|
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+78Balto mirceamilitaru Sergiu rmn @ndrey billy752-istu Tomi13leu traian AeroX alex.alexus.tm Rarau Lumunita Stana MariusM AndreiStefan AndreiCFRbv user dezactivat... AlexD Luna Petre_IFTE TonyGFR COSTACHE MIHAIL Vitosa Teodor ttavi Spartan1948 mishu88 Desiro256 orestte marius_catalin84 ionutz72 cfr500 alex.barac.5 yeu1 brotybreaza Norbi dan_dinamo_bm riciu CalinPiatraNeamt stefan_br Andrey_tm Mihay cont sters Alex Avram cristi CFR Adrian78 cosmin37 mureseanu_976 Valentin Sava dandel liviulav33 rizelgeorgel2004 redeme Adirmvl Vlad kristi kkk Costin.H mihai_cfr_bacau ATM cardinal maris.constantin Jhonyla Katalin4653 cristy79 ALEXCFR IonutCFR2009 DUAL Dr2005 allred cristi_tgv vanchorusebulgaria adytm razvan - trenuri 92Dragos Radu Tudor AndiCFR manuela DPS baiazid Nesebar 82 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4274 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mar 12 Noi 2013, 12:28 | |
| Stie cineva daca RE 2022/2021 dupa noul mers o sa opreasca in Craiova Triaj? Multam. |
| | | cont sters
Numarul mesajelor : 22 Varsta : 37 Reputatie : 4067 Data de inscriere : 30/10/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mar 12 Noi 2013, 17:02 | |
| |
| | | cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4274 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mar 12 Noi 2013, 18:54 | |
| Here, come and get it http://www.filehost.ro/29958244/Livrete_calatori_2014_rar/ |
| | | cont sters
Numarul mesajelor : 22 Varsta : 37 Reputatie : 4067 Data de inscriere : 30/10/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mar 12 Noi 2013, 21:28 | |
| - cristi_tgv a scris:
- Here, come and get it
http://www.filehost.ro/29958244/Livrete_calatori_2014_rar/ multam.dar unele fisiere din livret nu le pot vedea.ma gandeam ca mai este si pe alt undeva |
| | | yeu1
Numarul mesajelor : 59 Localizare : Targoviste Reputatie : 4901 Data de inscriere : 22/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 13 Noi 2013, 12:23 | |
| Sa intleg ca vedem trenuri pe Ploiesti - Targoviste si Targoviste - Pietrosita? Mare minune! |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 13 Noi 2013, 13:15 | |
| Citind forumul de la un cap la altul, as dori sa fac cateva precizari : 1. - maris.constantin a scris:
- IR 1861 Constanta 21:42-Fetesti-Buzau-Marasesti-Tecuci-Barlad-Vaslui-Iasi 08:12,cu grupa IR 1857 din Marasesti-Bacau-Pascani-Suceava 07:55 ,in sezon prelungit de la Mangalia
IR 1862 Iasi 22:05-Vaslui-Barlad-Tecuci-Marasesti-Buzau-Fetesti-Constanta 07:52,cu grupa IR 1856 de la Suceava 22:07-Pascani-Bacau-Marasesti,in sezon prelungitt la Mangalia IR 1870 Galati 07:35-Braila-Faurei-Fetesti-Constanta 11:53 IR 1871 Constanta 16:00-Fetesti-Faurei-Braila-Galati 20:55 Trenuriile IR 1620 Arad-Brasov,IR 1623/1624 Sibiu-Bucuresti N.,grupa de la IC 533 Teius-Arad,dispar.Va fi doar un singur IC 'Avram Iancu' 532 Cluj Napoca-Bucuresti Nord si IC 533(Bucuresti N)-Teius-Cluj Napoca care circula combinat cu 346 'Dacia' pana la Teius.346/347 'Dacia' va circula permanent. IR 1633/1634 si IR 1636/1637 vor circula pe distanta Brasov-Bucuresti IR 1623/1624 Sibiu-Bucuresti N. e de ceva vreme limitat la Brasov (din pacate), cu toate ca in statiile de pe traseu e gresita destinatia. 2. IR 1527/1528, conform livretului, vor opri in multe satucuri de pe langa Fagaras. Stiu ca 1528 oprea si inainte de mersul nou, nu inteleg insa de ce dupa mersul nou, in loc sa puna frumos un Regio sa deserveasca statiile si sa plece imediat dupa plecarea IR 1527 din Brasov, respectiv IR 1528 din Sibiu, pune un IR sa opreasca in satucurile de pe valea Oltului. Stie cineva ceva ce eu nu stiu? Si 3. - cristi CFR a scris:
- Oravita - Anina e deja la neinteroperabile, poate Sibiu - Copsa Mica ?
- Dr2005 a scris:
- Au, scuze, era vorba de Sibiu - Copşa Mică.
Sper sa fie o gafa monumentala. Este o linie de calitate buna, viteza medie la IR 1737 e de aprox. 60km/h in conditiile in care la iesirea din Sibiu e limitata la 30km/h. Daca se inchide linia aia, Medias, Sighisoara, Blaj pierd orice legatura cu Sibiul. Blajul sta cel mai rau, nu stiu sa fie transport rutier care sa faca legatura directa intre cele doua orase. Si in plus, pe unde va circula IR 1736/1737 dupa inchiderea liniei? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 13 Noi 2013, 13:43 | |
| Propunerile sunt făcute de CFR S.A., deci degeaba CFR Călători are profit (pe Sibiu-Mediaş trenurile R au câte 6 - 7 vagoane), dacă CFR Infra nu încasează suficient (CFR Călători oricum e cantitate neglijabilă, restanţele la TUI depăşesc 700 milioane RON). _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 13 Noi 2013, 14:40 | |
| Alex, cred ca s-ar uita aia din CFR la tine ca la felu paispe daca te-ar auzi ca iti faci griji de 1736/7. ) Eu nu inteleg de ce trenurile alea, macar pana se termina lucrarile intre Teius si Copsa, nu sint facute IR-uri, cu opriri in statiile dintre cele doua noduri. Sau macar in statiile care ar putea furniza calatori. Mers de IR de la Valcea la Copsa si de la Teius la Cluj, mers de R intre Copsa si Teius, retrogradat la rang de RE, face vreo 7 ore, e compus din Desiro, parca altfel s-ar pune problema. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 13 Noi 2013, 15:01 | |
| Eu as vrea sa devina Sibiu - Copsa Mica pentru ca privatul va pune trenuri si mai bune. Se va deschide oportunitatea unor RE intre Sibiu si Cluj, Sibiu - Sighisoara si retur fara opriri in toate garile si va mai atrage lumea de la auto si alti care nu circula deloc acum. Daca stau in baza CFR CALATORI 90% vor migra de la trenuri. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 13 Noi 2013, 15:01 | |
| Nu ii impiedica nimeni sa circule cu trenuri pe sectiile inchiriate, au circulat pe Santana - Ineu un an si ceva. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 13 Noi 2013, 15:19 | |
| - adirmvl a scris:
- Alex, cred ca s-ar uita aia din CFR la tine ca la felu paispe daca te-ar auzi ca iti faci griji de 1736/7. ) Eu nu inteleg de ce trenurile alea, macar pana se termina lucrarile intre Teius si Copsa, nu sint facute IR-uri, cu opriri in statiile dintre cele doua noduri. Sau macar in statiile care ar putea furniza calatori. Mers de IR de la Valcea la Copsa si de la Teius la Cluj, mers de R intre Copsa si Teius, retrogradat la rang de RE, face vreo 7 ore, e compus din Desiro, parca altfel s-ar pune problema.
Eu nu vorbeam doar din punctul meu de vedere, ci din cel al tuturor calatorilor. In timpul anului universitar, cam asa se intampla cu IR1737 : Ajunge plin la Sibiu, cu studenti de la sud de Carpati, se goleste in Sibiu. Nu e nevoie sa spun cat de potrivita este ora la care pleaca din Valcea duminica si ajunge in Sibiu. Apoi, in Sibiu se umple cam un sfert pana la jumatate cu studenti care merg spre Cluj, iar la Blaj se umple de da si peste cu studenti din Blaj la facultatile din Cluj. Ca sa nu mai zic de navetistii din C. Turzii. Un tren care ajunge la ora 22 seara la Cluj, duminica, e mana cereasca pentru orice student. Trenul asta este unul din cele mai profitabile daca consideram gradul de ocupare (cateodata peste 100%) fata de combustibilul utilizat (Ignor uzura liniei/degradarea materialului rulant). In alta ordine de idei, ai si tu dreptate cu reducerea gradului la RE pe ruta unde sunt lucrari, dar gandeste-te ca eu care merg de la Sibiu la Cluj Trebuie sa iau bilet IR pana la Copsa, apoi R pana la Teius, apoi IR pana la Cluj. E mai complicat un pic si dureaza mai mult la casierie. Si ma intorc la numarul mare de calatori ai acestui tren, multi isi iau bilet pe ultima suta de metri, si risca sa ramana fara bilet din lipsa de timp - din pacate, in gara din Sibiu nu sunt deschise toate casele, nici macar la orele de varf cum este intre 17:00-18:00 cand ajung si pleaca trenurile de navetisti si in care se incadreaza si IR 1737. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 13 Noi 2013, 16:47 | |
| Stai ca se pare ca m-am exprimat gresit. Deci: mers de IR Calcea-Copsa, mers de R Copsa-Teius si mers de IR Teius-Cluj. Dar pe toata distanta sa fie taxare pentru RE. Sper ca acum e clar. In alta oridine de idei, nu stiu cand l-ai prins tu atat de plin pe 1737. Cam de un an si jumatate am un drum Cluj-Valcea-Cluj cam odata pe luna. L-am prins in toate anotimpurile, in perioada facultatii, in vacante, in sesiuni, in sesiunile de restante, etc. Cel mai mult cred ca a ajuns in Cluj cu... 70 de calatori. Si nici de numarul asta nu sint convins. Din Valcea ti se urca 2-3, maximum 5 studenti, probabil aia care nu au mai prins loc in Dacos, inca 2-3 insi care au treaba te miri pe unde sau se intorc din Valcea acasa, poate 2-3 care se mai urca pe Valea Oltului. plus 5-10 CFR-isti, dupa cum se nimereste. Media pe Valea Oltului e de vreo 15 calatori, 20 daca e zi buna. A, si mai mereu, mai ales femei, cate 2-3-4 persoane care merg de la Valcea la Blaj. Ce as face eu cu 1737 ar fi asa (desigur, si cu perechea lui): devenind RE presupun ca ar fi destul de solicitat duminica. Deci, fie as pune un ADH (daca ar fi de une) si un R de la Sighisoara cu care sa se intalneasca in Copsa, de la care sa preia calatorii pentru Blaj, Aiud, Cluj, fie Desiro care sa fie cuplat cu un R format tot din Desiro, care sa vina de la Sighisoara. Si atunci ai avea mai multi calatori cu siguranta, plus ca studentii din Blaj de la Copsa spre Cluj ar merge mai des acasa, fiind si mai ieftin si netrebuind nici sa-si consume din cupoane. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 13 Noi 2013, 20:16 | |
| Cate vagoane corespund, de exemplu, unui tonaj de 300 in livretul de mers? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 13 Noi 2013, 20:29 | |
| - ctln1991 a scris:
- Cate vagoane corespund, de exemplu, unui tonaj de 300 in livretul de mers?
6 vagoane sau 2 cupluri etajate |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 13 Noi 2013, 22:54 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- ctln1991 a scris:
- Cate vagoane corespund, de exemplu, unui tonaj de 300 in livretul de mers?
6 vagoane sau 2 cupluri etajate Intr-o ordine de idei 50 de tone = 1 vagon |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |