| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 12 Dec 2013, 20:38 | |
| - adirmvl a scris:
- Ce compunere are R 9006 Craiova-Pitesti? Multumesc anticipat.
De regula 21-47, dar intr-un timp l-am vazut si cu 20-54. |
|
| |
EuroNight V.I.P Member
Numarul mesajelor : 328 Varsta : 33 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4922 Data de inscriere : 04/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 12 Dec 2013, 21:43 | |
| Compunerile trenurilor internationale CFR care tranziteaza sau au ca destinatie Budapesta .
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=START&cislo=472&rok=2014 |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 12 Dec 2013, 22:13 | |
| Sper sa nu se schimbe. Eventual in bine. Mersi Teodor! |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 03:53 | |
| EuroNight .. Dacia va avea un vagon clasa 1'a pentru Budapest. Iar Isterul pe Budapest-Loko.. are vagoane MAV,nu ce spun ei acolo .. Defapt ,la unguri se folosesc foarte mult garniturile de tranzit .. Mie mi se pare o idee buna si eu unul as face cu garnitura Coronei(21-70 si 19/21-91) un Brasov-Bucuresti-Brasov. Grupa de Budapesta a lu Dacia face un InterCity local cu numele de Dalia/Delia(ceva de genul).. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 06:26 | |
| |
|
| |
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 323 Reputatie : 5415 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 12:04 | |
| |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 12:19 | |
| He said that he would use those coaches for a train from Brasov to Bucharest and back during the time those coaches stay in Brasov. Not a bad ideea.
DUAL, MAV is using CFR coaches and also CFR used MAV coaches for local trains. What's the situation of the coaches in the other country? Are they like rented? |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 13:39 | |
| Nu intelegeti hai sa va mai spun o data. Este vorba de parcursul trenurilor pe reteaua CFR. Vagoanele Mav cele pe corona de exemplu fac 541+541km cu un singur drum ! Ale CFR-ului abia 250+250km pe Ister.. d-aia au voie sa foloseasca vagoane CFR la trenurile lor interne. Cfr-ul NU are voie sa trimita garnitura coronei oriunde decat la tr 406 si 407.
Ultima editare efectuata de catre 92dragos in Vin 13 Dec 2013, 13:41, editata de 1 ori |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 13:40 | |
| Corona s-ar putea atasa la IR1528 si sa se intoarca la Brasov cu 1527. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 13:41 | |
| Degeaba. Nu are nici o legatura ceea ce spui tu cu cele zise de mine de mai sus. In rest da, se putea lejer. Dar nu au voie sa foloseasca garnitura lui. Eventual poti compensa sa folosesti mai multe vagoane CFR in Ungaria. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 13:50 | |
| Bafta lor ca au teritoriul de o palma. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 13:52 | |
| Hello Vancho .. I said that i would use MAV Ampz,Bmpz and Bmz cars for Brasov-Bucharest trains .. MAV has so many trains,and so few cars to do them , so they use everything they've got! As far as i know , none of the CFR or CD wagons are rented .. I believe that MAV's neighbours are just informed as where they're cars go... 2 years ago a IC train that should have been done with MAV cars (Budapest-Cluj Napoca) was made strictly from CD(České dráhy) wagons ,that in Budapest just changed numbers and went to Prague, thus resulting Cluj Napoca-Budapesta-Praga! That was coincidence ,but in Budapest last year our IC train Dacia(the Budapest group CFR21-76/21-86;CFR10-91,CFR21-76/21-86),formed in Budapest a local IC train named Dalia.. Thes 3 cars are in the front of the train,so the train comes in Budapest K.,in the back a MAV/OBB loco atached,and the cars (71-90,71-70,41-70,88-96(WRmz),21-90,21-90) go to Wien,and after 15 minutes another MAV loco with one MAV Bmpz car comes,and attaches it self to the Buchares-Budapest part of IC 346 forming a local MAV IC train ... @Dragos .. ungurii trimiteau vagoanele CD In Cluj ) .. Avand in vedere ca trenurile lor acolo sunt destul de directe si se da km pe km .. de ce ajungeau la Cluj CD'urile ani de zile )? Sa nu uitam ca Praga e mai aproape de granita cu Ungaria decat Budapesta de ei ) ! |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 13:57 | |
| Pentru ca asa este colaborarea. MAV ofera vagoanele ptr Praga/Berlin/Bratislava in schimb este permit sa foloseasca aceste vagoane CD unde vreau ei... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 15:58 | |
| Lasa Dragos ca Bratislava si Praga va trimit vagoanele lor pe internationale .. Iar Berlinu e internationalu Hungaria ,care era facut vagoanele DB inainte,iar de cand aveti 21-91 3xx si 19-91(cel mai jmecher Avmz din istorie) , face MAV'ul trenul.. Hunagaria(facut intre MAV si DB) nu are absolut nici o treaba cu ce e intre CD si ZSR ... Astea sunt doar administratii tranzitate(ZSR+CD in cazul Hungaria)... Desii spunem *rost*i ca aia sunt operatorii de stat,iar administratia feroviara e altceva.. Zi-mi ce conventie are MAV ul cu HZ de trimite vagoanele HZ la Debrecen ?! Alora ce le mai da in schimb=))? cand internationalul HZ Budapest-Zagreb e compus din vagoane HZ
@Vancho : what about your internationl trains!? Are there any changes? I hope you have more conections to Budapest .If i was BDZ , i would keep 1470/1480 in the winter,and i would pay for the train(with my own BDZ cars) :PIn the summer i would let CD/MAV/ZSR/PKP .. do the train.BDZ could use for this international new train theirs ex-DB(CFR 22-76/96 or 84-96 brother) refurbished cars.. I believe BDZ restamped them, as 84-80 series... or kept the original DB-R series as 22-97,but i believe you do have power suplies at 1500 V ,50 Hz alternative current.. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 13 Dec 2013, 19:28 | |
| Eu ti-am zis, nu o sa repet, stau aici si stiu chestile de ani buni. DB si nemtii NU merit vagoane mav Avmz si Bvmz,bmz ei au dat niste cotete cu salon si semi-salon.. acuma au jesenius si hungaria cu 9-9 x2 vagoane.. plus metropolul cu bvmz + bcmz !! oricum in momentul de fata colaborarea este ca ZSSK baga locomotiva, iar ungurii si cehii vagoane in mare parte.. ca exista niste garnituri cu zsssk. HZ este cu totul altceva.
Ultima editare efectuata de catre 92dragos in Vin 13 Dec 2013, 19:30, editata de 1 ori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|