|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
+8392Dragos MariusM Sabik stefan_br Andrey_tm cont dezactivat . KQQ Jhonyla TVlad NicuS Costin.H marius_catalin84 mariusmarius Norbi user dezactivat... Alex Avram Lafont cristy79 ALEXCFR EuroDance alex.alexus.tm Karl Teodor ATM billy752-istu vanchorusebulgaria brotybreaza @ndrey redeme AndreiStefan Adrian78 rizelgeorgel2004 pannonia express colonelu81 Radu Tudor 19jimmy84 mishu88 florin29sv Vale manuela mtk cristi CFR Warrior12 Cont dezactivat huiu_goe Luna lifetec COSTACHE MIHAIL bogdan srl Marius Iulian traian Spartan1948 mureseanu_976 Shinkasen riciu DUAL Nicolae Adirmvl kristi kkk laur 133 adytm membru inactiv Rarau Adisoft1991s Ryan Anderson AlexandruC allred AndiCFR Vitosa cfr500 Vlad orestte baiazid dandel AlexD Radu.B Katalin4653 Dr2005 razvan - trenuri Tomi13leu Nesebar IonutCFR2009 cardinal 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 05 Apr 2013, 23:42 | |
| Incepand cu zilele urmatoare IR 1551 Buc.Nord-Marasesti si IR 1550 Marasesti-Buc.Nord se limiteaza la Buzau si va circula numai pe Buc.Nord-Buzau si retur. De aici si anularea lui R 5302/5301. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 05 Apr 2013, 23:42 | |
| Singura solutie la CFR CALATORI pentru rutele ocolite sunt trenuri REGIO sau REGIOEXPRESS dar sa opreasca doar in unele gari, adica mers de IR pentru a putea ajunge la pretul practicat de autocare care au rute directe.
REGIOTRANS, TFC nu ar avea decat jumatate din pasagerii actuali pe rute daca ar face : Bucuresti - Buzau 3 ore, Bucuresti - Brasov 4 ore, Bucuresti - Craiova 5 ore etc daca ar avea opriri in toate garile cum este la CFR CALATORI. Aici este toata "smecheria" firmelor private. Trebuie sa acceptam ca vagoanele de la CFR CALATORI de IR sunt moderne, frumoase dar trenurile au intarzieri si au tarifele mai ridicate decat puterea de cumparare a romaniilor din clasa medie si saraca care utilizeaza uneori trenurile, autocarele, microbuzele.
Romania este o tara destul de intinsa si "robusta" geografic si sunt necesare trenuri de lung parcurs fara schimbari de trenuri care alunga clientii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 00:23 | |
| Karpaty, observ că eşti adept al teoriei conspiraţiei. Faza cu ,,vreau neapărat tren direct" e un moft românesc, din categoria ,,decât Logan nou mai bine Audi la mâna a 7a şi cu număr de Bulgaria", dar aplicat de cel care nu-şi permite o maşină. Oare tu înţelegi că nu poţi ţine un tren pentru 15 oameni? Abia reuşeşti să ţii o dubă la călătorii ăştia (da' pentru aia nu ai TUI la km), d'apoi un tren.
Bucureşti - Sibiu sunt 315 km, parcurşi în 5 ore jumate. Un eventual tren de noapte ar trebui să plece pe la cât ca să ajungă la o oră decentă în Sibiu? Mai simplu ar fi să plece un tren în jur de 5 dimineaţă şi să ajungă pe la 10:30, dar tot e oarecum discutabil succesul, pentru că traseul căii ferate te cam dezavantajează (alta era situaţia dacă am fi avut Vâlcele - Vâlcea) pe Bucureşti - Sibiu (nu mai zic de tarif şi de numărul mare de autocare), în schimb de la Ploieşti urcă destul de multă lume spre Făgăraş/Sibiu, pe când călătorii de la Bucureşti coboară în mare parte în staţiunile de pe Valea Prahovei sau la Braşov.
Apropo de comparaţia Berzovia - Oraviţa cu Vereşti - Botoşani, primul tren merge cu ~ 100 de călători (doar la trenul de dimineaţă, dar şi celelalte au ceva), pe când pe toată secţia Vereşti - Botoşani se vând vreo 30 de bilete pe zi pentru toate trenurile. Desigur, legăturile RT se aşteaptă şi sunt puse la 5 - 10 minute, nu la juma' de oră - o oră ca la CFR Călători. Aşa ceva trebuie să aplice CFR Călători: o linie principală, de bază, şi legături pe toate ramurile ei. Exemplu: Bucureşti - Suceava cu motor Mărăşeşti - Tecuci, Bacău - Piatra Neamţ, Adjud - Oneşti (-Comăneşti), Paşcani - Iaşi (pentru a asigura relaţii gen Bacău - Iaşi), Vereşti - Botoşani. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 00:34 | |
| 04:40 R 3023 PL.Sud-Brasov 05:30 IR 1745 Buc.Nord-Cluj 06:00 R 3015 Buc.Nord-Sibiu 06:45 R 3001 Buc.Nord-Brasov 07:10 IR 1637 Buc.Nord-Brasov
sau de noapte la 23:10 sosire la Sibiu in jur de 06:00
R 3015 oprire in Buftea, Peris, Crivina, PL.Vest, Floresti, Campina, Breaza, Comarnic, Valea Larga, Sinaia, Busteni, Azuga, Predeal, Brasov, Bartolomeu, Codlea si de aici pana la Sibiu cu oprire numai in statiile importante cu trafic de calatori.
Cel de noapte oprire numai la Pl.Vest, Campina, Comarnic, Sinaia, Busteni, Predeal, Brasov, Codlea etc...Sibiu.
Colegul Marius926 daca are timp sa ne faca un livret la aceste 2 trenuri.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Sam 06 Apr 2013, 00:54, editata de 1 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 00:53 | |
| Wrong thread.... Cred ca asta merge la ,,Propuneri de trenuri....'' |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 00:58 | |
| hai ca ala de noapte nu prea ar avea succes din start cand zici Regio pe timp de noapte zici ba-bau dar ala de dimineata ?? In primul rand in perioada aprilie-octombrie in special VSD ar umple 3 etajate pana la Brasov, sunt turisti nu ne vaitam, in al doilea rand chiar daca ruta spre Sibiu e ocolitoare e totusi ieftina si mai sprintena cu acest Regio cu opriri doar in punctele importante, nu cred eu ca nu ar fi calatori de 3 etajate. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 10:43 | |
| 1843 si 1844 au fost anulate definitiv? Parca circulau de luni pana vineri. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 11:05 | |
| - Vlad a scris:
- 1843 si 1844 au fost anulate definitiv? Parca circulau de luni pana vineri.
Circula varianta 12843/12844 circula zilnic fara sambata . |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 11:13 | |
| |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5137 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 15:48 | |
| Arad-Cta va fi prelungit pana la Mangalia din data de 2 iunie ( cu 3 luni mai tarziu decat anul trecut si decat trebuia anul asta). Vad ca prelungirile pana la Mangalia cu ocazia zilei de 1 mai nu au fost afisate pe infofer. Vor mai avea loc sau nu? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 20:36 | |
| - traian a scris:
- Arad-Cta va fi prelungit pana la Mangalia din data de 2 iunie ( cu 3 luni mai tarziu decat anul trecut si decat trebuia anul asta).
Arad - Constanţa nu va mai exista din 15 aprilie, va rămâne doar Bucureşti - Constanţa (după câteva sute, dacă nu chiar mii de reclamaţii din partea călătorilor care ajungeau la Craiova, Tg. Jiu, Petroşani cu câte 2 - 3 ore întârziere). _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 21:07 | |
| Desi a intrat in a cincea luna de cand e valabil mersul actual vreau sa fac o remarca vizavi de gama de numere cu 5000 atribuita M500 si ma refer strict la trenurile regio ce pleaca/sosesc din/in Bucuresti si Ploiesti Sud. Cred ca e timpul ca de la mersul viitor (2013/2014) sa se faca corectarile necesare in ce priveste numerotatia trenurilor regio. Daca pe M300 intr-un tarziu s-au facut modificarile adecvate 3001 ce pleca la 9 dimineata (spre Cluj) a fost trecut cum era si cazul la 6 dimineata (logic pana la Brasov) sau 3005 ce pleca la orele 14 a fost renumerotat in 3003 si asta recent desi numarul 3003 a fost vacant cativa ani nu acelasi lucru pot sa-l spun si despre M500. E o bulibaseala si cu numerele astea de te doare capul. 5001/2/3/4/7/8 chiar si 5012/5014 au disparut de ani buni in schimb s-a pastrat 5005/5006/5009/5010/5013 cat si 5011 dar din Ploiesti Sud. Cred ca e cazul sa revizuiasca gama asta de numere de la noul mers si bineanteles sa dispara fragmentarea asta de trenuri regio, chiar am sa le trimit propunerea mea desi exista nesansa sa am succes in demersul meu dar cum se spune speranta moare ultima. Si-am sa le propun asa (voi folosi actualele plecari/sosiri desi de la noul mers vor fi diferite)
R5001 (actualul 5009/5109) Buc Nord 5.06 Marasesti 10.15 R5021 Buc Basarab 7.38 Ploiesti Sud 8.55 R5011 (5081) Buc Nord 9.40 Buzau 11.58 R5003 (5005) Buc Nord 13.00 Marasesti 18.15 R5013 Buc Nord 17.06 Ramnicu Sarat 20.45 R5023 Buc Basarab 19.52 Ploiesti Sud 21.16
R5051 (5055) Ploiesti Sud 4.45 Marasesti 8.17 R5053 (5211/5113) Ploiesti Sud 13.27 Marasesti 17.08 R5055 (5011) Ploiesti Sud 17.06 Marasesti 20.48
R5020 Ploiesti Sud Buc Basarab 6.01 R5012 (5022) Buzau 3.35 Buc Basarab 6.44 R5022 (5024) Ploiesti Sud 6.12 Buc Basarab 7.08 R5002 (5160/5006) Adjud 6.15 Buc Basarab 12.29 R5014 (5080) Buzau 14.00 Buc Nord 16.26 R5004 (5110/5010) Marasesti 13.05 Buc Basarab 18.01
R5052 (5056) Marasesti 4.25 Ploiesti Sud 7.43 R5054 (5158/5058) Adjud 5.18 Ploiesti Sud 9.33 R5206 Onesti 15.45 Ploiesti Sud 21.10 (si ramane vacant nr 5076) |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5454 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 21:49 | |
| - Dr2005 a scris:
Bucureşti - Sibiu sunt 315 km, parcurşi în 5 ore jumate. Un eventual tren de noapte ar trebui să plece pe la cât ca să ajungă la o oră decentă în Sibiu? Mai simplu ar fi să plece un tren în jur de 5 dimineaţă şi să ajungă pe la 10:30, dar tot e oarecum discutabil succesul, pentru că traseul căii ferate te cam dezavantajează (alta era situaţia dacă am fi avut Vâlcele - Vâlcea) pe Bucureşti - Sibiu (nu mai zic de tarif şi de numărul mare de autocare), în schimb de la Ploieşti urcă destul de multă lume spre Făgăraş/Sibiu, pe când călătorii de la Bucureşti coboară în mare parte în staţiunile de pe Valea Prahovei sau la Braşov.
Apropo de comparaţia Berzovia - Oraviţa cu Vereşti - Botoşani, primul tren merge cu ~ 100 de călători (doar la trenul de dimineaţă, dar şi celelalte au ceva), pe când pe toată secţia Vereşti - Botoşani se vând vreo 30 de bilete pe zi pentru toate trenurile. Desigur, legăturile RT se aşteaptă şi sunt puse la 5 - 10 minute, nu la juma' de oră - o oră ca la CFR Călători. Aşa ceva trebuie să aplice CFR Călători: o linie principală, de bază, şi legături pe toate ramurile ei. Exemplu: Bucureşti - Suceava cu motor Mărăşeşti - Tecuci, Bacău - Piatra Neamţ, Adjud - Oneşti (-Comăneşti), Paşcani - Iaşi (pentru a asigura relaţii gen Bacău - Iaşi), Vereşti - Botoşani. uite ce poate pune Bucuresti - Sibiu plecare ora 00.00 Bucuresti - 5.30-6.00 Sibiu, si mai bine ca Regio si sa ajunga la ora 7 , 7 si ceva. Cel putin sambata dimineata. Insa pe Bucuresti-Brasov nu stiu ce clienti va avea, pe Brasov-Sibiu va avea sigur. Mai intai se face tren turistic adica vineri seara, duminica seara si apoi poate ajunge in fiecare zi. Un tren regio, plecare Bucuresti ora 6 sau mai devreme, ce ar merge sambata dimineata la Sibiu ar fi full de muntomani, visul oricarui muntoman. Doctore te rog nu mai vorbi de jigniri gen LVT, Malaxe si altele ca nimeni nu o sa circule din Bucuresti la Sibiu daca are legatura Malaxa sau mai stiu eu ce. Problema e ca nu stiu sa isi organizeze vagoanele si blatismul prea mare. Lasati-ma cu povestiile ca nu se poate ca la TFC/Regiotrans se poate sa nu fie blatisti/tigani. Pentru a mia oara, trenurile trebuie sa ajunga in orasul important la ora 7-8 dimineata.Apoi alt tren/trenuri trebuie sa plece din orasele mari vineri seara si sa se intoarca duminica. Ce e asa de greu? Cum TFC intelege iar CFR si Doctorul nu?? Si DA< un IC Bucuresti - Timisoara ar avea sigur profit daca : -nu ar mai opri in toate tiganiile de orase gen Videle, Rosiori, Filiasi, Strehaia etc -ar avea confort - nu ar fi plin de tigani si altii care nu platesc la fel si pentru alte IC. p.s. eu unul as face vineri seara un Regio Bucuresti - Cluj . Daca nu se poate altfel l-as "atasa" la un IR. N-as pune cele mai bune vagoane la el dar de ar fi asa ceva, IR ar fi gol si Regio extrem de full. De ce se poate regio Targu Jiu - Bucuresti si alte zone nu se poate? De ce se poate Regio Buucresti - Nehoiasu si la CFR nu se poate? Sunt sigur ca daca TFC ar avea mai multe zone din tara ar face Regio de sute de km. Probabil ca la Regiotrans , prin zona Timisoara, se poate, dar nu circul pe acolo si nu stiu. De ce vara se poate Regio din Gara de Nord la Constanta? Pune Regio Bucuresti Nord vineri seara spre Constanta si poate sa faca si o mie de ore si tot o sa fie plin. Pune-l din Obor si o sa il umpli de toti ... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 21:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- traian a scris:
- Arad-Cta va fi prelungit pana la Mangalia din data de 2 iunie ( cu 3 luni mai tarziu decat anul trecut si decat trebuia anul asta).
Arad - Constanţa nu va mai exista din 15 aprilie, va rămâne doar Bucureşti - Constanţa (după câteva sute, dacă nu chiar mii de reclamaţii din partea călătorilor care ajungeau la Craiova, Tg. Jiu, Petroşani cu câte 2 - 3 ore întârziere). Mai ramane sa faca reclamatii si clujenii/oradenii si-l limiteaza si pe 1631/1632 la Bucuresti si gata, ramane Constanta in doua perechi de IR 1681/2/3/4...a pardon si sagetile alea de Tulcea mai sunt cu legatura spre Constanta la trenuri regio Apropo sti ceva in locul lui 1822/1821 in extra-sezon introduce ceva pe Buc-Constanta? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 06 Apr 2013, 21:58 | |
| - Marius 926 a scris:
-
Apropo sti ceva in locul lui 1822/1821 in extra-sezon introduce ceva pe Buc-Constanta? Iti spun eu: pana in extrasezon reapare...tananam...
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Sam 06 Apr 2013, 22:02, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |