|
| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
+108johnsmoke DB Robert sytrus LanceR cortexedge mielutu zburator TonyCFR alex.alexus.tm gabrielcr alex1987 alliens truscamihai Razvan Tudor Katalyn 19jimmy84 George mihaitzateo mishu88 Kogayon nenuandrei TonyGFR adibaiacos2003 mariuscfrbucuresti dan tm allred DAS 2011 Elful phnegativ bubu Caspar Cont.dezactivat Raduku09 mtk ionutz72 63-1143-5 marius_catalin84 Florin C Desiro256 AlexD IonutChircu gtavicecity mariushal Shinkasen COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Grigor vatmanul alinx3330 Norbi Bobby_TM The Legend Spartan1948 Gabry Gabriel ionutz85 marius664 c o r v i n M.I.C.I. redeme Simply18 DanyCfrPascani Adisoft1991s Jhonyla AndiCFR user dezactivat... DPS NicuS Costin.H ldh80 Amiralul TVlad lifetec Teodor mureseanu_976 AndreiCFRbv kristi kkk spiderpc @ndrey lapsanszkitamas unguru22 rich1974 Adirmvl Dutzu membru dezactivat , Ionutz Luna maris.constantin Adrian78 cfr500 orestte Warrior12 buldozer2 florin.lifticariu AMX 97-0548-4 cardinal Radu Tudor Balto Andrey_tm Re6/6 ANDU2100HP Vitosa Dr2005 DUAL cristi CFR daniel_c halmarius sorin_ncs Vlad Nesebar 112 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 9:28 am | |
| Adica trecea un tren pe linia Falciu sau ce? |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Lun Apr 14, 2014 11:17 am | |
| stie cineva sau a auzit de un incident in data de 12.04.2014 ora 23.30 cu privire la un tren de marfa care la plecarea din predeal i s-a rupt pantografu si a fugit la vale pana la darste ? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 12:18 pm | |
| http://www.afer.ro/rom/AIPM.pdf _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 12:27 pm | |
| Alte accidente/incidente: La data de 10.03.2014 s-a decis deschiderea actiunii de investigare pentru accidentul feroviar produs la data de 10.03.2014, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Constanta, intre statiile CFR Palas si Constanta Marfuri (sectie neinteroperabila apartinand S.C. GFR S.A.), la km 1+200 in circulatia trenului de lucru nr.88395 format din drezinele DCL 033 si DCL 007 (apartinand CNCF „CFR” S.A.), prin deraierea de prima osie in sensul de mers a drezinei DCL 033.
La data de 17.03.2014 s-a decis deschiderea actiunii de investigare pentru accidentul feroviar produs la data de 14.03.2014, raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Constanta, intre statiile CFR Palas si Constanta Marfuri (sectie neinteroperabila apartinand S.C. GFR S.A.), la km 0+950 în circulatia trenului de lucru nr.88396, format din drezina DCL 007 (apartinand CNCF „CFR” S.A.), prin deraierea drezinei de prima osie in sensul de mers.
La data de 04.02.2014 s-a decis deschiderea actiunii de investigare pentru accidentul feroviar produs la data de 03.02.2014, în circulaţia trenului de marfă nr.89543, (aparţinând S.C. Grup Feroviar Român S.A.), pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Galaţi, în staţia CFR Barboşi Triaj, la intrarea trenului la linia 0D, prin deraierea de câte un boghiu a vagoanelor al 31-lea şi al 35-lea din compunere (în sens de mers).
La data de 04.12.2013 s-a decis deschiderea actiunii de investigare pentru accidentul feroviar produs la data de 04.12.2013, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Brașov intre stațiile CF Praid si Sovata (linie neinteroperabila aparținând SC RC-CT Trans SRL), la trecerea de nivel de la km 109+410 prevăzută cu IR si bariere mecanice, prin lovirea de către autovehiculul cu nr.AG-87-BCE a automotorului nr.4503 care circula ca tren de calatori nr.14630 (aparţinând SC REGIOTRANS SRL), care a condus la deraierea de o osie a remorcii automotorului;
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 1:15 pm | |
| - dan tm a scris:
- Adica trecea un tren pe linia Falciu sau ce?
Da, era un tren CFR Marfa... |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5679 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 2:22 pm | |
| " La data de 13.04.2014, ora 00:01, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Braúov, (Linia 300) secĠia de circulaĠie Braúov - Ploieúti Vest (linie dublă electrificată) între staĠia CF Predeal úi halta de miúcare - Hm Timiúu de Sus, pe firul I de circulaĠie, mecanicul locomotivei EA 759 care se afla în remorcarea trenului de marfă nr. 50406-1 (aparĠinând SC UNICOMTRANZIT SA Bucureúti) a avizat prin staĠia radiotelefon pe impiegatul de miúcare din Hm Timiúu de Sus faptul că între staĠia CF Predeal úi Hm Timiúu de Sus a fost depăúită viteza maximă admisă datorită faptului că nu a putut frâna trenul. Trenul a fost oprit între staĠia Hm Timiúu de Jos úi CF Dârste la km. 159+400. După oprirea trenului, mecanicul locomotivei de remorcare a trenului úi mecanicul locomotivei EA 514, care era locomotivă împingătoare la tren, au constatat faptul că pantografele active ale ambelor locomotive erau rupte úi lipseau." Bun , da' locomotiva aia nu franeaza fara pantograf? sau macar frana de urgenta nu are? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 3:53 pm | |
| De frânat nu frânează, dar mecanicului ar fi trebuit să i se aprindă un bec că nu mai are curent în linie. În plus, ar fi trebuit să i se oprească şi ventilaţia de la motoare. Dacă n-a auzit asta, ori a fost beat, ori adormit, ori mergea el de nebun cu ventilaţia oprită şi cu disjunctorul deconectat. Oricum, ar fi trebuit să observe că nu îi mai merge compresorul şi nu mai poate slăbi frâna. Şi, totuşi, el n-a fost în stare nici să frâneze... _________________ :TTT:
|
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Lun Apr 14, 2014 6:05 pm | |
| am inteles ca a facut si scurt pe retea astfel ca, curentul pe intreaga retea intre predeal si timisu de jos a cazut trenul fiind oprit cu locomotiva impingatoare |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5679 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 7:08 pm | |
| - alinx3330 a scris:
- am inteles ca a facut si scurt pe retea astfel ca, curentul pe intreaga retea intre predeal si timisu de jos a cazut trenul fiind oprit cu locomotiva impingatoare
Pai presupun ca dupa magia lu' Harry Potter cu disparitia pantografelor , s-a rupt si reteaua de contact. |
| | | florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5151 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 7:44 pm | |
| Dup oprirea trenului, mecanicul locomotivei de remorcare a trenului i mecanicul locomotivei EA 514, care era locomotiv împingtoare la tren, au constatat faptul c pantografele active ale ambelor locomotive erau rupte i lipseau. Cauzele producerii incidentului feroviar vor fi stabilite de ctre comisia de investigare. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Daca compresorul cu aer nu e alimentat...se poate opri o electrica daca nu are tensiune ? Ruperea pantografului nu este insotita de un zgomot ? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 7:48 pm | |
| Cum impingea daca nu tragea curent din retea ? .. Ca avea pantografe rupte ? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 7:55 pm | |
| Frina automata nu e indirecta? o depresiune in conducta generala duce la intrarea in actiune a distribuitorului... Asadar daca nu mai avea curent, nu mai avea cum sa produca aer. Dar cind cade tensiunea la locomotiva mecanicul nu observa?
Ca una e sa nu poata opri, (cum s-a analizat nu demult pe forum un raport AFER in care mecanicul a informat ca nu poate frina trenul) alta e sa nu ai tensiune si mai apoi sa nu poti frina trenul.
E interersant. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 8:00 pm | |
| - DUAL a scris:
- Cum impingea daca nu tragea curent din retea ? .. Ca avea pantografe rupte ?
Acuma si tu, era locomotiva impingatoare in compunerea trenului, asta e formularea, pentru asta a fost legata insa daca nu a mai avut curent logic ca ea a devenit inactiva, cel mult a impins din inertie datorita tonajului. Totusi ramine intrebarea pentru noi astia nespecialisti: daca se ia curentul mecanicul nu isi da seama? e prea de tot. |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5679 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 8:41 pm | |
| - dan tm a scris:
- DUAL a scris:
- Cum impingea daca nu tragea curent din retea ? .. Ca avea pantografe rupte ?
Acuma si tu,
era locomotiva impingatoare in compunerea trenului, asta e formularea, pentru asta a fost legata insa daca nu a mai avut curent logic ca ea a devenit inactiva, cel mult a impins din inertie datorita tonajului.
Totusi ramine intrebarea pentru noi astia nespecialisti: daca se ia curentul mecanicul nu isi da seama? e prea de tot. Si mie mi se pare putin suspecta chestia cum ca fix ambele pantografe active s-au rupt de pe 2 locomotive diferite ... Cineva spunea ca locomotiva "impingatoare" a franat , cum a franat daca nu avea tensiune ? Si daca a franat , nu la fel de bine putea frana si prima ? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun Apr 14, 2014 8:57 pm | |
| Da, pe celalata pagina s-a spus ca locomotiva de la urma a frinat. - alinx3330 a scris:
- am inteles ca a facut si scurt pe retea astfel ca, curentul pe intreaga retea intre predeal si timisu de jos a cazut trenul fiind oprit cu locomotiva impingatoare
Asta ce poate sa insemne? Ca din momentul in care s-a rupt pantograful locomotiva de la tractiune(nu i se spune tractoare nu? doar impingatoare ) a incercat sa frineze insa nu a reusit trenul continuindu -si mersul pina intr-o zona in care locomotiva impingatoare a frinat folosind aerul din instalatie. Adica in coborirea fara tensiune doar locomotiva din capul trenului a frinat dintr-un motiv sau altul, apoi mecanicii au comunicat si astfel a frinat locomotiva de la urma, dar daca observa ceva in neregula nu trebuie sa frineze si impingatoarea? Probabil prin iunie o sa avem si raportul AFER. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
| |
| | | | Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |