Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia

In jos 
+46
AlexD
IR1822
alinx3330
get.
@ndrey
41-0876-7
cosmin br
dan tm
qew00
mureseanu_976
Dutzu
DanyCfrPascani
bubu
phnegativ
Katalin4653
bobi
maris.constantin
andrei1998
Alex Avram
Adirmvl
cristy79
stefan_br
Spartan1948
AndreiSV
cardinal
AndiCFR
Vlad
allred
Nesebar
iustialex
IonutCFR2009
redeme
Vitosa
Adrian78
Balto
NicuS
razvan - trenuri
92Dragos
ATM
Dr2005
DUAL
baiazid
ALEXCFR
AndreiStefan
Andrey_tm
florin29sv
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23  Urmatorul
AutorMesaj
AndreiSV

AndreiSV


Numarul mesajelor : 218
Varsta : 25
Localizare : Suceava
Reputatie : 4159
Data de inscriere : 05/03/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeDum 11 Mai 2014, 09:08

Credeti ca pe relatia Suceava Mangalia va mai fi adaugat inca un vagon cuseta avand in vedere numarul de soliciatari de anul trecut?
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeDum 11 Mai 2014, 09:34

Pentru a gasi loc la cuseta iti recomand sa iti cumperi biletul anticipat. Cu 5 zile inainte sigur nu vei mai gasi loc, iar inca un vagon cuseta nu vor pune.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeDum 11 Mai 2014, 11:56

Andrei, cunoscandu-i pe astia de la CFR (vezi rubricile raspunsuri la petitii, compunerea trenurilor, etc.) 99% nu or sa bage inca o cuseta. E criza de material rulant la ei de nu e adevarat. Eu iti recomand sa mergi sa-ti cumperi bilet chiar mai repede, daca vrei loc la cuseta. Preferabil de cand afli data in care mergi in concediu.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeDum 11 Mai 2014, 15:44

Cusete s-ar gasi prin ograda, problema la acest pseudo-sezonier combinat Iasi/Suceava-Marasesti-Constanta/Mangalia sunt numarul de vagoane impartit in mod egal 7 si 7. Poate se gandesc cei de la plan mers tren ca despartirea lor ar fi benefica cel putin pe timpul verii cand sunt cerinte cu posibilitatea sporirii numarului de vagoane. Am tot analizat posibilitatea mutarii ieseanului (nu si grupei de Suceava) prin Tecuci - Racordul Barbosi - Braila - Racordul Dedulesti-Ciresu si mi-a rezultat sosirea acestuia in Constanta undeva la 5.30 iar in Mangalia la 7.30 in conditiile respectarii plecarii de acum la 22.05 din Iasi. La Tecuci si Fetesti se efectueaza revizia tehnica la tren. Sau in Faurei in caz ca racordul s-a desfiintat. Altceva as fi facut eu l-as muta sa plece vara cu 30 minute inaintea trenului IR 1668 Iasi-Buc ca tren 1962 si vag "garla"    Smile  tot prin Tecuci-Braila iar iarna sa circule combinat cu IR1668 pana la Tecuci avand numai 3 vag Iasi-Constanta iar grupa atasata la tren 1668 pentru tren 6413 din Vaslui mutata la tren 6414. Suceveanul sa ramana asa cum e acum.
Returul Mangalia-Iasi sa plece pe la 19 din Mangalia, din Tecuci inainte sau dupa bucurestenul IR1667, in Iasi sosind  in jurul orei 6. Iarna aceeasi problema 3 vag cum e la moda in cfr asta si datorita numarului de bilete vandute nu neaparat parcului rulant apoi atasate in Tecuci la IR1667. Suceveanul sa ramana asa cum e in prezent in Suceava realizandu-se conexiunea la trenurile IR1833 sau celelalte trenuri regio locale.
Pareri? sunt bune sau gresite aceste posibile trase ? Apropo Iasi-Mangalia prin Tecuci-Braila ~ 530 km deci nu departe de ocolul din prezent prin Marasesti-Buzau-Mangalia (527 km) numai ca sosesti la destinatie cu ~ 2 ore mai devreme asta daca nu apelam la nostalgie sa ne trezim dimineata nu stiu pe unde si sa admiram glia (sa ma ierte 92dragos).
Sus In jos
AndreiSV

AndreiSV


Numarul mesajelor : 218
Varsta : 25
Localizare : Suceava
Reputatie : 4159
Data de inscriere : 05/03/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeDum 11 Mai 2014, 17:44

Ar fi cel mai bine despartirea lor, asa ar putea pune mai multe vagoane si ar fi mai multi calatori.Cel mai fain era in anii precedenti cand stateai relaxat in vagoane fara multa aglomeratie.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeLun 12 Mai 2014, 01:59

De ce sa puna CFR CALATORI vagoane la sezoniere si sa faca profit? Lasa sa circule IR 1551 cu 100 de calatori la patru vagoane si cu ceva pierderi financiare.
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4856
Data de inscriere : 14/10/2012

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeLun 12 Mai 2014, 09:35

Crying or Very sad E buna propunerea dar nu vedeti ca cei de la CFR Calatori nu gandesc.Adica,cand lumea chiar calatoreste cu trenul ei nu fac un mers bun,adica cand ai putea sa mai reduci din pierderi ei prefera sa lase doar un tren,ca de... nu sunt calatori sau nu e rentabil,daca nici in sezonul estival nu mai sunt calatori,atunci cand?....sincer,constat ca pe toate trenuriile pentru litoral sunt calatori din oricare colt al tarii si ei nu fac nimic,nu ca ar fi o noutate dar totusi acum ar putea sa isi pune putin creiul la contributie si sa faca un mers ok,sa fie la cerintele calatoriilor,macar pentru sezonul estival...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeLun 12 Mai 2014, 10:45

Cu cuşetele e mai greu, că toate au domiciliul la Bucureşti... vagonul ăla cuşetă de pe Satu Mare - Mangalia pleacă de la staţia de domiciliu cu vreo 2 - 3 zile înainte (cel puţin). Dacă cu o zi înainte de plecare e plin, nici să vrei nu ai de unde să mai scoţi un vagon cuşetă în plus.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AndreiSV

AndreiSV


Numarul mesajelor : 218
Varsta : 25
Localizare : Suceava
Reputatie : 4159
Data de inscriere : 05/03/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeLun 12 Mai 2014, 10:50

Nu puteau sa lase ca in 2011 12 vagoane din care 3 erau de Botosani si era mai mult mai bine si cu o cuseta care intotdeauna era plina.
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 06/05/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeLun 12 Mai 2014, 13:11

Acest tren struto-camila,este cea mai proasta idee a CFR-ului!
Pe vremuri,intre Iasi si Constanta/Mangalia, erau in sezon, 2 perechi de trenuri, respective unul pleca din Iasi dimineata(pana la Constanta) si se intorcea noaptea(de la Cosntanta)iar celelalt era actualul ,,veteran,,Iasi-Mangalia si retur cu plecare din Iasi- noaptea si din Mangalia -ziua.
Ambele perechi circulau full-option.
Cum sa lasi o combinatie eronata ,mai ales in sezon ,cu cate 7 vagoane fiecare,pentru a se merge ca sardelele?
De ce sa existe doar un singur vagon cuseta pe relatia Iasi-Mangalia,cand trenul face 11 ore?
Cu ce sunt mai prejos calatorii acestuin tren ,decat cei din Arad ,sa zicem, a caror tren este cpmpus din o gramada de cusete si ,,dormituri,,?
Ar putea face o combinatie in circulatia dormitelor si a cusetelor, gen Iasi-Timisoara-Bucuresti-Iasi si pe relatia Iasi-Mangalia-Timisoara-Iasi.
Sus In jos
AndreiSV

AndreiSV


Numarul mesajelor : 218
Varsta : 25
Localizare : Suceava
Reputatie : 4159
Data de inscriere : 05/03/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeLun 12 Mai 2014, 20:29

CFR-ul isi cam bate joc de calatori .Bobi are dreptate cu faptul ca acest tren face 11 ore si are o singura cuseta.Trenurile de la Arad sau Timisoara au in plin sezon cate un dormitor si 3 cusete.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6639
Data de inscriere : 10/07/2010

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeMier 14 Mai 2014, 00:43

...numai ca efectiv nu mai exista vagoane cuseta/dormit (apte de circulatie, cel putin) care sa satisfaca cererea. Prin urmare, ce se poate baga, se baga pe trenurile cu parcurs mai lung si zone in care cetateniii sunt (generalmente) mai bogati teoretic. Intrucat inca exista discrepante intre vestul si estul Romaniei...asta e rezultatul. Discriminare? fara discutie, intrucat cu siguranta vor exista in sezon ieseni care nu vor gasi loc la BC/WL...dar nah, asta-i gandirea CFR actuala.

Iar ideea de a face circuitul de vagoane BC/WL Timisoara/Arad -Iasi (adica pe trenurile Foamea) pentru sezonier nu e viabila, pentru ca nu vor exista cetateni pe trenurile astea care sa ocupe vagoanele respective - adica pe Foamea, ca sa ma fac bine inteles. Cu alte cuvinte, practic le plimbi degeaba o noapte. Daca vorbim de eficienta, si de ideea de a baga mai multe vagoane din astea pe sezonierul moldovean, atunci mai logic ar fi sa le duca non-stop de la Bucuresti (statia lor de domiciliu) catre Iasi/Suceava cu tren direct.

Ca dimensiune de tren, in sezon foarte probabil ca va fi extins la limita maxima de 16 vagoane si va provoca probleme statiei Eforie Sud, ca si anul trecut. Si va fi aglomerat ca naiba.

Si totusi, o solutie exista...din punctul meu de vedere, daca punem la inaintare ideea de efort/investitie minimala, se putea incerca o grupa de vagoane directe Suceava -Buzau (venind cu un tren de Suceava -Bucuresti) - sa zicem vreo 5 vagoane - care sa se detaseze in Buzau si sa mearga solo, pana in Faurei (adica 40 km solo), iar la Faurei sa fie atasata trenului de Galati. Pentru ca galateanul ORICUM rebruseaza anul asta in Faurei, din cauza reparatiilor la racordul Ciresu. De asemenea, galateanul are suficient spatiu in compunere sa le ia...pentru ca, nici macar in varful de sezon nu cred ca galateanul va avea mai mult de 8, hai cu mare larghete 9 vagoane...si uite asa se degreva compunerea lui 1862/1856.Odata cu scaderea compunerii lui 1856, aveai spatiu de manevra/flexibilitate - poti sa adaugi in contrapartida ieseanului mai multe vagoane, daca e necesar.


Dealtfel, o idee intrucatva similara a fost aplicata in anii 1993 si 1994, doar ca atunci grupa galateanului era de Comanesti, nu de Suceava. Si practic ce trebuie? o locomotiva de tractiune si manevra in Buzau si Faurei- o bobica galateanca ar fi arhisuficienta (ca oricum ele tot misuna prin zona)...ba chiar si un LDH albastru de manevra al statiei Buzau ar fi suficient, avand in vedere viteza ridicola pe 702, plus tonajul trenului... plus TUI pentru 40-42 km (iarasi, o nimica toata tinand cont ca eviti sa faci o trasa noua pe toata distanta tarii), si vagoanele.

Numa' ca la vagoane suntem deja in pom. Asa ca, pentru cine intentioneaza sa mearga cu moldoveanul la mare in iulie-august...experienta ne arata c-ar fi bine sa isi ia biletu'cu vreo luna inainte, daca nu vrea sa doarma pe culoar. Pentru ca, daca trageti sperante ca propunerea mea de mai sus sa fie macar luata-n calcul de careva, va veti dezamagi singuri...


Sus In jos
AndreiSV

AndreiSV


Numarul mesajelor : 218
Varsta : 25
Localizare : Suceava
Reputatie : 4159
Data de inscriere : 05/03/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeMier 14 Mai 2014, 07:49

Trenul 1857 azi dimineata in Suceava:
20-49.2 19-80 20-49.2 20-49.2
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 06/05/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeMier 14 Mai 2014, 10:46

ATM a scris:
...numai ca efectiv nu mai exista vagoane cuseta/dormit (apte de circulatie, cel putin) care sa satisfaca cererea. Prin urmare, ce se poate baga, se baga pe trenurile cu parcurs mai lung si zone in care cetateniii sunt (generalmente) mai bogati teoretic. Intrucat inca exista discrepante intre vestul si estul Romaniei...asta e rezultatul. Discriminare? fara discutie, intrucat cu siguranta vor exista in sezon ieseni care nu vor gasi loc la BC/WL...dar nah, asta-i gandirea CFR actuala.

Iar ideea de a face circuitul de vagoane BC/WL Timisoara/Arad -Iasi (adica pe trenurile Foamea) pentru sezonier nu e viabila, pentru ca nu vor exista cetateni pe trenurile astea care sa ocupe vagoanele respective - adica pe Foamea, ca sa ma fac bine inteles. Cu alte cuvinte,  practic le plimbi degeaba o noapte. Daca vorbim de eficienta, si de ideea de a baga mai multe vagoane din astea pe sezonierul moldovean, atunci mai logic ar fi sa le duca non-stop de la Bucuresti (statia lor de domiciliu) catre Iasi/Suceava cu tren direct.

Ca dimensiune de tren,  in sezon foarte probabil ca va fi extins la limita maxima de 16 vagoane si va provoca probleme statiei Eforie Sud, ca si anul trecut. Si va fi aglomerat ca naiba.

Si totusi, o solutie exista...din punctul meu de vedere, daca punem la inaintare ideea de efort/investitie minimala, se putea incerca o grupa de vagoane directe Suceava -Buzau (venind cu un tren de Suceava -Bucuresti) - sa zicem vreo 5 vagoane - care sa se detaseze in Buzau si sa mearga solo, pana in Faurei (adica 40 km solo), iar la Faurei sa fie atasata trenului de Galati. Pentru ca galateanul ORICUM rebruseaza anul asta in Faurei, din cauza reparatiilor la racordul Ciresu. De asemenea, galateanul are suficient spatiu in compunere sa le ia...pentru ca, nici macar in varful de sezon nu cred ca galateanul va avea mai mult de 8, hai cu mare larghete 9 vagoane...si uite asa se degreva compunerea lui 1862/1856.Odata cu scaderea compunerii lui 1856, aveai spatiu de manevra/flexibilitate - poti sa adaugi in contrapartida ieseanului mai multe vagoane, daca e necesar.


Dealtfel, o idee intrucatva similara a fost aplicata in anii 1993 si 1994, doar ca atunci grupa galateanului era de Comanesti, nu de Suceava. Si practic ce trebuie? o locomotiva de tractiune si manevra  in Buzau si Faurei- o bobica galateanca ar fi arhisuficienta (ca oricum ele tot misuna prin zona)...ba chiar si un LDH albastru de manevra al statiei Buzau ar fi suficient, avand in vedere viteza ridicola pe 702, plus tonajul trenului... plus TUI pentru 40-42 km (iarasi, o nimica toata tinand cont ca eviti sa faci o trasa noua pe toata distanta tarii), si vagoanele.

Numa' ca la vagoane suntem deja in pom. Asa ca, pentru cine intentioneaza sa mearga cu moldoveanul la mare in iulie-august...experienta ne arata c-ar fi bine  sa isi ia biletu'cu vreo luna inainte, daca nu vrea sa doarma pe culoar. Pentru ca, daca trageti sperante ca propunerea mea de mai sus sa fie macar luata-n calcul de careva, va veti dezamagi singuri...




Cel mai bine ar fi sa mai bage o grupa de vagoane de la Iasi (de zi) pe care sa le ataseze in Barbosi la trenul de Galati;la fel si la retur din Mangalia pana la Barbosi,apoi sa circule soliste.Asta in sezonul estival.
Si sa lase si struto-camila imposibila de noapte pentru a se calatori ca sardelele ,asa cum le place acelora de la CFR.
Nu este correct ca pe o distanta de 250 km(Galati-Constanta) sa circule un tren de sine statator care sa lege 3 orase iar pe 550 km sa circule o struto-camila care leaga o garmada de oarase.
Sus In jos
AndreiSV

AndreiSV


Numarul mesajelor : 218
Varsta : 25
Localizare : Suceava
Reputatie : 4159
Data de inscriere : 05/03/2014

IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitimeDum 18 Mai 2014, 20:23

Locomotiva de la Suceava Nord merge pana la Constanta sau intra si alte locomotive pe traseu?
Sus In jos
Continut sponsorizat





IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia   IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia
Sus 
Pagina 9 din 23Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Info trafic - trenurile intarziate [3]
» 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: