| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
+108johnsmoke DB Robert sytrus LanceR cortexedge mielutu zburator TonyCFR alex.alexus.tm gabrielcr alex1987 alliens truscamihai Razvan Tudor Katalyn 19jimmy84 George mihaitzateo mishu88 Kogayon nenuandrei TonyGFR adibaiacos2003 mariuscfrbucuresti dan tm allred DAS 2011 Elful phnegativ bubu Caspar Cont.dezactivat Raduku09 mtk ionutz72 63-1143-5 marius_catalin84 Florin C Desiro256 AlexD IonutChircu gtavicecity mariushal Shinkasen COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Grigor vatmanul alinx3330 Norbi Bobby_TM The Legend Spartan1948 Gabry Gabriel ionutz85 marius664 c o r v i n M.I.C.I. redeme Simply18 DanyCfrPascani Adisoft1991s Jhonyla AndiCFR user dezactivat... DPS NicuS Costin.H ldh80 Amiralul TVlad lifetec Teodor mureseanu_976 AndreiCFRbv kristi kkk spiderpc @ndrey lapsanszkitamas unguru22 rich1974 Adirmvl Dutzu membru dezactivat , Ionutz Luna maris.constantin Adrian78 cfr500 orestte Warrior12 buldozer2 florin.lifticariu AMX 97-0548-4 cardinal Radu Tudor Balto Andrey_tm Re6/6 ANDU2100HP Vitosa Dr2005 DUAL cristi CFR daniel_c halmarius sorin_ncs Vlad Nesebar 112 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 04 Dec 2014, 09:15 | |
| Rezervoarele sunt sigilate, dar motorina din rezervorul mare e pompată într-un rezervor auxiliar, aflat deasupra motorului diesel, de unde curge gravitaţional spre pompele de injecţie. În cazul ăsta, dacă crapă pompele de motorină, locomotiva mai poate circula o vreme, astfel încât să nu rămână în drum. Te duci la rezervorul auxiliar şi perforezi ţeava prin care curge motorina spre motor, pui acolo bidonul şi continuarea o poţi bănui. De aia şi iau foc atâtea DA-uri, că o parte din motorină ajunge pe jos, se amestecă cu uleiul şi jegul existent şi, la căldură, se mai şi aprinde.
Am înţeles că operatorii privaţi au modificat cumva circuitul pe unele locomotive, pentru a elimina rezervorul auxiliar (probabil au pus nişte pompe mai bune şi nişte generatoare auxiliare pentru a le acţiona). _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 04 Dec 2014, 10:49 | |
| Motorina nu ia foc de la căldură și se aprinde foarte greu la foc deschis... Când ia foc loco se încinge ceva grav și se aprinde, antrenând apoi și motorina și uleiul din sala motoarelor. Motorina se aprinde ca pomul de Crăciun doar în compresie.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 04 Dec 2014, 13:58 | |
| - Dr2005 a scris:
- Rezervoarele sunt sigilate, dar motorina din rezervorul mare e pompată într-un rezervor auxiliar, aflat deasupra motorului diesel, de unde curge gravitaţional spre pompele de injecţie. În cazul ăsta, dacă crapă pompele de motorină, locomotiva mai poate circula o vreme, astfel încât să nu rămână în drum.
Te duci la rezervorul auxiliar şi perforezi ţeava prin care curge motorina spre motor, pui acolo bidonul şi continuarea o poţi bănui. De aia şi iau foc atâtea DA-uri, că o parte din motorină ajunge pe jos, se amestecă cu uleiul şi jegul existent şi, la căldură, se mai şi aprinde.
Am înţeles că operatorii privaţi au modificat cumva circuitul pe unele locomotive, pentru a elimina rezervorul auxiliar (probabil au pus nişte pompe mai bune şi nişte generatoare auxiliare pentru a le acţiona). La operatorii privati s-au blindat rezervoarele auxiliare |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6160 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 04 Dec 2014, 15:21 | |
| pot sa intreb cu ce le-au blindat? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 04 Dec 2014, 19:30 | |
| Daca le-au blindat inseamna ca nu mai sint folosite, nu? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 04 Dec 2014, 19:40 | |
| Sunt blindate adica anulate nu se mai folosesc pentru motorina unele sunt folosite ca rezervoare pentru apa |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 05 Dec 2014, 12:09 | |
| http://jurnalul.ro/stiri/externe/video-groaza-pasagerilor-unui-tren-cuprins-de-flacari-care-circula-cu-viteza-682152.html |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 06 Dec 2014, 14:37 | |
| https://ro.stiri.yahoo.com/%C3%AEnt%C3%A2rzieri-zeci-minute-la-metrou-u%C5%9File-unui-tren-140228122.html |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 07 Dec 2014, 19:50 | |
| Astia o sa ne fure si podurile pana la urma... Sabotajul e in floare ! ( Sursa: http://www.afer.ro/asfr/documents/AIPM.pdf ) |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15507 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun 08 Dec 2014, 21:37 | |
| http://www.wn.de/Fotos/Lokales/Muenster/Zug-entgleist-nach-Zusammenstoss-mit-Lkw
http://www.wn.de/Fotos/Lokales/Muenster/Zug-entgleist-nach-Zusammenstoss-Der-Morgen-danach |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 14 Dec 2014, 17:33 | |
| Cateva "picanterii" din saptamana 1-8 dec 2014... Sursa: afer.ro |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 14 Dec 2014, 18:41 | |
| |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 19 Dec 2014, 23:05 | |
| Si continua ziua si incidentul in fiecare saptamana http://www.afer.ro/asfr/documents/AIPM.pdf
Apropo pot sa numesc picanterie si asta ?
"- La data de 09.12.2014, ora 05:00, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Timisoara, Linia 202, sectia de circulatie Târgu Jiu - Livezeni (linie simplă electrificată), în halta de miscare - Hm Valea Sadului, s-a produs defectarea locomotivei EA 106 aflată la remorcarea trenului de calatori regio nr. 2081 (apartinând operatorului de transport feroviar SNTFC ,,CFR Călători” SA). S-a trimis locomotiva de ajutor EA 738 care a retras trenul de călători regio nr. 2081 în statia CF Valea Sadului cu o întârziere de 72 minute."
Poate vedem si noi pe undeva cum arata EA 738 ? |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 20 Dec 2014, 11:04 | |
| http://www.monitorulbt.ro/Stiri/Botosani/Actualitate/2014-12-20/Tren+blocat+in+camp+de+o+masina+.html Se pare ca depoul Suceava duce lipsa de locomotive Diesel. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 20 Dec 2014, 11:31 | |
| - catalin2014 a scris:
- http://www.monitorulbt.ro/Stiri/Botosani/Actualitate/2014-12-20/Tren+blocat+in+camp+de+o+masina+.html
Se pare ca depoul Suceava duce lipsa de locomotive Diesel. Aici a fost mai degraba proasta organizare decat lipsa locomotivei |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|