Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente la CFR si in lume

In jos 
+108
johnsmoke
DB Robert
sytrus
LanceR
cortexedge
mielutu zburator
TonyCFR
alex.alexus.tm
gabrielcr
alex1987
alliens
truscamihai
Razvan Tudor
Katalyn
19jimmy84
George
mihaitzateo
mishu88
Kogayon
nenuandrei
TonyGFR
adibaiacos2003
mariuscfrbucuresti
dan tm
allred
DAS 2011
Elful
phnegativ
bubu
Caspar
Cont.dezactivat
Raduku09
mtk
ionutz72
63-1143-5
marius_catalin84
Florin C
Desiro256
AlexD
IonutChircu
gtavicecity
mariushal
Shinkasen
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
Grigor
vatmanul
alinx3330
Norbi
Bobby_TM
The Legend
Spartan1948
Gabry Gabriel
ionutz85
marius664
c o r v i n
M.I.C.I.
redeme
Simply18
DanyCfrPascani
Adisoft1991s
Jhonyla
AndiCFR
user dezactivat...
DPS
NicuS
Costin.H
ldh80
Amiralul
TVlad
lifetec
Teodor
mureseanu_976
AndreiCFRbv
kristi kkk
spiderpc
@ndrey
lapsanszkitamas
unguru22
rich1974
Adirmvl
Dutzu
membru dezactivat ,
Ionutz
Luna
maris.constantin
Adrian78
cfr500
orestte
Warrior12
buldozer2
florin.lifticariu
AMX 97-0548-4
cardinal
Radu Tudor
Balto
Andrey_tm
Re6/6
ANDU2100HP
Vitosa
Dr2005
DUAL
cristi CFR
daniel_c
halmarius
sorin_ncs
Vlad
Nesebar
112 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 02:44

Circula la reaviz Pai depinde cat de prost e operatorul
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 02:45

dan tm a scris:

Ca pe alt topic unii au sarit pe mine cind am intrebat de ce pentru IR nu da un IDM dintr-o statie cu oprire itinerarica, ordinul pentru tot traseul pina la urmatoare? dar cica trebuie sa opreasca in parcurs la toti IDM.
Mie si pe pare normal să fie aşa. Dacă ai toată semnalizarea picată pe o secţie, nu îi poţi da ordin pentru toată secţia, fiindcă nu e singurul tren pe acea secţie. Când nu merge semnalizarea trenul trebuie să oprească oricum în fiecare staţie deoarece semnalul de ieşire ordonă oprirea, plus că pot apărea încrucişări neprevăzute. Nu te poţi baza doar pe staţie că se poate defecta.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 02:47

Am intrebat invers, cum sa circule drezina la cale libera daca marfarul nu ajunsese in statia urmatoare? Doar drezina a lovit trenul, nu invers.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 02:48

Păi drezina nu circula la cale liberă.

adrian78 a scris:
Circula la reaviz Pai depinde cat de prost e operatorul
Cum adică depinde cât de prost e operatorul? Ce vrei să zici?
Da, trebuie să aştepte avizul de sosire al drezinei, după care pleacă (marfarul) şi circulă normal, pe baza semnalelor de bloc nu la cale liberă
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 03:00

Pai am mers dupa un utilaj de la Calan pana la Pui cu stationari de 10-20 de minute in Bretea Streiului Subcetate Baesti
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 03:04

Am înţeles acum ce ai vrut să spui.
Oricum, în cazul accidentului, operatorul a procedat corect.
Probabil mecanicul drezinei şi-a pierdut răbdarea stând la semnalul pe roşu şi a plecat mai departe gândindu-se că acesta se defectase. Părerea mea. Vom vedea rezultatele anchetei.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 03:21

Si-a pierdut rabdarea? dar ce avea de facut? e platit la cit conduce sau cum?

Si sa o luam logic:
Fiind BLA, trenul de marfa nu a eliberat sectorul de bloc pentru ca a incetinit, prin urmare semnalul pe linga care tocmai trecuse nu putea sa indice liber pentru trenul din spate. Orice calator care a scos capul pe geam s-a uitat cum se schimba culoarea semnalului din Verde in Rosu sa zicem.

Or drezina a ajuns la un semnal BLA care era pe rosu, blocul fiind ocupat de marfar.

Si-a pierdut rabdarea?

a actionat conform

Art. 89 (2) După oprirea trenului mecanicul asteaptă timpul necesar
defrânării si dacă în acest timp nu se schimbă indicatia, se
convinge că la semnal există reperul de culoare albă de formă
dreptunghiulară, după care conduce trenul cu viteza de cel mult 20
km/h până la semnalul următor, în conditiile prevăzute la art. 28
alin. (9). Aceste condiŃii sunt obligatorii până la următorul semnal,
indiferent de indicatia acestuia.

dar trebuie sa respecte

Art. 28 (9) În toate cazurile, mecanicul va conduce trenul cu
deosebită atentie, va supraveghea permanent linia si va regla
viteza în funtie de distanta de vizibilitate, astfel încât să oprească
imediat trenul în cazul în care calea este ocupată, constată lipsa de
gabarit, observă semnale de fine de tren, semnale mobile si de
mână care ordonă oprirea trenului sau un alt obstacol care
împiedică continuarea circulatiei.

Dar astia pe drezina probabil ca numai asta nu faceau.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 03:36

Vom vedea ce vor zice cei care anchetează.

O imagine cu locul în care s-a produs accicentul.
Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Accident_zps3f62a6a3
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 06:40

Si eu sunt de acord cu ce-a zis Vlad .. Drezinistul e in totalitate devina. S-a bazat probabil ca drezina fiind utilaj mic franeaza in distanta mica .. Probabil isi pierde locul de munca,pentru ca a ignorat in bun sens toate reglementarile de circulatie..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 06:42

Mai mult ca sigur ca a circulat cu viteza mai mare de 20km/h
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 06:48

A crezut, probabil, că e defect semnalul. Mă întreb oare nu aveau staţie de emisie-recepţie? Nu au luat legătura cu IDM?
Teoretic ar fi trebuit să ştie că au un tren în faţă şi să meargă cu 20 km/h în cazul în care nu aveau staţie.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 08:39

Am făcut nişte săpături. Se pare că semnalul depăşit de mecanicul drezinei este semnalul Bl 6 care este la kilometrul 33+020, deci la mai puţin de 300 de metri e locul accidentului (sper să nu mă înşel).
Înseamnă că accidentul a avut loc pe al treilea sector de bloc (din totalul de 6) dintre cele 2 staţii.

Oare nu a putut frâna drezina în 280 m? asta în cazul în care ar fi observat târziu semnalul (care e puţin în curbă)...
Linia este totuşi in rampă.
Sus In jos
user dezactivat...




Numarul mesajelor : 168
Varsta : 45
Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava
Reputatie : 5528
Data de inscriere : 10/04/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: incident gara de nord   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 13:12

Categoria incidente: e plin in Gara de Nord de bykeri, la usa postului de politie. Cred ca sunt in jur de 30 de persoane, toti cu biciclete, agitati si care stau la rand sa dea declaratii. Nu imi dau seama despre ce e vorba. Am prins o vorba in vant cum ca unul din ei ar fi fost bruscat de un bodyguard.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 22:20

DUAL a scris:
Si eu sunt de acord cu ce-a zis Vlad .. Drezinistul e in totalitate devina. S-a bazat probabil ca drezina fiind utilaj mic franeaza in distanta mica .. Probabil isi pierde locul de munca,pentru ca a ignorat in bun sens toate reglementarile de circulatie..
Pai asta e buba ca avand un numa mic de osii ( 6 maxim poate,2 drezina si 4/2remorci/cate 2 osii fiecare ) lipsa de vizibilitate ,cat si starea sinei( uda si frunze probabil) ,masa drezinei este relativ mica, toate acestea duc la aderenta scazuta chiar de ar fi avut si 20 km/h nu cred ca o putea opri,insa instructia spune ca viteza este de maxim 20km/h si se adapteaza de catre mecanic in functie de conditiile date de teren/tren,sa vedem cum vor dovedi viteza de deplasare ... .No 
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitimeSam 19 Oct 2013, 02:07

http://www.bistriteanul.ro/soferul-tirului-care-a-fost-lovit-de-tren-a-murit-1382099419447.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente la CFR si in lume
Sus 
Pagina 13 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: