|
| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
+108johnsmoke DB Robert sytrus LanceR cortexedge mielutu zburator TonyCFR alex.alexus.tm gabrielcr alex1987 alliens truscamihai Razvan Tudor Katalyn 19jimmy84 George mihaitzateo mishu88 Kogayon nenuandrei TonyGFR adibaiacos2003 mariuscfrbucuresti dan tm allred DAS 2011 Elful phnegativ bubu Caspar Cont.dezactivat Raduku09 mtk ionutz72 63-1143-5 marius_catalin84 Florin C Desiro256 AlexD IonutChircu gtavicecity mariushal Shinkasen COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Grigor vatmanul alinx3330 Norbi Bobby_TM The Legend Spartan1948 Gabry Gabriel ionutz85 marius664 c o r v i n M.I.C.I. redeme Simply18 DanyCfrPascani Adisoft1991s Jhonyla AndiCFR user dezactivat... DPS NicuS Costin.H ldh80 Amiralul TVlad lifetec Teodor mureseanu_976 AndreiCFRbv kristi kkk spiderpc @ndrey lapsanszkitamas unguru22 rich1974 Adirmvl Dutzu membru dezactivat , Ionutz Luna maris.constantin Adrian78 cfr500 orestte Warrior12 buldozer2 florin.lifticariu AMX 97-0548-4 cardinal Radu Tudor Balto Andrey_tm Re6/6 ANDU2100HP Vitosa Dr2005 DUAL cristi CFR daniel_c halmarius sorin_ncs Vlad Nesebar 112 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier Oct 16, 2013 2:59 pm | |
| Secţia e cu BLA. Mecanicul drezinei a trecut pe roşu mai mult ca sigur, dar probabil, s-a gândit că nu are cum să mai ajungă marfarul din urmă, neluând în calcul că acesta s-ar putea opri. Altă variantă ar fi: mecanicul drezinei s-a oprit la semnalul de bloc pe roşu şi a aşteptat, văzând că nu se face galben a presupus că semnalul e defect sau galbenul e ars şi şi-a continuat drumul neştiind că de fapt marfarul nu ieşise încă de pe acel sector. Cât despre marfar, probabil locomotiva acestuia a început să patineze din cauza şinelor ude şi de aceea nu a mai putut urca. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier Oct 16, 2013 3:08 pm | |
| Drezina pantograf nu are instalatie INDUSI. |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6774 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier Oct 16, 2013 3:11 pm | |
| Poze si video
http://mures.citynews.ro/eveniment/bn-accident-cu-14-victime-dupa-ce-un-tren-de-marfa-intrat-intr-o-drezina-1253941 |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier Oct 16, 2013 4:08 pm | |
| Se poate intelege din acest raport ca mecanicul tragea motorina si a cazut de pe locomotiva, motorina pe care trebuia sa o preia tocmai cel care l-a adus cu masina in statie?:shock:
http://www.afer.ro/rom/oifr/rap_investigare_finale/Raport%20de%20investigare%20Baile%20Calacea%2022%2007%202012.pdf |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5554 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier Oct 16, 2013 8:43 pm | |
| - dan tm a scris:
- Se poate intelege din acest raport ca mecanicul tragea motorina si a cazut de pe locomotiva, motorina pe care trebuia sa o preia tocmai cel care l-a adus cu masina in statie?:shock:
http://www.afer.ro/rom/oifr/rap_investigare_finale/Raport%20de%20investigare%20Baile%20Calacea%2022%2007%202012.pdf Ai inteles putin gresit, de fapt mecanicul trasese deja motorina si sa aplecat pe usa sa îi paseze din mers bidonul cu motorina prietenului cu masina moment in care a si cazut din locomotiva ....... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier Oct 16, 2013 9:20 pm | |
| Hm, eu m-am gindit ca el era afara pe la capota lunga sa ia bidonul.Cred ca au tras convoiul intreg ca sa iasa departe de statie si sa traga motorina. S-au gindit ca o sa vina IDM cu ordin?
pagina 11, citat ,, după un timp a venit seful de la revizia de vagoane care cu autoturismul l-a transportat la statie după care a fost transportat la spital cu salvarea;
L-a dat sefului sau. Ce cauta seful acolo? nu se face referire la el in raport sau nu m-am prins eu?
De ce or fi aparut divergente intre investigatori?
Interesant raport, mentioneaza doua linii de evitare(pag.6) dar in schita statiei apar 3.Pag7.
_____________ Accidentul de azi cu drezina. Cum a ajuns la urma marfarului? E posibil sa fi circulat ,,pe sest" in urma lui? Cum a fost cazul de la Augustin cind s-a prapadit EA 0001? Adica sa fi fost tot timpul in urma marfarului ca si cum doar marfarul ocupa blocul si sa nu circule oficial cu numar de tren?
Sau fiind toti acolo la gramada nu a mai fost nimeni atent la linie? In 2011 parca o drezina a trecut fara oprire prin Recas desi trebuia sa faca cruce cu un rapid din sens contrar pe care au reusit sa-l opreasca in Topolovat. Este raportul pe AFER. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier Oct 16, 2013 9:23 pm | |
| Despre accidente TGV de-a lungul timpului, pe linii de mare viteza (>250 km/h), doar 3 accidente, ZERO decedati !
-14 decembrie 1992, TGV 920 Annecy-Paris deraiază la 270 km/h la intrarea în gara Mâcon-Loché TGV (Saône-et-Loire) ; cauza: blocarea roților unui boghiu în urma unei probleme electronice; boghiul a deraiat la trecerea peste macazurile de la intrarea în gară; 25 de răniți pe peron datorită pietrelor aruncate, nici o victimă în tren.
-21 decembrie 1993, TGV 7150 Valenciennes-Paris deraiază la 300 km/h în dreptul localității Ablaincourt-Pressoir (Somme) ; locomotiva anterioară (n.r. "din cap") și 4 vagoane deraiază, dar rămân paralele cu axul liniei; cauza: tasarea liniei în dreptul unei galerii din primul război mondial, nedetectată în timpul construcției; din cei peste 200 de pasageri, unul singur a fost rănit ușor.
-5 iunie 2000, Eurostar 9047 Paris-Londra deraiază la 250 km/h aproape de bifurcația de la Croisilles (Pas-de-Calais), lângă Arras; patru boghiuri (din 24) deraiază; din cei 501 pasageri, o duzină au fost răniți ușor; cauza: o bielă de pe unul din boghiurile locomotivei anterioare s-ar fi desprins, fiind la originea accidentului.
Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/TGV |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin Oct 18, 2013 8:30 am | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/ardeal/sase-dintre-ranitii-accidentului-feroviar-produs-ieri-in-bistrita-au-fost-externati.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin Oct 18, 2013 10:13 am | |
| - NicuS a scris:
- Drezina pantograf nu are instalatie INDUSI.
Exact si inductor |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6160 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin Oct 18, 2013 10:18 am | |
| din pacate la noi sistemul INDUSI face restrictia de viteza doar in dreptul semnalului, nu continuu cum e in Germania de exemplu. Normal ar fi fost, daca drezina a depasit semnalul cu 20km/h, INDUSI sa verifice viteza trenului pana la urmatorul semnal. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin Oct 18, 2013 10:20 am | |
| Pai si cand ai circula la cale libera ce ai face? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin Oct 18, 2013 11:29 am | |
| In data de 16.10.2013, ora 08:40, pe raza de activitate a Sucursalei Centrul Regional de Exploatare, Întreţinere şi Reparaţii CF Cluj, secţia de circulaţie Deda – Sărăţel (linie simplă electrificată), între staţia CFR Monor Gledin şi halta de mişcare Râpa de Jos, la Km. 33+300, drezina pantograf DP 58 aparţinând Districtului LC Sărăţel, care circula ca tren nr. 48924, a ajuns din urmă şi a lovit trenul de marfă nr. 50473-2 (aparţinând operatorului de transport feroviar SC UNICOM TRANZIT SA Bucureşti). În urma impactului s-a produs deraierea drezinei pantograf de a 2-a osie în sensul de mers. Cei 16 salariaţi (din care 8 aparţinând Secţiei L8 Bistriţa, 5 aparţinând Districtului LC Sărăţel, 2 aparţinând SC Telecomunicaţii CFR SA şi 1 aparţinând SIMC Cluj) ocupanţi ai drezinei au fost accidentaţi şi au fost transportaţi la UPU Bistriţa şi UPU Târgu Mureş. La drezină au fost rupte ambele aparate de ciocnire din partea din faţă, a fost spart geamul din faţă şi cabina a fost deteriorată în proporţie de aproximativ 30%. Drezina pantograf a fost ridicată pe şine cu mijloace locale la ora 13:50. Linia curentă de circulaţie Monor Gledin – Râpa de Jos a fost închisă pentru circulaţia feroviară de la ora 09:07 până la ora 16:02 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin Oct 18, 2013 11:33 am | |
| Daca nu are indusi, nu vede mecanicul semnalul? Rosu, galben, verde? Se expediaza la cale libera un tren(in acest caz drezina) inainte ca trenul expediat anterior sa ajunga in statia urmatoare si IDM de acolo sa transmita celuilat IDM ca este ,,CALE LIBERA" altfel de ce se mai cheama sistemul cale libera?
Ca pe alt topic unii au sarit pe mine cind am intrebat de ce pentru IR nu da un IDM dintr-o statie cu oprire itinerarica, ordinul pentru tot traseul pina la urmatoare? dar cica trebuie sa opreasca in parcurs la toti IDM.
Acum cum a ajuns drezina aia in spatele marfarului? A oprit la semnal la rosu si apoi a plecat conform instructiei? asa se spunea pe aici. Dar cu ce viteza trebuie sa circule? Sau erau toti la gramada acolo, jucau carti, ghibitau si s-au tot dus? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin Oct 18, 2013 11:37 am | |
| Drezina nu circula la cale libera circula pe baza semnalelor de bloc daca pleca inaintea marfarului marfarul circula cand drezina ajungea la urmatoare statie
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin Oct 18, 2013 11:45 am, editata de 1 ori |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin Oct 18, 2013 11:40 am | |
| De ce să circule marfarul la cale liberă? Marfarul ar fi circulat normal, însă nu pleca până nu ajungea drezina în staţia următoare. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
| |
| | | | Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |