|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 18 Dec 2013, 16:47 | |
| Eu am fost cu un 21-80 și am stat comod în el. Pentru un tren Regio sunt foarte bune. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 18 Dec 2013, 17:26 | |
| - adirmvl a scris:
- Problema e daca sint curate. Nu am fost pana acum intr-un 21-80, dar par destul de comode.
Sunt curate, insa totusi prefer 20-83 pentru a evita supraincalzirea si pentru prize, chiar daca in 20-83 sunt calatori mai multi. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 18 Dec 2013, 17:28 | |
| R 2026 de ce sta 14 minute in Campia Turzii? |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 18 Dec 2013, 20:06 | |
| R4583/4584 - 20-55 + 20-31 + 20-50 R2108 - 1xDesiro R2501 - 1xDesiro R3024 - 20-55 + 20-55 + 19-55 R3533 - 19-55 + 20-55 + 20-55 + 19-55
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 18 Dec 2013, 21:44 | |
| - Luna a scris:
- Sunt in 2022, a avut 2 vagoane 20-83 pana in Tirgu Jiu, de acolo s-au mai atasat cateva. Din pacate gradul de ocupare este destul de mare tinand cont ca e in primele zile de circulatie, pana in Tirgu Jiu au fost cel putin 60-70 de calatori, doar din Petrosani au urcat cam 30-40.
Un vagon 20-83 are 84 locuri. 70 de călători nu înseamnă nici măcar jumate din capacitatea de transport. Ce bune erau nişte Desiro de 72 locuri şi cu tracţiune electrică. Sau măcar nişte Z-uri cu 2 vagoane. Venea un Z cu 2 vagoane de la Cluj şi ataşa unul cu 3 vagoane la Târgu-Jiu (şi 2 vinerea şi duminica). În felul ăsta se reducea şi timpul de manevră şi consumul (un Z are o putere nominală de 650 kW. 3 Z-uri înseamnă 1950 kW, un EA are 5100...). De fapt, vreo 90% din trenurile de zi şi 50% din cele de noapte ar trebui făcute cu automotoare. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 18 Dec 2013, 22:20 | |
| Ca idee, Desiro cu fotolii nu pot exista si cu trei vagoane?
Doctore, dar Cluj - Tg. Jiu - Bucuresti nu se intoarce in sens invers ca IR 1823? Desiro electrice cu fotolii merg atasate, dar Z-uri... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 18 Dec 2013, 22:55 | |
| Nimic nu-i împiedică să îl facă R şi pe 1823. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 18 Dec 2013, 23:04 | |
| 1823 trebuia sa ramana Bucuresti-Deva iar 2025 sa fi fost Tg Jiu-Cluj cu plecare din Tg Jiu la 15:00-15:30 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 18 Dec 2013, 23:09 | |
| Circula noaptea. Asa ar fi multe IR-uri care ar trebui facute R-uri. Si zic de chestii de bun simt: Bucuresti-Pitesti/Ploiesti/Targoviste. Timisoara-Resita, ca tot se vorbea mai devreme in alt topic, etc. Da' cine mai are pretentii? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 19 Dec 2013, 00:02 | |
| R 5023 - 36-16, 26-16, 26-16 R 3003 - 26-16, 36-16, 26-16, 84-16, 26-16 R 3005 - 26-16, 36-16, 26-16, 84-16, 26-16 R 3007 - 26-16, 36-16, 26-16, 26-16 R 3006 - 19-80, 26-16, 26-16, 36-16, 26-16 R 3008 - 26-16, 84-16, 26-16, 26-16, 19-80 R 5007 - 26-16, 26-16, 36-16 R 5008 - 26-16, 26-16, 36-16 R 5027 - 26-16, 26-16, 36-16 IR 1657 - 20-87, 19-83, 20-87, 20-87 IR 1643 - 84-83, 22-96, 22-96, 22-96, 22-96, 30-76, 22-96, 71-31 IR 1551 - 20-83, 19-83, 20-83, 20-83 IR 1664 - 21-70, 21-70, 30-76, 21-70, 21-70 + 21-86, 21-76, 30-76, 84-83, 21-76 R 5003/5006 si IR 1553/1556 - Te Acvila 003. IR 1571/1572 - Te Acvila 007 IR 1555/1552 - Te Acvila 004 IR 1633/1634 - Te Acvila 006 R 5076/5055 - 11-47, 21-47, 21-47 R 8132 - 20-55, 19-55, 20-55, 20-55 R 7113 - TE 115 R 7114 - 77-0901 + 77-0999 R 3024 - 20-55, 20-55, 19-55 IR 402 - 6 dormitoare CFM, nici urma de grupa de vagoane CFR pe distanta Buc-Iasi. R 5074/5073 - 26-16, 26-16 IR 1641 - 20-55, 20-55, 71-31 + 71-31, 20-49 + 20-49, 19-80, 20-49, 71-31, 44-31, 44-31 + 19-55, 20-49 IR 1659 - 3 vag 21-76, 10-91 si inca un salon posibil 21-76 sau mini-barul 89-87.
La IR 1643 vagonul 84-83 a circulat si Marti cu 1643 pana la Brasov, miercuri s-a intors inapoi cu 1644 si a plecat iar la Brasov cu 1643 dar de fiecare data circuland fara calatori.
La IC 473 Ister, la urma trenului era un 21-90 fara dunga alba cu luminile aprinse dar fara calatori si fara tablita. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 19 Dec 2013, 00:35 | |
| - Dr2005 a scris:
Un vagon 20-83 are 84 locuri. 70 de călători nu înseamnă nici măcar jumate din capacitatea de transport. Ce bune erau nişte Desiro de 72 locuri şi cu tracţiune electrică. Sau măcar nişte Z-uri cu 2 vagoane. Venea un Z cu 2 vagoane de la Cluj şi ataşa unul cu 3 vagoane la Târgu-Jiu (şi 2 vinerea şi duminica). În felul ăsta se reducea şi timpul de manevră şi consumul (un Z are o putere nominală de 650 kW. 3 Z-uri înseamnă 1950 kW, un EA are 5100...). De fapt, vreo 90% din trenurile de zi şi 50% din cele de noapte ar trebui făcute cu automotoare. In cazul acesta nu pentru ca daca in primele zile de circulatie are atatia calatori, in 2-3 luni cand afla lumea de el/se obisnuieste cu el fara indoiala va avea un grad de ocupare mai mare. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 19 Dec 2013, 07:21 | |
| @katalyn IR 1633/1634 - Te Acvila 006 .. 1633/1634 este fostul IR Brasov-Cluj Napoca-Brasov .. Aici e o greseala La 402,apare ca tren inexistent.. Probabil nu o sa-l mai foloseasca intern.. desi.. Am updatat mare parte din ce ai postat .. Inca mai asteptam modificari. 21-90 fara dunga alba = 21-90 007.. vagonu circula pe Dacia,probabil l-au dat defect.Oricum e pamant la interior .. e mancat! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 19 Dec 2013, 07:57 | |
| @DUAL , nu este greseala , 1633/1634 exista ! , este fostul 1623/1624 care circula pe ruta Bucuresti-Brasov-Bucuresti . Daca un numar de tren azi circula intre A si B asta nu inseamna ca maine nu poate sa circule intre E si F deci o ruta cu totul diferita , exemplu 1831 care era Craiova-Cluj acum este Iasi-Cluj si mai exista si altele de genul asta . 402/401 este Chisinau-Bucuresti-Chisinau si atat adica doar ruta internationala fara grupa interna , pentru Bucuresti-Iasi si retur ai trenurile 1661/1663/1665/1667 ..............
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Joi 19 Dec 2013, 08:14, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 19 Dec 2013, 08:14 | |
| Ma uitasem pe cfrcalatori(site ul vietii) si-mi dadea tren inexistent .. Acum vad ca pe infofer apare .. Stiu de 1831 si mai e si vechiu Deva-Cluj ,care a avut vre-o 3 numere.. |
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5846 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 19 Dec 2013, 10:39 | |
| 1571/1572 LE+TE Acvila 1670/1675 GM+20-83+19-83+20-83 (in zilele cu flux mai mare poate sa primeasca inca doua vagoane). 1671/1674 Automotor Desiro 1673/1672 GM+TE Acvila 7376/7371 LE+20-83+20-83+19-55 (Galatiul isi bate joc de vagoanele astea trimitandu-le pe regio) 7364/7361 LE+19-83+20-83+20-49 2XX+20-49 2XX 7372/7373 Rama Z |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |