|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6054 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 10 Noi 2013, 18:14 | |
| Regio 4304: LE + TE 89.
Din câte am înţeles, dacă nu vin fonduri europene, să le modernizeze la Paşcani, TE-urile vor ajunge la autogen. Oricum, există o tendinţă de a înlocui trenurile alcătuite din locomotive şi vagoane cu rame. Deci e posibil ca, în viitor, pe trenurile de scurt parcurs să vedem doar "96", "58", "76"+59" şi "78" (subseria 3yyy). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 10 Noi 2013, 19:44 | |
| Fondurile europene sunt pentru infrastructură, nu pentru material rulant. _________________ :TTT:
|
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6054 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 11 Noi 2013, 01:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- Fondurile europene sunt pentru infrastructură, nu pentru material rulant.
Asta înseamnă că dai numai din "buzunarul propriu" pentru modernizare? Nu există nicio (co)finanţare? Dacă, într-adevăr, tendinţa e de a se introduce cât mai multe rame, putem să ne aşteptăm, de exemplu, ca şi RE 4093 împreună cu IR 1746 (Locomotivă + 20-76 + 19-54 + 84-83 + 20-76 sau Locomotivă + 20-76 + 30-76 + 84-83 + 83-76) să fie compus din 3 sau 4 AM Desiro şi să circule aşa de la Satu Mare la Bucureşti Nord. Deja, de câţiva ani, 3088-ul e "58". Odată l-am văzut în "formula clasică" având la coadă un... 11-47 şi credeam că, în sfârşit, şi 3088-ul va avea o componenţă normală. Da' de unde!! Şi duminica - în condiţiile unui flux ridicat de pasageri, se preferă tot Z-urile, cu precizarea că, în loc să circule o ramă formată din vagon motor + vagon remorcă + vagon pilot se introduc două rame în formula vagon motor + vagon pilot inactiv + vagon pilot inactiv + vagon motor. Adică două rame cuplate "spate în spate", procedeu aplicat, la un moment dat, şi unora din trenurile pe relaţia Cluj-Bistriţa până şi-au dat seama că, totuşi, e mai bine 26-16 şi 36-16 decât echivalentul a două 22-07 + echivalentul unui 29-07 (vagonul motor) cu arcuri lamelare, care te saltă la fiecare neregularitate a căii de rulare. Şi asta nu-i tot. Dacă, de regulă, Z-urile care fac servici pe R3088 au 3 ferestre între uşi, există cazuri în car se introduc rame care au două ferestre între uşi. Ce înseamnă o astfel de ramă? echivalentul unui vagon cu 8 compartimente în cazul vagonului din mijloc, a celui pilot şi a unui vagon de 5 compartimente în cazul vagonului motor. 4086 + 4097. Două regio-uri cu mers de interregio pe unele porţiuni. Traseul lor cuprinde o porţiune electrificată (până la Dej) iar de acolo, neelectrificată până la destinaţie (Satu Mare, respectiv, Baia Mare). În loc de LE (de la Dej LDE / LDH) + vagoane (să zicem 19-54 / 19-55 şi 20-54 / 20-55) se optează pentru 2 x "96" care pornesc din Cluj. Deci, se circulă cu "diesel" şi pe porţiunea pe care s-ar putea merge cu tracţiune electrică. |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6054 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 11 Noi 2013, 01:57 | |
| Ca şi capacitate, cele două Săgeţi echivalează cu 4 vagoane de 9 compartimente. Ca număr de osii, constituie echivalentul a două vagoane 23-16 + alte două 33-16. Deci, a 4 vagoane cu 3 osii. Să fie numărul de osii un criteriu pentru taxa TUI?? Ca şi confort, sunt acceptabile, însă, din când în când, smucesc. Ca şi cum, cele 4 motoare ale ramei (câte două / Săgeată) nu se sincronizează perfect.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 11 Noi 2013, 08:51 | |
| Nu cred că numărul de osii influenţează prea mult TUI-ul. Însă un Z6100 are o putere nominală de vreo 600 kW. Un EA are 5100. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 11 Noi 2013, 10:57 | |
| Si Sighetul pleaca de la Cluj cu tot cu DA si se intoarca cu DA. Desi de la Cluj la Dej si inapoi circula combinat cu un R de Bistrita. Idem Cluj-Valcea, Bucuresti-Valcea/Pausa, Bucuresti-Tulcea, etc. Daca e mai economic sa plimbi Desiro pe sub catenara de ce sa nu o faci? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 11 Noi 2013, 17:56 | |
| daca puterea nominala e 5100 kW, si trage 3 vagoane, tot 5100 kW suge din retea ? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 11 Noi 2013, 19:18 | |
| Cred ca e foarte important si cat trage, unghiul liniei, viteza, cat de des opreste, de la ce viteza, demaraje, etc. Cam ca la masina. Nu cred ca papa atat de mult pentru 3 vagoane, dar tot e risipa de energie, fiind facuta sa mute muntii, nu sa transporte cat doua autocare. |
| | | Raduku09
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 33 Localizare : Brasov Reputatie : 5270 Data de inscriere : 08/12/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 12 Noi 2013, 13:36 | |
| Va rog spuneti-mi ce cumpuneri au trenurile R 4507 R4511 R4510 R4014 pt ca asi dori sa fac o mica plimbare cu aceste trenuri.....multumesc frumos:) |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 12 Noi 2013, 14:28 | |
| 4507 - rama electrica 4511 - rama electrica sau 19-55/20-55/20-31 4510 - 19-55+20-55+20-55/20-31 4014 - 19-57+20-55+20-31 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 13 Noi 2013, 13:56 | |
| 1837 Iasi-Timisoara D C 2x20-68 19-55 20-49 20-68 |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 13 Noi 2013, 14:32 | |
| Ce compunere au trenurile IR Bucuresti-Rosiori? |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 13 Noi 2013, 14:35 | |
| 26/36-16, mai rar 21-80 sau 20-55. |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 13 Noi 2013, 15:38 | |
| Aha, am inteles, preturi de IR si conditii de R. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 13 Noi 2013, 16:49 | |
| Da, dar macar faci 100 de km intr-o ora si jumatate, deci timpi mai buni decat viteza minima pentru IR. Ce e nasol e ca de la Caracal spre Bucuresti, daca nu ma insel chiar de la Craiova, nu ai R-uri, desi distantele sint destul de mici. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |