|
| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
+108johnsmoke DB Robert sytrus LanceR cortexedge mielutu zburator TonyCFR alex.alexus.tm gabrielcr alex1987 alliens truscamihai Razvan Tudor Katalyn 19jimmy84 George mihaitzateo mishu88 Kogayon nenuandrei TonyGFR adibaiacos2003 mariuscfrbucuresti dan tm allred DAS 2011 Elful phnegativ bubu Caspar Cont.dezactivat Raduku09 mtk ionutz72 63-1143-5 marius_catalin84 Florin C Desiro256 AlexD IonutChircu gtavicecity mariushal Shinkasen COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Grigor vatmanul alinx3330 Norbi Bobby_TM The Legend Spartan1948 Gabry Gabriel ionutz85 marius664 c o r v i n M.I.C.I. redeme Simply18 DanyCfrPascani Adisoft1991s Jhonyla AndiCFR user dezactivat... DPS NicuS Costin.H ldh80 Amiralul TVlad lifetec Teodor mureseanu_976 AndreiCFRbv kristi kkk spiderpc @ndrey lapsanszkitamas unguru22 rich1974 Adirmvl Dutzu membru dezactivat , Ionutz Luna maris.constantin Adrian78 cfr500 orestte Warrior12 buldozer2 florin.lifticariu AMX 97-0548-4 cardinal Radu Tudor Balto Andrey_tm Re6/6 ANDU2100HP Vitosa Dr2005 DUAL cristi CFR daniel_c halmarius sorin_ncs Vlad Nesebar 112 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 20 Dec 2014, 11:33 | |
| - Mario 076 a scris:
- Si continua ziua si incidentul in fiecare saptamana http://www.afer.ro/asfr/documents/AIPM.pdf
Apropo pot sa numesc picanterie si asta ?
"- La data de 09.12.2014, ora 05:00, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Timisoara, Linia 202, sectia de circulatie Târgu Jiu - Livezeni (linie simplă electrificată), în halta de miscare - Hm Valea Sadului, s-a produs defectarea locomotivei EA 106 aflată la remorcarea trenului de calatori regio nr. 2081 (apartinând operatorului de transport feroviar SNTFC ,,CFR Călători” SA). S-a trimis locomotiva de ajutor EA 738 care a retras trenul de călători regio nr. 2081 în statia CF Valea Sadului cu o întârziere de 72 minute."
Poate vedem si noi pe undeva cum arata EA 738 ? Sunt multe greseli de redactare in raport "Trenul de c ăOă tori regio nr. 15842 a întârziat 50 minute. A fost avizat"...Nici acest tren nu exista )) ă P |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 20 Dec 2014, 11:48 | |
| - marius664 a scris:
- catalin2014 a scris:
- http://www.monitorulbt.ro/Stiri/Botosani/Actualitate/2014-12-20/Tren+blocat+in+camp+de+o+masina+.html
Se pare ca depoul Suceava duce lipsa de locomotive Diesel. Aici a fost mai degraba proasta organizare decat lipsa locomotivei In ianuarie am avut norocul cand mergeam spre Botosani ca in Leorda (la 15 km de Botosani) sa se strice DA-ul si afara era un ger cumplit. DA-ul fusese trimis in locul LDH 82 intentionat. Din ce spunea nasul era ca in depou, mecanicul nu voia sa arate manometrul?! Locomotiva de ajutor a venit in 2 ore de la Suceava. Ajungem in Botosani, nasul striga ca face raport. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 20 Dec 2014, 11:59 | |
| - catalin2014 a scris:
- marius664 a scris:
Aici a fost mai degraba proasta organizare decat lipsa locomotivei In ianuarie am avut norocul cand mergeam spre Botosani ca in Leorda (la 15 km de Botosani) sa se strice DA-ul si afara era un ger cumplit. DA-ul fusese trimis in locul LDH 82 intentionat. Din ce spunea nasul era ca in depou, mecanicul nu voia sa arate manometrul?! Locomotiva de ajutor a venit in 2 ore de la Suceava. Ajungem in Botosani, nasul striga ca face raport. Exact ce spuneam , prosta organizare si o totala lipsa de respect si de informare catre calator.Si nu cred ca asemenea decizii se iau de catre conductor sau mecanicul de tren, cel mai probabil sefii acestora sunt slabi pregatiti(angajati ca la stat:) ) sau prost informati de catre cei din subordine.Au fost multe situatii cand mai marii CFR -ma refer la cei din teritoriu- au aflat din presa de asemenea incidente...Mai tii minte trenul plecat acum 3 ani de la Galati care a facut 2 zile jumatate pe drum...lucram in Protv atunci , iar cei din regionala nu stiau nici macar unde se afla trenul si cati calatori are in el.Cei din presa au localizat trenul si astfel a ajuns armata sa-i dezapezeasca... |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5528 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: IR 460 Sam 20 Dec 2014, 15:59 | |
| Sunt acum in IR 460, de la Russe catre Bucuresti. Trenul a ajuns in Russe cu o intarziere de aproximativ 45 minute: cu aproximativ 1 km inainte de intrarea in statia Russe, s-a rupt pantograful de deasupra postului II de la Skoda 44-141 BDZ. Dupa o stationare in linie curenta, trenul a ajuns cu aceeasi locomotiva in statia Russe. La oprirea in statie s-a constatat ca din cabina II iesea fum (pantograful s-a rupt si a patruns prin plafonul cabinei). S-au folosit stingatoarele din dotare, a fost rupt cu tarnacoapele plafonul interior al postului II. Dupa stingerea incendiului, locomtiva avariata si grupa de vagoane Sofia-Russe au fost decuplate de restul garniturii cu ajutorul Ludmilei 07-111 BDZ, care de altfel a si preluat grupa de Bucuresti. Acum e ora 16h00 si nici trenul meu, nici 461 nu sunt inca plecate din Giurgiu Nord (461 asteapta la schimb Ludmila de la 460 ). |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 21 Dec 2014, 09:59 | |
| Da de unde locomotive de ajutor, si de unde mecanic(i) de rezerva,ca sa tot taiat fondul alocat de au ajuns sa fie la limita cu locomotivele la program, iar mecanic de rezerva nu mai este de mult,asadar nu este proasta organizare ,ci rea vointa de mai sus de conducerea unui depou(de regionala). Locomotiva la program se trimite daca este conforma, nu cum vrea muschiul cuiva,se tine cont de autorizarea personalului de locomotiva la tip ( si nu cred ca nu au cei de Botosani pentru LDH modernizat ,insa foarte probabil sa fi fost defect).Nu are nici o legatura nasul cu depoul ,cu manometrul, el daca era sa-si faca datoria nu lua in primire trenul daca nu era incalzit corespunzator, in statia de formare ,degeaba tipa el ca face raport ,da dupa ce a fost treaba are obligatia sa faca raport pentru a prezenta situatia de dupa si nu de dinainte! Avizarea surprinderii ,precum si tot ce curpinde ea, si necesarul pentru a elibera CF o face mecanicul,insa daca aia din depou nu au cu ce interveni din lipsa mijloacelor, nu e vina lor,tin de vesnica lipsa de bani(vointa)... . Presa nu va spune niciodata "adevarul" adevarat ,din varii motive printre care si lipsa de competenta si(sau) informare .mai ales despre domeniul feroviar ,pe care din pacate ,nu il inteleg nici o parte din cei care au legatura u CF,iar trenul ala nu cred ca a fost localizat asa prin minune cum esti tentat sa crezi;expedierea unui tren dintro statie in conditiile alea si neajungerea sa la urmatoare ,deja dupa multe ore ,era o situatie de urgenta majora,insa tot presa cea supusa,corecta si informata a omis ca sa comunice ca inaintea trenului ala de calatori ,se expediase un trenulet GFR( vreo 30vagoane) cu amarata de bobica , in plin viscol,care ramasese blocat intrun sul de zapada, atentie trenul de marfa fusese expediat in conditiile in care deja era interzisa circulatia trenurilor formate din automotoare, sau remorcare cu LE tip EC... . |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 21 Dec 2014, 11:08 | |
| In saptamana 8-15 dec 2014 am gasit ceva mai multe picanterii... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 21 Dec 2014, 11:29 | |
| - @ndrey a scris:
- Da de unde locomotive de ajutor, si de unde mecanic(i) de rezerva,ca sa tot taiat fondul alocat de au ajuns sa fie la limita cu locomotivele la program, iar mecanic de rezerva nu mai este de mult,asadar nu este proasta organizare ,ci rea vointa de mai sus de conducerea unui depou(de regionala).
Locomotiva la program se trimite daca este conforma, nu cum vrea muschiul cuiva,se tine cont de autorizarea personalului de locomotiva la tip ( si nu cred ca nu au cei de Botosani pentru LDH modernizat ,insa foarte probabil sa fi fost defect).Nu are nici o legatura nasul cu depoul ,cu manometrul, el daca era sa-si faca datoria nu lua in primire trenul daca nu era incalzit corespunzator, in statia de formare ,degeaba tipa el ca face raport ,da dupa ce a fost treaba are obligatia sa faca raport pentru a prezenta situatia de dupa si nu de dinainte! Avizarea surprinderii ,precum si tot ce curpinde ea, si necesarul pentru a elibera CF o face mecanicul,insa daca aia din depou nu au cu ce interveni din lipsa mijloacelor, nu e vina lor,tin de vesnica lipsa de bani(vointa)... . Presa nu va spune niciodata "adevarul" adevarat ,din varii motive printre care si lipsa de competenta si(sau) informare .mai ales despre domeniul feroviar ,pe care din pacate ,nu il inteleg nici o parte din cei care au legatura u CF,iar trenul ala nu cred ca a fost localizat asa prin minune cum esti tentat sa crezi;expedierea unui tren dintro statie in conditiile alea si neajungerea sa la urmatoare ,deja dupa multe ore ,era o situatie de urgenta majora,insa tot presa cea supusa,corecta si informata a omis ca sa comunice ca inaintea trenului ala de calatori ,se expediase un trenulet GFR( vreo 30vagoane) cu amarata de bobica , in plin viscol,care ramasese blocat intrun sul de zapada, atentie trenul de marfa fusese expediat in conditiile in care deja era interzisa circulatia trenurilor formate din automotoare, sau remorcare cu LE tip EC... . Corect, destule persoane de la CFR nu prea au habar de calea ferata sau privesc aceasta doar ca un loc de munca destul de sigur fara a fi implicati in rezolvarea anumitor probleme. trenul GFR din iarna e cumva cel de la 1.15? https://www.youtube.com/watch?v=VZ6lboQGvLE&feature=youtu.be&t=1m12s |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 21 Dec 2014, 12:17 | |
| Ceea ce am spus eu s-a intamplat in 2012,iata si reportajul celor de la pro.Nu stiu cat au denaturat adevarul ,dar au mare dreptate in ultimele secunde din comentariu.Si stiu sigur ca in urmatoarele ierni nu au mai existat trenuri blocate in camp de nameti, deci se poate... http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/calatori-in-trenul-fantoma-cfr-ul-nu-a-stiut-ca-un-tren-plin-de-oameni-s-a-inzapezit-3-zile-in-camp.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 21 Dec 2014, 13:16 | |
| - @ndrey a scris:
Presa nu va spune niciodata "adevarul" adevarat ,din varii motive printre care si lipsa de competenta si(sau) informare .mai ales despre domeniul feroviar ,pe care din pacate ,nu il inteleg nici o parte din cei care au legatura u CF,iar trenul ala nu cred ca a fost localizat asa prin minune cum esti tentat sa crezi;expedierea unui tren dintro statie in conditiile alea si neajungerea sa la urmatoare ,deja dupa multe ore ,era o situatie de urgenta majora,insa tot presa cea supusa,corecta si informata a omis ca sa comunice ca inaintea trenului ala de calatori ,se expediase un trenulet GFR( vreo 30vagoane) cu amarata de bobica , in plin viscol,care ramasese blocat intrun sul de zapada, atentie trenul de marfa fusese expediat in conditiile in care deja era interzisa circulatia trenurilor formate din automotoare, sau remorcare cu LE tip EC... . ,,Bobica de GFR" era, de fapt, un Herkules de CTV, chiar există o filmare (nu ştiu dacă la ProTV sau la alt post) din elicopter în care se vede trenul blocat. _________________ :TTT:
|
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 21 Dec 2014, 13:38 | |
| Pai toata situatia sa produs datorita trenului de marfa( gfr) care a fost expediat(de catre infra,contrar multor regulamente) si despre care nu se spune nimic in reportaj, ci doar se abereaza ca e tren de calatori fantoma( ceea ce e total fals, e un tren special , cu numar alocat din trase speciale, si care figureaza in sistem info la infra si nu la CFR Calatori,de aia informatoarea in cauza nu a zis nimic de tren de la Galati,pentru ca intradevar nu circula nimic de la Galati,iar ce circula de la Galati era total pe langa grafic si fara informare de la Infra catre CFR Calatori). Daca cei de la infra aveau obligatia ca marfa sa fie retinuta in statia anterioara, si sa nu ii dea drumul, cum la fel aveau obligatia de a trasa locomotiva dubla la trenul de calatori in cauza(ramas inghetat din cauza marfarului),atunci de ce nu au cazut capetele necesare ,ci doar probabil cei mai "mici". Eu nu inteleg unde vezi dreptatea, dar faptul ca se poate explica lipsa de implicare si de vointa a unor persoane care creioneaza bugete dupa "buna spaga primita" ,nicidecum dupa necesitatile reale de transport,spune multe despre realitatea din ziua si tara noastra! Toata apararea care o iei tv-ului in cauza ,nu isi are logica, daca erau sa fie interesati ,se interesau unde trebuia si nu in gara de nord la un ghiseu de informatii care are evidente doar la ce se vede la peron. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 21 Dec 2014, 14:33 | |
| Nu iau apararea tv-ului doar am prezentat o situatie care in conditii normale nu trebuia sa existe.Am zis ca reporterii au dreptate in fraza din finalul comentariului:"Oricum, pentru sutele de calatori care au trait o experienta de cosmar, nu justificarile sunt de folos. Ei cer demisia celui care a permis ca trenurile sa plece la drum, dand falsa impresie ca acestea pot ajunge la destinatie". Dupa cunostinta mea nu a fost nicio demisie dupa aceasta situatie(care nu a fost singulara in iarna lui 2012), situatie care putea fi usor evitata prin simpla anulare a trenului.Insa CFR a invatat din aceasta greseala si situatia de atunci nu s-a mai repetat... PS:Nu s-a zis nimic trenul de marfa deoarece nu s-a stiut de el.Toate informatiile au fost luate prin telefon de la calatori.CFR SA a refuzat sa faca comentarii cu privire la acest lucru... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 21 Dec 2014, 16:27 | |
| @ndrey @Dr2005 Stiti cumva in urma incidentului s-a soldat cu sanctiuni financiare ? retrogradari din functii ? demisii ? sau s-a musamalizat totul ca de obicei ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 21 Dec 2014, 20:07 | |
| Pe vremea aia nu lucram unde lucrez acum. _________________ :TTT:
|
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 21 Dec 2014, 20:31 | |
| Sanctiunile reale ar fi pentru neglijneta in serviciu, urmate de punerea in pericol a vietilor personelor in cauza prin nerspectarea regulilor minimale de organizare,altfel vorbind ar fi tentativa la siguranta circulatiei si ar fi trebuit sa fie pedepsita cu privare de libertate ,fara dubiu,nu e de joc cu viata oamenilor, calatori sau personal activ la SC ( de tren si locomotiva),insa deocamdata eu personal nu stiu nimic de nici o masura luata... pe nici un plan ! Premisa pe care ,acolo se pune accent ,aceea de a crea o falsa impresie ca trenul va ajunge la destinatie,desi are un fond gresit, anume o sugestie acoperita si mascata de falsa impresie ca ,calea ferata nu prea isi asuma raspunderea pentru ce se intampla, este in opinia mea cel putin pe jumatate falsa, si spun asta pentu ca in transportul pe calea ferata activeaza cel putin 2 factori ,teoretic independenti,dar in egala masura cu drept si obligatie de interdependenta prin instructiile de serviciu, si care desi au dreptul de a supune unul pe altul, totusi nu au facuto,din varii motive, care ,la prima vedere apartine intrun procent mare CN CFR,atat fapta de a expedia un tren de marfa in conditii date ( total neregulmentare si cumva pe langa ordinele din acel moment) in fata unui tren de calatori, si conditia de a accepta expedierea unui tren de calatori ( la fel cumva pe langa instructii si ordinele in vigoare la acel moment,necesita dubla diesel in conditii de viscol= vant puternic+zapada abundenta ,cu risc de inzapezire),atribuind o a doua culpa SNTFC care nu a luat masuri de a preveni cele preconizate, desi nu sa facut o informare oficiala de catre CN CFR catre SNTFC. Asadar vinovatul este dat de conjunctura in care inca nimeni nu se face obligat cu capul sa raspunda de neluare unor decizii corespunzatoare si privitor totusi la singurul element de baza la calea ferata ,si anume Siguranta Circulatiei,de aici decurgand restul faptelor, consecintelor si discutilor.... ! pai ce dreptate au reporterii ,care la inceput descopereau Africa in plina iarna si acuma citezi un banal paragraf ,care si o baba de 1000 care are tv l-ar parafraza, atata scoala se face in domeniu ? Stii vorba aia desi vedem ce se intampla, ne intrebam intre noi cat e de adevarat ce se vede ( si atunci apare subiectivismul in discutie). Repet, lipsa de informare din necunostinta de cauza nu atrage dupa sine lipsa raspunderea,adica acei jurnalisti ,cand se duc la minister stiu ca, calea ferata apartine de MT ,dar acuma nu mai stiau; dar cand precizeaza spargerea SNCFR in 5 companii stiu,dar cand vorbesc de CFR nu mai stiu,stiu ca SNCFR inca este activ ,dar totusi CNCFR este egal cu SNTFC,SNTFM ( fara filialele SAAf ,SFT egale si similare cu jaf national fara nici o interventie la nivel international,ca doar urma sa fim sclavii lor),dar oare cumva ei stiu ceva si noi ca fraierii urmeaza sa aflam mai tarziu ,poate in era SF,cand probabil atunci la noi se va repune in functiune un sistem deosebit de capabil,si care nu putini au habar ce inseamna( un alt rol al presei subjugate ,afiliate, si organizate diverselor grupuri de elita ),ce rol a jucat in viata tari pe toate planurile,ce rol joaca ( face evident parte in sistemul de a ne subjuga prin necorelarea transportului de calatori, si prin incompetenta mascata de privatizare si transport a marfurilor ,care alta data ne propulsaua nemijlocit si fara nici un fel de represalii in top 4 CF la nivel european). Cine intreaba astazi ,cum au unii puterea de a comanda sa plece trenul lor de 2,5 bani dar unul prioritat din toate punctele de vedere sa stea si culmea sa circule dupa al sau ,sa il mai si ajute ,ca nah a rams defect! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 21 Dec 2014, 21:23 | |
| @ndrey, trenul ala de 2 bani plateste TUI si mentine niste contracte, ca sunt altii incompetenti in CNCFR, e alta masncare de peste. Operatori de 2 lei care nu stiu sa faca circulatie, si o firma de stat care nu e in stare sa puna niste parapeti, sau sa asigure circulatia peste niste macazuri amarate. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
| |
| | | | Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |