|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 27 Oct 2013, 19:21 | |
| Pentru poduri s-a făcut proiect separat. ETCS nivel 1 e instalat pe Predeal - Bucureşti - Constanţa, dacă vine OBB cu Taurusul fără INDUSI si cu ETCS, poate să circule pe nivel 1 pe acelaşi principiu cu BLA-ul nostru. Sau, cel puţin, ar trebui să circule. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 27 Oct 2013, 22:11 | |
| De cand e functional ?! Si noi avem o locomotiva =)) .. cu ETCS .. Nimeni nu stie daca e functional,macar =)) |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6323 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 27 Oct 2013, 22:55 | |
| - DUAL a scris:
- De cand e functional ?! Si noi avem o locomotiva =)) .. cu ETCS .. Nimeni nu stie daca e functional,macar =))
Delfin 538 are ECTS dar vorba ta o mere sau e doar de bibelou |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 27 Oct 2013, 23:05 | |
| Ba , E! Si daca E ,exista ,este ,deci... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 28 Oct 2013, 11:17 | |
| - Dragos a scris:
- Nu pricep de ce amesteci podurile cu reabilitarea, cand in proiect scrie clar ca nu fac podurile nu obiectul reabilitarii...
Oricum, daca interpretezi "viteze DE PANA LA 160 km/h si nu ,,de 160 km/h'' ", m-am lamurit ca nu e mare diferenta intre declaratiile din presa si declaratiile tale...cu alte cuvinte si daca mergem cu 120, tu ai avut dreptate, ca e "pana in 160" cum scrie "la carte"...
Pe Baneasa-Fetesti sunt aproape 140 de km unde se poate rula cu viteza...
Ziarul Financiar, 4 aprilie 2006: "Dupa reabilitare, trenurile vor putea circula pe relatia Bucuresti-Constanta cu viteze de 160 km la ora si, pe unele sectiuni, cu 200 km la ora". Nu s-a terminat reabilitarea inca ? Nu te-ai lamurit deloc pentru ca nu vezi lucrurile asa cum trebuie. De cate ori vrei sa iti spun sa nu incurci ceea ce scrie in proiectul de reabilitare cu PLANURILE unei companii feroviare sau alta de a dezvolta viteze ? Nimeni NU IMPUNE vreunei companii feroviare sa circule cu viteza maxima prevazuta in proiectul de reabilitare, cat de greu e sa pricepi acest lucru ? Tu incurci partea de infrastructura cu cea de operare de parca vorbim de acelasi lucru si de fapt sunt CLAR doua lucruri diferite. ,,Finantatorul principal'' UE impune intr-adevar o viteza maxima care sa poata fi sustinuta cat mai mult pe parcursul unui tronson din punct de vedere al constructiei, tinand cont si de raportul costuri/fezabil, si da chiar si bani pentru un sistem performant de semnalizare, insa NU IMPUNE sub nicio forma ca imediat dupa finalizarea tronsoanelor sa se si circule cu viteza maxima din proiect, ci lasa la latitudinea fiecarei companii feroviare sa aleaga momentul oportun la care sa inceapa operarea. Iar dupa liberalizarea pietei feroviare in Romania si dupa ce vor exista conditii pentru a se circula cat mai mult cu aceasta viteza de 160km/h, NU AI CE SA FACI cand esti o companie de genul CFRCalatori care are trasele cele mai importante pe coridoare, si trebuie sa ridici viteza de operare la maxim, pentru ca oricum vor veni cu siguranta alti opearatori care o vor face in locul tau, ca vorbim de MAV, ca vorbim de OBB, ca vorbim de vreun privat de genul celor de la cehi, cineva tot o sa vina sa opereze trenuri de rang superior si la 160km/h, mai ales ca vor dispune de toate conditiile necesare. Deci chiar daca nu ar vrea CFR ajungang la un moment cu adevarat concurential va trebui sa achizitioneze material rulant nou si va trebui sa ridice vitezele de circulatie conform infrastructurii. Si ti-am mai spus-o mai-sus, NU MAI CITI BALARIILE PE CARE LE SCRIE PRESA ! Varianta CORECTA a Ziarului Financiar era: "Dupa reabilitare, trenurile vor putea circula pe relatia Bucuresti-Constanta cu viteze de PANA LA 160 km la ora si, pe unele sectiuni, cu 200 km la ora CU IMBUNATATIRI MINIME'' . Imbunatatiri minime nu inseamna neaparat ,,o alta reabilitare'' adica nu lucrari majore Adica in anii 2000 (pentru ca treaba asta a inceput de pe vremea reabilitarii Bucuresti-Campina), CFRInfra considera ca vom face upgrade de la 160 la 200km/h (NU de la 160 la +250 pentru ca era imposibil de realizat fara o lucrare noua) corectand cateva curbe si schimband semnalizarea, firul de catenara. Pentru ca absolut nimeni nu se gandea in perioada in care au inceput lucrarile de reabilitare ca peste doar cativa ani Romania va intra in UE si va avea posibilitatea sa construiasca HSR, iar politica UE se va schimba radical spre a delimita trenurile de viteza de cele de marfa finantand totodata HSR in Sud-Estul Europei, de aici si aparitia recenta a termenului de ,,coridor de marfa'' versul viitorul termen ,,coridor HSR''. Ori coridorul principal de marfa in Romania va fi practic actualul fost coridor IV (PP2), de aici si necesitatea de a construi o linie de mare viteza dedicata, pe un aliniament cu totul nou si chiar pe rute diferite functie de interesul national al fiecarui stat in parte, si care sa se conecteze cat mai rapid la reteaua HSR europeana . Ori PP2 chiar si la 160km/h nu poate conecta la fel de rapid Romania de restul tarilor din UE. Imi cer scuze, sper ca nu am deranjat scriind cu majuscule anumite cuvinte insa chiar sunt esentiale in a pricepe un fapt. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 28 Oct 2013, 11:52 | |
| Multumesc pentru efortul de a scrie atat de mult, ca raspuns la intrebarile mele insistente.
UE, daca ne-a dat bani sa reabilitam pentru 160 la calatori si 120 la marfa, nu ne ia la intrebari cand vede ca noi am scazut trenurile de calatori de la 140 la 120 si marfa de la 80 la 70 ?
Adica "Ba baieti, tot 2 zile faceti cu marfarul de la Arad la Constanta ?" |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| | | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 30 Oct 2013, 10:07 | |
| Se va reface si portiunea asta, am pus deja un link cu licitatia adjudecata pentru mentenanta liniei Bucuresti-Constanta. - Dragos a scris:
- UE, daca ne-a dat bani sa reabilitam pentru 160 la calatori si 120 la marfa, nu ne ia la intrebari cand vede ca noi am scazut trenurile de calatori de la 140 la 120 si marfa de la 80 la 70 ?
Ba da, a inceput sa puna intrebari prin Jaspers, tocmai de aceea se fac si lucrarile de reconstructie si intretinere a liniei. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 30 Oct 2013, 12:16 | |
| - baiazid a scris:
- (19 aug 2013) S-ar parea ca dupa data de 17.09 vor fi ceva schimbari de mers pe M800, in principal este vorba despre scaderea timpilor de parcurs asa cum se prezentau la inceputul mersului 2012-2013. Intre Ciulnita si Bucuresti scad la 1h05' iar intre Medgidia si Cernavoda la 17' de la cca 20-21' in prezent.
Sa vedem daca se va confirma, deocamdata nu este 100% sigur. - baiazid a scris:
- (26 oct 2013) Interesant este ca in vara sunt preconizati timpi mult mai mari pentru tronsonul Fetesti-Ciulnita, adica acolo unde trebuia sa vedem sub 20' vom avea 27'-35' functie de tren.
Pana la urma, vor creste sau vor scadea timpii de mers in 2014 ? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 30 Oct 2013, 12:32 | |
| Conform noului mers nedefinitiv din decembrie scad timpii fata de cei din prezent, de exemplu 1582 devenit 1580 va face 2h55' fata de 3h07', iar la toate scaderea este vizibila la sensul spre Bucuresti.
In 2014 insa au loc atat mentenanata liniei cat si lucrarile la podurile dunarene, deci cu siguranta in fapt timpii vor creste si vor scadea de mai multe ori pe tot parcursul anului indiferent de ce zice mersul. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 30 Oct 2013, 12:38 | |
| Ne poti da mai multe detalii despre "In 2014 insa au loc atat mentenanata liniei cat si lucrarile la podurile dunarene" ?
Se va remedia si problema de la Mostistea ? Se stie sigur ca intra in reparatie podurile dunarene ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 30 Oct 2013, 12:40 | |
| - Dragos a scris:
- Se stie sigur ca intra in reparatie podurile dunarene ?
http://www.ampost.ro/stiri/a-fost-aprobata-finantarea-pentru-proiectul-quot-reabilitarea-podurilor-feroviare-situate-la-km-152-149-si-km-165-817-pe-sectiunea-feroviara-bucuresti-constanta-quot&page=1 _________________ :TTT:
|
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 30 Oct 2013, 12:46 | |
| "Perioada de execuție a lucrărilor pentru proiectul menționat este 15.10.2013 - 15.10.2015"
Suntem in 30.10.2013, au demarat lucrarile ? De asemenea, nu zice nimic vizavi de viteza cu care se va cirula pe ele, dupa reabilitare. Acum e cu 30, de ani buni. Se inchide cate un fir ? Sau cum se reabiliteaza ? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 30 Oct 2013, 12:56 | |
| - Dragos a scris:
Se va remedia si problema de la Mostistea ? Ce intelegi tu prin repararea si intretinerea unei linii ? Iar ne intoarcem de unde am plecat cu discutia ? Cred ca am mai pus linkurile de doua ori, mai e si o licitatie adjudecata: http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatie/intretinere-si-reparatie-coridor-iv-paneuropean-tronson-235686.html http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatie/lucrari-de-intretinere-si-reparatii-coridor-iv-paneuropean--236846.html Deci daca erai mai atent, informatia a aparut deja: http://www.forumtrenuri.com/t1634p20-intretinere-si-reparatii-la-calea-ferata - Dragos a scris:
Se stie sigur ca intra in reparatie podurile dunarene ? Ma repet, daca nu intra in reparatie se pierde finantarea. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 30 Oct 2013, 13:10 | |
| Ia uite domnu Dragos, Wiebe iti repara ce-a stricat 581-ul la Mostistea:
http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatie/lucrari-de-intretinere-si-reparatii-coridor-iv-paneuropean--238512.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |