|
| IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia | |
|
+46AlexD IR1822 alinx3330 get. @ndrey 41-0876-7 cosmin br dan tm qew00 mureseanu_976 Dutzu DanyCfrPascani bubu phnegativ Katalin4653 bobi maris.constantin andrei1998 Alex Avram Adirmvl cristy79 stefan_br Spartan1948 AndreiSV cardinal AndiCFR Vlad allred Nesebar iustialex IonutCFR2009 redeme Vitosa Adrian78 Balto NicuS razvan - trenuri 92Dragos ATM Dr2005 DUAL baiazid ALEXCFR AndreiStefan Andrey_tm florin29sv 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AndreiSV
Numarul mesajelor : 218 Varsta : 25 Localizare : Suceava Reputatie : 4159 Data de inscriere : 05/03/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Dum 11 Mai 2014, 09:08 | |
| Credeti ca pe relatia Suceava Mangalia va mai fi adaugat inca un vagon cuseta avand in vedere numarul de soliciatari de anul trecut? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Dum 11 Mai 2014, 09:34 | |
| Pentru a gasi loc la cuseta iti recomand sa iti cumperi biletul anticipat. Cu 5 zile inainte sigur nu vei mai gasi loc, iar inca un vagon cuseta nu vor pune. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Dum 11 Mai 2014, 11:56 | |
| Andrei, cunoscandu-i pe astia de la CFR (vezi rubricile raspunsuri la petitii, compunerea trenurilor, etc.) 99% nu or sa bage inca o cuseta. E criza de material rulant la ei de nu e adevarat. Eu iti recomand sa mergi sa-ti cumperi bilet chiar mai repede, daca vrei loc la cuseta. Preferabil de cand afli data in care mergi in concediu. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Dum 11 Mai 2014, 15:44 | |
| Cusete s-ar gasi prin ograda, problema la acest pseudo-sezonier combinat Iasi/Suceava-Marasesti-Constanta/Mangalia sunt numarul de vagoane impartit in mod egal 7 si 7. Poate se gandesc cei de la plan mers tren ca despartirea lor ar fi benefica cel putin pe timpul verii cand sunt cerinte cu posibilitatea sporirii numarului de vagoane. Am tot analizat posibilitatea mutarii ieseanului (nu si grupei de Suceava) prin Tecuci - Racordul Barbosi - Braila - Racordul Dedulesti-Ciresu si mi-a rezultat sosirea acestuia in Constanta undeva la 5.30 iar in Mangalia la 7.30 in conditiile respectarii plecarii de acum la 22.05 din Iasi. La Tecuci si Fetesti se efectueaza revizia tehnica la tren. Sau in Faurei in caz ca racordul s-a desfiintat. Altceva as fi facut eu l-as muta sa plece vara cu 30 minute inaintea trenului IR 1668 Iasi-Buc ca tren 1962 si vag "garla" tot prin Tecuci-Braila iar iarna sa circule combinat cu IR1668 pana la Tecuci avand numai 3 vag Iasi-Constanta iar grupa atasata la tren 1668 pentru tren 6413 din Vaslui mutata la tren 6414. Suceveanul sa ramana asa cum e acum. Returul Mangalia-Iasi sa plece pe la 19 din Mangalia, din Tecuci inainte sau dupa bucurestenul IR1667, in Iasi sosind in jurul orei 6. Iarna aceeasi problema 3 vag cum e la moda in cfr asta si datorita numarului de bilete vandute nu neaparat parcului rulant apoi atasate in Tecuci la IR1667. Suceveanul sa ramana asa cum e in prezent in Suceava realizandu-se conexiunea la trenurile IR1833 sau celelalte trenuri regio locale. Pareri? sunt bune sau gresite aceste posibile trase ? Apropo Iasi-Mangalia prin Tecuci-Braila ~ 530 km deci nu departe de ocolul din prezent prin Marasesti-Buzau-Mangalia (527 km) numai ca sosesti la destinatie cu ~ 2 ore mai devreme asta daca nu apelam la nostalgie sa ne trezim dimineata nu stiu pe unde si sa admiram glia (sa ma ierte 92dragos). |
| | | AndreiSV
Numarul mesajelor : 218 Varsta : 25 Localizare : Suceava Reputatie : 4159 Data de inscriere : 05/03/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Dum 11 Mai 2014, 17:44 | |
| Ar fi cel mai bine despartirea lor, asa ar putea pune mai multe vagoane si ar fi mai multi calatori.Cel mai fain era in anii precedenti cand stateai relaxat in vagoane fara multa aglomeratie. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Lun 12 Mai 2014, 01:59 | |
| De ce sa puna CFR CALATORI vagoane la sezoniere si sa faca profit? Lasa sa circule IR 1551 cu 100 de calatori la patru vagoane si cu ceva pierderi financiare. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4856 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Lun 12 Mai 2014, 09:35 | |
| E buna propunerea dar nu vedeti ca cei de la CFR Calatori nu gandesc.Adica,cand lumea chiar calatoreste cu trenul ei nu fac un mers bun,adica cand ai putea sa mai reduci din pierderi ei prefera sa lase doar un tren,ca de... nu sunt calatori sau nu e rentabil,daca nici in sezonul estival nu mai sunt calatori,atunci cand?....sincer,constat ca pe toate trenuriile pentru litoral sunt calatori din oricare colt al tarii si ei nu fac nimic,nu ca ar fi o noutate dar totusi acum ar putea sa isi pune putin creiul la contributie si sa faca un mers ok,sa fie la cerintele calatoriilor,macar pentru sezonul estival... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Lun 12 Mai 2014, 10:45 | |
| Cu cuşetele e mai greu, că toate au domiciliul la Bucureşti... vagonul ăla cuşetă de pe Satu Mare - Mangalia pleacă de la staţia de domiciliu cu vreo 2 - 3 zile înainte (cel puţin). Dacă cu o zi înainte de plecare e plin, nici să vrei nu ai de unde să mai scoţi un vagon cuşetă în plus. _________________ :TTT:
|
| | | AndreiSV
Numarul mesajelor : 218 Varsta : 25 Localizare : Suceava Reputatie : 4159 Data de inscriere : 05/03/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Lun 12 Mai 2014, 10:50 | |
| Nu puteau sa lase ca in 2011 12 vagoane din care 3 erau de Botosani si era mai mult mai bine si cu o cuseta care intotdeauna era plina. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Lun 12 Mai 2014, 13:11 | |
| Acest tren struto-camila,este cea mai proasta idee a CFR-ului! Pe vremuri,intre Iasi si Constanta/Mangalia, erau in sezon, 2 perechi de trenuri, respective unul pleca din Iasi dimineata(pana la Constanta) si se intorcea noaptea(de la Cosntanta)iar celelalt era actualul ,,veteran,,Iasi-Mangalia si retur cu plecare din Iasi- noaptea si din Mangalia -ziua. Ambele perechi circulau full-option. Cum sa lasi o combinatie eronata ,mai ales in sezon ,cu cate 7 vagoane fiecare,pentru a se merge ca sardelele? De ce sa existe doar un singur vagon cuseta pe relatia Iasi-Mangalia,cand trenul face 11 ore? Cu ce sunt mai prejos calatorii acestuin tren ,decat cei din Arad ,sa zicem, a caror tren este cpmpus din o gramada de cusete si ,,dormituri,,? Ar putea face o combinatie in circulatia dormitelor si a cusetelor, gen Iasi-Timisoara-Bucuresti-Iasi si pe relatia Iasi-Mangalia-Timisoara-Iasi. |
| | | AndreiSV
Numarul mesajelor : 218 Varsta : 25 Localizare : Suceava Reputatie : 4159 Data de inscriere : 05/03/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Lun 12 Mai 2014, 20:29 | |
| CFR-ul isi cam bate joc de calatori .Bobi are dreptate cu faptul ca acest tren face 11 ore si are o singura cuseta.Trenurile de la Arad sau Timisoara au in plin sezon cate un dormitor si 3 cusete. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Mier 14 Mai 2014, 00:43 | |
| ...numai ca efectiv nu mai exista vagoane cuseta/dormit (apte de circulatie, cel putin) care sa satisfaca cererea. Prin urmare, ce se poate baga, se baga pe trenurile cu parcurs mai lung si zone in care cetateniii sunt (generalmente) mai bogati teoretic. Intrucat inca exista discrepante intre vestul si estul Romaniei...asta e rezultatul. Discriminare? fara discutie, intrucat cu siguranta vor exista in sezon ieseni care nu vor gasi loc la BC/WL...dar nah, asta-i gandirea CFR actuala.
Iar ideea de a face circuitul de vagoane BC/WL Timisoara/Arad -Iasi (adica pe trenurile Foamea) pentru sezonier nu e viabila, pentru ca nu vor exista cetateni pe trenurile astea care sa ocupe vagoanele respective - adica pe Foamea, ca sa ma fac bine inteles. Cu alte cuvinte, practic le plimbi degeaba o noapte. Daca vorbim de eficienta, si de ideea de a baga mai multe vagoane din astea pe sezonierul moldovean, atunci mai logic ar fi sa le duca non-stop de la Bucuresti (statia lor de domiciliu) catre Iasi/Suceava cu tren direct.
Ca dimensiune de tren, in sezon foarte probabil ca va fi extins la limita maxima de 16 vagoane si va provoca probleme statiei Eforie Sud, ca si anul trecut. Si va fi aglomerat ca naiba.
Si totusi, o solutie exista...din punctul meu de vedere, daca punem la inaintare ideea de efort/investitie minimala, se putea incerca o grupa de vagoane directe Suceava -Buzau (venind cu un tren de Suceava -Bucuresti) - sa zicem vreo 5 vagoane - care sa se detaseze in Buzau si sa mearga solo, pana in Faurei (adica 40 km solo), iar la Faurei sa fie atasata trenului de Galati. Pentru ca galateanul ORICUM rebruseaza anul asta in Faurei, din cauza reparatiilor la racordul Ciresu. De asemenea, galateanul are suficient spatiu in compunere sa le ia...pentru ca, nici macar in varful de sezon nu cred ca galateanul va avea mai mult de 8, hai cu mare larghete 9 vagoane...si uite asa se degreva compunerea lui 1862/1856.Odata cu scaderea compunerii lui 1856, aveai spatiu de manevra/flexibilitate - poti sa adaugi in contrapartida ieseanului mai multe vagoane, daca e necesar.
Dealtfel, o idee intrucatva similara a fost aplicata in anii 1993 si 1994, doar ca atunci grupa galateanului era de Comanesti, nu de Suceava. Si practic ce trebuie? o locomotiva de tractiune si manevra in Buzau si Faurei- o bobica galateanca ar fi arhisuficienta (ca oricum ele tot misuna prin zona)...ba chiar si un LDH albastru de manevra al statiei Buzau ar fi suficient, avand in vedere viteza ridicola pe 702, plus tonajul trenului... plus TUI pentru 40-42 km (iarasi, o nimica toata tinand cont ca eviti sa faci o trasa noua pe toata distanta tarii), si vagoanele.
Numa' ca la vagoane suntem deja in pom. Asa ca, pentru cine intentioneaza sa mearga cu moldoveanul la mare in iulie-august...experienta ne arata c-ar fi bine sa isi ia biletu'cu vreo luna inainte, daca nu vrea sa doarma pe culoar. Pentru ca, daca trageti sperante ca propunerea mea de mai sus sa fie macar luata-n calcul de careva, va veti dezamagi singuri...
|
| | | AndreiSV
Numarul mesajelor : 218 Varsta : 25 Localizare : Suceava Reputatie : 4159 Data de inscriere : 05/03/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Mier 14 Mai 2014, 07:49 | |
| Trenul 1857 azi dimineata in Suceava: 20-49.2 19-80 20-49.2 20-49.2 |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Mier 14 Mai 2014, 10:46 | |
| - ATM a scris:
- ...numai ca efectiv nu mai exista vagoane cuseta/dormit (apte de circulatie, cel putin) care sa satisfaca cererea. Prin urmare, ce se poate baga, se baga pe trenurile cu parcurs mai lung si zone in care cetateniii sunt (generalmente) mai bogati teoretic. Intrucat inca exista discrepante intre vestul si estul Romaniei...asta e rezultatul. Discriminare? fara discutie, intrucat cu siguranta vor exista in sezon ieseni care nu vor gasi loc la BC/WL...dar nah, asta-i gandirea CFR actuala.
Iar ideea de a face circuitul de vagoane BC/WL Timisoara/Arad -Iasi (adica pe trenurile Foamea) pentru sezonier nu e viabila, pentru ca nu vor exista cetateni pe trenurile astea care sa ocupe vagoanele respective - adica pe Foamea, ca sa ma fac bine inteles. Cu alte cuvinte, practic le plimbi degeaba o noapte. Daca vorbim de eficienta, si de ideea de a baga mai multe vagoane din astea pe sezonierul moldovean, atunci mai logic ar fi sa le duca non-stop de la Bucuresti (statia lor de domiciliu) catre Iasi/Suceava cu tren direct.
Ca dimensiune de tren, in sezon foarte probabil ca va fi extins la limita maxima de 16 vagoane si va provoca probleme statiei Eforie Sud, ca si anul trecut. Si va fi aglomerat ca naiba.
Si totusi, o solutie exista...din punctul meu de vedere, daca punem la inaintare ideea de efort/investitie minimala, se putea incerca o grupa de vagoane directe Suceava -Buzau (venind cu un tren de Suceava -Bucuresti) - sa zicem vreo 5 vagoane - care sa se detaseze in Buzau si sa mearga solo, pana in Faurei (adica 40 km solo), iar la Faurei sa fie atasata trenului de Galati. Pentru ca galateanul ORICUM rebruseaza anul asta in Faurei, din cauza reparatiilor la racordul Ciresu. De asemenea, galateanul are suficient spatiu in compunere sa le ia...pentru ca, nici macar in varful de sezon nu cred ca galateanul va avea mai mult de 8, hai cu mare larghete 9 vagoane...si uite asa se degreva compunerea lui 1862/1856.Odata cu scaderea compunerii lui 1856, aveai spatiu de manevra/flexibilitate - poti sa adaugi in contrapartida ieseanului mai multe vagoane, daca e necesar.
Dealtfel, o idee intrucatva similara a fost aplicata in anii 1993 si 1994, doar ca atunci grupa galateanului era de Comanesti, nu de Suceava. Si practic ce trebuie? o locomotiva de tractiune si manevra in Buzau si Faurei- o bobica galateanca ar fi arhisuficienta (ca oricum ele tot misuna prin zona)...ba chiar si un LDH albastru de manevra al statiei Buzau ar fi suficient, avand in vedere viteza ridicola pe 702, plus tonajul trenului... plus TUI pentru 40-42 km (iarasi, o nimica toata tinand cont ca eviti sa faci o trasa noua pe toata distanta tarii), si vagoanele.
Numa' ca la vagoane suntem deja in pom. Asa ca, pentru cine intentioneaza sa mearga cu moldoveanul la mare in iulie-august...experienta ne arata c-ar fi bine sa isi ia biletu'cu vreo luna inainte, daca nu vrea sa doarma pe culoar. Pentru ca, daca trageti sperante ca propunerea mea de mai sus sa fie macar luata-n calcul de careva, va veti dezamagi singuri...
Cel mai bine ar fi sa mai bage o grupa de vagoane de la Iasi (de zi) pe care sa le ataseze in Barbosi la trenul de Galati;la fel si la retur din Mangalia pana la Barbosi,apoi sa circule soliste.Asta in sezonul estival. Si sa lase si struto-camila imposibila de noapte pentru a se calatori ca sardelele ,asa cum le place acelora de la CFR. Nu este correct ca pe o distanta de 250 km(Galati-Constanta) sa circule un tren de sine statator care sa lege 3 orase iar pe 550 km sa circule o struto-camila care leaga o garmada de oarase. |
| | | AndreiSV
Numarul mesajelor : 218 Varsta : 25 Localizare : Suceava Reputatie : 4159 Data de inscriere : 05/03/2014
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia Dum 18 Mai 2014, 20:23 | |
| Locomotiva de la Suceava Nord merge pana la Constanta sau intra si alte locomotive pe traseu? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia | |
| |
| | | | IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |