Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeVin 07 Mar 2014, 23:23

Greu de crezut ca ar exista fizic tren fara oprire Bucuresti - Constanta, avand in vedere "check-in"-ul pe care-l fac toate trenurile la Sarulesti (prietenii stiu de ce) si posibil din vara, din nou, la Mircea Voda.

Ce lucrari mai sunt intre Bucuresti si Lehliu, din cauza carora nu se merge "in blana" nici acu ?

Sunt curios cum/cat vor rezista podurile vechi la "rotile patrate" ale marfarelor de 3000 de tone ?

Sa ne reamintim de clipul de mai jos si sa il asociem cu ultima mea intrebare ! ( clipul se ruleaza cu sunet, neaparat ! )

Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeSam 08 Mar 2014, 11:56

Pana la 1 Mai se ridica restrictiile intre Sarulesti si Lehliu revenindu-se la timpii de cca 40' intre Bucuresti si Lehliu si 1h03' per total intre Bucuresti si Ciulnita. La vara trenurile vor merge ceas 2h20'-2h35' functie de rang.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8417
Data de inscriere : 16/01/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeSam 08 Mar 2014, 12:25

Dragos a scris:

Sunt curios cum/cat vor rezista podurile vechi la "rotile patrate" ale marfarelor de 3000 de tone ?

Sa ne reamintim de clipul de mai jos si sa il asociem cu ultima mea intrebare ! ( clipul se ruleaza cu sunet, neaparat ! )


E vreun vagon cu rotile normale in garnitura aia? Asa ceva nu am mai vazut pina acum. Au fost chiar marfare la care nici un vagon nu producea astfel de sunete (vagoane DB, a propos).

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18760
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24340
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeSam 08 Mar 2014, 12:41

Asta nu e nimic fata de navetele de carbune CFR Marfa sau CTV vagoanele EACS Unicom VTR TransBlue etc
Daca er intra cu controale in ei jumate din trenuri nu ar mai circula..Atata apreciez la DB ca au reparat vagoanele aduse de afara si cele cumparate de la Servtrans
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5202
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeSam 08 Mar 2014, 17:05

baiazid a scris:
Pana la 1 Mai se ridica restrictiile intre Sarulesti si Lehliu revenindu-se la timpii de cca 40' intre Bucuresti si Lehliu si 1h03' per total intre Bucuresti si Ciulnita. La vara trenurile vor merge ceas 2h20'-2h35' functie de rang.

deci domnul baiazid.

daca am inteles bine un rapid cu 2 opriri va face 2:20h pe curand?
iar un accelerat cu 4-5 opriri va face 2:35?

asta inseamna ca se va remedia la sarulesti.

in afara de podurile dunarene pe unde se va mai pierde timp?

Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeSam 08 Mar 2014, 17:13

Nu mai exista Acc si Rapid, acum e doar IR.

Acest IR provine din unificarea Acc cu Rapidul, la pret s-a facut mai scump Acc si mai ieftin Rapid si a rezultat tariful la bilete pentru IR dar ca mers aproape toate IR-urile din RO au opriri de Acc.

Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5202
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeDum 09 Mar 2014, 14:25

daca am inteles bine nu va mai exista tren fara oprire?
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeDum 09 Mar 2014, 16:06

De prin 2010 nu mai exista fizic tren fara oprire, de cand persista iremediabil problema / fenomenul SARULESTI !

La SARULESTI toate trenurile primesc  :4a: pentru ca sunt unii pe acolo care  amunca mereu iar politia  43380 in loc sa-i  ABAT 
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5202
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeDum 09 Mar 2014, 17:00

Dragos a scris:
De prin 2010 nu mai exista fizic tren fara oprire, de cand persista iremediabil problema / fenomenul SARULESTI !

La SARULESTI toate trenurile primesc  :4a: pentru ca sunt unii pe acolo care  amunca mereu iar politia  43380 in loc sa-i  ABAT 

in septembrie anul trecut am calatorit cu un tren fara oprire.
era vorba de trenul care pleaca la 7 dimineata din bucuresti.
singurele locuri unde a oprit trenul erau la sarulesti si mircea voda.
chiar dupa gara sarulesti si halta mircea voda trenul a mers vreo 10 minute cu viteza 50-60.
cu toate ca s-a mers naspa la sarulesti si mircea voda trenul a facut 2:36h.

pai sarulesti e sat de tigani nu?
ar trebui ca jandarmi sa deschida foc in aia care incearca sa fure.

Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeDum 09 Mar 2014, 17:31

Se pare ca unii colegi de forum inca nu stiu / nu au auzit de Sarulesti. In acest sens, reamintesc cateva stiri nu foarte vechi care au facut celebra aceasta zona:

http://www.presaonline.com/stiri/stiri-locale/calarasi-7-tone-de-sina-de-cale-ferata-furate-de-la-sarulesti-1186979.html

http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/tiganii-din-sarulesti-ataca-in-hoarda-linia-ferata-aflata-in-santier.html

http://sarulestinews.blogspot.ro/2011_07_01_archive.html

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/nimic-nu-le-scapa-hotilor-nici-macar-barierele-de-cale-ferata-furturile-ajung-la-10-mil-de-lei-an.html

Cu alte cuvinte, Sarulesti este un fel de "checking point" al trenurilor de pe M800 Smile Nimeni nu trece pe acolo fara sa opreasca si sa dea un autograf Smile Exact ca la turneele de tenis cand invingatorul dintr-un meci opreste sa dea autografe suporterilor, inainte sa mearga la vestiar !
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8417
Data de inscriere : 16/01/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeDum 09 Mar 2014, 18:43

Solutia pentru problema Sarulesti e o cantitate de napalm parasutata cu precizie peste cartierul cu pricina...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeDum 09 Mar 2014, 23:07

http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatie/lucrari-topo-hidrografice-in-albia-bratelor-borcea-si-243231.html

http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatie/materiale-feroviare-pentru-intretinere-linii-si-poduri-cf--241463.html
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeLun 10 Mar 2014, 19:29

Astazi IR 1587 a scos 1h03' intre Bucuresti Nord si Ciulnita si 1h23' timp de mers efectiv intre Bucuresti Nord si Fetesti (deci exceptam stationarea de 6' in Ciulnita).
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeLun 10 Mar 2014, 19:50

Daca s-ar vrea s-ar putea reintroduce, macar experimental o pereche de IC-uri intre Bucuresti si Coonstanta. Fara oprire, vagoanele de clasa a II-a sa fie vagoane de clasa I, iar pentru clasa I sa fie repuse in circulatie vagoanele Business, ca la ce preturi sint pentru distanta aia trebuie sa oferi viteza, dar si confort.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitimeLun 10 Mar 2014, 22:38

Confortul pe Bucuresti-Constanta este o.k. din punctul meu de vedere, problema e cu IC-urile care merg spre Ardeal cu 40km/h. Eu personal nu cred ca au succes vagoanele business mai ales cand toata lumea se inghesuie la duba, pentru ca e mai ieftin chiar si cu 24 de ore inainte de plecare, iar pentru clasa 1 este de ajuns un vagon.

Mai degraba ar trebui mai multe trenuri IR, astfel incat cadenta sa creasca si sa se acopere toate intervalele orare, nu numai cele de varf, iar macar un tren regio care acum merge la Obor sa se transforme in regioexpres de Nord cu un mers de 3h30'.

Si ar mai fi nevoie ca IR72 sa plece din Constanta si nu din Bucuresti ca in prezent, pentru a exista atat o legatura directa litoral-Ungaria-Austria-Germania dar si o mai buna conectare a orasului Constanta cu restul tarii.

Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 58 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 58 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: