|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+89Vlad Singeorzan norbert.laurb Balto billy752-istu 63-1143-5 Codrut1985 rizelgeorgel2004 cristy79 maris.constantin florin29sv luciaZ Jhonyla kasapis2007 cristi CFR The Legend Razvan Tudor Lafont frank81 ALEXCFR Bobby_TM didinul IonutCFR2009 TVlad Sabik Karl FeroFan97 Marius Iulian Cont dezactivat Norbi Teodor Sergiu rmn cont dezactivat . AlexD dincarazvan49 pannonia express Laur TonyGFR COSTACHE MIHAIL riciu bogdan srl Amiralul vanchorusebulgaria Silver cfr500 razwy Vale alex1987 ionutz85 mtk Mihay mihai_cfr_bacau Warrior12 EuroNight Ryan Anderson membru inactiv MariusM NicuS baiazid Tomi13leu Radu.B Adirmvl alex.alexus.tm Adrian78 Luna IR1822 halmarius BL82 mureseanu_976 Alex Avram DUAL Rarau Vitosa Spartan1948 ATM kristi kkk Radu Tudor Goanga manuela Dr2005 Katalin4653 92Dragos huiu_goe ravers75 Vlad AndiCFR allred tudor_vl Andrey_tm Nesebar 93 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 15:01 | |
| - DUAL a scris:
- AndiCFR a scris:
- IR 1623 este format din 4 vagoane 21-90.
Foarte bine .. Sibiul merita de mult asa ceva. Ce treaba are 1623 cu Sibiu ? mai verifica www.infofer.ro ! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 15:27 | |
| Dupa cum ziceam .. in alte postari .. daca mergea la Sibiu il taraiau cu 20-55,daca merge pana la BV trebuie sa bagam 21-90 ... Imi place cum se favorizeaza anumite depouri si remize,si anumite regionale.. @karparty nu am calatorit ever cu acest tren.. Am fost cu multe IR uri din Romanica asta,dar cu asta nu am fost niciodata .. Pana si cu 1527 am calatorit,dar cu asta .. veac.A fost un tren dublat mai toata viata lui ..Eu il mutam in alt orar si l pastram pana la Sibiu. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 15:33 | |
| - DUAL a scris:
- AndiCFR a scris:
- IR 1623 este format din 4 vagoane 21-90.
Foarte bine .. Sibiul merita de mult asa ceva. Fata de 20-55, astea macar nu iti zdruncina creierii si urechile. Si sa zicem ca ar fi putin mai ingrijite.
Ultima editare efectuata de catre allred in Dum 24 Feb 2013, 15:36, editata de 1 ori |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8758 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 15:33 | |
| Adica sa fie grupa lui 1745.. era mult mai bine. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 15:44 | |
| IR 1623 Brasov-Bucuresti Nord. Astea da conditi pe M300. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 15:46 | |
| - DUAL a scris:
- Eu il mutam in alt orar si l pastram pana la Sibiu.
Sti foarte bine ca in CFR nu are cine sa gandeasca , nu stiu ce o fi fost in capul aluia care a pus 2 trenuri pe aceeasi ruta la interval de o ora si ceva apoi de la 16 pana a doua zi la 10 nu mai era nimic pe acea ruta , capetele luminate din CFR , trebuia pastrata si legatura de noapte , sunt destui calatori care vor sa ajunga dimineata la destinatie nu doar cum le este lor bine , 1631 putea sa aibe grupa de Sibiu sau daca nu 1647 sa aibe o grupa de Sibiu , variante ar fi doar ca trebuie sa si gandeasca cineva in avantajul calatorului nu doar dupa cum viseaza ei . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 16:12 | |
| Pentru dimineaţă era suficient să pună un Desiro/ADH de legătură la 1745, să plece pe la 8:45 din Braşov. Dar Braşov - Sibiu nu există tren între 6:15 şi 13:00. Dar, după cum am mai zis cu numeroase ocazii, relieful nu prea ne ajută, ca să nu mai vorbesc de preţ, iar autocarele spre Sibiu sunt destul de confortabile. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 16:19 | |
| Deci Bucuresti-Sibiu sa pleci seara si sa ajungi dimineata in Sibiu nu este nici tren nici autocar nu este nimic , vreau sa plec seara la 22-23 si sa ajung acolo pana in 10 cel tarziu , nu am cu ce , singura varianta este 9027 la Pitesti apoi 9479 si 2071 . Nici Regio ala de 2 noaptea din Brasov la Sibiu nu mai este , era perfect , ma duceam in Brasov cu ultimul tren stateam 2 ore si apoi la 2 pleca spre Sibiu , acel tren era aglomerat inca de la plecare din Brasov , multi mergeau la peste cu el , coborau dupa Fagaras dar cum in CFR sunt doar capete patrate ce sa le ceri , tot ce e bun se duce de rapa .
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 16:52 | |
| Doamne Fereşte, cum să faci 12 ore până la Sibiu?! Am făcut şi eu odată chestia asta, prin anul II. Având în vedere că nu se mai însumează distanţele, nu s-ar merita să mă zgârcesc pentru câţiva lei... E drept, atunci trebuia să fiu la ora 9 în Sibiu, iar autobuzul de 1:45 pleca - ca şi acum - din Ritmului, deci în partea opusă a oraşului (şi, ca şi acum, costa cel mai mult dintre toate). Atunci a fost şi curiozitatea de a vedea transbordarea CFR, fiind rupt podul peste Cârţişoara. De bine ce am făcut eu traseu, ziua următoare au anulat transbordarea. Ţinând cont că biletul de autobuz costă între 35 şi 55 RON (în funcţie de operator), iar cel de tren costă vreo 60 RON, e clar că ai nevoie de câteva siguranţe lipsă ca să mergi cu trenul de la Bucureşti la Sibiu. Asta se vede şi din vânzările de bilete. Şi iar ajungem la orarele făcute cu posteriorul, la insistenţa de a se menţine în circulaţie vagoane directe spre destinaţii ,,tradiţionale" da' care vând 50 de bilete pe lună, în detrimentul rutelor mai scurte şi cu mai mulţi clienţi. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 17:11 | |
| Un tren Hunedoara-Timisoara ar fi fost mai mult decat necesar.. I-am pus azi un pachet fratelui meu la Timisoara cu niste haine de acasa,via autoacar.. a plecat un autocar din ala mare gen Atlasib PLIN!! .. si au fost cativa nefericiti care au ramas pe marginea drumului din motiv,ca astia merg cu rezervare doar Slava domnului ca aveau remorca pentru bagaje... Sunt curios de ce nu taraie RT o barca din aia pana la Timisoara..asta fara sa calculam eventuali clienti din Deva si satele arondate... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 17:16 | |
| - Karpaty a scris:
- Deci Bucuresti-Sibiu sa pleci seara si sa ajungi dimineata in Sibiu nu este nici tren nici autocar nu este nimic , vreau sa plec seara la 22-23 si sa ajung acolo pana in 10 cel tarziu , nu am cu ce , singura varianta este 9027 la Pitesti apoi 9479 si 2071 . Nici Regio ala de 2 noaptea din Brasov la Sibiu nu mai este , era perfect , ma duceam in Brasov cu ultimul tren stateam 2 ore si apoi la 2 pleca spre Sibiu , acel tren era aglomerat inca de la plecare din Brasov , multi mergeau la peste cu el , coborau dupa Fagaras dar cum in CFR sunt doar capete patrate ce sa le ceri , tot ce e bun se duce de rapa .
9027/9479/2071 Bucuresti Basarab(20:00) - Sibiu(09:38) & 391 km cu doar 43,18 Lei. O legatura excelenta!!! Dar... tot P 2011 era mai bun, cand circula...
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Dum 24 Feb 2013, 17:23, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 17:21 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Karpaty a scris:
- Deci Bucuresti-Sibiu sa pleci seara si sa ajungi dimineata in Sibiu nu este nici tren nici autocar nu este nimic , vreau sa plec seara la 22-23 si sa ajung acolo pana in 10 cel tarziu , nu am cu ce , singura varianta este 9027 la Pitesti apoi 9479 si 2071 . Nici Regio ala de 2 noaptea din Brasov la Sibiu nu mai este , era perfect , ma duceam in Brasov cu ultimul tren stateam 2 ore si apoi la 2 pleca spre Sibiu , acel tren era aglomerat inca de la plecare din Brasov , multi mergeau la peste cu el , coborau dupa Fagaras dar cum in CFR sunt doar capete patrate ce sa le ceri , tot ce e bun se duce de rapa .
9027/9479/2071 Bucuresti Basarab(20:00) - Sibiu(09:38) & 391 km cu doar 43,18 Lei. O legatura excelenta!!! Plus ca eu iau biletul din timp sa am reducerea de anticipatie rezulta total bilet 36.65 . Personalul 2011 ............ ce vremuri , cu el mergeam de regula la Sibiu pana a fost anulat apoi am ales varianta asta 9027+9479+2071 . Traseul meu pe vremuri era asa , plecam cu 2011 la Sibiu , din Bucuresti era pe la 10:30-11:00 si la 22 ajungea in Sibiu , stateam in Sibiu pana la 3 cand pleca ala de Tg. Mures cu care mergeam pana la Teius , de acolo luam un alt P la Cluj si din Cluj la Sighet cu 4110 , din Sighet veneam la Dej si apoi la Baia Mare ; Satu Mare etc , asa facem inca de cand aveam 17-18 ani , era o placere sa colinzi prin tara in vacanta , aveam si reducere plus ca Personalul era ieftin ..................... vremuri |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 17:32 | |
| 2011 era Bucuresti-Pitesti-Piatra Olt-Sibiu, nu? Daca da, cand l-au scos? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 17:34 | |
| - adirmvl a scris:
- 2011 era Bucuresti-Pitesti-Piatra Olt-Sibiu, nu? Daca da, cand l-au scos?
Ultimul an in care a circulat a fost mersul trenurilor 2002-2003 In mersul 2004-2005 au vrut sa il resusciteze dar doar pe relatia Pitesti-Piatra Olt-Sibiu ca tren 2013/2014 , am mers cu el si atunci dar 2014 avea orar modificat fata de raposatul 2012 cu 2 ore mai tarziu , daca 2012 pleca din Sibiu la 20 , acest 2014 a fost pus la 22:40 din Sibiu , ajungea in Pitesti la 6:13 , tot era bun fata de acum ca trebuie sa schimb 3 trenuri intre Sibiu si Pitesti . |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 24 Feb 2013, 17:41 | |
| Plus ca atunci (2002) era si alternativa... P 2005 Bucuresti Nord (17:32) - Sibiu (02:01) pe un traseu si mai scurt...
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Dum 24 Feb 2013, 17:42, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |