Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeMier 3 Apr - 11:37

Nu va veni nimic, atata timp cat tara asta e condusa de hoti, atata timp cat la firmele de transport rutier de persoane sunt actionari din MT si mai sunt o groaza de motive ca trenurile sa intarzie 2h in medie pe M800.
In conditiile actuale daca era totul in regula un tren fara oprire ar fi facut 2h, un tren cu o oprire 2h05min, unul cu 2 2h15min iar in conditiile astea se mai duce dracu' la autocar.
Pe M800 nu exista politie/jandarmerie/firma de paza, pe vremea lui Ceausescu calea ferata era pazita cu soldati inarmati care erau plasati la intrarea in tuneluri, poduri, semnale,macazuri, racorduri si asa mai departe, soldati care aveau dreptul sa traga cu munitie de razboi asupra oricarul suspect. Asta era realitatea atunci.
Traim in RO si asta se va vedea in continuare pe M800, asta-i CFRul, lipsa de locomotive, lipsa de vagoane, intarzieri colosale, preturi astronomice, mizerie, blatisti si multe altele din pacate nimic bun.
In momentul in care o sa gasesc un lucru bun in CFR o sa va spun.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 4 Apr - 15:49

Astazi ala de Tulcea a adunat 100min intarziere de la Medgidia pana in Bucuresti, la mai mare.
Sus In jos
bostanescu 2

bostanescu 2


Numarul mesajelor : 25
Varsta : 101
Localizare : Stadionul Giulesti
Reputatie : 4275
Data de inscriere : 05/04/2013

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeVin 5 Apr - 12:44

Am ajuns rau de tot! Cum sa angajezi un grec sef la CFR S.A?un tip provenit dintr o tara care a intrat in faliment?ce sa ne invete ala?Culmea nesimtirii este ca el cere ajutorul americanilor si evreilor in pazirea M 800?!?COSTUL total ar fi de 5mil euro.....adica Statul roman plateste degeaba Jandarmerie,Politie,SRI? Cat timp mai trebuie sa induram bataia asta de joc?Am ajuns bataia de joc a U.E,globalizarea asta nenoroita ne afunda tot mai mult in r***t.Desfintarea centrelor de colectare fier vechi este primul pas in starpirea furturilor,pasul 2 este judecarea in regim de urgenta al hotilor si pedepse minime de 20 ani puscarie.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeVin 5 Apr - 13:19

da chiar, ce treaba au americanii si evreii cu liniile din Romania?

In primul si in primul rind ei nu pot aplica aici principiile de la ei.
Pentru ca societatea si mai ales justitia functioneaza altfel.

In America intii impusti apoi intrebi de sanatate, iar in instanta nu stai 30 de ani.

O sifonare de bani.
Sus In jos
bostanescu 2

bostanescu 2


Numarul mesajelor : 25
Varsta : 101
Localizare : Stadionul Giulesti
Reputatie : 4275
Data de inscriere : 05/04/2013

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeVin 5 Apr - 18:59

Sunt tare curios ce experienta are acel grec manager la CFR S.A tinand cont ca in Grecia reteaua lor feroviara este minuscula iar fenomenul de furt piese cale ferata nu exista.Am devenit cobai ai U.E.Cu un salariu enorm de 10000 euroi acest maimutzoi venit de aiurea ne sfideaza cu ideile lui penibile
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeVin 5 Apr - 19:40

Pai interesul lui in primul rand e sa ia cei 9800 euro lunar apoi in al doilea rand e sa anuleze trenurile si sa inchida sectiile nerentabile. Vom trage concluziile dupa ce il pune pe liber...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeVin 5 Apr - 19:52

Marius CFR SA nu anuleaza trenuri ei se ocupa de infrastructura..
Pana la urma acolo trebuia un manager adevarat mai putin conteaza ca e grec african francez spaniol eu zic ca are in spate un CV destul de puternic
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5702
Data de inscriere : 01/06/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeVin 5 Apr - 20:27

Azi noapte 1821 a ajuns in Arad probabil cu cea mai mica intarziere din ultimul an. A plecat din Bucuresti Nord cu 30 min intarziere. La Sarulesti a acumulat cele mai multe minute cca 15 min,avand si multe opriri neprevazute ,schimband si de multe ori firul ,circuland mai mult pe firul din stanga.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeVin 5 Apr - 21:13

Grecul gândeşte economic... într-un fel e bine, că s-au mai recuperat din banii datoraţi de CFR Călători şi Marfă (dar tot mai sunt câteva sute de milioane de euro de recuperat).

Grav e că, în ritmul ăsta, în *urând o să se apuce de casat şi valorificat liniile nefolosite.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5431
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeVin 5 Apr - 23:13

bostanescu 2 a scris:
Am ajuns rau de tot! Cum sa angajezi un grec sef la CFR S.A?un tip provenit dintr o tara care a intrat in faliment?ce sa ne invete ala?Culmea nesimtirii este ca el cere ajutorul americanilor si evreilor in pazirea M 800?!?COSTUL total ar fi de 5mil euro.....adica Statul roman plateste degeaba Jandarmerie,Politie,SRI? Cat timp mai trebuie sa induram bataia asta de joc?Am ajuns bataia de joc a U.E,globalizarea asta nenoroita ne afunda tot mai mult in r***t.Desfintarea centrelor de colectare fier vechi este primul pas in starpirea furturilor,pasul 2 este judecarea in regim de urgenta al hotilor si pedepse minime de 20 ani puscarie.Nu avem nevoie de straini amercani si jidani,treaba este foarte simpla

mda, se pare ca nationalismu' intuneca judecata multora, fara discriminare....nu inteleg ce importanta are faptul ca noul CEO de la CRR SA e grec si ce legatura are el cu falimentul Greciei sau cu starea retelei feroviare din Greecia....omul e pys acolo sa conduca mai bine compania, sa reduca pierderile (mai corect ar fi hotiile care se fac acolo) si daca se pate sa imbunatateasca starea retleei feroviare....din primele declaratii si actiuni pare chiar ok)a decladarat ca e inadmisbil sa se circule cu 60 sau 40 km/h pe linii pe care se circula cu 100 km/h acum 10-20 de ani)...de asemenea a avut cateva initiative care nu implica bani multi dar popt schimba imaginea CFR, masuri pe care romanii verzi care au fost "manageri" nu au putut/vrut sa le ia....iar faptul ca cere consultanta la americani si israelinei e mai degraba o plama data ministerului de interne si politicineilor de la noi, singurii vinovati (si poate implicati) de furturile maisve care au loc pe reteaua CFR....in plus are ceva experienta in alte companii...parerea mea ca mai rau decat acum nu poate fi, singurii care pot avea de suferit sunt cei din personalul TESA din CFR SA, despre care a spus explicit ca sunt prea multi si trebuie sa fie redusi numeric
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeVin 5 Apr - 23:25

alliens a scris:
in plus are ceva experienta in alte companii...

Acesta nu este un atu ci chiar un punct in minus avand in vedere ca nu are experienta in conducerea vreunei companii feroviare sau macar care sa aibe legarura cu transporturile in general. Este exact ca si cum as angaja un electrician care sa-mi repare teava de la WC, e cam tot aia, se merge pe ideea pe care se numesc la noi ministrii. Eu preferam din tot sufletul sa aduca pe cineva cu experienta de minimum 5 ani si care a fost sef de gara mare la Die Bahn decat pe asta cu care ne-am procopsit. Ca e grec, cipriot sau kurd nici nu mai conteaza, de fapt cel mai important lucru e sa faca mersul trenurilor insa se pare ca asta s-a apucat deja sa il desfiinteze...
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5431
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeVin 5 Apr - 23:34

baiazid a scris:
alliens a scris:
in plus are ceva experienta in alte companii...

Acesta nu este un atu ci chiar un punct in minus avand in vedere ca nu are experienta in conducerea vreunei companii feroviare sau macar care sa aibe legarura cu transporturile in general. Este exact ca si cum as angaja un electrician care sa-mi repare teava de la WC, e cam tot aia, se merge pe ideea pe care se aleg la noi ministrii. Eu preferam din tot sufletul sa aduca pe cineva cu experienta de minimum 5 ani si care a fost sef de gara mare la Die Bahn decat pe asta cu care ne-am procopsit. Ca e grec, cipriot sau kurd nici nu mai conteaza...

complet gresit....principiile de management nu difera prea mult de un domeniu la altul...asta e la fel ca ideea ca sa angajam medici directori de spital ca altii nu se pricep - comp[let fals, cel mai bun manager al spitalul MArie Curie de exmplua nu a fost medic....ar fi fost si mai bine sa fie adus cineva cu experienta in administrarea infrastructurii feroviare, de acord, dar pe de alta aprt,e fata d eorice direcor roman, cred ca e un mare pas inainte -sa vedem acum daca nu se va respinge planul de management propus si va fi dat afara (se vorbeste acolo de necesitatea de ajustarea a TUI, in lmite care sa poata fi platite totusi de operatorii de transport, dar si de necesitatea ca statul sa asigure fonduri pentru investitii, urmand ca CFR SA sa obtina profit operational, dar si de modificarea structurii si numarului personalului angajat)....din punctul meu de vedere, repet, e mult mai ok decat orice director roman care a fost sau care ar fi putu fi (vezi exemplul CFR Calatori, unde au numit CEO roman , suspectat de lehaturi cu firmele de autocare, si care s-a remarcat doar prin anulari de trenuri)....daca va ramane CEO grecul, proba de foc pe termen scurt eu o vad readucerera magistralei 800 la conditii normale si asigurarea vitezelor proiectate prin modernizarea linie, adica 160 km/h si o durata de 2h intre Bucuresti si Constanta
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeSam 6 Apr - 0:05

baiazid a scris:
de fapt cel mai important lucru e sa faca mersul trenurilor insa se pare ca asta s-a apucat deja sa il desfiinteze...
De ce ar trebui directorul unei companii care administrează infrastructura să se implice în politica operatorilor de transport?

2 ore pe Bucureşti - Constanţa e prea forţat, chiar şi fără oprire şi cu toate semnalele la locurile lor. Mai avem pe traseu şi abateri, mai avem şi podurile de la Cernavodă, mai e porţiunea Nord - Băneasa, mai avem opririle la Feteşti, Medgidia şi, eventual, Lehliu, Ciulniţa şi Cernavodă, timpii de accelerare/frânare etc. 2 ore 30 min mi s-ar părea de bun simţ.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bostanescu 2

bostanescu 2


Numarul mesajelor : 25
Varsta : 101
Localizare : Stadionul Giulesti
Reputatie : 4275
Data de inscriere : 05/04/2013

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeSam 6 Apr - 0:08

Are perfecta dreptate domnul Baiazid.Aducerea liniei la 160 mi se pare utopic avand in vedere gravele probleme care sunt deja in momentul actual.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitimeSam 6 Apr - 0:12

In 1995 se facea 2:10 Bucuresti-Constanta , cum sa ti se pare normal acum cand linia este noua sa faci 2:30 , eu nu sunt de acord , normal era sa fie 2:00 . Mad Asta inseamna sa evoluam , dar noi nu evoluam .

_________________
595423Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 13 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: