Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeSam 11 Mai 2013, 17:37

Eu nu-i imput nimic lui Relutzu .. Macar a incercat tata .. Asta e Romanica .. o tara plina de negrii .. Bine ,in unele zone situatia e mai tragica decat in altele... Spre exemplu si pe M200 au fost ciordite cablurile in statia Deva odata,dar l au prins pe aia si le au dat pe costum(asta dupa ce IDM a anuntat direct politia in momentul in care si-a dat seama ca ala ciordeste cablurile),de nu le-a mai trebuit inca odata.La Barcea e ciordit doar pe un cap cablul,ca si atunci a fugit garcea dupa ei,doar ca ala i plin de slanina,iar negroteii din micro 7 sunt peste Gabi Szabo la 3 kilometrii garduri.De intors nu s-au mai intors,iar M207 e o pustietate unde merge si cale libera.Pe M800 e problema ,cu mai multe astfel de bande,si eu tind sa cred ca la gabori le e frica de tziganii aia.. Ca aia ,numeric vorbind,sunt mai multi decat gaborii.Cam asta cred eu ca e la mijloc...
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeSam 11 Mai 2013, 18:52

Dar oare pe M800 s-ar pune elemente de semnalizare asemanatoare unei linii secundare si neelectrificate ar scadea foarte mult din intentile de furt. Mai bine ar merge cu locomotive diesel si va fii mai sigur. Cel putin catva ani pana ne vom mai educa.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeDum 12 Mai 2013, 05:28

razvan - trenuri a scris:
Dar oare pe M800 s-ar pune elemente de semnalizare asemanatoare unei linii secundare si neelectrificate ar scadea foarte mult din intentile de furt. Mai bine ar merge cu locomotive diesel si va fii mai sigur. Cel putin catva ani pana ne vom mai educa.
Tu realizezi ce scrii? Adica bagi aproape un miliard de euro intr o linie si tu vrei sa regreseze?
Ma repet ,pe cei care fura de la CFR i as impusca mortal si le as expune capul in gara Fetesti iar daca se strang mai multi cam in fiecare HM de pe M 800 doar asa ca sa fie frumos,unde este tu Tepes doamne?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Discutii pe marginea liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeDum 12 Mai 2013, 12:12

Problema asta cu furturile de la CFR s-ar putea rezolva foarte simplu daca s-ar dori cu adevarat, prin :

-controlul strict al comertului si colectarii fierului vechi. Acele centre de colectare a fierului vechi care primesc elemente CFR sa fie inchise pe loc, iar patronii lor condamnati ca si hotii de fier vechi;
-modificat codul penal (ori prin hotarare de guvern, ori prin lege in parlament- aici doar avem destui juristi care pot zice exact cum trebuie facuta legea), iar furtul din instalatiile CFR sa fie inca "act de terorism" ori "atentat contra sigurantei nationale" si pedepsit mergand pana la inchisoare pe viata, fara posibilitatea eliberarii conditionate. Aici trebuie modificat si codul de procedura penala, in sensul ca cei prinsi cu astfel de fapte sa fie cercetati numai in stare de arest-eventual regim de carcera. In acest fel judecatorii nu ar mai putea sa-i elibereze!
-paza pe teren sa fie incredintata jandarmeriei, dar nu cum e acuma, ci in felul urmator: in primul rand, sistemul feroviar fiind un bun public a statului, nu mi se pare normal ca jandarmeria sa solicite bani pentru paza acestuia! Bunurile publice ale statului si elementele care tin de siguranta nationala (calea ferata prin lege trebuie inclusa in aceasta categorie) in mod normal trebuie pazite gratuit de catre jandarmerie, jandarmii fiind platiti din banii publici!
Apoi- nu stiu cine trebuie sa faca asta- ministrul, secretarul de stat de la interne, compartimentul juridic, etc- dar schimbate radical si regulamentele si procedurile de serviciu si interventie a jandarmeriei: jandarmii nu trebuie sa fie in numar foarte mare ca sa fie eficienti, ci doar sa fie inarmati cu arme letale si munitie de razboi si mai ales sa aiba dreptul sa le foloseasca mai usor: consemnul sa fie urmatorul: dupa primul foc de somatie tras in aer, al doilea foc sa fie tras in plin direct in hot (daca hotul nu se culca pe burta imediat ori devine violent)! Daca in urma acestuia hotul moare, jandarmul respectiv sa nu sufere nici un fel de consecinta! Doar completata o declaratie pe propria raspundere in care sa se arate cate gloante s-au tras , iar cazul sa fie inchis!
De altfel, acestea erau si inainte de 1990 regulamentele de interventie a acelor patrule mixte de militie-securitate: erau formate doar din 3-4 oameni, insa acestia erau dotati cu pistoale-mitraliera Kalasnikov si aveau consemne stricte!


Din pacate insa, nu ma indoiesc ca toate aceste furturi de la CFR au ramificatii in structuri ale statului, fara ca acestea sa inchida ochii nu cred ca acei tigani ar fi putut face ce fac! Doar si inainte de 1990 existau tigani care daca li s-ar fi permis ar fi furat si atunci!

Nu e vorba ca nu se poate ci pur si simplu nu se vrea!
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5199
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeDum 12 Mai 2013, 15:31

ldh80 a scris:
Problema asta cu furturile de la CFR s-ar putea rezolva foarte simplu daca s-ar dori cu adevarat, prin :

-controlul strict al comertului si colectarii fierului vechi. Acele centre de colectare a fierului vechi care primesc elemente CFR sa fie inchise pe loc, iar patronii lor condamnati ca si hotii de fier vechi;
-modificat codul penal (ori prin hotarare de guvern, ori prin lege in parlament- aici doar avem destui juristi care pot zice exact cum trebuie facuta legea), iar furtul din instalatiile CFR sa fie inca "act de terorism" ori "atentat contra sigurantei nationale" si pedepsit mergand pana la inchisoare pe viata, fara posibilitatea eliberarii conditionate. Aici trebuie modificat si codul de procedura penala, in sensul ca cei prinsi cu astfel de fapte sa fie cercetati numai in stare de arest-eventual regim de carcera. In acest fel judecatorii nu ar mai putea sa-i elibereze!
-paza pe teren sa fie incredintata jandarmeriei, dar nu cum e acuma, ci in felul urmator: in primul rand, sistemul feroviar fiind un bun public a statului, nu mi se pare normal ca jandarmeria sa solicite bani pentru paza acestuia! Bunurile publice ale statului si elementele care tin de siguranta nationala (calea ferata prin lege trebuie inclusa in aceasta categorie) in mod normal trebuie pazite gratuit de catre jandarmerie, jandarmii fiind platiti din banii publici!
Apoi- nu stiu cine trebuie sa faca asta- ministrul, secretarul de stat de la interne, compartimentul juridic, etc- dar schimbate radical si regulamentele si procedurile de serviciu si interventie a jandarmeriei: jandarmii nu trebuie sa fie in numar foarte mare ca sa fie eficienti, ci doar sa fie inarmati cu arme letale si munitie de razboi si mai ales sa aiba dreptul sa le foloseasca mai usor: consemnul sa fie urmatorul: dupa primul foc de somatie tras in aer, al doilea foc sa fie tras in plin direct in hot (daca hotul nu se culca pe burta imediat ori devine violent)! Daca in urma acestuia hotul moare, jandarmul respectiv sa nu sufere nici un fel de consecinta! Doar completata o declaratie pe propria raspundere in care sa se arate cate gloante s-au tras , iar cazul sa fie inchis!
De altfel, acestea erau si inainte de 1990 regulamentele de interventie a acelor patrule mixte de militie-securitate: erau formate doar din 3-4 oameni, insa acestia erau dotati cu pistoale-mitraliera Kalasnikov si aveau consemne stricte!


Din pacate insa, nu ma indoiesc ca toate aceste furturi de la CFR au ramificatii in structuri ale statului, fara ca acestea sa inchida ochii nu cred ca acei tigani ar fi putut face ce fac! Doar si inainte de 1990 existau tigani care daca li s-ar fi permis ar fi furat si atunci!

Nu e vorba ca nu se poate ci pur si simplu nu se vrea!

sunt perfect de acord cu matale.

problema este ca cei la putere sunt corupti si implicati si ei in comertul si furtul de fiare vechi.
comertul de fiare vechi a devenit foarte prosper in ultimul timp.

daca se pune totul pe m800 la punct si supravegheat sever firmele de autocar vor falimenta.
parerea mea e ca si firmele de autocar sunt implicati in sabotajul de pe m800.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeDum 12 Mai 2013, 23:19

cristi_tgv a scris:
razvan - trenuri a scris:
Dar oare pe M800 s-ar pune elemente de semnalizare asemanatoare unei linii secundare si neelectrificate ar scadea foarte mult din intentile de furt. Mai bine ar merge cu locomotive diesel si va fii mai sigur. Cel putin catva ani pana ne vom mai educa.
Tu realizezi ce scrii? Adica bagi aproape un miliard de euro intr o linie si tu vrei sa regreseze?
Ma repet ,pe cei care fura de la CFR i as impusca mortal si le as expune capul in gara Fetesti iar daca se strang mai multi cam in fiecare HM de pe M 800 doar asa ca sa fie frumos,unde este tu Tepes doamne?

In caz ca nu sti suntem in Romania membra a UE si suntem democratie iar pedeapsa cu moartea este abolita si asa trebuie sa ramana. Daca eram in Belarus, China se omorau oamenii cu miile. Oricum este bine ca in prezent se fac 3 ore deci este o imbunatire.
Sus In jos
Capsuneanu




Numarul mesajelor : 225
Reputatie : 4789
Data de inscriere : 28/05/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeLun 13 Mai 2013, 14:19

sunt in ir1682 si am o nelamurire: din medgidia spre mircea-voda am mers cu aprox 70 kmh, si nu am oprit pt ordin de mers. Are cineva vreo explicatie?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeLun 13 Mai 2013, 14:26

Înseamnă că nu a fost nevoie să oprească în Mircea Vodă pentru ordin. Probabil între Mircea Vodă şi Saligny se circula bine.
Sus In jos
Capsuneanu




Numarul mesajelor : 225
Reputatie : 4789
Data de inscriere : 28/05/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeLun 13 Mai 2013, 14:38

intreb pentru ca in ultima luna absolut toate trenurile cu care am fost au oprit la mircea-voda pt ordin, apoi se tarau cu 30kmh pana in medgidia. Apropo e 14:38 si am ajuns in fetesti
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeLun 13 Mai 2013, 14:41

Da, dar tu ai mers invers, de la Medgidia la Mircea Vodă, deci dacă a primit ordin pentru porţiunea asta, atunci l-a primit în Medgidia.
Sus In jos
Capsuneanu




Numarul mesajelor : 225
Reputatie : 4789
Data de inscriere : 28/05/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeLun 13 Mai 2013, 15:09

Ciulnita 15:03, iar mie inca nu mi-e clar pe ce baza se da 30 respectiv 70 kmh pe aceeasi portiune la doua zile distanta. Mircea-voda - Salugny se circula intr-adevar bine.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeLun 13 Mai 2013, 15:15

E posibil ca pe un fir (firul II) să se poată merge cu 70 iar pe celălalt (firul I) doar cu 30.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeLun 13 Mai 2013, 15:36

Interesant ca IR 1682 are afişată o întârziere de 20 min în Gara de Nord.
Sus In jos
Capsuneanu




Numarul mesajelor : 225
Reputatie : 4789
Data de inscriere : 28/05/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeLun 13 Mai 2013, 16:17

Pana la Lehliu a mers brici, la Sarulesti-Mostistea e in continuare acelasi deranj. Dupa fundulea se merge bine iar. Momentan suntem la Pantelimon si ploua. 16:16
LE: Baneasa 16:22
LE2: 22' intarziere in Nord
Ps: iubesc peronul de la linia 14 :p
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitimeMar 14 Mai 2013, 13:30

Pe autogari.ro apare o firma dn Constanta cu o oferta imbatabila Constanta-Bucuresti cu 65 de lei dus intors..
Poate doar daca trenul ar face 1h30 sau sa fie oferte promotionale sa mai castige CFR ul calatorii inapoi
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 27 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: