Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeDum 07 Apr 2013, 00:07

sunt si la IC, navetisti cu nasul Wink Acum s-au mai rarit dar in ani trecuti, tin minte pe IC 553 Buc-Suceava pe 1 aprilie 2011, intr-o zi de vineri erau la calatori in picioare de ziceai ca e Regio 3005 vinerea la plecare din Buc.Nord. Facuse nasa un vagon si jumatate pana la Crivina. Am venit de la Aeroport cu Henri Coanda Express, iar fratemiu obosit de la drum a zis sa nu mai stam la Personal, sa-i dam nasului cat i-om dat da si sa ajungem mai repede acasa. 3 insi 15 lei si 45 min am stat in picioare mai ceva ca intr-un autobuz la orele de varf.

Daca vrei sa mergi cu nasul cu IC, tarifele practicate de nasi sunt 10 lei pana la prima statie, daca mergi 2-3 sau mai multe statii tariful se negociaza, dar pentru pana la prima nu te ia nimeni fara 10 lei.

Vrei sa vi de la Buc la Pl cu duba e 14 lei si faci si o ora si jumatate cu putin ghinion, asa la IC 10 lei 40 min, daca sunt 2-3 insi se poate si cu 20-25 lei tot pachetul.

Din cei care merg cu nasul ( navetisti ) la IC uni vorbesc cu nasul, alti se urca la plesneala iar nasi in tren in fata faptului nu are ce sa mai faca pentru 20-30 min pana la Ploiesti nu moare nimeni, si baga banul in buzunar.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeDum 07 Apr 2013, 01:10

Nu m-aţi înţeles, am vrut să spun că trenurile de navetişti le duc în spate pe cele IC, tocmai pentru că alea au călători fideli, care merg zi de zi la muncă/şcoală cu ele, indiferent de situaţie.

10.000 de pasageri pe sens pe Bucureşti - Constanţa? Răzvane, cine a făcut mişto de tine? Cei mai mulţi călători sunt pe Bucureşti - Ploieşti, cam 1000 pe zi, dar cu tot cu cei care merg mai departe ajung pe la 5000. Pe Constanţa media e de 560 călători pe zi (care probabil sunt 1000 în sezon şi 100 în rest), care se împart în 3 - 4 trenuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeDum 07 Apr 2013, 01:46

Poate in 2-3 trenuri erau 1000 de pasageri intre Bucuresti si Constanta vara la sfarsit de saptamana in trenurile IR. Am observat bine trenurile si am pus inclusiv navetisti de pe REGIO 300-400/tren si blatisti. Chiar daca poate este greu de crezut asa a fost. Nu cred ca erau trenuri pe jumatate goale in aceea perioada amintita...

Intre Bucuresti si Ploiesti SAU retur vineri, duminica cred ca sunt de ordinul miilor la compania nationala sau cele private = o medie de 300 pasageri x 50 de trenuri , calatori cu bilet, abonament, fara bilet, navetisti, cu reduceri etc. Unele trenuri circula fara toate locurile ocupate dar altele au pasageri in picioare.

Statistica la numarul de calatori ca sa fie corecta poate fii facuta si prin observare directa nu doar prin ceea ce se vinde la CASE sau online. La fel s-a realizat si observarea traficului rutier in anii precedentii pe drumurile nationale, autostrazi.

Adica adunare VAGON cu vagon si TREN cu tren in parte pentru a vedea o statistica cat mai adevarata.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 07 Apr 2013, 14:55, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeDum 07 Apr 2013, 02:26

O, da, păi hai să stăm să numărăm călătorii cu creionul şi hârtia. Ce dracu'... suntem în secolul 21, CFR Călători poate afla din 2 click-uri câţi călători a avut trenul X sau câţi au circulat pe ruta Y. 300 de călători pe un tren? Pe Bucureşti - Ploieşti, trenurile au 3 vagoane 20-55. Asta înseamnă 198 de locuri... care nu se ocupă toate, este absolut exagerată presupunerea ta cu 400 de călători pe tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeDum 07 Apr 2013, 14:53

Eu as sta sa numar fiecare tren si fiecare vagon prin esantioane aleatorii : zile si ore diferite. Datele obtinute sa fie introduse in calculator. S-ar obtine o variatie de +/- 5%. Cam asa s-a facut si recensamantul traficului rutier in Romania si s-au observat cele mai aglomerate drumuri si acum unii cred ca in Romania cu trenul se merge doar 15% dar de fapt procentul din totalul pasagerilor este de pana la 20% avand in vedere ca sunt multi fara bilet/abonament. Dar CFR CALATORI "este prea ocupat" si programul angajatiilor nu poate sa fie decat de luni pana vineri intre 8.30 si 16.00 chiar daca sunt multe urgente. sa mai faca si asa ceva care i-ar avantaja prin datele obtinute si ar observa cu cel putin +30% mai multi calatori decat ceea ce au crezut ei. Cred ca s-ar oferi pe viitor si mai multi bani pentru caile ferate. Mai sunt unii care se inseala si cred ca Aeroportul Henri Coanda a avut mai multi calatori decat Gara de Nord in anul 2011, 2012 dat toata lumea care a fost in cele doua porti ale Bucurestiului stie ca prin Gara de Nord sunt poate si dublul pasagerilor mai ales daca includem si Gara Basarab. Sigur cu avioanele nu sunt blatisti, navetisti multi etc.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeDum 07 Apr 2013, 15:30

Razvane vinerea e zi scurta, mai ales ptr cei din ministere cu functi mari. Cei mici stau la program eventual si peste dar cei mari pleaca mult mai devreme vinerea.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeDum 07 Apr 2013, 15:44

Vinerea e scurtă pentru că de luni până joi se lucrează cu 30 de minute mai mult Smile

Măsurătorile auto (făcute de CESTRIN) nu prea s-au dovedit eficiente, pentru că operatorul care stă şi numără maşinile nu e robot, îi mai scapă şi lui, plus că sunt unele drumuri cu mai multe benzi şi pot trece mai multe maşini simultan. Pe când călătorii îi poţi numără foarte simplu, te uiţi la câte bilete se vând.

Nu ştiu de unde scoţi cifrele astea. Cu trenul de lung parcurs merg vreo 37% din români (peste media europeană, tocmai pentru că noi nu avem nici autostrăzi, nici avioane low-cost în trafic intern). În schimb, la trafic regional stăm mai prost, pentru că la noi oricine are de mers din satul X în oraşul Y merge cu maşina/duba.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5453
Data de inscriere : 23/01/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeDum 07 Apr 2013, 22:31

Katalyn a scris:
sunt si la IC, navetisti cu nasul Wink Acum s-au mai rarit dar in ani trecuti, tin minte pe IC 553 Buc-Suceava pe 1 aprilie 2011, intr-o zi de vineri erau la calatori in picioare de ziceai ca e Regio 3005 vinerea la plecare din Buc.Nord. Facuse nasa un vagon si jumatate pana la Crivina. Am venit de la Aeroport cu Henri Coanda Express, iar fratemiu obosit de la drum a zis sa nu mai stam la Personal, sa-i dam nasului cat i-om dat da si sa ajungem mai repede acasa. 3 insi 15 lei si 45 min am stat in picioare mai ceva ca intr-un autobuz la orele de varf.

Daca vrei sa mergi cu nasul cu IC, tarifele practicate de nasi sunt 10 lei pana la prima statie, daca mergi 2-3 sau mai multe statii tariful se negociaza, dar pentru pana la prima nu te ia nimeni fara 10 lei.

Vrei sa vi de la Buc la Pl cu duba e 14 lei si faci si o ora si jumatate cu putin ghinion, asa la IC 10 lei 40 min, daca sunt 2-3 insi se poate si cu 20-25 lei tot pachetul.

Din cei care merg cu nasul ( navetisti ) la IC uni vorbesc cu nasul, alti se urca la plesneala iar nasi in tren in fata faptului nu are ce sa mai faca pentru 20-30 min pana la Ploiesti nu moare nimeni, si baga banul in buzunar.

uite Doctore quote pentru tine ca tot te contrazici cu Karpaty de ce trebuie facut la CFR.
Cand nasii nu or sa mai permita "descurcaretii" atunci sa ne spui ca trenul X nu e rentabil.

Se stie f clar de unde-s problemele dar iti place sa ne tot iei pe partea economica non-stop.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeDum 07 Apr 2013, 23:48

Bun, să zicem că eliminăm complet blatiştii (punem turnicheţi la uşi şi câte 2 soldaţi care fac muncă patriotică). Chiar cu 2 vagoane pline, crezi că e rentabil? Aici e buba, material rulant energofag. Un ICE-3 are o putere nominală de 8000 kW (Cam cât un EA + un EC).
Un automotor Stadler Kiss, folosit ca IC de firma privată WestBahn, are 6 vagoane etajate şi 4000 kW putere nominală.
Un Desiro electric (deci 2 vagoane) are 1300 kW, iar Z 6100 are vreo 700 kW. Noi cărăm două vagoane cu un EA de 5100 kW. Vedeţi problema?

Sunt convins că şi Siemens şi alţi producători pot livra un automotor cu 1 - 2 - 3 vagoane cu dotări de IC (ceva cu scaune gen Desiro cu 72 de locuri, cu măsuţă pliantă la scaune, prize şi cu un mic bistro-bar în mijloc şi câteva LCD pentru informarea călătorilor).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeLun 08 Apr 2013, 00:11

Asta este problema CFR-ului , mie ca si calator trebuie sa imi asigure legaturi bune daca vrea sa merg cu trenul , daca ei nu ofera legaturi bune cum sa vina lumea la tren eu asta tot spun aici , nu este problema mea ca si calator ce material rulant circula pe anumite trenuri , eu ca si calator am nevoie de conditii si de legaturi bune daca tu ca si CFR ai pretentia ca omul sa vina la tren si sa plateasca tariful impus de tine ca si CFR , dar daca tu nu oferi nimic nici omul nu vine la tren si uite asa este un cerc vicios .

Spuneai ca trebuie sa ma intereseze cate trenuri circula ca sunt platite din taxele pe care le platesc eu , pai ori ca circula 1750/1751 ori ca nu circula eu platesc aceleasi taxe si impozite la stat deci nu au fost scazute taxele ca ei au anulat 3 trenuri , tot eu ca si calator am pierdut ca nu mai am legaturile bune care erau .

Tu vorbesti doar din punctul tau de vedere , cel economic , pe calator nu il intereseaza asta ci oferta cu care vine CFR catre calator , pret/conditii/ruta trenului

_________________
595423Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeLun 08 Apr 2013, 00:22

Cu materialul rulant actual, soluţia cea mai bună e să se introducă trenuri cadenţate pe secţiile înfundate, cu călători puţini, care să asigure legătură la trenurile principale.
În cazul în care se va realiza dotarea cu automotoare de lung parcurs, atunci s-ar putea detaşa motor pentru Botoşani, de exemplu. Se pot construi automotoare diesel, care să poată fi alimentate electric de la rama electrică din faţă pentru servicii auxiliare (deci să nu contribuie la tracţiune), iar de la Vereşti să plece autopropulsate spre Botoşani (să zicem că pe Suceava ar circula două rame electrice în tracţiune multiplă, fiecare cu câte 3 vagoane, la care să fie ataşat un automotor diesel cu un vagon, dar cu aceleaşi dotări interioare - deci călătorul să nu simtă diferenţa). Dar asta e pe termen lung, sunt vise.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeLun 08 Apr 2013, 21:21

Bag de seama ca nu introduc nimic in locul lui 1822 pe sectia Bucuresti-Constanta Evil or Very Mad iar o sa spuna doctoru ca e teoria conspiratiei dar eu zic ca e mai degraba sabotaj din interior. Inteleg motivele anularii lui dar nu inteleg de ce tu companie de stat cfr calatori ma obligi sa iau IR1981, ups nu circula in perioada 15-25 aprilie, apoi daca nu-l modifica pe R8043 sa-l astepte in Medgidia ma pui in situatia sa astept aproape 2 ceasuri R11011. Ba mai mult eu nu sunt tampit sa strabat drumul pana la Constanta in atatea ore pe banii mei si deci ma impingi sa iau autocarul din care ma dau jos inchilozat de mijloc la destinatie.
Cum poti sa lasi sectia asta in cateva trenuri, le numeri pe degete, puse la ore total aiurea??? Tare as vrea sa le vad fetzele celor ce intocmesc mersul trenurilor si iau deciziile astea Evil or Very Mad Chiar asa nu le e pic de rusine, atata bataie de joc la adresa calatorilor si se mai mira ca merg in pierdere Evil or Very Mad
De la atatea trenuri anulate chiar nu se puteau lua vagoanele acestora 3-4 erau suficiente sa le puna sa plece la 6 dimineata spre Constanta? Returul sa fie seara cu plecare din Constanta nu mai devreme de 19.30-19.35 era beton.
Si-apoi daca nu au vagoane si/sau locom disponibile, ceea ce nu cred, poate gasesc prin ograda inca doua desiro sa le cupleze la cel de Tulcea macar pana incepe sezonul estival si revine Aradul la program. Le schitez eu un posibil mers

IRxxxxx Buc Nord pl 5.55 (respecta actualul mers al lui 1981) ... Medgidia 8.22-8.29 Constanta sos 8.56
IR1981 Medgidia-Tulcea isi pastreaza actualul mers

IR1982 Tulcea pl 17.08, Tulcea Marfuri 17.18, Babadag 18.08, Baia Dobrogea 18.29, Cogealac 19.04 (sta 8 min, asteapta RE8655), Targusor Dobrogea 19.35, Medgidia sos 19.55
IRxxxxx Constanta pl 19.35, Medgidia 20.02-20.10, Cernavoda Pod pl 20.31 (oprire 2 min), Fetesti pl 20.59 (2), Ciulnita pl 21.27 (2), Lehliu pl 21.53 (1), Buc Nord sos 22.42.

Nu de alta dar la cum e trasat acum IR1982 la 10 min dupa IR1631 din Medgidia cara aer

Sus In jos
Sergiu rmn

Sergiu rmn


Numarul mesajelor : 487
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 5090
Data de inscriere : 25/04/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeLun 08 Apr 2013, 22:50

M-am uitat pe infofer pana duminica mai circula la Constanta 1821/1822. Am vazut ca IR-ul de Oradea nu l-au limitat...
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6320
Data de inscriere : 30/12/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeLun 08 Apr 2013, 22:57

Sambata 1582 a avut 40 de minute intarziere si a plecat cu 20!Mi-a venit apoi pe seara un amic de la Constanta cu 1682 si mia spus ca in Dobrogea se circula cu BLA pe verde si cu aprox 120-130km/h , de la Fetesti e varza acum.1683 avand 80 min intarziere in BC , a fost oprit si la Jegalia 10 minute degeaba.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8757
Data de inscriere : 10/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitimeLun 08 Apr 2013, 23:01

Astazi la Ploiesti Vest IR 1582 avea 20 min intarziere pe la ora 9.. iar trenul avea sosire la 9.11.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 15 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: