Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

  Compunerea trenurilor din România -2013

In jos 
+89
Vlad Singeorzan
norbert.laurb
Balto
billy752-istu
63-1143-5
Codrut1985
rizelgeorgel2004
cristy79
maris.constantin
florin29sv
luciaZ
Jhonyla
kasapis2007
cristi CFR
The Legend
Razvan Tudor
Lafont
frank81
ALEXCFR
Bobby_TM
didinul
IonutCFR2009
TVlad
Sabik
Karl
FeroFan97
Marius Iulian
Cont dezactivat
Norbi
Teodor
Sergiu rmn
cont dezactivat .
AlexD
dincarazvan49
pannonia express
Laur
TonyGFR
COSTACHE MIHAIL
riciu
bogdan srl
Amiralul
vanchorusebulgaria
Silver
cfr500
razwy
Vale
alex1987
ionutz85
mtk
Mihay
mihai_cfr_bacau
Warrior12
EuroNight
Ryan Anderson
membru inactiv
MariusM
NicuS
baiazid
Tomi13leu
Radu.B
Adirmvl
alex.alexus.tm
Adrian78
Luna
IR1822
halmarius
BL82
mureseanu_976
Alex Avram
DUAL
Rarau
Vitosa
Spartan1948
ATM
kristi kkk
Radu Tudor
Goanga
manuela
Dr2005
Katalin4653
92Dragos
huiu_goe
ravers75
Vlad
AndiCFR
allred
tudor_vl
Andrey_tm
Nesebar
93 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 53 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 15:01

DUAL a scris:
AndiCFR a scris:
IR 1623 este format din 4 vagoane 21-90.
Foarte bine .. Sibiul merita de mult asa ceva.

Ce treaba are 1623 cu Sibiu ? mai verifica www.infofer.ro ! Wink

_________________
595423 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13278
Data de inscriere : 05/01/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 15:27

Dupa cum ziceam .. in alte postari .. daca mergea la Sibiu il taraiau cu 20-55,daca merge pana la BV trebuie sa bagam 21-90 ... Imi place cum se favorizeaza anumite depouri si remize,si anumite regionale..
@karparty nu am calatorit ever cu acest tren.. Am fost cu multe IR uri din Romanica asta,dar cu asta nu am fost niciodata .. Pana si cu 1527 am calatorit,dar cu asta .. veac.A fost un tren dublat mai toata viata lui ..Eu il mutam in alt orar si l pastram pana la Sibiu.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6604
Data de inscriere : 02/08/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 15:33

DUAL a scris:
AndiCFR a scris:
IR 1623 este format din 4 vagoane 21-90.
Foarte bine .. Sibiul merita de mult asa ceva.
Fata de 20-55, astea macar nu iti zdruncina creierii si urechile. Si sa zicem ca ar fi putin mai ingrijite. What a Face


Ultima editare efectuata de catre allred in Dum 24 Feb 2013, 15:36, editata de 1 ori
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8758
Data de inscriere : 10/06/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 15:33

Adica sa fie grupa lui 1745.. era mult mai bine.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8691
Data de inscriere : 09/01/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 15:44

IR 1623 Brasov-Bucuresti Nord.

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Dscf6450mmm

Astea da conditi pe M300.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 15:46

DUAL a scris:
Eu il mutam in alt orar si l pastram pana la Sibiu.

Sti foarte bine ca in CFR nu are cine sa gandeasca , nu stiu ce o fi fost in capul aluia care a pus 2 trenuri pe aceeasi ruta la interval de o ora si ceva apoi de la 16 pana a doua zi la 10 nu mai era nimic pe acea ruta , capetele luminate din CFR , trebuia pastrata si legatura de noapte , sunt destui calatori care vor sa ajunga dimineata la destinatie nu doar cum le este lor bine , 1631 putea sa aibe grupa de Sibiu sau daca nu 1647 sa aibe o grupa de Sibiu , variante ar fi doar ca trebuie sa si gandeasca cineva in avantajul calatorului nu doar dupa cum viseaza ei . Mad

_________________
595423 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 16:12

Pentru dimineaţă era suficient să pună un Desiro/ADH de legătură la 1745, să plece pe la 8:45 din Braşov. Dar Braşov - Sibiu nu există tren între 6:15 şi 13:00.
Dar, după cum am mai zis cu numeroase ocazii, relieful nu prea ne ajută, ca să nu mai vorbesc de preţ, iar autocarele spre Sibiu sunt destul de confortabile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 16:19

Deci Bucuresti-Sibiu sa pleci seara si sa ajungi dimineata in Sibiu nu este nici tren nici autocar nu este nimic , vreau sa plec seara la 22-23 si sa ajung acolo pana in 10 cel tarziu , nu am cu ce , singura varianta este 9027 la Pitesti apoi 9479 si 2071 . Nici Regio ala de 2 noaptea din Brasov la Sibiu nu mai este , era perfect , ma duceam in Brasov cu ultimul tren stateam 2 ore si apoi la 2 pleca spre Sibiu , acel tren era aglomerat inca de la plecare din Brasov , multi mergeau la peste cu el , coborau dupa Fagaras dar cum in CFR sunt doar capete patrate ce sa le ceri , tot ce e bun se duce de rapa .

_________________
595423 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 16:52

Doamne Fereşte, cum să faci 12 ore până la Sibiu?!
Am făcut şi eu odată chestia asta, prin anul II. Având în vedere că nu se mai însumează distanţele, nu s-ar merita să mă zgârcesc pentru câţiva lei... E drept, atunci trebuia să fiu la ora 9 în Sibiu, iar autobuzul de 1:45 pleca - ca şi acum - din Ritmului, deci în partea opusă a oraşului (şi, ca şi acum, costa cel mai mult dintre toate). Atunci a fost şi curiozitatea de a vedea transbordarea CFR, fiind rupt podul peste Cârţişoara. De bine ce am făcut eu traseu, ziua următoare au anulat transbordarea.
Ţinând cont că biletul de autobuz costă între 35 şi 55 RON (în funcţie de operator), iar cel de tren costă vreo 60 RON, e clar că ai nevoie de câteva siguranţe lipsă ca să mergi cu trenul de la Bucureşti la Sibiu. Asta se vede şi din vânzările de bilete.
Şi iar ajungem la orarele făcute cu posteriorul, la insistenţa de a se menţine în circulaţie vagoane directe spre destinaţii ,,tradiţionale" da' care vând 50 de bilete pe lună, în detrimentul rutelor mai scurte şi cu mai mulţi clienţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13278
Data de inscriere : 05/01/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 17:11

Un tren Hunedoara-Timisoara ar fi fost mai mult decat necesar..
I-am pus azi un pachet fratelui meu la Timisoara cu niste haine de acasa,via autoacar.. a plecat un autocar din ala mare gen Atlasib PLIN!! .. si au fost cativa nefericiti care au ramas pe marginea drumului din motiv,ca astia merg cu rezervare doar What a Face
Slava domnului ca aveau remorca pentru bagaje... Sunt curios de ce nu taraie RT o barca din aia pana la Timisoara..asta fara sa calculam eventuali clienti din Deva si satele arondate...
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 17:16

Karpaty a scris:
Deci Bucuresti-Sibiu sa pleci seara si sa ajungi dimineata in Sibiu nu este nici tren nici autocar nu este nimic , vreau sa plec seara la 22-23 si sa ajung acolo pana in 10 cel tarziu , nu am cu ce , singura varianta este 9027 la Pitesti apoi 9479 si 2071 . Nici Regio ala de 2 noaptea din Brasov la Sibiu nu mai este , era perfect , ma duceam in Brasov cu ultimul tren stateam 2 ore si apoi la 2 pleca spre Sibiu , acel tren era aglomerat inca de la plecare din Brasov , multi mergeau la peste cu el , coborau dupa Fagaras dar cum in CFR sunt doar capete patrate ce sa le ceri , tot ce e bun se duce de rapa .

9027/9479/2071 Bucuresti Basarab(20:00) - Sibiu(09:38) & 391 km cu doar 43,18 Lei. O legatura excelenta!!!

Dar... tot P 2011 era mai bun, cand circula...


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Dum 24 Feb 2013, 17:23, editata de 1 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 17:21

IonutCFR2009 a scris:
Karpaty a scris:
Deci Bucuresti-Sibiu sa pleci seara si sa ajungi dimineata in Sibiu nu este nici tren nici autocar nu este nimic , vreau sa plec seara la 22-23 si sa ajung acolo pana in 10 cel tarziu , nu am cu ce , singura varianta este 9027 la Pitesti apoi 9479 si 2071 . Nici Regio ala de 2 noaptea din Brasov la Sibiu nu mai este , era perfect , ma duceam in Brasov cu ultimul tren stateam 2 ore si apoi la 2 pleca spre Sibiu , acel tren era aglomerat inca de la plecare din Brasov , multi mergeau la peste cu el , coborau dupa Fagaras dar cum in CFR sunt doar capete patrate ce sa le ceri , tot ce e bun se duce de rapa .

9027/9479/2071 Bucuresti Basarab(20:00) - Sibiu(09:38) & 391 km cu doar 43,18 Lei. O legatura excelenta!!!

Plus ca eu iau biletul din timp sa am reducerea de anticipatie Wink rezulta total bilet 36.65 . Wink

Personalul 2011 ............ ce vremuri , cu el mergeam de regula la Sibiu pana a fost anulat apoi am ales varianta asta 9027+9479+2071 .

Traseul meu pe vremuri era asa , plecam cu 2011 la Sibiu , din Bucuresti era pe la 10:30-11:00 si la 22 ajungea in Sibiu , stateam in Sibiu pana la 3 cand pleca ala de Tg. Mures cu care mergeam pana la Teius , de acolo luam un alt P la Cluj si din Cluj la Sighet cu 4110 , din Sighet veneam la Dej si apoi la Baia Mare ; Satu Mare etc , asa facem inca de cand aveam 17-18 ani , era o placere sa colinzi prin tara in vacanta , aveam si reducere plus ca Personalul era ieftin ..................... vremuri Crying or Very sad

_________________
595423 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 17:32

2011 era Bucuresti-Pitesti-Piatra Olt-Sibiu, nu? Daca da, cand l-au scos?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 17:34

adirmvl a scris:
2011 era Bucuresti-Pitesti-Piatra Olt-Sibiu, nu? Daca da, cand l-au scos?

Ultimul an in care a circulat a fost mersul trenurilor 2002-2003 Sad

In mersul 2004-2005 au vrut sa il resusciteze dar doar pe relatia Pitesti-Piatra Olt-Sibiu ca tren 2013/2014 , am mers cu el si atunci dar 2014 avea orar modificat fata de raposatul 2012 cu 2 ore mai tarziu , daca 2012 pleca din Sibiu la 20 , acest 2014 a fost pus la 22:40 din Sibiu , ajungea in Pitesti la 6:13 , tot era bun fata de acum ca trebuie sa schimb 3 trenuri intre Sibiu si Pitesti .

_________________
595423 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 24 Feb 2013, 17:41

Plus ca atunci (2002) era si alternativa... P 2005 Bucuresti Nord (17:32) - Sibiu (02:01) pe un traseu si mai scurt...


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Dum 24 Feb 2013, 17:42, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 39 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România -2013
Sus 
Pagina 39 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 53 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2013)
» Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: