|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 18:40 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- la noii manageri privati care vor avea salarii lunare de minim 10.000 euro pe luna. Din partea mea si membri din CA si Managerii sa aibe salarii si de 30.000 euro pe luna dar sa stiu ca le va veni foarte greu sa accepte sume mici pentru a inrautati lucrurile la CFR. Poate vom vedea realizandu-se si mai repede modernizarile de linie, electrificari in limita banilor alocati.
Doamne fereşte, eu sper să nu se aplice salariile astea... că, practic, în felul ăsta toţi banii societăţilor s-ar duce în fundul directorilor, în mod legal. În prezent directorii societăţilor de stat pot avea un salariu de maxim 4800 RON, iar membrii CA primesc 45 RON/lună. Modernizări, electrificări... tu ai idee câte etape trebuie îndeplinite pentru a înlocui un macaz, de exemplu? Crezi că se fac aşa cum ai bate din palme, vine directorul şi spune ,,vreau să schimbaţi macazul nr. A din staţia X" şi ziua următoare se înlocuieşte? _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 18:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- la noii manageri privati care vor avea salarii lunare de minim 10.000 euro pe luna. Din partea mea si membri din CA si Managerii sa aibe salarii si de 30.000 euro pe luna dar sa stiu ca le va veni foarte greu sa accepte sume mici pentru a inrautati lucrurile la CFR. Poate vom vedea realizandu-se si mai repede modernizarile de linie, electrificari in limita banilor alocati.
Doamne fereşte, eu sper să nu se aplice salariile astea... că, practic, în felul ăsta toţi banii societăţilor s-ar duce în fundul directorilor, în mod legal. În prezent directorii societăţilor de stat pot avea un salariu de maxim 4800 RON, iar membrii CA primesc 45 RON/lună. Modernizări, electrificări... tu ai idee câte etape trebuie îndeplinite pentru a înlocui un macaz, de exemplu? Crezi că se fac aşa cum ai bate din palme, vine directorul şi spune ,,vreau să schimbaţi macazul nr. A din staţia X" şi ziua următoare se înlocuieşte? Lasa ca nu sunt decat maxim 10 membri in CA si manageri asa ca efortul financiar merita dar vor fii mai exigenti fata de munca si imaginea lor. Oricum acestea vor fii salariile dupa cum se vehiculeaza in presa. La multinationale si la firme private managerii au salarii lunare de cateva mii de euro pe luna nu de 5000 lei care sunt prea mici pentru asa raspundere si nu motiveaza munca de calitate, duce la curupere pe scara mare fiind salarii mizere. Iar angajatii simpli (executanti) de la firmele private au salarii de 10-20 de ori mai mii decat managerii. La bugetarii diferenta salariilor este de doar 1- la 3. Reparatiile la linii vor fi facute urmand niste pasii legali nu de pe o zi pe alta. Nimic nu este usor in viata.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 30 Dec 2012, 19:45, editata de 2 ori |
| | | revenge
Numarul mesajelor : 55 Localizare : depoul BC Reputatie : 4406 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 18:54 | |
| La Mostistea a trecut 1 an si nu sa inlocuit sina unde a deraiat 42-302.Tropaie trenu ca pe piatra cubica.E lucru dracu sa dai aprobare sa inlocuiesti un cupon de 25 m de sina sau un parlit de macaz.Altii fac 20km RK pe noapte la sina,am vazut reportaj in Anglia pe Discovery.La noi sau cheltuit 800mil euro pt modernizari,adica nu sa facut de la 0 cu expropieri,cu proiect nou.Nici garile nu sunt gata in schimb am pus placute cu 140 limitare viteza la bariera......de rasul curcilor!!Sa-mi dea mie Licens to Kill pt M 800 si va asigur ca veti circula numai pe verde pana Bucuresti |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: m800 of topic Dum 30 Dec 2012, 19:08 | |
| [quote="razvan - trenuri"La multinationale si la firme private managerii au salarii lunare de cateva mii de euro nu de 5000 lei care sunt prea mici pentru asa raspundere si nu motiveaza munca de calitate[/quote] Când o avea şi CFR Călători profitul unei firme private, să aibă şi şefii salarii ca la privat. Dar, până atunci, 4800 RON sunt arhi-suficienţi, mai ales că mulţi angajaţi au salarii de 1000 - 1500 RON. _________________ :TTT:
|
| | | myster2008 Administrator
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 42 Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania Reputatie : 7075 Data de inscriere : 15/08/2008
| Subiect: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 19:11 | |
| Aici puteti discuta toate subiectele dezbatute la M800 fara a umple topicul de la magistrale cu mesaje interminabile.
Cine nu va pastra un ton decent in discutii va fi sanctionat ! |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 19:35 | |
| Nu pot sa fiu de acord cu ideea unui salariu de doar 1100E atunci cand vorbim de management privat in context international, altfel riscam ca manageri profesionisti cu experienta in tari serioase sa nu doreasca acest post . Sper totusi ca la CFRCalatori sa fie numit un manager cu experienta la una din companiile DB, OBB sau SBB pentru ca astia chiar sunt buni .
Si sa nu uitam ca managementul privat inseamna salariu plus un procent din profitul companiei pentru a stimula performanta .
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 20:47 | |
| De ce să ne raportăm la contextul internaţional, când noi trăim în România? Ne raportăm deja la contextul internaţional la preţuri, taxe, accize... dar salariile noastre sunt de 4 ori mai mici decât în Ungaria şi de 8 ori mai mici decât în Austria. Nu ar fi discriminare ca managerii să fie plătiţi ca în Austria şi salariaţii ca în Botswana? Bun, hai să plătim şefimea în funcţie de profit. Le dăm 4800 RON + 10% din profit (director general), alţi 10% îi împărţim directorilor adjunct, executiv economic şi tehnic, 30% îi împărţim în mod egal celorlalţi angajaţi, 30% îl reinvestim şi 20% îl dăm la bugetul statului. E bine aşa? _________________ :TTT:
|
| | | revenge
Numarul mesajelor : 55 Localizare : depoul BC Reputatie : 4406 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 21:24 | |
| De abia astept manageri straini la CFR.O sa fuga dupa cateva zile ca ala de la Tarom.Ce sa faca strainii astia domnule cand toti fura?Trebuie adus alt popor aici,romanii sunt "stricati"de cei 23 ani traiti in aceasta "democratie originala".Statul roman functioneaza dupa principii mafiote doar o dictatura luminata ne mai salveaza |
| | | revenge
Numarul mesajelor : 55 Localizare : depoul BC Reputatie : 4406 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 21:33 | |
| Iata si propunerile mele pt manageri straini: https://www.youtube.com/watch?v=RrXwTCe3wFY |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 21:50 | |
| - revenge a scris:
- Sa-mi dea mie Licens to Kill pt M 800 si va asigur ca veti circula numai pe verde pana la Bucuresti
Cat de "grea" e propozitia asta...inteleg de aici ca prin eliminarea anumitor "elemente", toate semnalele de ex. pentru 581 vor fi pe liber |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 22:04 | |
| Managerul privat este o solutie buna pe care ne-o da Uniunea Europeana dar si FMI, daca ar fi dupa CFR sau statul roman ne-am zbate in aceeasi situatie pe care toata lumea o stie pentru ca lor nu le convine aceasta solutie din motive lesne de inteles.
Roseanu este un interimar o.k. pana la alegerea unui astfel de manager care vine nu numai cu o experienta superioara dar si cu o stare de neutralitate pe care nu am cunoscut-o pana acum ...
CFRCalatori este o companie cu o raspundere imensa iar managerul privat si-o va atribui in consecinta, pana atunci trebuie rezolvata problema disponibilizarilor si trecerea pe profit . Va fi un pas inainte pentru toata lumea, pentru companie, pentru salariati, pentru clienti iar lucrurile bune se vor succeda cu o viteza sporita si uimitoare pentru unii .Pastrand proportiile este ca si cum am trece de la televiziunea alb/negru la cea color.
La TAROM situatia este diferita de CFRCalatori din multe puncte de vedere incepand cu subventionarea sau finantarea si terminand cu falimentul recent MALEV care ne poate pune pe ganduri . Acolo e vorba de flota , de achizitii facute fara cap si de o altfel de ,,industrie '' sau ..inginerie'' ca sa nu mai zic de concurenta . Dupa mine Tarom are mici sanse sa isi revina, probabil va fi privatizata si inghitita efectiv de rechini sau, chiar mai rau, bagata in stare de insolventa/faliment...
Doctore, pai managerul asta privat este exact ca si cum ai angaja un bancher sa iti conduca afacerea si banii, el nu vine pe salariu mic dar vine ca sa faca treaba si de aceea trebuie platit foarte bine . Inainte de toate acest manager are o prestanta , un nume de aparat deci isi va da tot interesul pentru a organiza bine si pentru a obtine profit . Si ca sa stii de la mine nici candidati din lumea a treia nu or sa-ti accepte cei 1100E, in lumea asta pentru o astfel de functie se platesc mult mai multi bani decat e CFR-ul dispus sa plateasca . Cat despre procentele alea care se duc la unii sau la altii nimic nu este mai adevarat, contractul incheiat va stipula clar marjele de profit si sumele procentual incasate de manager functie de acestea, deci nu e chiar de joaca si nici nu este o oficializare a mulsului CFR.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Dum 30 Dec 2012, 22:15, editata de 2 ori |
| | | revenge
Numarul mesajelor : 55 Localizare : depoul BC Reputatie : 4406 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 22:06 | |
| Da,se vor elimina anumite "elemente"incompatibile cu civilizatia,sapunul si munca cinstita.IC dumneavoastra va merge pe verde pana la prevestitoru din dreptul haltei Basarab (venind dinspre Constanta)timpuriu cu 10 minute Bucuresti Nord |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 22:10 | |
| Totusi cu siguranta nu mi-as fi dorit o Romania asa! Nu cred ca Antonescu era solutia , si mai ales ca acea harta era un scenariu destul de optimist,ca probabil era mai rau... |
| | | revenge
Numarul mesajelor : 55 Localizare : depoul BC Reputatie : 4406 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 22:17 | |
| Antonescu era intre ciocan si nicovala adica intre rusi si nemti.A tras lozul necastigator.Acum e mai rau ca atunci |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 30 Dec 2012, 22:27 | |
| Eu vreau ceva de genul asta si sa fac voluntariat pe la KM 53 pe M800 doar in timpul liber. https://www.youtube.com/watch?v=Qtzk8HNPzHY |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |