Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

  Compunerea trenurilor din România -2013

In jos 
+89
Vlad Singeorzan
norbert.laurb
Balto
billy752-istu
63-1143-5
Codrut1985
rizelgeorgel2004
cristy79
maris.constantin
florin29sv
luciaZ
Jhonyla
kasapis2007
cristi CFR
The Legend
Razvan Tudor
Lafont
frank81
ALEXCFR
Bobby_TM
didinul
IonutCFR2009
TVlad
Sabik
Karl
FeroFan97
Marius Iulian
Cont dezactivat
Norbi
Teodor
Sergiu rmn
cont dezactivat .
AlexD
dincarazvan49
pannonia express
Laur
TonyGFR
COSTACHE MIHAIL
riciu
bogdan srl
Amiralul
vanchorusebulgaria
Silver
cfr500
razwy
Vale
alex1987
ionutz85
mtk
Mihay
mihai_cfr_bacau
Warrior12
EuroNight
Ryan Anderson
membru inactiv
MariusM
NicuS
baiazid
Tomi13leu
Radu.B
Adirmvl
alex.alexus.tm
Adrian78
Luna
IR1822
halmarius
BL82
mureseanu_976
Alex Avram
DUAL
Rarau
Vitosa
Spartan1948
ATM
kristi kkk
Radu Tudor
Goanga
manuela
Dr2005
Katalin4653
92Dragos
huiu_goe
ravers75
Vlad
AndiCFR
allred
tudor_vl
Andrey_tm
Nesebar
93 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 17:42

Un mecanic din Valcea ne zicea mie si lui Teodor ca in vremurile lui bune avea (iarna) un vagon de incalzire, unul de posta si bagaje (sper ca nu gresesc) si 14 de clasa. :shock:
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 17:43

IonutCFR2009 a scris:
Plus ca atunci (2002) era si alternativa... P 2005 Bucuresti Nord (18:03) - Sibiu (03:08) pe un traseu si mai scurt...

Corect , dar cum sunt satul de Valea Prahovei ca mergeam mereu la munte , cand plecam la plimbare cu trenul vroiam sa vad si altceva in afara de V.Prahovei de asta alegeam V.Oltului cu 2011 .

adirmvl a scris:
Un mecanic din Valcea ne zicea mie si lui Teodor ca in vremurile lui bune avea (iarna) un vagon de incalzire, unul de posta si bagaje (sper ca nu gresesc) si 14 de clasa. :shock:

Am prins si eu acea compunere , vagonul de incalzire de am ajuns bocna in Bucuresti , tin minte ca am venit cu 2012 pe 3-4 Ianuarie , atunci am fost cu mocanita la Agnita , si din Sibiu pana la Bucuresti am tremurat de frig , avea vagoane 21-47 dar a fost facut si cu etajate 26-26 o vreme dar si cu 20-57 ; 20-59 .

_________________
595423 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 17:48

Era un WIT din Gags?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 17:54

IonutCFR2009 a scris:
Era un WIT din Gags?

Pe vremea respectiva uram de moarte vagoanele astea de incalzit , la ce frig am indurat la viata mea pe liniile astea neelectrificate , parca nu era din Gags , nu tin bine minte asta , ma bucur ca am prins vremurile bune si trenurile care erau pe vremuri , tin minte ca atunci la ce frig am indurat am colindat tot trenu de la un cap la altu in speranta ca gasesc un vagon mai cald si nu mai ajungeam la capat de cate vagoane avea , cred ca erau 8 vag. 21-47 , eram satul de cate usi am deschis si am inchis de la un cap la altul al trenului .

_________________
595423 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 17:58

Deci cu ala circulau etajatele pe la Valcea... :-?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 18:02

In MT 2000/2001, P 2011/2012 avea 8 vagoane: 1A, 6B, 1D (seriile 11-47, 21-47, 21-57, 92-47. Statia de domiciliu - Bucuresti Basarab) conform livretului.


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Dum 24 Feb 2013, 18:20, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 18:09

adirmvl a scris:
Un mecanic din Valcea ne zicea mie si lui Teodor ca in vremurile lui bune avea (iarna) un vagon de incalzire, unul de posta si bagaje (sper ca nu gresesc) si 14 de clasa. :shock:
14 vagoane clasa ma indoiesc sa fi avut. Vagonul WIT nu incalzea teoretic mai mult de 10-11 vagoane clasa, eu cel putin asa am vazut prin livretele de atunci. Daca are cineva livretul 2 anii 80 cu trenurile din zona Valcei si are placerea sa le scaneze te-ar lamuri. Cu multumiri din partea mea.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 18:17

Poate de-asta a inghetat si Karpaty in el. Very Happy Dar pana acum 10 anu nu existatu trenuri atat de lungi iarna? Iar daca da, cum le incalzeau daca un WIT facea fata doar la 10-11 vagoane?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 18:33

adirmvl a scris:
Poate de-asta a inghetat si Karpaty in el. Very Happy Dar pana acum 10 anu nu existatu trenuri atat de lungi iarna? Iar daca da, cum le incalzeau daca un WIT facea fata doar la 10-11 vagoane?

De regula iarna faceai frigu in tren , motorina se fura si nu bagau abur suficient , cel mult o amorteala simteai pe liniile astea neelectrificate iar pe liniile electrificate faceai sauna in 21-47 , poate se mai incalzea in vagon ca erau si toate locurile ocupate asa se mergea pe vremuri , aglomeratie , frig , lumina lipsa (mie imi placea fara lumina) , se fuma fara problema pe culoar sau in zona usilor la 21-47 , parca era mai frumos atunci . Biletele erau ieftine atat ca vara mureai de cald , acum avem clima in tren si prize , am mai evoluat , sunt alte vremuri .

_________________
595423 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 18:37

@advrml
Eu din cate stiu si am vazut in acei ani pe sectiile neelectrificate trenurile de calatori nu aveau mai mult de 10 vagoane clasa + vagon WIT + vagon posta + vagon bagaje.
Poate ca P2011 de atunci avea tonaj disponibil si pentru vagoane inchise calatorilor scadente la reparatii si expediate de IMMR (denumirea de atunci) Titu/Grivita/Pascani pentru Pitesti/PiatraOlt/Valcea/Sibiu. La Pascani erau trimise cu 5001/5002 apoi pentru alte statii din tara prevazute cu Revizii de Vagoane le asezau la anumite trenuri in limita tonajului disponibil al trenului respectiv.

@karpaty
Sa stii ca in anii raposatului mecanicii de electrice aveau ordin scris sa dea caldura cu taraita, 30 de min da, 30 nu din timpul efectiv de mers al trenului, asta daca nu era vreun mare stab (de la cfr sau din partid) in tren si functiona caldura cap-coada. Dar in functie de greutatea iernii si gradul de ocupare al trenului se mai gaseau si mecanici sufletisti sa lasa caldura in functiune tot drumul, asta daca nu erau insotiti de superiori pe masina.


Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Dum 24 Feb 2013, 19:23, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 19:04

Mda, deci nu s-a schimbat prea mult situatia pe 201... Mai complicat cu caldura, tot 21-47 si... malaxe... Smile
Sus In jos
FeroFan97

FeroFan97


Numarul mesajelor : 390
Varsta : 27
Localizare : Sfîntu Gheorghe
Reputatie : 5818
Data de inscriere : 06/02/2010

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeLun 25 Feb 2013, 21:49

Care este compunerea trenurilor regio Sighisoara-Brasov? Mai precis mi-ar interesa R 3538 si R 3502. Multumesc anticipat!
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8758
Data de inscriere : 10/06/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeMar 26 Feb 2013, 12:55

Rame electrice amandoua.
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6469
Data de inscriere : 31/08/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeMar 26 Feb 2013, 16:09

FeroFan97 a scris:
Care este compunerea trenurilor regio Sighisoara-Brasov? Mai precis mi-ar interesa R 3538 si R 3502. Multumesc anticipat!

3538 - ramă elecrică 58 întotdeauna

3502 - compunere variabilă, ramă electrică, două sau trei vagoane de diverse tipuri sau (mai rar) cuplu TE
Sus In jos
Bobby_TM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 679
Varsta : 41
Localizare : Timisoara
Reputatie : 5251
Data de inscriere : 05/10/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitimeMier 27 Feb 2013, 00:32

IR1699 (Timisoara Nord - Lugoj - Caransebes - Resita Nord) EA + 1 vagon...
De mentionat ca locomotiva rebruseaza in Caransebes... Laughing
Sus In jos
Continut sponsorizat





 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România -2013
Sus 
Pagina 40 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2013)
» Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: