|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 11 Mai 2013, 17:37 | |
| Eu nu-i imput nimic lui Relutzu .. Macar a incercat tata .. Asta e Romanica .. o tara plina de negrii .. Bine ,in unele zone situatia e mai tragica decat in altele... Spre exemplu si pe M200 au fost ciordite cablurile in statia Deva odata,dar l au prins pe aia si le au dat pe costum(asta dupa ce IDM a anuntat direct politia in momentul in care si-a dat seama ca ala ciordeste cablurile),de nu le-a mai trebuit inca odata.La Barcea e ciordit doar pe un cap cablul,ca si atunci a fugit garcea dupa ei,doar ca ala i plin de slanina,iar negroteii din micro 7 sunt peste Gabi Szabo la 3 kilometrii garduri.De intors nu s-au mai intors,iar M207 e o pustietate unde merge si cale libera.Pe M800 e problema ,cu mai multe astfel de bande,si eu tind sa cred ca la gabori le e frica de tziganii aia.. Ca aia ,numeric vorbind,sunt mai multi decat gaborii.Cam asta cred eu ca e la mijloc... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 11 Mai 2013, 18:52 | |
| Dar oare pe M800 s-ar pune elemente de semnalizare asemanatoare unei linii secundare si neelectrificate ar scadea foarte mult din intentile de furt. Mai bine ar merge cu locomotive diesel si va fii mai sigur. Cel putin catva ani pana ne vom mai educa. |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 12 Mai 2013, 05:28 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Dar oare pe M800 s-ar pune elemente de semnalizare asemanatoare unei linii secundare si neelectrificate ar scadea foarte mult din intentile de furt. Mai bine ar merge cu locomotive diesel si va fii mai sigur. Cel putin catva ani pana ne vom mai educa.
Tu realizezi ce scrii? Adica bagi aproape un miliard de euro intr o linie si tu vrei sa regreseze? Ma repet ,pe cei care fura de la CFR i as impusca mortal si le as expune capul in gara Fetesti iar daca se strang mai multi cam in fiecare HM de pe M 800 doar asa ca sa fie frumos,unde este tu Tepes doamne? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Discutii pe marginea liniei M800 Dum 12 Mai 2013, 12:12 | |
| Problema asta cu furturile de la CFR s-ar putea rezolva foarte simplu daca s-ar dori cu adevarat, prin :
-controlul strict al comertului si colectarii fierului vechi. Acele centre de colectare a fierului vechi care primesc elemente CFR sa fie inchise pe loc, iar patronii lor condamnati ca si hotii de fier vechi; -modificat codul penal (ori prin hotarare de guvern, ori prin lege in parlament- aici doar avem destui juristi care pot zice exact cum trebuie facuta legea), iar furtul din instalatiile CFR sa fie inca "act de terorism" ori "atentat contra sigurantei nationale" si pedepsit mergand pana la inchisoare pe viata, fara posibilitatea eliberarii conditionate. Aici trebuie modificat si codul de procedura penala, in sensul ca cei prinsi cu astfel de fapte sa fie cercetati numai in stare de arest-eventual regim de carcera. In acest fel judecatorii nu ar mai putea sa-i elibereze! -paza pe teren sa fie incredintata jandarmeriei, dar nu cum e acuma, ci in felul urmator: in primul rand, sistemul feroviar fiind un bun public a statului, nu mi se pare normal ca jandarmeria sa solicite bani pentru paza acestuia! Bunurile publice ale statului si elementele care tin de siguranta nationala (calea ferata prin lege trebuie inclusa in aceasta categorie) in mod normal trebuie pazite gratuit de catre jandarmerie, jandarmii fiind platiti din banii publici! Apoi- nu stiu cine trebuie sa faca asta- ministrul, secretarul de stat de la interne, compartimentul juridic, etc- dar schimbate radical si regulamentele si procedurile de serviciu si interventie a jandarmeriei: jandarmii nu trebuie sa fie in numar foarte mare ca sa fie eficienti, ci doar sa fie inarmati cu arme letale si munitie de razboi si mai ales sa aiba dreptul sa le foloseasca mai usor: consemnul sa fie urmatorul: dupa primul foc de somatie tras in aer, al doilea foc sa fie tras in plin direct in hot (daca hotul nu se culca pe burta imediat ori devine violent)! Daca in urma acestuia hotul moare, jandarmul respectiv sa nu sufere nici un fel de consecinta! Doar completata o declaratie pe propria raspundere in care sa se arate cate gloante s-au tras , iar cazul sa fie inchis! De altfel, acestea erau si inainte de 1990 regulamentele de interventie a acelor patrule mixte de militie-securitate: erau formate doar din 3-4 oameni, insa acestia erau dotati cu pistoale-mitraliera Kalasnikov si aveau consemne stricte!
Din pacate insa, nu ma indoiesc ca toate aceste furturi de la CFR au ramificatii in structuri ale statului, fara ca acestea sa inchida ochii nu cred ca acei tigani ar fi putut face ce fac! Doar si inainte de 1990 existau tigani care daca li s-ar fi permis ar fi furat si atunci!
Nu e vorba ca nu se poate ci pur si simplu nu se vrea! |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 12 Mai 2013, 15:31 | |
| - ldh80 a scris:
- Problema asta cu furturile de la CFR s-ar putea rezolva foarte simplu daca s-ar dori cu adevarat, prin :
-controlul strict al comertului si colectarii fierului vechi. Acele centre de colectare a fierului vechi care primesc elemente CFR sa fie inchise pe loc, iar patronii lor condamnati ca si hotii de fier vechi; -modificat codul penal (ori prin hotarare de guvern, ori prin lege in parlament- aici doar avem destui juristi care pot zice exact cum trebuie facuta legea), iar furtul din instalatiile CFR sa fie inca "act de terorism" ori "atentat contra sigurantei nationale" si pedepsit mergand pana la inchisoare pe viata, fara posibilitatea eliberarii conditionate. Aici trebuie modificat si codul de procedura penala, in sensul ca cei prinsi cu astfel de fapte sa fie cercetati numai in stare de arest-eventual regim de carcera. In acest fel judecatorii nu ar mai putea sa-i elibereze! -paza pe teren sa fie incredintata jandarmeriei, dar nu cum e acuma, ci in felul urmator: in primul rand, sistemul feroviar fiind un bun public a statului, nu mi se pare normal ca jandarmeria sa solicite bani pentru paza acestuia! Bunurile publice ale statului si elementele care tin de siguranta nationala (calea ferata prin lege trebuie inclusa in aceasta categorie) in mod normal trebuie pazite gratuit de catre jandarmerie, jandarmii fiind platiti din banii publici! Apoi- nu stiu cine trebuie sa faca asta- ministrul, secretarul de stat de la interne, compartimentul juridic, etc- dar schimbate radical si regulamentele si procedurile de serviciu si interventie a jandarmeriei: jandarmii nu trebuie sa fie in numar foarte mare ca sa fie eficienti, ci doar sa fie inarmati cu arme letale si munitie de razboi si mai ales sa aiba dreptul sa le foloseasca mai usor: consemnul sa fie urmatorul: dupa primul foc de somatie tras in aer, al doilea foc sa fie tras in plin direct in hot (daca hotul nu se culca pe burta imediat ori devine violent)! Daca in urma acestuia hotul moare, jandarmul respectiv sa nu sufere nici un fel de consecinta! Doar completata o declaratie pe propria raspundere in care sa se arate cate gloante s-au tras , iar cazul sa fie inchis! De altfel, acestea erau si inainte de 1990 regulamentele de interventie a acelor patrule mixte de militie-securitate: erau formate doar din 3-4 oameni, insa acestia erau dotati cu pistoale-mitraliera Kalasnikov si aveau consemne stricte!
Din pacate insa, nu ma indoiesc ca toate aceste furturi de la CFR au ramificatii in structuri ale statului, fara ca acestea sa inchida ochii nu cred ca acei tigani ar fi putut face ce fac! Doar si inainte de 1990 existau tigani care daca li s-ar fi permis ar fi furat si atunci!
Nu e vorba ca nu se poate ci pur si simplu nu se vrea! sunt perfect de acord cu matale. problema este ca cei la putere sunt corupti si implicati si ei in comertul si furtul de fiare vechi. comertul de fiare vechi a devenit foarte prosper in ultimul timp. daca se pune totul pe m800 la punct si supravegheat sever firmele de autocar vor falimenta. parerea mea e ca si firmele de autocar sunt implicati in sabotajul de pe m800. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 12 Mai 2013, 23:19 | |
| - cristi_tgv a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Dar oare pe M800 s-ar pune elemente de semnalizare asemanatoare unei linii secundare si neelectrificate ar scadea foarte mult din intentile de furt. Mai bine ar merge cu locomotive diesel si va fii mai sigur. Cel putin catva ani pana ne vom mai educa.
Tu realizezi ce scrii? Adica bagi aproape un miliard de euro intr o linie si tu vrei sa regreseze? Ma repet ,pe cei care fura de la CFR i as impusca mortal si le as expune capul in gara Fetesti iar daca se strang mai multi cam in fiecare HM de pe M 800 doar asa ca sa fie frumos,unde este tu Tepes doamne? In caz ca nu sti suntem in Romania membra a UE si suntem democratie iar pedeapsa cu moartea este abolita si asa trebuie sa ramana. Daca eram in Belarus, China se omorau oamenii cu miile. Oricum este bine ca in prezent se fac 3 ore deci este o imbunatire. |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 13 Mai 2013, 14:19 | |
| sunt in ir1682 si am o nelamurire: din medgidia spre mircea-voda am mers cu aprox 70 kmh, si nu am oprit pt ordin de mers. Are cineva vreo explicatie? |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 13 Mai 2013, 14:26 | |
| Înseamnă că nu a fost nevoie să oprească în Mircea Vodă pentru ordin. Probabil între Mircea Vodă şi Saligny se circula bine. |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 13 Mai 2013, 14:38 | |
| intreb pentru ca in ultima luna absolut toate trenurile cu care am fost au oprit la mircea-voda pt ordin, apoi se tarau cu 30kmh pana in medgidia. Apropo e 14:38 si am ajuns in fetesti |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 13 Mai 2013, 14:41 | |
| Da, dar tu ai mers invers, de la Medgidia la Mircea Vodă, deci dacă a primit ordin pentru porţiunea asta, atunci l-a primit în Medgidia. |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 13 Mai 2013, 15:09 | |
| Ciulnita 15:03, iar mie inca nu mi-e clar pe ce baza se da 30 respectiv 70 kmh pe aceeasi portiune la doua zile distanta. Mircea-voda - Salugny se circula intr-adevar bine. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 13 Mai 2013, 15:15 | |
| E posibil ca pe un fir (firul II) să se poată merge cu 70 iar pe celălalt (firul I) doar cu 30. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 13 Mai 2013, 15:36 | |
| Interesant ca IR 1682 are afişată o întârziere de 20 min în Gara de Nord. |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 13 Mai 2013, 16:17 | |
| Pana la Lehliu a mers brici, la Sarulesti-Mostistea e in continuare acelasi deranj. Dupa fundulea se merge bine iar. Momentan suntem la Pantelimon si ploua. 16:16 LE: Baneasa 16:22 LE2: 22' intarziere in Nord Ps: iubesc peronul de la linia 14 :p |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 14 Mai 2013, 13:30 | |
| Pe autogari.ro apare o firma dn Constanta cu o oferta imbatabila Constanta-Bucuresti cu 65 de lei dus intors.. Poate doar daca trenul ar face 1h30 sau sa fie oferte promotionale sa mai castige CFR ul calatorii inapoi |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |