 81 min Faurei - Urziceni (real 74) sau Urziceni - Bucuresti Nord 65 min (real 61). Nu degeaba apar zilnic pe Iris acesti timpi cu minus. Adunand diferenta, rezulta o valoare de +25 min adaos la timpii reali de mers. Cat ar trebui deci sa scoata ca timp IR 1776? Undeva la 3h33min... prea rapid pentru 230 km, nu? Mai bine 3h58min cu 3 pauze de tigara de 5-7 min (Braila, Faurei, Urziceni). Plus de asta, concurenta auto ar fi in dezavantaj ca si ei fac pauza de 10 min la un popas pentru acelasi motiv stringent. PS. Pentru ca IR 1775 oricum sta 7 min la cruce in Cotorca, se considera acolo timp suficient ca pauza de tigara. Prin urmare la Faurei, stationarea e ceva mai mica si timpii de mers intre Urziceni-Faurei, ceva mai stransi. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 12 Feb 2015, 00:47 | |
| Să zicem deci 3h40, ca să aibă de unde recupera anumite întârzieri în caz de circulație la cale liberă undeva pe București - Făurei, și tot ar fi timp de pauză de țigară la Făurei. Și-așa nu moare nimeni dacă stă 3 ore jumate fără să fumeze ) . Totuși, timpii sunt decenți pe București - Galați, iar un IC ar putea să facă 3h20, cu oprire în Brăila și Otopeni. Că ar circula gol, e partea a doua. OFFTOPIC: foarte multe marfare recent la Galați, le aud mai ales seara. Am văzut inclusiv 2 care circulau pe linia largă de 1521 mm, a rușilor. |
| | | Elful
Numarul mesajelor : 110 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3947 Data de inscriere : 07/06/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 12 Feb 2015, 23:44 | |
| - mielutu zburator a scris:
- ...Și-așa nu moare nimeni dacă stă 3 ore jumate fără să fumeze ) ...
Pe bune? Chiar ai mers cu trenul? Astia daca nu fumeaza dupa cel putin 30 minute devin agitati la fel ca drogatii si nu te mai intelegi cu ei. Orice loc ascuns e bun de fumat pentru ei, orice, nu conteaza, numai sa fumeze. Mai ales ca si la unele opriri (scurte sau lungi) fie vara, fie iarna nu maxim 10% coboara sa fumeze, restul stau proptiti in usa, si, bineinteles, conform fizicii curentilor de aer, mai mult de jumatate din fumul de tigara vine in tren. Unul singur nu prea poti sa le zici multe, ca tot dai de un capsoman, daca ii zici nasului, nu prea se baga, la urma o pateste la fel ca ala de pe IR1521. Au fost dati in care m-am certat cu unii calatori care fumau in usa sau veneau din prima jumatate a Desiro-lui sa fumeze la a doua usa (IR de seara Galati - Bucuresti Nord). Ar trebui facute vagoane pentru fumatori (recomandat vidate) care sa fie la urma trenului, pe distante mai mari de 150-200 km. Pentru ca la noi, romanul e nesimtit si nici macar o amenda nu-l sperie. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 13 Feb 2015, 00:22 | |
| Da, am mers cu trenul, nu cât Karpaty sau alții dar am mers, și într-adevăr sunt unii care parcă au jar sub tălpi. De multe ori fumează în baie, cu acordul nașului sau fără. Nu mi se pare normal, nu pot înțelege cum să nu te abții de la fumat 3 ore jumătate sau 4, că după 4 deja vorbim de peste 250 km, deci probabil și de o oprire pentru RTT, care aduce cu sine o pauză de fumat. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |