Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 07 Mar 2014, 23:23
Greu de crezut ca ar exista fizic tren fara oprire Bucuresti - Constanta, avand in vedere "check-in"-ul pe care-l fac toate trenurile la Sarulesti (prietenii stiu de ce) si posibil din vara, din nou, la Mircea Voda.
Ce lucrari mai sunt intre Bucuresti si Lehliu, din cauza carora nu se merge "in blana" nici acu ?
Sunt curios cum/cat vor rezista podurile vechi la "rotile patrate" ale marfarelor de 3000 de tone ?
Sa ne reamintim de clipul de mai jos si sa il asociem cu ultima mea intrebare ! ( clipul se ruleaza cu sunet, neaparat ! )
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 08 Mar 2014, 11:56
Pana la 1 Mai se ridica restrictiile intre Sarulesti si Lehliu revenindu-se la timpii de cca 40' intre Bucuresti si Lehliu si 1h03' per total intre Bucuresti si Ciulnita. La vara trenurile vor merge ceas 2h20'-2h35' functie de rang.
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 08 Mar 2014, 12:25
Dragos a scris:
Sunt curios cum/cat vor rezista podurile vechi la "rotile patrate" ale marfarelor de 3000 de tone ?
Sa ne reamintim de clipul de mai jos si sa il asociem cu ultima mea intrebare ! ( clipul se ruleaza cu sunet, neaparat ! )
E vreun vagon cu rotile normale in garnitura aia? Asa ceva nu am mai vazut pina acum. Au fost chiar marfare la care nici un vagon nu producea astfel de sunete (vagoane DB, a propos).
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 08 Mar 2014, 12:41
Asta nu e nimic fata de navetele de carbune CFR Marfa sau CTV vagoanele EACS Unicom VTR TransBlue etc Daca er intra cu controale in ei jumate din trenuri nu ar mai circula..Atata apreciez la DB ca au reparat vagoanele aduse de afara si cele cumparate de la Servtrans
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 08 Mar 2014, 17:05
baiazid a scris:
Pana la 1 Mai se ridica restrictiile intre Sarulesti si Lehliu revenindu-se la timpii de cca 40' intre Bucuresti si Lehliu si 1h03' per total intre Bucuresti si Ciulnita. La vara trenurile vor merge ceas 2h20'-2h35' functie de rang.
deci domnul baiazid.
daca am inteles bine un rapid cu 2 opriri va face 2:20h pe curand? iar un accelerat cu 4-5 opriri va face 2:35?
asta inseamna ca se va remedia la sarulesti.
in afara de podurile dunarene pe unde se va mai pierde timp?
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 08 Mar 2014, 17:13
Nu mai exista Acc si Rapid, acum e doar IR.
Acest IR provine din unificarea Acc cu Rapidul, la pret s-a facut mai scump Acc si mai ieftin Rapid si a rezultat tariful la bilete pentru IR dar ca mers aproape toate IR-urile din RO au opriri de Acc.
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 09 Mar 2014, 14:25
daca am inteles bine nu va mai exista tren fara oprire?
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 09 Mar 2014, 16:06
De prin 2010 nu mai exista fizic tren fara oprire, de cand persista iremediabil problema / fenomenul SARULESTI !
La SARULESTI toate trenurile primesc :4a: pentru ca sunt unii pe acolo care mereu iar politia in loc sa-i
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 09 Mar 2014, 17:00
Dragos a scris:
De prin 2010 nu mai exista fizic tren fara oprire, de cand persista iremediabil problema / fenomenul SARULESTI !
La SARULESTI toate trenurile primesc :4a: pentru ca sunt unii pe acolo care mereu iar politia in loc sa-i
in septembrie anul trecut am calatorit cu un tren fara oprire. era vorba de trenul care pleaca la 7 dimineata din bucuresti. singurele locuri unde a oprit trenul erau la sarulesti si mircea voda. chiar dupa gara sarulesti si halta mircea voda trenul a mers vreo 10 minute cu viteza 50-60. cu toate ca s-a mers naspa la sarulesti si mircea voda trenul a facut 2:36h.
pai sarulesti e sat de tigani nu? ar trebui ca jandarmi sa deschida foc in aia care incearca sa fure.
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 09 Mar 2014, 17:31
Se pare ca unii colegi de forum inca nu stiu / nu au auzit de Sarulesti. In acest sens, reamintesc cateva stiri nu foarte vechi care au facut celebra aceasta zona:
Cu alte cuvinte, Sarulesti este un fel de "checking point" al trenurilor de pe M800 Nimeni nu trece pe acolo fara sa opreasca si sa dea un autograf Exact ca la turneele de tenis cand invingatorul dintr-un meci opreste sa dea autografe suporterilor, inainte sa mearga la vestiar !
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 09 Mar 2014, 18:43
Solutia pentru problema Sarulesti e o cantitate de napalm parasutata cu precizie peste cartierul cu pricina...
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 09 Mar 2014, 23:07
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 10 Mar 2014, 19:29
Astazi IR 1587 a scos 1h03' intre Bucuresti Nord si Ciulnita si 1h23' timp de mers efectiv intre Bucuresti Nord si Fetesti (deci exceptam stationarea de 6' in Ciulnita).
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 10 Mar 2014, 19:50
Daca s-ar vrea s-ar putea reintroduce, macar experimental o pereche de IC-uri intre Bucuresti si Coonstanta. Fara oprire, vagoanele de clasa a II-a sa fie vagoane de clasa I, iar pentru clasa I sa fie repuse in circulatie vagoanele Business, ca la ce preturi sint pentru distanta aia trebuie sa oferi viteza, dar si confort.
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 10 Mar 2014, 22:38
Confortul pe Bucuresti-Constanta este o.k. din punctul meu de vedere, problema e cu IC-urile care merg spre Ardeal cu 40km/h. Eu personal nu cred ca au succes vagoanele business mai ales cand toata lumea se inghesuie la duba, pentru ca e mai ieftin chiar si cu 24 de ore inainte de plecare, iar pentru clasa 1 este de ajuns un vagon.
Mai degraba ar trebui mai multe trenuri IR, astfel incat cadenta sa creasca si sa se acopere toate intervalele orare, nu numai cele de varf, iar macar un tren regio care acum merge la Obor sa se transforme in regioexpres de Nord cu un mers de 3h30'.
Si ar mai fi nevoie ca IR72 sa plece din Constanta si nu din Bucuresti ca in prezent, pentru a exista atat o legatura directa litoral-Ungaria-Austria-Germania dar si o mai buna conectare a orasului Constanta cu restul tarii.