Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 18:40

razvan - trenuri a scris:
la noii manageri privati care vor avea salarii lunare de minim 10.000 euro pe luna. Din partea mea si membri din CA si Managerii sa aibe salarii si de 30.000 euro pe luna dar sa stiu ca le va veni foarte greu sa accepte sume mici pentru a inrautati lucrurile la CFR. Poate vom vedea realizandu-se si mai repede modernizarile de linie, electrificari in limita banilor alocati.
Doamne fereşte, eu sper să nu se aplice salariile astea... că, practic, în felul ăsta toţi banii societăţilor s-ar duce în fundul directorilor, în mod legal. În prezent directorii societăţilor de stat pot avea un salariu de maxim 4800 RON, iar membrii CA primesc 45 RON/lună.
Modernizări, electrificări... tu ai idee câte etape trebuie îndeplinite pentru a înlocui un macaz, de exemplu? Crezi că se fac aşa cum ai bate din palme, vine directorul şi spune ,,vreau să schimbaţi macazul nr. A din staţia X" şi ziua următoare se înlocuieşte?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 18:50

Dr2005 a scris:
razvan - trenuri a scris:
la noii manageri privati care vor avea salarii lunare de minim 10.000 euro pe luna. Din partea mea si membri din CA si Managerii sa aibe salarii si de 30.000 euro pe luna dar sa stiu ca le va veni foarte greu sa accepte sume mici pentru a inrautati lucrurile la CFR. Poate vom vedea realizandu-se si mai repede modernizarile de linie, electrificari in limita banilor alocati.
Doamne fereşte, eu sper să nu se aplice salariile astea... că, practic, în felul ăsta toţi banii societăţilor s-ar duce în fundul directorilor, în mod legal. În prezent directorii societăţilor de stat pot avea un salariu de maxim 4800 RON, iar membrii CA primesc 45 RON/lună.
Modernizări, electrificări... tu ai idee câte etape trebuie îndeplinite pentru a înlocui un macaz, de exemplu? Crezi că se fac aşa cum ai bate din palme, vine directorul şi spune ,,vreau să schimbaţi macazul nr. A din staţia X" şi ziua următoare se înlocuieşte?

Lasa ca nu sunt decat maxim 10 membri in CA si manageri asa ca efortul financiar merita dar vor fii mai exigenti fata de munca si imaginea lor. Oricum acestea vor fii salariile dupa cum se vehiculeaza in presa. La multinationale si la firme private managerii au salarii lunare de cateva mii de euro pe luna nu de 5000 lei care sunt prea mici pentru asa raspundere si nu motiveaza munca de calitate, duce la curupere pe scara mare fiind salarii mizere. Iar angajatii simpli (executanti) de la firmele private au salarii de 10-20 de ori mai mii decat managerii. La bugetarii diferenta salariilor este de doar 1- la 3.

Reparatiile la linii vor fi facute urmand niste pasii legali nu de pe o zi pe alta. Nimic nu este usor in viata.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 30 Dec 2012, 19:45, editata de 2 ori
Sus In jos
revenge




Numarul mesajelor : 55
Localizare : depoul BC
Reputatie : 4406
Data de inscriere : 24/12/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 18:54

La Mostistea a trecut 1 an si nu sa inlocuit sina unde a deraiat 42-302.Tropaie trenu ca pe piatra cubica.E lucru dracu sa dai aprobare sa inlocuiesti un cupon de 25 m de sina sau un parlit de macaz.Altii fac 20km RK pe noapte la sina,am vazut reportaj in Anglia pe Discovery.La noi sau cheltuit 800mil euro pt modernizari,adica nu sa facut de la 0 cu expropieri,cu proiect nou.Nici garile nu sunt gata in schimb am pus placute cu 140 limitare viteza la bariera......de rasul curcilor!!Sa-mi dea mie Licens to Kill pt M 800 si va asigur ca veti circula numai pe verde pana Bucuresti
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: m800 of topic   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 19:08

[quote="razvan - trenuri"La multinationale si la firme private managerii au salarii lunare de cateva mii de euro nu de 5000 lei care sunt prea mici pentru asa raspundere si nu motiveaza munca de calitate[/quote]
Când o avea şi CFR Călători profitul unei firme private, să aibă şi şefii salarii ca la privat. Dar, până atunci, 4800 RON sunt arhi-suficienţi, mai ales că mulţi angajaţi au salarii de 1000 - 1500 RON.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
myster2008
Administrator
Administrator
myster2008


Numarul mesajelor : 1387
Varsta : 42
Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania
Reputatie : 7075
Data de inscriere : 15/08/2008

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 19:11

Aici puteti discuta toate subiectele dezbatute la M800 fara a umple topicul de la magistrale cu mesaje interminabile.

Cine nu va pastra un ton decent in discutii va fi sanctionat !
Sus In jos
http://www.forumtrenuri.com
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 19:35

Nu pot sa fiu de acord cu ideea unui salariu de doar 1100E atunci cand vorbim de management privat in context international, altfel riscam ca manageri profesionisti cu experienta in tari serioase sa nu doreasca acest post . Sper totusi ca la CFRCalatori sa fie numit un manager cu experienta la una din companiile DB, OBB sau SBB pentru ca astia chiar sunt buni .

Si sa nu uitam ca managementul privat inseamna salariu plus un procent din profitul companiei pentru a stimula performanta .

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 20:47

De ce să ne raportăm la contextul internaţional, când noi trăim în România? Ne raportăm deja la contextul internaţional la preţuri, taxe, accize... dar salariile noastre sunt de 4 ori mai mici decât în Ungaria şi de 8 ori mai mici decât în Austria. Nu ar fi discriminare ca managerii să fie plătiţi ca în Austria şi salariaţii ca în Botswana?
Bun, hai să plătim şefimea în funcţie de profit. Le dăm 4800 RON + 10% din profit (director general), alţi 10% îi împărţim directorilor adjunct, executiv economic şi tehnic, 30% îi împărţim în mod egal celorlalţi angajaţi, 30% îl reinvestim şi 20% îl dăm la bugetul statului. E bine aşa?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
revenge




Numarul mesajelor : 55
Localizare : depoul BC
Reputatie : 4406
Data de inscriere : 24/12/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 21:24

De abia astept manageri straini la CFR.O sa fuga dupa cateva zile ca ala de la Tarom.Ce sa faca strainii astia domnule cand toti fura?Trebuie adus alt popor aici,romanii sunt "stricati"de cei 23 ani traiti in aceasta "democratie originala".Statul roman functioneaza dupa principii mafiote doar o dictatura luminata ne mai salveaza
Sus In jos
revenge




Numarul mesajelor : 55
Localizare : depoul BC
Reputatie : 4406
Data de inscriere : 24/12/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 21:33

Iata si propunerile mele pt manageri straini: https://www.youtube.com/watch?v=RrXwTCe3wFY
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 21:50

revenge a scris:
Sa-mi dea mie Licens to Kill pt M 800 si va asigur ca veti circula numai pe verde pana la Bucuresti

Cat de "grea" e propozitia asta...inteleg de aici ca prin eliminarea anumitor "elemente", toate semnalele de ex. pentru 581 vor fi pe liber santa
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 22:04

Managerul privat este o solutie buna pe care ne-o da Uniunea Europeana dar si FMI, daca ar fi dupa CFR sau statul roman ne-am zbate in aceeasi situatie pe care toata lumea o stie pentru ca lor nu le convine aceasta solutie din motive lesne de inteles.

Roseanu este un interimar o.k. pana la alegerea unui astfel de manager care vine nu numai cu o experienta superioara dar si cu o stare de neutralitate pe care nu am cunoscut-o pana acum ...

CFRCalatori este o companie cu o raspundere imensa iar managerul privat si-o va atribui in consecinta, pana atunci trebuie rezolvata problema disponibilizarilor si trecerea pe profit . Va fi un pas inainte pentru toata lumea, pentru companie, pentru salariati, pentru clienti iar lucrurile bune se vor succeda cu o viteza sporita si uimitoare pentru unii .Pastrand proportiile este ca si cum am trece de la televiziunea alb/negru la cea color.

La TAROM situatia este diferita de CFRCalatori din multe puncte de vedere incepand cu subventionarea sau finantarea si terminand cu falimentul recent MALEV care ne poate pune pe ganduri . Acolo e vorba de flota , de achizitii facute fara cap si de o altfel de ,,industrie '' sau ..inginerie'' ca sa nu mai zic de concurenta . Dupa mine Tarom are mici sanse sa isi revina, probabil va fi privatizata si inghitita efectiv de rechini sau, chiar mai rau, bagata in stare de insolventa/faliment...

Doctore, pai managerul asta privat este exact ca si cum ai angaja un bancher sa iti conduca afacerea si banii, el nu vine pe salariu mic dar vine ca sa faca treaba si de aceea trebuie platit foarte bine . Inainte de toate acest manager are o prestanta , un nume de aparat deci isi va da tot interesul pentru a organiza bine si pentru a obtine profit . Si ca sa stii de la mine nici candidati din lumea a treia nu or sa-ti accepte cei 1100E, in lumea asta pentru o astfel de functie se platesc mult mai multi bani decat e CFR-ul dispus sa plateasca . Cat despre procentele alea care se duc la unii sau la altii nimic nu este mai adevarat, contractul incheiat va stipula clar marjele de profit si sumele procentual incasate de manager functie de acestea, deci nu e chiar de joaca si nici nu este o oficializare a mulsului CFR.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Dum 30 Dec 2012, 22:15, editata de 2 ori
Sus In jos
revenge




Numarul mesajelor : 55
Localizare : depoul BC
Reputatie : 4406
Data de inscriere : 24/12/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 22:06

Da,se vor elimina anumite "elemente"incompatibile cu civilizatia,sapunul si munca cinstita.IC dumneavoastra va merge pe verde pana la prevestitoru din dreptul haltei Basarab (venind dinspre Constanta)timpuriu cu 10 minute Bucuresti Nord
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 22:10

Totusi cu siguranta nu mi-as fi dorit o Romania asa!
Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Rom1940-1941
Nu cred ca Antonescu era solutia , si mai ales ca acea harta era un scenariu destul de optimist,ca probabil era mai rau...
Sus In jos
revenge




Numarul mesajelor : 55
Localizare : depoul BC
Reputatie : 4406
Data de inscriere : 24/12/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 22:17

Antonescu era intre ciocan si nicovala adica intre rusi si nemti.A tras lozul necastigator.Acum e mai rau ca atunci
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 22:27

Eu vreau ceva de genul asta si sa fac voluntariat pe la KM 53 pe M800 What a Face doar in timpul liber.

https://www.youtube.com/watch?v=Qtzk8HNPzHY
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 3 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: