Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Dec 2013, 18:21
Polish Pendolino breaks speed records
The EIC Premium Pendolino has broken both the Polish track record and Pendolino speed record during testing.
Having started dynamic testing earlier this month, the new PKP Intercity train first broke the Polish record of 250 km/h after hitting speeds of 291 km/h on November 23 before topping the Pendolino record board the next day with a speed of 293 km\h.
Alstom is supplying and maintaining a fleet of 20 new Pendolino trains for Polish operator PKP, which, once in service, will reduce travel times between Warsaw and Krakow by an hour.
High-speed trial runs are being conducted between Gora Wlodowska and Psary prior to receiving the certification which will allow the operation of regular passenger services.
The record exceeded the manufacturer’s predicted maximum speed of 275 km/h.
Further tests will be carried out over the next couple of weeks to check other components and systems onboard.
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Dec 2013, 21:18
200 Km/h va fi viteza maxima a acestor trenuri in Polonia.
Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4989 Data de inscriere : 08/12/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 11:51
E vorba de iesirea din Sovata spre Praid, imediat ce se intra din Mures in Harghita. Automotorul implicat este 57-0403-6. La trecerea la nivel respectiva se opreste trenul inainte de trecere, coboara nasul si pune bariera, trece trenul, se opreste sa urce nasul si peste 3km se reia aceeasi procedura la intrare in Praid. Drumul era alunecos (este o portiune cu umbra unde se formase gheata) si autoutilitara a intrat in tren (nu a putut opri pana la bariera), nu invers. Eu am trecut pe acolo in momentul in care se incerca urcarea autoutilitareai intr-o alta mai mare.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 11:52
baiazid a scris:
200 Km/h va fi viteza maxima a acestor trenuri in Polonia.
Pentru inceput si tot e bine fata de noi
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 12:14
adrian78 a scris:
baiazid a scris:
200 Km/h va fi viteza maxima a acestor trenuri in Polonia.
Pentru inceput si tot e bine fata de noi
Sa nu uitam ca merg pe linii conventionale .. Testele echivalente la noi ar fi la Floresti Prahova ... doar ca la noi ar ciordi baietii direct Pendolino'ul ) (din mers)
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 13:07
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 13:44
DUAL a scris:
Sa nu uitam ca merg pe linii conventionale .. Testele echivalente la noi ar fi la Floresti Prahova ... doar ca la noi ar ciordi baietii direct Pendolino'ul ) (din mers)
Nu au cum sa mearga pe linii conventionale cu 200km/h, 200km/h inseamna prin definitie DEJA HSR. Pe linii conventionale in Polonia Pendolino va merge doar cu 160km/h, iar daca linia va fi prevazuta constructiv pana la 200km/h si se va investi in semnalizare, atunci linia conventionala va fi upgradata la HSR.
Vor merge insa cu 200km/h cat de curand pe CMK Varsovia-Katowice care este linia lor centrala proiectata inca din vremea comunistilor pentru 250km/h, si care a suferit upgrade-uri recente la linie plus o semnalizare noua, performanta, compatibila HSR. Planurile polonezilor se rezuma deocamdata la o ridicare a vitezelor maxime la 220km/h in urmatorii zece ani.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 18:11
Trenurile sârbe vor putea circula cu 160km/h după modernizarea reţelei feroviare 04/12/2013
14Serbia şi China au încheiat în 2009 un acord pentru un parteneriat strategic pentru proiecte comune. Parteneriatul a fost reconfirmat la Summit-ul China – Europa Centrală şi de Est, de la Bucureşti, ocazie cu care a fost stabilit un acord pentru un nou proiect, modernizarea liniei de cale ferată Belgrad – Budapesta. Acest proiect desfăşurat de către Serbia, China şi Ungaria va aduce o creştere economică semnificativă pentru întreaga regiune. În plus, modernizarea liniei presupune creşterea vitezei trenurilor, prin Serbia, la 160 km/h, fapt care va îmbunătăţi transportul de mărfuri şi pasageri. Resursele financiare vor fi asigurate printr-un credit acordat de partea chineză. Primele estimări arată că pentru secţiunile de cale ferată din Serbia şi Ungaria este nevoie de 885 milioane euro, respectiv 1,5 miliarde euro. O primă reuniune în acest sens a Grupului de Lucru Serbia – China a avut loc la Belgrad. În prezent Căile Ferate Sârbe lucrează la documentaţia necesară modernizării liniei Belgrad – Novi Sad – Subotica – Budapesta, unul din proeictele prioritare ale companiei sârbe. Astfel, în Serbia proiectul prevede modernizarea a aproximativ 200 de kilometri de cale ferată fapt care permite trenurilor să ruleze cu 160 km/h în timp ce pentru secţiunea Novi Sad – Subotica se estimează o creştere a vitezei la 200 km/h. În prezent o călătorie Belgrad – Budapesta durează opt ore iar după lucrările de modernizare se estimează o durată a călătoriei de trei ore.
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 18:40
@ baiazid Nu au terminat HSR'urile la ei in tara .. De aia au cumparat pendolinourile,ca pot rula cu viteza mare si pe linii conventionale.. De aceea le testeaza intensiv!
HSR'ul va avea 25 kV c.a .. nu 3 kV cc cum e in filmare.
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 19:00
DUAL a scris:
@ baiazid Nu au terminat HSR'urile la ei in tara .. De aia au cumparat pendolinourile,ca pot rula cu viteza mare si pe linii conventionale.. De aceea le testeaza intensiv!
HSR'ul va avea 25 kV c.a .. nu 3 kV cc cum e in filmare.
Dual, 25KV ii ajuta sa circule cu 220km/h intr-un orizont de pana la 10 ani, citeste despre ce este vorba si nu mai arunca petarde cu Pendolino care merge cu viteza +160km/h pe linie de pana la 160km/h, unde ai mai auzit tu in UE de trenuri care sa circule in regim comercial peste viteza declarata maxima de operare a unei linii ? Tu cred ca confunzi circulatia normala a unui tren cu testele.
Pendolino astea comandate de ei sunt si non-tilting deci nu-i ajuta nici la curbe. Singura linie pe care vor circula cu 200km/h este CMK si care la ora la care vor intra in operare va fi 100% HSR si nu conventionala, de fapt ea este HSR de acum 50 de ani dar ii lipsea semnalizarea si o politica in acest sens.
Conform definitiei UIC HSR= linie provenita inclusiv dintr-un upgrade pe care se poate circula cu MINIM 200km/h, nu scrie acolo nimic de numarul de KV. In momentul acesta lucrarile de upgrade la CMK se apropie de finalizare iar semnalizarea va permite viteze comerciale de 200km/h.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 05 Dec 2013, 19:13, editata de 1 ori
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 19:04
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 19:11
Cum adica eu fac petarde ?! Pai tu vrei sa ne zici noua , ca Spania,Franta si Germania au construit HSR pe 25 de kV ca peste 10 ani sa le schimbe tensiunea de alimentare =)) ?!
Termina te rog cu HSR ul ala,ca nu au unde sa circule din moment ce inca nu e finalizat .. Daca macar citeai descria linkului vedeai ca ei sunt in teste .. Pana la obtinerea OK'ului sa circule mai este.Acea viteza s-a obtinut in teste si nu e viteza cu care va fi exploatat trenul pe segmentele normale. Eu nu o sa mai comentez asupra subiectului .. ca in ultima vreme numa HSR'uri s-au construit.. (prin China.. dar asta e alta poveste)
Si uite .. CA SA TE POTOLESC AM SA-TI TRADUC! 1. Link : http://www.alstom.com/press-centre/2013/11/alstom-train-pendolino-broke-the-platforms-world-speed-record/ 2.An Alstom train operated by the Polish railway company PKP set a speed record for the Pendolino platform. It was meant to be the Polish national rail speed record, but it became a world record for the high speed trains. At precisely 14.09, on 24 November 2013, the Pendolino PKP attained the speed of 293 kilometres per hour on the conventional line between Gora Wlodowska and Psary 3. Un tren Alstom operat de catre operatorul polonez de stat PKP .a stabilit un record pentru platforma Pendolono .. Trebuia sa fie record national polonez insa s-a dovedit a fi un record international. La precis ora 14:09 in data de 24 Nov 2013 , Pendolinoul PKP a obtinut o viteza de 293 km/h pe o linie conventionala intre Gora Wlodowska and Psary
DECI TE ROG EU DIN SUFLET ... NU MA MAI ABURII cu HSR'uri .. si invata ce inseamna HSR .. Crede-ma nu stii mai bine decat colegii mei ingineri de la CFDP.
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Joi 05 Dec 2013, 19:19, editata de 4 ori
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 19:13
Si daca intri din capetele peroanelor la Basarab?
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Dec 2013, 19:32
In marile gari vor fi bagate de la anul, zic astia de la digi la stiri... Abia astept sa vad turnicheti in Valcea. Sau se refera la toate cele modernizate? =))