Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România -2013

In jos 
+76
mariuscfrbucuresti
Balto
stefan_br
AlexD
billy752-istu
cristi_tgv
FeroFan97
Teodor
Raduku09
KQQ
AeroX
stefanb.steff
decward
manuela
maris.constantin
baiazid
Dutzu
Livius0202
AndreiCFRbv
cfr500
Luna
cristi CFR
user dezactivat...
rizelgeorgel2004
Bobby_TM
cardinal
Hurricane
Amalia.Melania.Narita
cristi ar
cont dezactivat .
iustialex
Tomi13leu
alliens
laur 133
MariusM
TonyGFR
19jimmy84
cristy79
@ndrey
IonutCFR2009
Vlad Singeorzan
Radu Tudor
mtk
kristi kkk
vanchorusebulgaria
ATM
ALEXCFR
Jhonyla
TVlad
Cont dezactivat
Adirmvl
IR1822
Andrey_tm
Spartan1948
Vlad
Warrior12
florin29sv
1nt3rp0l_106
AndiCFR
Katalin4653
Alex Avram
gardianlinux
Sabik
Vitosa
Lafont
DUAL
allred
Nesebar
NicuS
EuroNight
Ryan Anderson
Dr2005
mureseanu_976
Norbi
92Dragos
Adrian78
80 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6054
Data de inscriere : 21/06/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeDum 10 Noi 2013, 18:14

Regio 4304: LE + TE 89.

Din câte am înţeles, dacă nu vin fonduri europene, să le modernizeze la Paşcani, TE-urile vor ajunge la autogen. Oricum, există o tendinţă de a înlocui trenurile alcătuite din locomotive şi vagoane cu rame. Deci e posibil ca, în viitor, pe trenurile de scurt parcurs să vedem doar "96", "58", "76"+59" şi "78" (subseria 3yyy).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeDum 10 Noi 2013, 19:44

Fondurile europene sunt pentru infrastructură, nu pentru material rulant.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6054
Data de inscriere : 21/06/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeLun 11 Noi 2013, 01:54

Dr2005 a scris:
Fondurile europene sunt pentru infrastructură, nu pentru material rulant.
Asta înseamnă că dai numai din "buzunarul propriu" pentru modernizare? Nu există nicio (co)finanţare? Dacă, într-adevăr, tendinţa e de a se introduce cât mai multe rame, putem să ne aşteptăm, de exemplu, ca şi RE 4093 împreună cu IR 1746 (Locomotivă + 20-76 + 19-54 + 84-83 + 20-76 sau Locomotivă + 20-76 + 30-76 + 84-83 + 83-76) să fie compus din 3 sau 4 AM Desiro şi să circule aşa de la Satu Mare la Bucureşti Nord.

Deja, de câţiva ani, 3088-ul e "58". Odată l-am văzut în "formula clasică" având la coadă un... 11-47 şi credeam că, în sfârşit, şi 3088-ul va avea o componenţă normală. Da' de unde!! Şi duminica - în condiţiile unui flux ridicat de pasageri, se preferă tot Z-urile, cu precizarea că, în loc să circule o ramă formată din vagon motor + vagon remorcă + vagon pilot se introduc două rame în formula vagon motor + vagon pilot inactiv + vagon pilot inactiv + vagon motor. Adică două rame cuplate "spate în spate", procedeu aplicat, la un moment dat, şi unora din trenurile pe relaţia Cluj-Bistriţa până şi-au dat seama că, totuşi, e mai bine 26-16 şi 36-16 decât echivalentul a două 22-07 + echivalentul unui 29-07 (vagonul motor) cu arcuri lamelare, care te saltă la fiecare neregularitate a căii de rulare.

Şi asta nu-i tot. Dacă, de regulă, Z-urile care fac servici pe R3088 au 3 ferestre între uşi, există cazuri în car se introduc rame care au două ferestre între uşi. Ce înseamnă o astfel de ramă? echivalentul unui vagon cu 8 compartimente în cazul vagonului din mijloc, a celui pilot şi a unui vagon de 5 compartimente în cazul vagonului motor.

4086 + 4097. Două regio-uri cu mers de interregio pe unele porţiuni. Traseul lor cuprinde o porţiune electrificată (până la Dej) iar de acolo, neelectrificată până la destinaţie (Satu Mare, respectiv, Baia Mare). În loc de LE (de la Dej LDE / LDH) + vagoane (să zicem 19-54 / 19-55 şi 20-54 / 20-55) se optează pentru 2 x "96" care pornesc din Cluj. Deci, se circulă cu "diesel" şi pe porţiunea pe care s-ar putea merge cu tracţiune electrică.
Sus In jos
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6054
Data de inscriere : 21/06/2009

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeLun 11 Noi 2013, 01:57

Ca şi capacitate, cele două Săgeţi echivalează cu 4 vagoane de 9 compartimente. Ca număr de osii, constituie echivalentul a două vagoane 23-16 + alte două 33-16. Deci, a 4 vagoane cu 3 osii. Să fie numărul de osii un criteriu pentru taxa TUI?? Ca şi confort, sunt acceptabile, însă, din când în când, smucesc. Ca şi cum, cele 4 motoare ale ramei (câte două / Săgeată) nu se sincronizează perfect.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeLun 11 Noi 2013, 08:51

Nu cred că numărul de osii influenţează prea mult TUI-ul. Însă un Z6100 are o putere nominală de vreo 600 kW. Un EA are 5100.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeLun 11 Noi 2013, 10:57

Si Sighetul pleaca de la Cluj cu tot cu DA si se intoarca cu DA. Desi de la Cluj la Dej si inapoi circula combinat cu un R de Bistrita. Idem Cluj-Valcea, Bucuresti-Valcea/Pausa, Bucuresti-Tulcea, etc. Daca e mai economic sa plimbi Desiro pe sub catenara de ce sa nu o faci?
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeLun 11 Noi 2013, 17:56

daca puterea nominala e 5100 kW, si trage 3 vagoane, tot 5100 kW suge din retea ?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeLun 11 Noi 2013, 19:18

Cred ca e foarte important si cat trage, unghiul liniei, viteza, cat de des opreste, de la ce viteza, demaraje, etc. Cam ca la masina. Nu cred ca papa atat de mult pentru 3 vagoane, dar tot e risipa de energie, fiind facuta sa mute muntii, nu sa transporte cat doua autocare.
Sus In jos
Raduku09




Numarul mesajelor : 169
Varsta : 33
Localizare : Brasov
Reputatie : 5270
Data de inscriere : 08/12/2010

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeMar 12 Noi 2013, 13:36

Va rog spuneti-mi ce cumpuneri au trenurile R 4507 R4511 R4510 R4014 pt ca asi dori sa fac o mica plimbare cu aceste trenuri.....multumesc frumos:) 
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/razvan170
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8757
Data de inscriere : 10/06/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeMar 12 Noi 2013, 14:28

4507 - rama electrica
4511 - rama electrica sau 19-55/20-55/20-31
4510 - 19-55+20-55+20-55/20-31
4014 - 19-57+20-55+20-31
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeMier 13 Noi 2013, 13:56

1837 Iasi-Timisoara D C 2x20-68 19-55 20-49 20-68
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5797
Data de inscriere : 06/02/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeMier 13 Noi 2013, 14:32

Ce compunere au trenurile IR Bucuresti-Rosiori?
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 25/08/2008

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeMier 13 Noi 2013, 14:35

26/36-16, mai rar 21-80 sau 20-55.
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5797
Data de inscriere : 06/02/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeMier 13 Noi 2013, 15:38

Aha, am inteles, preturi de IR si conditii de R.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitimeMier 13 Noi 2013, 16:49

Da, dar macar faci 100 de km intr-o ora si jumatate, deci timpi mai buni decat viteza minima pentru IR. Ce e nasol e ca de la Caracal spre Bucuresti, daca nu ma insel chiar de la Craiova, nu ai R-uri, desi distantele sint destul de mici.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România -2013
Sus 
Pagina 46 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2013)
» Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: