Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente la CFR si in lume

In jos 
+108
johnsmoke
DB Robert
sytrus
LanceR
cortexedge
mielutu zburator
TonyCFR
alex.alexus.tm
gabrielcr
alex1987
alliens
truscamihai
Razvan Tudor
Katalyn
19jimmy84
George
mihaitzateo
mishu88
Kogayon
nenuandrei
TonyGFR
adibaiacos2003
mariuscfrbucuresti
dan tm
allred
DAS 2011
Elful
phnegativ
bubu
Caspar
Cont.dezactivat
Raduku09
mtk
ionutz72
63-1143-5
marius_catalin84
Florin C
Desiro256
AlexD
IonutChircu
gtavicecity
mariushal
Shinkasen
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
Grigor
vatmanul
alinx3330
Norbi
Bobby_TM
The Legend
Spartan1948
Gabry Gabriel
ionutz85
marius664
c o r v i n
M.I.C.I.
redeme
Simply18
DanyCfrPascani
Adisoft1991s
Jhonyla
AndiCFR
user dezactivat...
DPS
NicuS
Costin.H
ldh80
Amiralul
TVlad
lifetec
Teodor
mureseanu_976
AndreiCFRbv
kristi kkk
spiderpc
@ndrey
lapsanszkitamas
unguru22
rich1974
Adirmvl
Dutzu
membru dezactivat ,
Ionutz
Luna
maris.constantin
Adrian78
cfr500
orestte
Warrior12
buldozer2
florin.lifticariu
AMX 97-0548-4
cardinal
Radu Tudor
Balto
Andrey_tm
Re6/6
ANDU2100HP
Vitosa
Dr2005
DUAL
cristi CFR
daniel_c
halmarius
sorin_ncs
Vlad
Nesebar
112 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 16, 2013 2:59 pm

Secţia e cu BLA.
Mecanicul drezinei a trecut pe roşu mai mult ca sigur, dar probabil, s-a gândit că nu are cum să mai ajungă marfarul din urmă, neluând în calcul că acesta s-ar putea opri. Altă variantă ar fi: mecanicul drezinei s-a oprit la semnalul de bloc pe roşu şi a aşteptat, văzând că nu se face galben a presupus că semnalul e defect sau galbenul e ars şi şi-a continuat drumul neştiind că de fapt marfarul nu ieşise încă de pe acel sector.
Cât despre marfar, probabil locomotiva acestuia a început să patineze din cauza şinelor ude şi de aceea nu a mai putut urca.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5566
Data de inscriere : 23/07/2012

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 16, 2013 3:08 pm

Drezina pantograf nu are instalatie INDUSI.
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6774
Data de inscriere : 05/12/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 16, 2013 3:11 pm

Poze si video

http://mures.citynews.ro/eveniment/bn-accident-cu-14-victime-dupa-ce-un-tren-de-marfa-intrat-intr-o-drezina-1253941
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 16, 2013 4:08 pm

Se poate intelege din acest raport ca mecanicul tragea motorina si a cazut de pe locomotiva, motorina pe care trebuia sa o preia tocmai cel care l-a adus cu masina in statie?:shock: 

http://www.afer.ro/rom/oifr/rap_investigare_finale/Raport%20de%20investigare%20Baile%20Calacea%2022%2007%202012.pdf
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5554
Data de inscriere : 28/06/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 16, 2013 8:43 pm

dan tm a scris:
Se poate intelege din acest raport ca mecanicul tragea motorina si a cazut de pe locomotiva, motorina pe care trebuia sa o preia tocmai cel care l-a adus cu masina in statie?:shock: 

http://www.afer.ro/rom/oifr/rap_investigare_finale/Raport%20de%20investigare%20Baile%20Calacea%2022%2007%202012.pdf
Ai inteles putin gresit, de fapt mecanicul trasese deja motorina si sa aplecat pe usa sa îi paseze din mers bidonul cu motorina prietenului cu masina moment in care a si cazut din locomotiva .......Twisted Evil 
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 16, 2013 9:20 pm

Hm, eu m-am gindit ca el era afara pe la capota lunga sa ia bidonul.Cred ca au tras convoiul intreg ca sa iasa departe de statie si sa traga motorina. S-au gindit ca o sa vina IDM cu ordin?

pagina 11, citat ,, după un timp a venit seful de la revizia de vagoane care cu autoturismul l-a transportat la statie după
care a fost transportat la spital cu salvarea;

L-a dat sefului sau. Ce cauta seful acolo? nu se face referire la el in raport sau nu m-am prins eu?


De ce or fi aparut divergente intre investigatori?

Interesant raport, mentioneaza doua linii de evitare(pag.6) dar in schita statiei apar 3.Pag7.

_____________
Accidentul de azi cu drezina. Cum a ajuns la urma marfarului?
E posibil sa fi circulat ,,pe sest" in urma lui? Cum a fost cazul de la Augustin cind s-a prapadit EA 0001?
Adica sa fi fost tot timpul in urma marfarului ca si cum doar marfarul ocupa blocul si sa nu circule oficial cu numar de tren?

Sau fiind toti acolo la gramada nu a mai fost nimeni atent la linie? In 2011 parca o drezina a trecut fara oprire prin Recas desi trebuia sa faca cruce cu un rapid din sens contrar pe care au reusit sa-l opreasca in Topolovat. Este raportul pe AFER.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7575
Data de inscriere : 27/04/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 16, 2013 9:23 pm

Despre accidente TGV de-a lungul timpului, pe linii de mare viteza (>250 km/h), doar 3 accidente, ZERO decedati !

-14 decembrie 1992, TGV 920 Annecy-Paris deraiază la 270 km/h la intrarea în gara Mâcon-Loché TGV (Saône-et-Loire) ; cauza: blocarea roților unui boghiu în urma unei probleme electronice; boghiul a deraiat la trecerea peste macazurile de la intrarea în gară; 25 de răniți pe peron datorită pietrelor aruncate, nici o victimă în tren.

-21 decembrie 1993, TGV 7150 Valenciennes-Paris deraiază la 300 km/h în dreptul localității Ablaincourt-Pressoir (Somme) ; locomotiva anterioară (n.r. "din cap") și 4 vagoane deraiază, dar rămân paralele cu axul liniei; cauza: tasarea liniei în dreptul unei galerii din primul război mondial, nedetectată în timpul construcției; din cei peste 200 de pasageri, unul singur a fost rănit ușor.

-5 iunie 2000, Eurostar 9047 Paris-Londra deraiază la 250 km/h aproape de bifurcația de la Croisilles (Pas-de-Calais), lângă Arras; patru boghiuri (din 24) deraiază; din cei 501 pasageri, o duzină au fost răniți ușor; cauza: o bielă de pe unul din boghiurile locomotivei anterioare s-ar fi desprins, fiind la originea accidentului.

Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/TGV
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 8:30 am

http://stirileprotv.ro/stiri/ardeal/sase-dintre-ranitii-accidentului-feroviar-produs-ieri-in-bistrita-au-fost-externati.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 10:13 am

NicuS a scris:
Drezina pantograf nu are instalatie INDUSI.
Exact si inductor
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6160
Data de inscriere : 15/12/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 10:18 am

din pacate la noi sistemul INDUSI face restrictia de viteza doar in dreptul semnalului, nu continuu cum e in Germania de exemplu. Normal ar fi fost, daca drezina a depasit semnalul cu 20km/h, INDUSI sa verifice viteza trenului pana la urmatorul semnal.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 10:20 am

Pai si cand ai circula la cale libera ce ai face?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 11:29 am

In data de 16.10.2013, ora 08:40, pe raza de activitate a Sucursalei Centrul Regional de Exploatare, Întreţinere şi Reparaţii CF Cluj, secţia de circulaţie Deda – Sărăţel (linie simplă electrificată), între staţia CFR Monor Gledin şi halta de mişcare Râpa de Jos, la Km. 33+300, drezina pantograf DP 58 aparţinând Districtului LC Sărăţel, care circula ca tren nr. 48924, a ajuns din urmă şi a lovit trenul de marfă nr. 50473-2 (aparţinând operatorului de transport feroviar SC UNICOM TRANZIT SA Bucureşti). În urma impactului s-a produs deraierea drezinei pantograf de a 2-a osie în sensul de mers. Cei 16 salariaţi (din care 8 aparţinând Secţiei L8 Bistriţa, 5 aparţinând Districtului LC Sărăţel, 2 aparţinând SC Telecomunicaţii CFR SA şi 1 aparţinând SIMC Cluj) ocupanţi ai drezinei au fost accidentaţi şi au fost transportaţi la UPU Bistriţa şi UPU Târgu Mureş. La drezină au fost rupte ambele aparate de ciocnire din partea din faţă, a fost spart geamul din faţă şi cabina a fost deteriorată în proporţie de aproximativ 30%. Drezina pantograf a fost ridicată pe şine cu mijloace locale la ora 13:50. Linia curentă de circulaţie Monor Gledin – Râpa de Jos a fost închisă pentru circulaţia feroviară de la ora 09:07 până la ora 16:02

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vizitator
Vizitator




Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 11:33 am

Daca nu are indusi, nu vede mecanicul semnalul? Rosu, galben, verde?
Se expediaza la cale libera un tren(in acest caz drezina) inainte ca trenul expediat anterior sa ajunga in statia urmatoare si IDM de acolo sa transmita celuilat IDM ca este ,,CALE LIBERA" altfel de ce se mai cheama sistemul cale libera?

Ca pe alt topic unii au sarit pe mine cind am intrebat de ce pentru IR nu da un IDM dintr-o statie cu oprire itinerarica, ordinul pentru tot traseul pina la urmatoare? dar cica trebuie sa opreasca in parcurs la toti IDM.

Acum cum a ajuns drezina aia in spatele marfarului? A oprit la semnal la rosu si apoi a plecat conform instructiei? asa se spunea pe aici. Dar cu ce viteza trebuie sa circule? Sau erau toti la gramada acolo, jucau carti, ghibitau si s-au tot dus?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 11:37 am

Drezina nu circula la cale libera circula pe baza semnalelor de bloc daca pleca inaintea marfarului marfarul circula cand drezina ajungea la urmatoare statie


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin Oct 18, 2013 11:45 am, editata de 1 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 18, 2013 11:40 am

De ce să circule marfarul la cale liberă? Marfarul ar fi circulat normal, însă nu pleca până nu ajungea drezina în staţia următoare.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente la CFR si in lume
Sus 
Pagina 12 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: