| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+89Vlad Singeorzan norbert.laurb Balto billy752-istu 63-1143-5 Codrut1985 rizelgeorgel2004 cristy79 maris.constantin florin29sv luciaZ Jhonyla kasapis2007 cristi CFR The Legend Razvan Tudor Lafont frank81 ALEXCFR Bobby_TM didinul IonutCFR2009 TVlad Sabik Karl FeroFan97 Marius Iulian Cont dezactivat Norbi Teodor Sergiu rmn cont dezactivat . AlexD dincarazvan49 pannonia express Laur TonyGFR COSTACHE MIHAIL riciu bogdan srl Amiralul vanchorusebulgaria Silver cfr500 razwy Vale alex1987 ionutz85 mtk Mihay mihai_cfr_bacau Warrior12 EuroNight Ryan Anderson membru inactiv MariusM NicuS baiazid Tomi13leu Radu.B Adirmvl alex.alexus.tm Adrian78 Luna IR1822 halmarius BL82 mureseanu_976 Alex Avram DUAL Rarau Vitosa Spartan1948 ATM kristi kkk Radu Tudor Goanga manuela Dr2005 Katalin4653 92Dragos huiu_goe ravers75 Vlad AndiCFR allred tudor_vl Andrey_tm Nesebar 93 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 17:42 | |
| Un mecanic din Valcea ne zicea mie si lui Teodor ca in vremurile lui bune avea (iarna) un vagon de incalzire, unul de posta si bagaje (sper ca nu gresesc) si 14 de clasa. :shock: |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 17:43 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Plus ca atunci (2002) era si alternativa... P 2005 Bucuresti Nord (18:03) - Sibiu (03:08) pe un traseu si mai scurt...
Corect , dar cum sunt satul de Valea Prahovei ca mergeam mereu la munte , cand plecam la plimbare cu trenul vroiam sa vad si altceva in afara de V.Prahovei de asta alegeam V.Oltului cu 2011 . - adirmvl a scris:
- Un mecanic din Valcea ne zicea mie si lui Teodor ca in vremurile lui bune avea (iarna) un vagon de incalzire, unul de posta si bagaje (sper ca nu gresesc) si 14 de clasa. :shock:
Am prins si eu acea compunere , vagonul de incalzire de am ajuns bocna in Bucuresti , tin minte ca am venit cu 2012 pe 3-4 Ianuarie , atunci am fost cu mocanita la Agnita , si din Sibiu pana la Bucuresti am tremurat de frig , avea vagoane 21-47 dar a fost facut si cu etajate 26-26 o vreme dar si cu 20-57 ; 20-59 . |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 17:48 | |
| |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 17:54 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Era un WIT din Gags?
Pe vremea respectiva uram de moarte vagoanele astea de incalzit , la ce frig am indurat la viata mea pe liniile astea neelectrificate , parca nu era din Gags , nu tin bine minte asta , ma bucur ca am prins vremurile bune si trenurile care erau pe vremuri , tin minte ca atunci la ce frig am indurat am colindat tot trenu de la un cap la altu in speranta ca gasesc un vagon mai cald si nu mai ajungeam la capat de cate vagoane avea , cred ca erau 8 vag. 21-47 , eram satul de cate usi am deschis si am inchis de la un cap la altul al trenului . |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 17:58 | |
| Deci cu ala circulau etajatele pe la Valcea... :-? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 18:02 | |
| In MT 2000/2001, P 2011/2012 avea 8 vagoane: 1A, 6B, 1D (seriile 11-47, 21-47, 21-57, 92-47. Statia de domiciliu - Bucuresti Basarab) conform livretului.
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Dum 24 Feb 2013, 18:20, editata de 1 ori |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 18:09 | |
| - adirmvl a scris:
- Un mecanic din Valcea ne zicea mie si lui Teodor ca in vremurile lui bune avea (iarna) un vagon de incalzire, unul de posta si bagaje (sper ca nu gresesc) si 14 de clasa. :shock:
14 vagoane clasa ma indoiesc sa fi avut. Vagonul WIT nu incalzea teoretic mai mult de 10-11 vagoane clasa, eu cel putin asa am vazut prin livretele de atunci. Daca are cineva livretul 2 anii 80 cu trenurile din zona Valcei si are placerea sa le scaneze te-ar lamuri. Cu multumiri din partea mea. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 18:17 | |
| Poate de-asta a inghetat si Karpaty in el. Dar pana acum 10 anu nu existatu trenuri atat de lungi iarna? Iar daca da, cum le incalzeau daca un WIT facea fata doar la 10-11 vagoane? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 18:33 | |
| - adirmvl a scris:
- Poate de-asta a inghetat si Karpaty in el. Dar pana acum 10 anu nu existatu trenuri atat de lungi iarna? Iar daca da, cum le incalzeau daca un WIT facea fata doar la 10-11 vagoane?
De regula iarna faceai frigu in tren , motorina se fura si nu bagau abur suficient , cel mult o amorteala simteai pe liniile astea neelectrificate iar pe liniile electrificate faceai sauna in 21-47 , poate se mai incalzea in vagon ca erau si toate locurile ocupate asa se mergea pe vremuri , aglomeratie , frig , lumina lipsa (mie imi placea fara lumina) , se fuma fara problema pe culoar sau in zona usilor la 21-47 , parca era mai frumos atunci . Biletele erau ieftine atat ca vara mureai de cald , acum avem clima in tren si prize , am mai evoluat , sunt alte vremuri . |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 18:37 | |
| @advrml Eu din cate stiu si am vazut in acei ani pe sectiile neelectrificate trenurile de calatori nu aveau mai mult de 10 vagoane clasa + vagon WIT + vagon posta + vagon bagaje. Poate ca P2011 de atunci avea tonaj disponibil si pentru vagoane inchise calatorilor scadente la reparatii si expediate de IMMR (denumirea de atunci) Titu/Grivita/Pascani pentru Pitesti/PiatraOlt/Valcea/Sibiu. La Pascani erau trimise cu 5001/5002 apoi pentru alte statii din tara prevazute cu Revizii de Vagoane le asezau la anumite trenuri in limita tonajului disponibil al trenului respectiv.
@karpaty Sa stii ca in anii raposatului mecanicii de electrice aveau ordin scris sa dea caldura cu taraita, 30 de min da, 30 nu din timpul efectiv de mers al trenului, asta daca nu era vreun mare stab (de la cfr sau din partid) in tren si functiona caldura cap-coada. Dar in functie de greutatea iernii si gradul de ocupare al trenului se mai gaseau si mecanici sufletisti sa lasa caldura in functiune tot drumul, asta daca nu erau insotiti de superiori pe masina.
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Dum 24 Feb 2013, 19:23, editata de 1 ori |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 19:04 | |
| Mda, deci nu s-a schimbat prea mult situatia pe 201... Mai complicat cu caldura, tot 21-47 si... malaxe... |
|
| |
FeroFan97
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 27 Localizare : Sfîntu Gheorghe Reputatie : 5818 Data de inscriere : 06/02/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 25 Feb 2013, 21:49 | |
| Care este compunerea trenurilor regio Sighisoara-Brasov? Mai precis mi-ar interesa R 3538 si R 3502. Multumesc anticipat! |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8758 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 26 Feb 2013, 12:55 | |
| |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6469 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 26 Feb 2013, 16:09 | |
| - FeroFan97 a scris:
- Care este compunerea trenurilor regio Sighisoara-Brasov? Mai precis mi-ar interesa R 3538 si R 3502. Multumesc anticipat!
3538 - ramă elecrică 58 întotdeauna 3502 - compunere variabilă, ramă electrică, două sau trei vagoane de diverse tipuri sau (mai rar) cuplu TE |
|
| |
Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5251 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 27 Feb 2013, 00:32 | |
| IR1699 (Timisoara Nord - Lugoj - Caransebes - Resita Nord) EA + 1 vagon... De mentionat ca locomotiva rebruseaza in Caransebes... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|