| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
+108johnsmoke DB Robert sytrus LanceR cortexedge mielutu zburator TonyCFR alex.alexus.tm gabrielcr alex1987 alliens truscamihai Razvan Tudor Katalyn 19jimmy84 George mihaitzateo mishu88 Kogayon nenuandrei TonyGFR adibaiacos2003 mariuscfrbucuresti dan tm allred DAS 2011 Elful phnegativ bubu Caspar Cont.dezactivat Raduku09 mtk ionutz72 63-1143-5 marius_catalin84 Florin C Desiro256 AlexD IonutChircu gtavicecity mariushal Shinkasen COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Grigor vatmanul alinx3330 Norbi Bobby_TM The Legend Spartan1948 Gabry Gabriel ionutz85 marius664 c o r v i n M.I.C.I. redeme Simply18 DanyCfrPascani Adisoft1991s Jhonyla AndiCFR user dezactivat... DPS NicuS Costin.H ldh80 Amiralul TVlad lifetec Teodor mureseanu_976 AndreiCFRbv kristi kkk spiderpc @ndrey lapsanszkitamas unguru22 rich1974 Adirmvl Dutzu membru dezactivat , Ionutz Luna maris.constantin Adrian78 cfr500 orestte Warrior12 buldozer2 florin.lifticariu AMX 97-0548-4 cardinal Radu Tudor Balto Andrey_tm Re6/6 ANDU2100HP Vitosa Dr2005 DUAL cristi CFR daniel_c halmarius sorin_ncs Vlad Nesebar 112 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 02:44 | |
| Circula la reaviz Pai depinde cat de prost e operatorul |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 02:45 | |
| - dan tm a scris:
Ca pe alt topic unii au sarit pe mine cind am intrebat de ce pentru IR nu da un IDM dintr-o statie cu oprire itinerarica, ordinul pentru tot traseul pina la urmatoare? dar cica trebuie sa opreasca in parcurs la toti IDM.
Mie si pe pare normal să fie aşa. Dacă ai toată semnalizarea picată pe o secţie, nu îi poţi da ordin pentru toată secţia, fiindcă nu e singurul tren pe acea secţie. Când nu merge semnalizarea trenul trebuie să oprească oricum în fiecare staţie deoarece semnalul de ieşire ordonă oprirea, plus că pot apărea încrucişări neprevăzute. Nu te poţi baza doar pe staţie că se poate defecta. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 02:47 | |
| Am intrebat invers, cum sa circule drezina la cale libera daca marfarul nu ajunsese in statia urmatoare? Doar drezina a lovit trenul, nu invers. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 02:48 | |
| Păi drezina nu circula la cale liberă. - adrian78 a scris:
- Circula la reaviz Pai depinde cat de prost e operatorul
Cum adică depinde cât de prost e operatorul? Ce vrei să zici? Da, trebuie să aştepte avizul de sosire al drezinei, după care pleacă (marfarul) şi circulă normal, pe baza semnalelor de bloc nu la cale liberă |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 03:00 | |
| Pai am mers dupa un utilaj de la Calan pana la Pui cu stationari de 10-20 de minute in Bretea Streiului Subcetate Baesti |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 03:04 | |
| Am înţeles acum ce ai vrut să spui. Oricum, în cazul accidentului, operatorul a procedat corect. Probabil mecanicul drezinei şi-a pierdut răbdarea stând la semnalul pe roşu şi a plecat mai departe gândindu-se că acesta se defectase. Părerea mea. Vom vedea rezultatele anchetei. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 03:21 | |
| Si-a pierdut rabdarea? dar ce avea de facut? e platit la cit conduce sau cum?
Si sa o luam logic: Fiind BLA, trenul de marfa nu a eliberat sectorul de bloc pentru ca a incetinit, prin urmare semnalul pe linga care tocmai trecuse nu putea sa indice liber pentru trenul din spate. Orice calator care a scos capul pe geam s-a uitat cum se schimba culoarea semnalului din Verde in Rosu sa zicem.
Or drezina a ajuns la un semnal BLA care era pe rosu, blocul fiind ocupat de marfar.
Si-a pierdut rabdarea?
a actionat conform
Art. 89 (2) După oprirea trenului mecanicul asteaptă timpul necesar defrânării si dacă în acest timp nu se schimbă indicatia, se convinge că la semnal există reperul de culoare albă de formă dreptunghiulară, după care conduce trenul cu viteza de cel mult 20 km/h până la semnalul următor, în conditiile prevăzute la art. 28 alin. (9). Aceste condiŃii sunt obligatorii până la următorul semnal, indiferent de indicatia acestuia.
dar trebuie sa respecte
Art. 28 (9) În toate cazurile, mecanicul va conduce trenul cu deosebită atentie, va supraveghea permanent linia si va regla viteza în funtie de distanta de vizibilitate, astfel încât să oprească imediat trenul în cazul în care calea este ocupată, constată lipsa de gabarit, observă semnale de fine de tren, semnale mobile si de mână care ordonă oprirea trenului sau un alt obstacol care împiedică continuarea circulatiei.
Dar astia pe drezina probabil ca numai asta nu faceau. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 03:36 | |
| Vom vedea ce vor zice cei care anchetează. O imagine cu locul în care s-a produs accicentul. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 06:40 | |
| Si eu sunt de acord cu ce-a zis Vlad .. Drezinistul e in totalitate devina. S-a bazat probabil ca drezina fiind utilaj mic franeaza in distanta mica .. Probabil isi pierde locul de munca,pentru ca a ignorat in bun sens toate reglementarile de circulatie.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 06:42 | |
| Mai mult ca sigur ca a circulat cu viteza mai mare de 20km/h |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 06:48 | |
| A crezut, probabil, că e defect semnalul. Mă întreb oare nu aveau staţie de emisie-recepţie? Nu au luat legătura cu IDM? Teoretic ar fi trebuit să ştie că au un tren în faţă şi să meargă cu 20 km/h în cazul în care nu aveau staţie. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 08:39 | |
| Am făcut nişte săpături. Se pare că semnalul depăşit de mecanicul drezinei este semnalul Bl 6 care este la kilometrul 33+020, deci la mai puţin de 300 de metri e locul accidentului (sper să nu mă înşel). Înseamnă că accidentul a avut loc pe al treilea sector de bloc (din totalul de 6) dintre cele 2 staţii.
Oare nu a putut frâna drezina în 280 m? asta în cazul în care ar fi observat târziu semnalul (care e puţin în curbă)... Linia este totuşi in rampă. |
|
| |
user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5528 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: incident gara de nord Vin 18 Oct 2013, 13:12 | |
| Categoria incidente: e plin in Gara de Nord de bykeri, la usa postului de politie. Cred ca sunt in jur de 30 de persoane, toti cu biciclete, agitati si care stau la rand sa dea declaratii. Nu imi dau seama despre ce e vorba. Am prins o vorba in vant cum ca unul din ei ar fi fost bruscat de un bodyguard. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Oct 2013, 22:20 | |
| - DUAL a scris:
- Si eu sunt de acord cu ce-a zis Vlad .. Drezinistul e in totalitate devina. S-a bazat probabil ca drezina fiind utilaj mic franeaza in distanta mica .. Probabil isi pierde locul de munca,pentru ca a ignorat in bun sens toate reglementarile de circulatie..
Pai asta e buba ca avand un numa mic de osii ( 6 maxim poate,2 drezina si 4/2remorci/cate 2 osii fiecare ) lipsa de vizibilitate ,cat si starea sinei( uda si frunze probabil) ,masa drezinei este relativ mica, toate acestea duc la aderenta scazuta chiar de ar fi avut si 20 km/h nu cred ca o putea opri,insa instructia spune ca viteza este de maxim 20km/h si se adapteaza de catre mecanic in functie de conditiile date de teren/tren,sa vedem cum vor dovedi viteza de deplasare ... . |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 19 Oct 2013, 02:07 | |
| http://www.bistriteanul.ro/soferul-tirului-care-a-fost-lovit-de-tren-a-murit-1382099419447.html |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|