|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
+8392Dragos MariusM Sabik stefan_br Andrey_tm cont dezactivat . KQQ Jhonyla TVlad NicuS Costin.H marius_catalin84 mariusmarius Norbi user dezactivat... Alex Avram Lafont cristy79 ALEXCFR EuroDance alex.alexus.tm Karl Teodor ATM billy752-istu vanchorusebulgaria brotybreaza @ndrey redeme AndreiStefan Adrian78 rizelgeorgel2004 pannonia express colonelu81 Radu Tudor 19jimmy84 mishu88 florin29sv Vale manuela mtk cristi CFR Warrior12 Cont dezactivat huiu_goe Luna lifetec COSTACHE MIHAIL bogdan srl Marius Iulian traian Spartan1948 mureseanu_976 Shinkasen riciu DUAL Nicolae Adirmvl kristi kkk laur 133 adytm membru inactiv Rarau Adisoft1991s Ryan Anderson AlexandruC allred AndiCFR Vitosa cfr500 Vlad orestte baiazid dandel AlexD Radu.B Katalin4653 Dr2005 razvan - trenuri Tomi13leu Nesebar IonutCFR2009 cardinal 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 10 Mai 2013, 10:49 | |
| Care groază de etajate, că trenurile de Pietroşiţa sunt cu Desiro... Doar unul dintre trenurile de la Bucureşti e cu etajate. _________________ :TTT:
|
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 10 Mai 2013, 11:17 | |
| - Katalyn a scris:
- Conform www.infofer.ro 14 mai e ultima zi cand mai circula trenurile IR pe ruta Buc.Nord-Targoviste-Fieni-Pietrosita si retur, incepand cu 15 mai vor ramane intre Tragoviste-Fieni-Pietrosita doar Regio cred ca maxim pana la 1 iunie.
Si tot de atunci se anuleaza si IR 1893/1898 Bucuresti - Pitesti - Craiova. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 10 Mai 2013, 12:38 | |
| - AlexD a scris:
- Sa le anuleze toate, si asa circula goale IR'urile iar R'urile is pline de tigani blatisti. Pot fi gasite alte intrebuintari pentru materialul rulant utilizat pe ruta asta. O groaza de etajate care pot fi bagate pe Bucuresti-Brasov...
Linia poate fi luata de un privat daca sunt calatori, daca nu sa ramana folosita doar de marfa sau de siscriminatii din zona. Da, si eu sunt de acord ca tot ceea ce nu poate fi controlat de catre CFRCalatori in materie de linii secundare sa fie dat la privati insa nu voi fi niciodata de acord ca linia sa nu mai poata fi folosita pentru calatori. Acestia din urma trebuiesc readusi la tren cu orice limite astfel riscam sa stam la mana dubarilor, acolo unde exista transport de mai multe feluri trebuie incurajat si nu limitat la unul sau altul. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 10 Mai 2013, 14:10 | |
| Chiar asistam zilele trecute la o discutie interesanta in 3003 , in care niste melteni din astia mai jmecheri,faceau ei tam tam ca domnle de ce platim bilet la trenurile 300x? ca vezi doamnle spre Pietrosita nu plateste nimeni bilet... si ca toti merg cu nasul.Si cand le-am zis ca o sa le anuleze trenurile amicilor de pe SM90x s-au uitat toti la mine de parca am zis ceva rau... In fond majoritatea meltenilor de genul asta,care sunt obijnuiti cu ciorditu',nu prea realizeaza marea poza.Totusi lucrul bun e ca privatul stie sa plimbe automotorul ,si sa primeasca subventia,chiar daca cara aer,pe cand CFR Calatori prefera EA+1/2 vagoane sau mai rau GM+2 vagoane,iar parcul de automotoare zace in continuare nefolosit.Desigur,nu am nimic de obiectat daca respectiva compunere ar fi o grupa de Botosani de exemplu,care ar fi putut fi sustinuta din traficul local de abonamente la regio,dar cand vad Sibiu-Piatra Olt Sulzer+2x21-47 ma iau cu mainile de cap.Mai ales ca Sibiul are si Desiro si ADH. Oricum finalul e inevitabil..vor disparea regio facute de remizele si depourile care nu au mamuti in spate sa care greul ... Gen Timisoara,Cluj,care isi mai scot din parleala pentru ca au trafic intens de naveta,si care isi permit sa mentina anumite trenuri energoface goale. Simeria(caz concret) spre exemplu avea linia de la Hunedoara cu 2,3 trenuri bune(si aici cel mai bun dat Teiusului),restul plante.Aveau Regio 2372 Arad-Simeria-Hunedoara-Simeria-Arad,care era facut cu rama,iar la plecarea din Hunedoara nu erau mai mult de 10 calatori pentru Arad,ca lumea nu stia,ca sta 15 minute si apoi pleaca spre Arad....Daca s-ar fi numit Hunedoara-Arad(fara sa aiba 1000 de numere pana la Arad) pun pariu ca aveau mai multi calatori;dar oricum din Deva se umplea de stateau in picioare pana la Zam.Acum acest tren a ajuns o relicva,ca i-au mutat orarul,ca face 100 de ani pana la Arad. Din 1 iunie probabil anuleaza si 1823,care e bataia de joc a unor cretini,care nu percuteaza ca trenul era mirific ,si mega folosit Craiova-Cluj.Desigur fiind tren de amiaza si ajungand la 1 noaptea in Deva,sunt putini calatori pana la destinatie trenul golindu-se progresiv pe traseu.Acest tren era ideal atasat la Sighet in DEVA!Dar cum ai capete patrate in minister .... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 10 Mai 2013, 14:15 | |
| Pai a fost 1823 cu grupa de Arad 1825/1926 si circula legat cu Sighetul spre Arad dar minunea a tinut 2 luni vreo 2-3 zile cand 1826 a venit piscat cu peste 30 de minute In fine daca aceste trenuri ar fi fost facute de niste rame electrice de capacitate mai mare 250-300 de locuri cu cuple automate ar fi fost mai avantajoase decat trenurile clasice cu grupe de vagoane..Da noi ne desteptam mai greu |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 10 Mai 2013, 14:37 | |
| Pai nu avem decat Desiro cu cupla automata ... deci cum plimbi Desiro sub catenara ? Pe mine ma amuza teribil ca idiotii pastreaza Cluj-Deva ca EA cu 2 vagoane in loc sa-l fi lasat naibii cum era pana acum 2 Desiro care se despart la Vintu de Jos.Eventual puteau sa mai comande 5 bucati Desiro Hibrid.Eventual bonus puteau trimite 3 Desiro!! Al 3'lea ca grupa de Tg Mures si sa circule ca REX pana la Razboieni. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 10 Mai 2013, 15:04 | |
| pe Pietrosita doar R 9103 are etajate, R 9101 e cu Desiro, R 9431, 9433 sunt cu vagoane. |
| | | Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5378 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 10 Mai 2013, 22:54 | |
| Afis in statia CFR Arad 10 mai 2013 |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6909 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 11 Mai 2013, 00:23 | |
| Ciudata anularea lui 3114,de fiecare data cand am circulat cu el.,desi era format dintr-o Malaxa,era plin cam 60-70%. |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5527 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 11 Mai 2013, 08:01 | |
| Da....Mie personal mi se cam inmoaie picioarele cand vad cate trenuri sunt anulate. 409 a picat, Regio de pe 502 sunt aproape goale, unele IR de la Bucuresti spre Suceava care si ele aer, in anumite zile ale saptamanii, Pietrosita vine si ea, etc etc etc etc...Devine sumbru. Acum sunt in afara Romaniei, in Franta, pentru cateva zile. Nu sunt fan SNCF, dar trebuie sa recunosc ca baga francezii la lucrari si reabilitari pe liniile secundare de te ia groaza cand compari cu Romania, unde incepe sa se inchida tot. Stiu ca nu e termen de comparatie, dar.... Faza e ca aici mai toate TER-urile ( regionalele ) sunt cofinantate si de Conseil Regional al zonei respective. Inutil sa mai spun ca pe TER vad doar rame ( in general Bombardier, fie electrice, fie mixte ). Activitatea e intensa in mai toate garile prin care am trecut, legaturile nu sunt totdeauna excelente, dar sunt decente, exista un savoir-faire pe care din pacate calea ferata romaneasca l-a pierdut. Sunt foarte multi tineri in sistem ( de la mecanici, controlori, pana la sefii de gara ). Pacat ca cei care ar fi putut sa puna umarul la pastrarea patrimoniului feroviar romanesc i-au intors de fapt spatele. Si ce e aproape tragi-comic pentru mine ca roman care ajunge in Franta destul de des: pana si arabii, care sunt vazuti uneori mai antisociali, isi platesc pana la ultima centima biletul. Nu ca nu se face blatul. Poate ca se mai face pe alocuri. Nu exista insa, din ce am vazut, nici un fel de compromis din partea controlorilor. Poate reusesc unii sa ii mai fenteze, pe distante scurte, dar niciodata nu veti vedea din partea controlorilor nici macar cel mai mic compromis inj acest sens. Nu sunt nici aici lucrurile perfecte, dar e dureros sa vezi cum o amarata de normalitate, care e mentinuta aici in Franta, nu poate exista si in Ro. Nu vorbesc de nu stiu ce minuni: doar de normalitate. Fara blat, fara trenuri anulate peste noapte de nu mai stii cu ce sa mergi, fara, fara, fara. Trist, dragi prieteni forumisti, foarte trist. |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5527 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 11 Mai 2013, 08:10 | |
| Ca sa nu mai vorbesc ca aici, in Franta, pasiunea feroviara e la ea acasa. Reviste lunare cu informatii interesante, organizari de trenuri cu aburoase, expozitii. Noi ce primim in Ro, ca pasionati? I-ati vazut pe cei de la aviatie, care au si ei un forum similar cu al nostru romanianspotters.ro? Pasionati, au reusit sa deschida multe usi, au aprobari pentru fotografiat in locuri interzise, mai aproape de piste, mai aproape de aparatele de zbor. Aeroportul Otopeni le-a dedicat un spatiu unde sunt expuse fotografiile. Aeroportul Cluj a facut la fel, si unele din cele mai reusite fotografii sunt expuse in aeroport. Noi ce avem? Teama sa nu fim fluierati cand facem poze, dispretul ( nu generalizat ), al multor cfr-isti, satui poate pana peste cap de trenuri, etc etc. Si poate nu ar fi asa de rau daca nu ar fi pasiunea. In ce sa ne punem sperantele? in traficul de marfa probabil, in liniile cu naveta ridicata, in anumite magistrale. Asta daca nu se alege praful si de astea in 10-20 ani... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 11 Mai 2013, 15:40 | |
| Foarte bine - acum sa anuleze trenuri in Romania. In maxim 5 ani va incepe trendul invers de punere pe trasee a mai multor trenuri asa cum se intampla cu firmele private feroviare. Acum inca se vor mai concedia ceferisti care atunci cand fac greva ocupa caile ferate in loc sa ocupe drumurile din Romania pentru ca si firmele de transport rutier sa simta ca AU PIERDERI dupa cum au facut si alti grevisti avand in vedere ca blocarea cailor ferate in Romania nu deranjeaza pe multi. Deasemenea sunt anulate multe trenuri pentru ca oamenii nu mai au bani sa plateasca tarifele actuale si merg mai rar sau nu merg deloc. Sindicatele CFR CALATORI in loc sa faca presiuni asupra conducerii pentru a concedia mare parte din controlori care nu vor sa verifice pasageri la urcarea in trenuri macar in garile mari. Sunt multe lucruri de facut dar angajatii in majoritatea lor considera ca li se cuvine salariul dar dupa ce vor fii concediati vor plange ca nu au bani si vor regreta ca nu s-au luptat cu sistemul si cu cei care le fac rau. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 11 Mai 2013, 15:46 | |
| Sindicatele nu reprezintă interesele personalului... din vina lor s-a ajuns aici, personalul oricum e supradimensionat în unele sectoare şi subdimensionat în altele (de exemplu, se refuză desfiinţarea unor Hm care nu au mai făcut încrucişări de ani de zile doar pentru a ţine acolo IDM şi acari, în timp ce tot mersul trenurilor din ţara asta e făcut de fix 3 oameni, că a existat ideea aia că să-i dăm afară pe cei de la birou şi să-i ţinem pe manevranţi şi acari), există o groază de funcţii de conducere, materialul rulant e energofag şi vechi, ca să aibă de lucru ăia 10 dorei de la depou (că la materialul rulant nou verifici cu laptopul tot), iar naşii iau şpagă (şi, evident, o dau mai departe) şi sunt şi câte 2 - 3 la un tren cu 2 vagoane. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 11 Mai 2013, 15:49 | |
| Apropo de nasi, care e treaba cu 2 nasi intr-un tren? Ca nu e recenta, cand nu mai circula lumea cu trenul. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Dum 12 Mai 2013, 00:12 | |
| Daca s-a finalizat in sfarsit electrificarea liniei 704 intre Barbosi si Tecuci trenurile vor face mai putin timp? Credeti ca se vor mai introduce noi trenuri? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |