| Mersul trenurilor 2012-2013 (3) | |
|
+46ATM stefan_br COSTACHE MIHAIL colonelu81 frank81 dan_dinamo_bm dincarazvan49 kristi kkk AndreiCFRbv alliens vanchorusebulgaria cristi ar unguru22 MariusM Mihay rizelgeorgel2004 maris.constantin Jhonyla gardianlinux cont dezactivat . adytm cfr500 baiazid Katalin4653 ALEXCFR alex.alexus.tm Cont dezactivat Nesebar mureseanu_976 Vlad Singeorzan DUAL NicuS Dr2005 razvan - trenuri Norbi allred Andrey_tm 92Dragos cristy79 AndiCFR Adirmvl Adrian78 Vitosa IonutCFR2009 cristi CFR Vlad 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| |
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 14:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- Încă nu înţeleg de ce 1695/6 nu se prelungeşte până la Arad... drumul prin Timişoara-Craiova e mai scurt şi durează mai puţin decât cel prin Valea Jiului.
Ca totusi pe aia nu i intereseaza sa ramana cu trenurile doar pe magistrale.. Pana la urma vad ca voi acolo ganditi la unison,si nu mai e mult pana ramanem doar cu trenuri pe magistralele din tara... Si dupa doar cu trenuri Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Constanta,poate eventual un Bucuresti-Craiova(dar si asta probabil limitate la Rosiori sau Draganesti Olt) De trenuri ca 1821 si 1621 si 1631 ai nevoie .. Desigur o sa zica multi .. eh "asta" tine la trenurile lui ,ca mai sunt din astia cu gandirea asta,dar in realitate sunt foarte realist... CFR renunta zilnic la trenuri care ii aduceau profit ,trenuri care legau multe orase .. Dovada vie si incercata de timp e 1621/1622. Cea mai mare prostie pe care o face CFR Calatori e ca nu da afara nasii spagari.Rahatul asta de problema e la ei in curte din nainte de 1989 si inca continua sa puta... Dar nimeni nu face nimic. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 16:14 | |
| Pentru blatisti dintre Bucuresti-Videle ca vorba aia dupa cei de pe Bucuresti-Titu acolo sunt cei mai multi sau invers, Videle pe primul loc ca sunt mai multe trenuri o solutie ar fi fost sa bage CFR Regio ( Sageata Albastra ) din Buc.Nord la Giurgiu via Videle cu 2-3 opriri intre Buc si Videle si oprire in toate statiile intre Videle si Giurgiu eventual pe trasa actualelor trenuri Regio de pe 903 si in felul asta cred eu ca va disparea fenomenul blatului dintre Bucuresti si Videle. Am spus asta deoarece ca sa ajungi de oriunde la Giurgiu cu trenul e greu in anul 2013, aproape imposibil datorita legaturilor proaste si a schimbului de mai multe trenuri in Bucuresti si Videle. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 16:21 | |
| De ce nu gindeste si altfel CFR Calatori?
Din Videle si Rosiori Nord urca toti navetistii si blatistii in trenurile de lung parcurs, hai sa eliminam opririle acolo. Din urma sa vina un personal.
Dar CFR baga opriri si pentru interesul angajatilor ce mai conteaza ca trenul s-a tirit citeva ore pina acolo. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 16:40 | |
| - dan tm a scris:
- De ce nu gindeste si altfel CFR Calatori?
Pentru ca la CFR peste 95% din cei care lucreaza acolo, au facut o scoala, o pregatire un curs etc...la cerintele lui taticu si mamica pentru a avea viitorul asigurat fara prea multa bataie de cap si investitie. Multi din angajati de acolo sunt acolo doar pentru salariu, putin ii intereseaza ca, dan tm a mers in picioare cu bilet scump la IR de la Craiova la Eforie sau ca Katalyn s-a dat jos din 3001 transpirat tot unde a stat inghesuit 2 ore intr-un tren cu 436 locuri in care erau peste 750 de calatori sau 29 de biciclete raspandite prin tot trenul desi au platit bilete de biciclete trenul nu avea unul din cele 3 etajate 84-16 pentru ca cei de la compuneri le arunca pe trenuri moarte ca 3007/3002 sau 5025/3023/3006. Din cauza aglomeratiei a ajuns 3001 la Brasov cu 5 min inatrziere desi la Azuga avea 10-12 min. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 16:42 | |
| Dane, pe de o parte ii ai pe angajatii CFR, pe de alta parte ii ai pe blatisti, care ar cotiza la jumatate la nasi daca ar merge cu R-ul. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 16:44 | |
| In 3006 Luni s-a urcat unul bine imbrcat cu servieta din Campina si i-a dat nasului 2 lei spunandu-i "La Ploiesti, sunt fost cfr-st". |
|
| |
unguru22 User Dezactivat
Numarul mesajelor : 36 Reputatie : 4146 Data de inscriere : 01/09/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 16:55 | |
| - baiazid a scris:
- Din 30.09 apare un tren 10984 spre Bucuresti Nord cu plecare la 08.30 :shock: Ora a fost aleasa foarte probabil pentru a-l scoate din circulatie in cel mai scurt timp pentru ca ar fi trebuit pus ca in vremurile bune la ora 07.00-07.15. Se pare ca vor mai fi modificari la mers asa cum preconizam in alte postari.
Si acum vine bomba, se maresc timpii intre Cernavoda si Fetesti la 26' (de la 22') si intre Fetesti si Ciulnita la 30' ( de la 22'-24'), probabil ca se are in vedere inceperea lucrarilor la poduri. Intre Ciulnita si Bucuresti se inregistreaza cu vreo 5'-7' mai mult fata de mersul din livret dar si intre Medgidia si Cernavoda sunt cateva minute in plus.
Avand in vedere ca fac 3 ore cred ca daca mai baga vreo 2-3 statii si le facea regioexpres pe toate (invlusiv alea de Obor dara colo taiau din opriri) nu se supara nimeni. Ba, cu siguranta ca erau mai multe trenuri iar numarul de calatori ar fi crescut cu cca 50%-70% fata de prezent. m-am uitat pe cfr calatori si infofer si nu l-am vazut inca |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 18:46 | |
| - DUAL a scris:
- Dr2005 a scris:
- Încă nu înţeleg de ce 1695/6 nu se prelungeşte până la Arad... drumul prin Timişoara-Craiova e mai scurt şi durează mai puţin decât cel prin Valea Jiului.
Ca totusi pe aia nu i intereseaza sa ramana cu trenurile doar pe magistrale.. Bucureşti - Arad în 9 ore în loc de 11 e mai bine pentru călători, nu? În felul ăsta nu mai ai nevoie să îl suplimentezi pe 1821/2. Eventual să desfiinţeze şi vagonul ăla de Reşiţa, să pună un Z6100 în locul lui. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 19:31 | |
| Din 28 Septembrie , trenurile 1647/1648 nu mai circula in zilele de Sambata ! Tot din 28 nu vor mai circula Sambata si trenurile 1843/1844 . |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6556 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 20:57 | |
| Anularile continua cu IR 1537 Cluj Napoca- Timisoara din 22.09.2013 si IR 1534 Timisoara N- Cluj Napoca din 23.09.2013 |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 21:07 | |
| Din 14 septembrie 2013, urmatoarele trenuri nu circula sâmbata: IR 1983 Bucuresti Nord (15:22) - Medgidia (18:00) RE 8655 Medgidia (18:05) - Tulcea Oras (21:05)
Din 15 septembrie 2013, urmatoarele trenuri nu circula duminica: RE 8656 Tulcea Oras (06:30) - Medgidia (09:58) IR 1984 Medgidia (10:05) - Bucuresti Nord (12:47)
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Joi 05 Sept 2013, 21:11, editata de 1 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 21:11 | |
| - cristi ar a scris:
- Anularile continua cu IR 1537 Cluj Napoca- Timisoara din 22.09.2013
si IR 1534 Timisoara N- Cluj Napoca din 23.09.2013 Pentru 1534 exista peste o ora 1834 deci nu avea rost sa circule 2 trenuri pe aceeasi ruta la interval de o ora , pentru 1537 exista cu o ora si 30 minute mai devreme 1833 deci iar nu avea rost sa circule 2 trenuri la un interval asa de scurt , mare pierdere nu este . Sa vedeti noul mers cum va fi .................. prea bun nu va fi . |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 21:11 | |
| Astia sunt ...........
Am circulat cu 1537 si chiar este folosit, chiar eu l-am folosit pot sa fac dovada cu un teanc de bilete. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Ultima editare efectuata de catre cristi CFR in Joi 05 Sept 2013, 21:26, editata de 1 ori |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) Joi 05 Sept 2013, 21:12 | |
| Da' de ce nu l-au anulat din octombrie? Oricum nu era folosit trenul asta de studenti, si nici de altii din Dobrogea care au treaba in Bucuresti si vor sa se intoarca dupa-masa acasa. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (3) | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2012-2013 (3) | |
|