| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 20 Dec 2013, 15:00 | |
| Yap. R2022 (Tg Jiu-Buc Nord) uses the 2 cars from R2026(Cluj-Tg Jiu) (20-83 series) and the cars arrived as R2021 (Buc Nord-Tg Jiu) (4 21-80 usually)
IR 1673(Bucuresti Nord-Galati) - 21-80 (vag 20) + TE Acvila |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 20 Dec 2013, 15:44 | |
| 9192: (20-55) (22-76) (20-49) (22-76) - 20.12.2013 |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 20 Dec 2013, 19:45 | |
| Azi pe linia 7 peron era un tren cu urmatoarele vagoane
20 54 069 1 9(cu o tabla Timisoara -Caransebes) + 22 96 0 24 4 + 20 49 065 7 ( cu o tabla Timisoara -Orsova )+ 22 96 003 8 , eu am zis ca e 9192 dar vad ca andrei tm ne da alta compunerere.
Tot la linia 7 era 22 76 003 2 (dom Bucuresti Grivita) + 22 96 013 7(dom Timisoara), acesta era 1699-2 avind o eticheta mica la unul din geamuri.
40-0236-6 clasica cu pantograf simetric a dus pe 1766 cu 44 31 043 3+ 20 49 048 3+ 20 68 007 5+ 19 55 018 0+ 20 49 033 5+20 68 003 4+ 20 54 0 38 6
trenul 2024 a fost tras de 41 0913 8 si avea vagoanele 20 49 066 5+20 49 061 6 + 20 49 058 2 + 20 54 018 8 + 19 55 036 2.
trenul 2024 p;eaca de la linia 1 peron captul dinspre pasarela. Acest lucru face ca ultimii pasageri cu bilet sa alerge spre tren. Azi IDM a vazut citiva calatori fugind a asteptat desi seful trenului daduse liber.
deoarece pasagerii continuau sa fuga IDM a dat liber trenului 9616. Mecanicul de la 2024 i-a aratat foarte nervos ceasul iar IDM a dat liber desi calatorii alergau dupa tren iar seful trenului de la urma a dat semnale de oprire, ba chiar cineva de la peron a dat cu fluierul semnalul de oprire. Mecanicul s-a uitat spre noi(eram cu un prieten la linia 3 Resita si am facut semn de oprire si i-am arata cu mina ca oamenii fug dupa tren. Si a doua oara m-a vazut ca ii fac semn de oprire, a incetinit dar foarte putini s-au urcat din mers, s-a uitat conductorul din primul vagon spre urma trenului, noi am strigat ca oamenii fug spre tren, s-a uita si atit, seful de tren a facut semn de oprire( a rotit bratul adica) mecanicul a bagat viteza si dus a fost.
In primul rind ca astia de pe la Timisoara Nord sint id***ti nu mai trebuie sa scriu, e stiut, dar cred ca nu e posibil sa bagi linia de plecare a unui tren folosit(unul ramas pe jos mergea la Petrosani) la dracu la pasarela cind stii bine ca se vind bilete, dar unde se grabea mecanicul? ce se intimpla daca pica cineva sub tren? de ce daca fugeau dupa tren IDM a dat liber? De ce n-a oprit mecanicul? Bine ca din fata holului garii pleaca RGT spre Radna. Spunea pe aici cineva ca la CFR sint multi id***ti, dar noi ne-am luat de el ca merge cu revolutionarii la clasa I.
Trenul 73 a sosit timpuriu cu 10 minute. Ai nostrii ca brazii nu au fost in stare sa ii bage vagoanele din loco si l-au trimis intirziat cu 5 minute. Ca sa INTELEAGA circotasii, trenul are 34 de minute stationare, dar a stationat 49. La asta se adauga faptul ca inainte 72 cu 73 faceau cruce in Timisoara Nord. Acuma de la noul mers unul din trenuri opreste undeva pe parcurs.Atunci de ce sa mai stationeze 34 de minute ? nu ajung 15 ca sa puna grupa de vagoane si sa dea liber? mintile luminate de la CFR. Sint cazuri cind cei care critica au dreptate, degeaba noi astia mai atasati de tren ii contram. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 20 Dec 2013, 20:05 | |
| Azi, 20.12.2013 IR 1765 Iasi-Timisoara
Vag. 1 BIS 20-54 1 Cuseta 2 20-55 (statia de domiciliu Timisoara) 3 20-55 (statia de domiciliu Timisoara) 4 20-49 5 20-68 6 19-54/55? 7 20-49 8 20-49 |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 20 Dec 2013, 20:42 | |
| ce inseamna BIS 20-54? adica 2 vagoane 20-54? vagon Bar Bistro? sau ce?
Ai pus 1 de 2 ori, deci trenul avea 9 vagoane sa inteleg, dintre care si un salon de clasa 2, 20-68. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 20 Dec 2013, 20:44 | |
| Are un vagon suplimentar pina la Cluj Napoca. Si retur.
Cum adica nu sti ce e BIS?
Ultima editare efectuata de catre dan tm in Vin 20 Dec 2013, 20:45, editata de 1 ori |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 20 Dec 2013, 20:44 | |
| - dan tm a scris:
- 20 54 069 1 9(cu o tabla Timisoara -Caransebes) + 22 96 0 24 4 + 20 49 065 7 ( cu o tabla Timisoara -Orsova )+ 22 96 003 8 , eu am zis ca e 9192 dar vad ca andrei tm ne da alta compunerere.
Este 9192. Eu l-am văzut de la depărtare. Deci în loc de 22-76 erau 22-96. În Caransebeș văd pe infofer că a stat doar 5 minute. Cred că primul vagon avea o tablă greșită. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 20 Dec 2013, 22:50 | |
| dantm de doua ori l-am scapat acuma 5 ani pe 2024 din cauza asta eu m-am dus la liniile 4-5-6 |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 20 Dec 2013, 23:48 | |
| Craiova-Brasov in seara asta: 3*RIO. Desigur, este vorba de trenul Regiotransului. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 21 Dec 2013, 02:51 | |
| Mai bine s-ar reorienta spre niste vagoane + BB.. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 21 Dec 2013, 12:51 | |
| - Paul CFR a scris:
- ce inseamna BIS 20-54? adica 2 vagoane 20-54? vagon Bar Bistro? sau ce?
Ai pus 1 de 2 ori, deci trenul avea 9 vagoane sa inteleg, dintre care si un salon de clasa 2, 20-68. E vag nr.1 BIS. Asa scria pe el. Vagonul cuseta e vag. 1. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 21 Dec 2013, 12:54 | |
| Garnitura de 3 vagoane pe 201! :shock: 2076 circula azi cu 21-47 21-47 11-47. |
|
| |
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5846 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 21 Dec 2013, 13:42 | |
| Compunerea de ieri a lu' 7376: EA658+19-55+20-55+10-91. Garnitura s-a intors la Galati impreuna cu 7365 (care avea o rama electrica). |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 21 Dec 2013, 17:37 | |
| IR 1621 Buc.Nord-Brasov-Sibiu-Deva-Arad-Timisoara azi cu 10 vagoane : 8 pentru Timisoara ( primele 3 sunt suplimentare de sarbatori, apoi cele 5 garnitura de baza ) si 2 vagoane grupa pentru Brasov.
19-83, 84-83, 84-96, 22-96, 30-76, 84-96, 89-87, 22-96 + 20-76, 20-76. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 21 Dec 2013, 19:48 | |
| Câteva compuneri de astăzi, 21.12.2013, din Timișoara:
1622 (22-76) (89-87) (84-96) (30-76) (22-96) (84-96) 1695 vagoanele de clasă: (20/21-86) (30-76) (20/21-86) 7686 Desiro 1698 (22-96) (22-76) 1765 (20-49) (20-49) (19-55) (20-68) (20-49) (20-55) (20-55) (44-31) 1820 Desiro 9572 (20-54) (22-96) (20-49) (20-49) (19-55) (20-49) 2603 (20-54) (20-54) (20-54) (20-54)
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|