Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 20:32

Doctore, Dragos, cititi cu atentie tot topicul pentru ca traseul HSR a fost DEJA ales iar studiul de prefezabilitate s-a incheiat, voi credeti ca eu ma joc cu afirmatiile ? In perioada 2014-2020 se face studiul de fezabilitate si proiectarea cu bani europeni iar primele lucrari care vor debuta vor fi intre Bucuresti si Constanta !!!

ATM, ruta propusa e una iar proiectarea e alta, deocamdata se cunoaste doar ruta, adica prin ce orase va trece si pe unde va iesi din tara !

Dragos a scris:
"viteze de pana la 300 km/h" inseamna si 120 km/h cat avem acum este "conform caietului", asa ai zis acu ceva vreme, ca daca in proiect zice 160, nu esti obligat sa mergi cu maxim 160 cat zice acolo..."

Dragos, nu poti sa fi in acelasi timp si ironic dar sa dai si dovada ca nu ai cunostinte feroviare de baza. Daca se face LINIE NOUA HSR asta inseamna MINIM 250km/h pentru ca in definitia UIC asta inseamna HSR dedicata (fara upgrade) deci lasa treburile cu 120km/h pentru gradinita .
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 20:38

Prietene, noi nici cu banii europeni nu suntem in stare sa rezolvam problema Mostistea care e de 2 ani, problema Buciumeni care e de mai mult de 5 ani, si visam la linii TGV de 300 km/h ?  Romania e pe ultimele locuri in UE la nivelul de trai si productivitate si salarii...cu ce bani se vor construi acele linii si cine va circula cu acele trenuri ???

Asta e forum de trenuri, nu blog de campanii electorale unde se vand gogosi calde...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 20:44

Prietene, Romania va construi HSR cu aceiasi bani cu care construieste acum autostrazi si reconstruieste cai ferate conventionale. Adica CE iti da 1EURO ca sa mergi cu 250-300 km/h si tu spui ca n-ai 0.5 de eurocenti ?

Pentru oameni ca tine pesimisti care refuza un progres usoe de obtinut cred ca s-au inventat deja Cuba si Coreea de Nord. Sau prietenia si fratia eternului prieten rus.

Dragos a scris:

Asta e forum de trenuri, nu blog de campanii electorale unde se vand gogosi calde...
Poate ca urmare a unei stari si bulversat de experientele tale de viata tot ce poti sa faci este sa tragi asemenea concluzii. Degeaba iti pune omul linkuri cu documente si iti dechide capul ca tu tot nu prcepi nimic.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mier 30 Oct 2013, 20:48, editata de 1 ori
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 20:47

Iti reamintesc ca unul din motivele pentru care au intarziat lucrarile atat pe M800 cat si pe M1000 a fost chiar acela ca noi nu am avut aia 0.5 EUR de care zici...ca si completare la acel euro dat de UE...hai sa fim seriosi...una e sa fii optimist sau pesimist, alta e sa fii realist sau fabulist...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 20:51

Dragos a scris:
Iti reamintesc ca unul din motivele pentru care au intarziat lucrarile atat pe M800 cat si pe M1000 a fost chiar acela ca noi nu am avut aia 0.5 EUR de care zici...ca si completare la acel euro dat de UE...hai sa fim seriosi...una e sa fii optimist sau pesimist, alta e sa fii realist sau fabulist...
Fabulisti sunt aia care cred ca reabilitarea liniei Bucuresti-Ploiesti (M1000) s-a facut cu bani europeni. Laughing  Prietene, du-te mai bine si pozeaza sine, cultura feroviara nu este de departe domeniul tau.

Iar lucrarile la M800 au intarziat din cauza unui ramburs la TVA in 2006, deocamdata nu exista penalitati de intarziere platite de CFR firmelor constructoare.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mier 30 Oct 2013, 20:53, editata de 1 ori
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 25/08/2008

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 20:52

"Faptul că un credincios este mai fericit decât un sceptic nu este mai relevant decât faptul că un om beat este mai fericit decât unul treaz. Fericirea credulităţii este o calitate ieftină şi periculoasă." - George Bernard Shaw
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 20:58

baiazid: "Romania va construi HSR cu aceiasi bani cu care construieste acum autostrazi si reconstruieste cai ferate conventionale"

Pai s-a vazut la ce calitate am construit autostrazi si am reconstruit cai ferate...daca la aceeasi calitate vom construi si HSR-ul de care zici, o sa ma las chiar si de "pozat şine"...

Apropo, le-am pozat ca sa vezi si tu cum arata zona Mostistea, de 2 ani...ca tot zici ca o ducem bine cu banii si nu avem nicio problema in a pune 0.5 euro la 1 euro pus de UE...

Daca nu era UE, noi puteam reabilita ceva doar din banii nostri ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 21:05

Filosofari libere pe seama liniei M800 ? scratch 

Si nu uitati, la urmatoarele alegeri: Votati Baiazid si mancati gogosi calde ! auto

Dragos a scris:


Pai s-a vazut la ce calitate am construit autostrazi si am reconstruit cai ferate...daca la aceeasi calitate vom construi si HSR-ul de care zici, o sa ma las chiar si de "pozat şine"...

Apropo, le-am pozat ca sa vezi si tu cum arata zona Mostistea, de 2 ani...ca tot zici ca o ducem bine cu banii si nu avem nicio problema in a pune 0.5 euro la 1 euro pus de UE...
Asa, si pentru ca noi construim prost cai ferate de-aia a intrat 582 in podul de la Mostistea ? Cred ca tu confunzi lucrurile, ba dai vina pe constructor, ba dai vina pe mentenanta, ba pe operator, ba pe marfar, ba pe UE, nici tu nu intelegi de fapt cine e de vina . Dar pe mafie de ce nu dai vina ?


Dragos a scris:
Daca nu era UE, noi puteam reabilita ceva doar din banii nostri ?
Poate nu stiai dar tronsonul Bucuresti- Ploiesti -Campina nu a fost reabilitat cu finantare UE, dupa cum o mare parte din linia Bucuresti-Constanta a avut finantare de la buget si de la japonezi. Noi doar din 2011 construim cai ferate cu finantare europeana semnificativa, deci dupa cum vezi doar ce am inceput treaba.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 21:29

Multumesc de corectari, vizavi de finantari. Din ce bani s-au reabilitat cele doua tronsoane Bucuresti - Cimpina si Bucuresti - Constanta ? Mai bine spus cat % a fost participarea Romaniei si cat % fonduri din surse externe ?

582 nu a intrat in podul Mostistea (asta mai lipsea), podul e "neatins", problema e nitel mai sus, langa zona neutra

Cand am zis "s-a vazut la ce calitate am construit cai ferate" am vrut sa spun inclusiv "cum exploatam"
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 21:52

Fondurile alea externe sunt banci sau guverne care te imprumuta cu dobanzi minime.

Din aduceri aminte, dar nu stiu procentele: la Bucuresti-Campina a contribuit Guvernul Romaniei si Banca Europeana pentru Dezvoltare, intre Bucuresti Baneasa si Fundulea fonduri de preaderare si bugetul de stat, pe Bucuresti Nord-Bucuresti-Baneasa si Fetesti-Constanta o banca japoneza si statul roman, si doar intre Fundulea si Fetesti fonduri europene plus contributia Romaniei pentru ca aici lucrarile au inceput dupa 2007.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 21:59

Bucuresti - Campina: cost 228 mil euro din care 200 mil euro imprumut de la BEI (87%)
(sursa: http://www.zf.ro/eveniment/final-la-modernizarea-rutei-feroviare-bucuresti-campina-2945222)
Bucuresti - Constanta: cost 665 mil euro din care 250 mil euro de la guvern (37%), restul de la JBIC si ISPA (63%)
(sursa: http://www.zf.ro/eveniment/665-mil-euro-in-calea-ferata-bucuresti-constanta-3012832/)

Mai citez si: "Companiile care realizeaza lucrarile de reabilitare a unei parti din tronsonul de cale ferata Bucuresti – Constanta au oprit lucrul si in 2008 din cauza faptului ca nu au fost platite de CFR SA."
(sursa:http://www.financiarul.ro/2009/12/04/lucrarile-de-modernizare-a-caii-ferate-bucuresti-constanta-ingreunate-de-lipsa-fondurilor/)

baiazid: "o mare parte din linia Bucuresti-Constanta a avut finantare de la buget si de la japonezi." adica noi o treime, ei doua treimi...

Deci nu stam chiar asa bine cu banii...din moment ce participarea noastra financiara e minoritara
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 22:06

Daca ai stii sa faci diferenta intre o finantare nerambursabila (UE), si alta rambursabila provenita dintr-un imprumut cu dobanda mica (diverse banci si guverne) poate ca ai fi si tu un partener de discutie mai serios. Pentru ca trebuie sa stii ca atunci cand iti iei o casa cu imprumut si dobanda de la banca in fapt tot tu o platesti si nu banca.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 22:09

Imi cer scuze pentru incompetenta mea in domeniul financiar (dar si feroviar). Mi-ai demonstrat cu argumente solide acest lucru. Ma voi rezuma la "a poza şine"...sper sa nu te deranjeze ca le si pun pe forum (pozele)
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 22:11

Daca ai stii sa faci diferenta intre o finantare nerambursabila (UE), si alta rambursabila provenita dintr-un imprumut cu dobanda mica (diverse banci si guverne) poate ca ai fi si tu un partener de discutie mai serios. Pentru ca trebuie sa stii ca atunci cand iti iei o casa cu imprumut si dobanda de la banca in fapt tot tu o platesti si nu banca

Dragos a scris:
Mai citez si: "Companiile care realizeaza lucrarile de reabilitare a unei parti din tronsonul de cale ferata Bucuresti – Constanta au oprit lucrul si in 2008 din cauza faptului ca nu au fost platite de CFR SA."
(sursa:http://www.financiarul.ro/2009/12/04/lucrarile-de-modernizare-a-caii-ferate-bucuresti-constanta-ingreunate-de-lipsa-fondurilor/)
Mai citezi mult ziare si reviste ? Laughing  Vin-o cu un deviz de lucrari si stam de vorba, eu iti spun ca nu exista intarzieri in ceea ce priveste plata constructorilor, iar daca chiar exista inseamna ca este justificata si constructorul nu si-a indeplinit toate atributiile.

Dragos a scris:
Imi cer scuze pentru incompetenta mea in domeniul financiar (dar si feroviar). Mi-ai demonstrat cu argumente solide acest lucru. Ma voi rezuma la "a poza şine"...sper sa nu te deranjeze ca le si pun pe forum (pozele)
Si copiii pot spune lucruri adevarate traznite. Iar eu ma voi ocupa in continuare sa vand oamenilor gogosi gratuite.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 30 Oct 2013, 22:17

baiazid a scris:
Daca ai stii sa faci diferenta intre o finantare nerambursabila (UE), si alta rambursabila provenita dintr-un imprumut cu dobanda mica (diverse banci si guverne) poate ca ai fi si tu un partener de discutie mai serios. Pentru ca trebuie sa stii ca atunci cand iti iei o casa cu imprumut si dobanda de la banca in fapt tot tu o platesti si nu banca
Tot ceea ce stiu e ca a trebuit sa ne imprumutam ca sa facem ceva. Doar din banii nostri nu suntem in stare de nimic (se vede pe celelalte magistrale). Mai stiu si ca datoria externa a Romaniei creste de la an la an. Daca iti convin aceste stari de fapt, nu am nimic de obiectat.

baiazid a scris:
Pentru ca trebuie sa stii ca atunci cand iti iei o casa cu imprumut si dobanda de la banca in fapt tot tu o platesti si nu banca
Nu toti se imprumuta la banca pentru a-si lua casa sau masina sau alte bunuri. Mai sunt unii care fac sacrificii si strang bani pana isi permit respectivele achizitii, doar ca sa doarma linistiti ca nu depind financiar de banci sau alte entitati...sau doar pentru simplul motiv ca nu le place ideea de a plati mai mult prin acele dobanzi...

baiazid a scris:
De ce, ai vazut tu vreo lucrare de reparatii la Buciumeni adjudecata de Wiebe ?
Da, am vazut :)Chiar una relativ recenta !

http://www.wiebe.ro/?proiecte=lucrari-de-intretinere-si-reparatii-coridor-iv-paneuropean-tronson-bucuresti-campina

A trecut Wiebe pe la Buciumeni si n-a vazut zona cu exfolieri incarcata ulterior cu sudura ! Asa ceva...

baiazid a scris:
Din punctul meu de vedere, daca nu-i tragea Jaspersul de urechi, nimeni nu isi batea capul cu problema de la Mostistea
Pai cine si-a batut capul cu problema de la Mostistea ? Daca isi batea capul cineva, era rezolvata pana acum, mai ales ca zici ca "statul ar avea cateva zeci de mii de Euro pentru o banala reparatie". Dar si "problema de la Mostistea" va fi rezolvata tot din bani europeni ! :)Probabil au intarziat cu reparatia pentru ca a durat nitel mai mult aprobarea banilor de la UE...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 43 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: