Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
revenge




Numarul mesajelor : 55
Localizare : depoul BC
Reputatie : 4406
Data de inscriere : 24/12/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 22:33

Si eu as face voluntariat cu jucaria aia.Sper sa aibe si dispozitiv de vedere nocturna
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 31 Dec 2012, 00:32

baiazid a scris:
Managerul privat este o solutie buna pe care ne-o da Uniunea Europeana dar si FMI, daca ar fi dupa CFR sau statul roman ne-am zbate in aceeasi situatie pe care toata lumea o stie pentru ca lor nu le convine aceasta solutie din motive lesne de inteles.
Este o soluţie pe care banca FMI ne-o IMPUNE, pentru că cei ce ne-au condus au furat atât de mult încât au trebuit să se împrumute pentru a avea bani de pensii. Iar prin măsura asta cu managerii privaţi, statul va cheltui mai mulţi bani pe salarii (sau va da oameni afară), deci ne vom duce şi mai jos în r***t şi vom avea nevoie de un nou împrumut. Şi uite aşa vom rămâne cu ,,austeritatea" mulţi ani de acum înainte, dacă nu cumva vom ajunge ca Grecia (că şi pe aia tot FMI şi UE au terminat-o). Măcar grecii aveau bani în buzunar când au intrat în r***t, noi nu avem.

baiazid a scris:
Roseanu [...] vine [...] cu o stare de neutralitate pe care nu am cunoscut-o pana acum ...
Da, e foarte neutru (scuzaţi asocierea de cuvinte), soţia lui lucrează a GFR.

baiazid a scris:
pana atunci trebuie rezolvata problema disponibilizarilor si trecerea pe profit
Ce să mai disponibilizezi? S-a disponibilizat deja tot ce se putea, de s-a ajuns să se externalizeze aproape totul, de la *urăţenie la reparaţii vagoane şi locomotive, cu costurile de rigoare. Prin urmare, vagoanele sunt murdare şi stau la gard, iar angajaţii de prin birouri fac prin rotaţie supracontrol în trenuri.

baiazid a scris:
Doctore, pai managerul asta privat este exact ca si cum ai angaja un bancher sa iti conduca afacerea si banii, el nu vine pe salariu mic dar vine ca sa faca treaba si de aceea trebuie platit foarte bine . Inainte de toate acest manager are o prestanta , un nume de aparat deci isi va da tot interesul pentru a organiza bine si pentru a obtine profit . Si ca sa stii de la mine nici candidati din lumea a treia nu or sa-ti accepte cei 1100E, in lumea asta pentru o astfel de functie se platesc mult mai multi bani decat e CFR-ul dispus sa plateasca
Dacă afacerea mea s-ar duce de râpă, ar însemna că nu sunt bun de afacerist şi aş vinde-o, nicidecum nu aş plăti gras pe altul, care poate să fie la fel de slab ca mine, chiar dacă a avut noroc în tinereţe pe la alte firme, pe nişte pieţe mult mai dezvoltate decât a noastră. Principala noastră problemă nu e că directorul general (că nu există funcţia ,,manager" în organigrama CFR Călători) e numit politic, nu prin concurs şi că acestuia nu îi sunt impuse criterii de performanţă. Ia să vezi că dacă îi zici candidatului la funcţia de director: ,,Îţi dau 1100 euro pe lună, dar dacă compania e pe profit peste un an îţi dau 100.000 euro primă" cum filtrezi puternic candidaţii şi dai este unul care chiar ştie ce face.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Sorinus




Numarul mesajelor : 8
Reputatie : 4373
Data de inscriere : 10/12/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeDum 06 Ian 2013, 17:15

Salut,
Mergand pe A2 am vazut ca la Sarulesti erau aprinse semafoarele (intrarea dinspre Bucuresti). Nu le-am mai vazut pornite de foarte mult timp.
Inseamna ca au mai remediat din probleme?
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 13:07

Categoric nu.

Azi am plecat din Buc cu 1822. A venit de la Arad cu 10 minute intarziere... rezonabil pentru acest tren. Insa a facut doua ore aproape intarziere pana la Constanta. Daca pana la Lehliu nu am vazut nimic ca era intuneric, pe urma nici-un semafor nu am mai vazut pe verde pana la Palas.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 13:59

Astazi IC 582 a trecut pe la KM 7+650 spre Buc Nord la ora 12:10, tras cred de cea mai jegoasa locomotiva din partea asta a tarii, nici macar aparatul foto nu a focalizat pe un asemenea jeg, cea mai reusita poza a iesit din spatele trenului. O sa pun dovada fotografica mai tarziu.
Trenul era standard cu 2 vagoane, calatori nu am vazut sa pot spune gradul de ocupare.
Se pare ca voi lua o pauza de 2 luni cel putin de la fotografiat deoarece nu mai merita, in 2 ore pe M800 au trecut 3 trenuri, 2 marfare GFR spre CT si un IC amarat spre Bucuresti, tragic tinand cont de faptul ca e magistrala principala, modernizata si care leaga capitala de cel mai mare port al tarii.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: fffffffffffff   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 14:05

AlexD a scris:
[...] tragic tinand cont de faptul ca e magistrala principala, modernizata si care leaga capitala de cel mai mare port al tarii.

Chiar cel mai mare port de la Marea Neagra.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 16:00

Nu credeam ca o sa apuc sa spun asta dar sa ne traiasca privatii pentru ca, daca nu ar fi fost privatii sa plateasca TUI pe escrocii astia de la CFR ii haleau viermii de mult.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 16:04

Magistrala 800 e secţie de categorie A, deci cu TUI pe măsură. Normal că nu se mai înghesuie nimeni pe ea (decât cine nu are de ales) pe tronsonul Bucureşti - Feteşti (mai ales că trebuie oprit în toate Hm-urile pentru ordine de circulaţie, iar cât stă trenul acolo ţi se fură încărcătura).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cosmin br
User Dezactivat
User Dezactivat
cosmin br


Numarul mesajelor : 113
Varsta : 26
Localizare : Constanta
Reputatie : 4477
Data de inscriere : 26/12/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re:Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 18:16

Care este limita de viteza intre Fetesti si Buc. Nord si Constanta si Medgidia?
:TDD: :AA17: :AA17: :AA17: :AA17: :AA17: :AA19: :AA19: :AA19: :AA19:
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 18:32

Variaza intre 60(Constanta-Palas), 70(Bucuresti Nord-Pajura), 140(Pantelimon-Fetesti, Ovidiu-Cernavoda Pod, Mircea Voda-Dorobanu si Valu lui Traian-Palas) si 120 (restul).
Eu ti-am scris pentru tot tronsonul Bucuresti-Constanta.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 19:18

Hidosenia jegarita in actiune, la ora 12:10(calculati voi intarzierea) mai avea 8km pana in Nord.

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Dscf5996y

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 19:21

Apropo de intarzieri, pana cand a primit CFR amanare pentru a-i despagubi pe calatori pentru intarzieri?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 19:28

adirmvl a scris:
Apropo de intarzieri, pana cand a primit CFR amanare pentru a-i despagubi pe calatori pentru intarzieri?

Derogare de 5 ani din 2012
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 19:33

Mersi pentru raspuns.

Deci cel tarziu in 2020 CFR Calatori o sa fie privatizat.
Sus In jos
cosmin br
User Dezactivat
User Dezactivat
cosmin br


Numarul mesajelor : 113
Varsta : 26
Localizare : Constanta
Reputatie : 4477
Data de inscriere : 26/12/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 20:04

NicuS a scris:
Variaza intre 60(Constanta-Palas), 70(Bucuresti Nord-Pajura), 140(Pantelimon-Fetesti, Ovidiu-Cernavoda Pod, Mircea Voda-Dorobanu si Valu lui Traian-Palas) si 120 (restul).
Eu ti-am scris pentru tot tronsonul Bucuresti-Constanta.
iti multumesc Smile Smile Smile Smile si din ce mi-ai zis eu inteleg ca M800 este singura linie din romania pe care se poate circula cu viteze destul de mari
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: