|
| Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
|
+89jabels sytrus Tonyno crystynyca tcm LanceR cfr500 Ony_x deconectat ferriviarius cata TonyCFR dan tm mielutu zburator NF1-800 bogdan.perejuc Cont.dezactivat Bobby_TM Simply18 Luca tgv Katalin4653 TEE601 xfiles daniel_c Dutzu AndreiStefan elm ANDU2100HP AndiCFR V3R Cont dezactivat Hurricane florin.lifticariu TVlad Balto membru dezactivat , The Legend xeonchv Marius Iulian M.I.C.I. Mihay LascuB_1980 nenuandrei Vlad srazvi didinul maus5 George redeme Polpot DUAL Caravelle_Zg cristi CFR Dr2005 Grigor lovekomotive Razvan mishu88 AlexD vilhelm 060-EA078 Gaby005 catalinu' Silver electrica675 djmk1988 Re6/6 Vitosa Amiralul Adrian78 ATM yoyoyonutz99 membru inactiv @ndrey roadster stegaru cont inactiv didi AlexCta Zoly87 avram PrisecaruFlorin sm-sulzer zenox4500 Codrut1985 discoid21 cortexedge pisti91 COSTACHE MIHAIL 93 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4463 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Vin 03 Iun 2016, 23:03 | |
| Se vorbea pe pagina anterioara despre o locomotiva din clasa 64 la CET Oradea. O fi vorba despre cea marcata?. Cea din fata ei o fi un B-DM , acest B-DM?. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6454 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Vin 03 Iun 2016, 23:53 | |
| - mielutu zburator a scris:
E copiat după un Fairbanks Morse 38 8-1/8. Mulți susțin că era simplă remedierea problemelor DD-urilor. Repet, Alco 244, si nu nu era deloc simpla,atat timp cat motorul trebuia schimbat, greci au " luat" doua motoare noi pentru ale lor ( remotorizat ,A 558 si 553 cand erau in TG ), de bune ce au fost construite . poftim aici lista cu dovada http://www.berail.be/usa/rs1 http://www.berail.be/usa/rs1/russia.html |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6454 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Sam 04 Iun 2016, 00:04 | |
| - mielutu zburator a scris:
Sa scape de tripla tractiune la Babeni (adica sa nu mai plateasca atatia mecanici), Aveai ce face cu ele. Nu ai azi ce sa faci cu masini de 4000 de cai la calatori ,decat daca ai linii neelectrificate de 140km/h si trenuri de 6-700 t; pe Babeni, linia e asa de buna ca se desface sub un vagon de 80 de tone dupa 2 diesele, daramite sub un DD si apoi acolo folosesti 3 diesele din cauza vitezei mici, DD faceau ele ca naiba de Tecuci- Faurei din cauza terasamentului slab plus multe alte inconveniente de gen infrastructura slaba pe anumite sectii/mecanici/intretinere. Ca fapt divers pe Reg Iasi faceau cu ele turnus inelar Iasi-Vaslui- Adjud -Pascani- Suceva /Iasi si invers, dar si pe Falciu la marfa pentru export ,si (cand mergeau) duceau trenuri grele nu ca azi . |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Sam 04 Iun 2016, 00:09 | |
| Astea-s locomotive de manevră sau de trafic redus, motorul lor principal, utilizat pe marea majoritate a locomotivelor diesel electrice (deci motorul predominant la TE și TEP) este 10D100.
Citat: This was based on the Kharkov 10 cylinder 2D100 two-stroke diesel unit. However problems were encountered and another variant of the 2D100 was used, the 10D100, another 10 cylinder two-stroke diesel design. All derivatives of the TE10 locomotive built as new used this engine. The 38 8-1/8 was reverse-engineered in the USSR and used as a primary engine for railroad locomotives. The first Soviet mass-produced diesel locomotive, TE3, was powered by a 1470 kW (2000 hp) 2D100 engine, direct descendant of the marine 38 8-1/8 engine. The TE3 was produced in high numbers (up to 7600 units), and proved to be a reliable mainline freight locomotive.
Cât despre DD-uri, ar mai putea fi folosite la marfă, la anumite trenuri care au DT acum pe linii care permit asta, și la călători. Moare GM-ul cu 15 vagoane etajate vara pe la Costinești, urcă cu 5 km/h.
|
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Sam 04 Iun 2016, 11:09 | |
| - mielutu zburator a scris:
Cât despre DD-uri, ar mai putea fi folosite la marfă, la anumite trenuri care au DT acum pe linii care permit asta, și la călători. Moare GM-ul cu 15 vagoane etajate vara pe la Costinești, urcă cu 5 km/h.
locomotiva trebuie sa fie rentabila, ori ca s-o folosesti din cand in cand, la anumite trenuri, nu-si justifica costurile de intretinere intretinerea/reparatii/mentenanta la locomotivele mai vechi nu este acelasi lucru ca la masinile moderne |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6454 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Sam 04 Mar 2017, 09:55 | |
| https://www.flickr.com/photos/r_walther/32263574616/ DC-012
https://www.flickr.com/photos/r_walther/32152984342/in/photostream/ https://www.flickr.com/photos/r_walther/32152985702/in/photostream/
DD1-024
https://www.flickr.com/photos/r_walther/32263578686/in/photostream/
DC-017 |
| | | crystynyca
Numarul mesajelor : 29 Reputatie : 4341 Data de inscriere : 03/02/2013
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Sam 04 Mar 2017, 21:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- Linia Băbeni - Alunu s-a deschis prin 1988 sau 1989, deja erau în moarte clinică DD-urile la vremea aia. Iar de aer condiţionat nici nu auziseră românii pe vremea aia, climatizare era doar pe vagoanele trenului prezidenţial, care avea generatorul lui (de fapt avea 2, în caz că unul se strica, se folosea celălalt).
Am avut didine pe Babeni-Alunu prin 1992-1993.I-mi aduc aminte ca ne era drag la ajutori sa facem servici pe ele si chiar erau echipe titulare pe fiecare.A fost aceasta(https://www.facebook.com/alcoromania/?hc_ref=PAGES_TIMELINE) si 0009 a Craiovei.Daca la motorina se incadrau undeva la consumul max a doua sulzere,la uleiul de motor consumul era de aprox 700-800 l lunar,in cazurile in care nu faceau dilutie,in timp ce un sulzer consuma doua galeti tot anul.Locomotiva incepea foarte repede sa patineze,cele 123 t greutate fiind insuficiente pt a stapanii cei 4000CP care trebuiau sa traga 2000t ajutati si de un DA impingator pe acea sectie. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6454 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Dum 05 Mar 2017, 10:03 | |
| Aia e DD2-0001,si asa se explica faptul ca era remizata in Ramnicu Valcea ? |
| | | crystynyca
Numarul mesajelor : 29 Reputatie : 4341 Data de inscriere : 03/02/2013
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mier 08 Mar 2017, 07:56 | |
| - @ndrey a scris:
- Aia e DD2-0001,si asa se explica faptul ca era remizata in Ramnicu Valcea ?
Nu,remizarea locomotivelor din bazin se facea la Babeni.Pe acea linie,care avea acces si spre canal se remizau locomotivele active,printre care si acea didina care inca mai era folosita la directe de marfa,efortul fiind mai mic si consumurile erau mai mici.Poza aceea e facuta cand incepuse declinul la CFR,prestatia era putina,in bazin nu mai era de lucru cine stie ce,CET Borzesti care era cel mai mare consumator de carbune din bazin renuntase la achizitia lignitului din aceasta zona,deasemenea si termocentrala Mintia ramanand doar CET Govora care se multumea cu 3 trenuri de 2000t in 24 de ore.In spatele elevatorului de carbune din poza,erau doua linii pline cu locomotive pe abur la vremea aceea,care disparusera incet-incet pana n-a mai ramas niciuna,acele linii fiind ocupate mai apoi cu DA-uri retrase.Deasemenea liniile spre si dupa placa turnanta a remizei si linia moarta spre nord au fost ocupate cu DA-uri retrase.Au stat o perioada buna acolo,au inceput sa fie dezmembrate,apoi a aparut SAAF-ul si au disparut toate. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Sam 21 Oct 2017, 20:48 | |
| cred ca e fosta 64-0016-2 DSCF7318 by David Daniel, on Flickr |
| | | Tonyno
Numarul mesajelor : 40 Reputatie : 3108 Data de inscriere : 01/07/2016
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 06 Feb 2018, 19:12 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 06 Feb 2018, 20:12 | |
| -Clasa 060-DB-001/002. Au fost construite doua astfel de locomotive diesel-electrice articulate (singurele locomotive articulate din Romania!), care initial urmau a fi exportate in Iran, dar nu s-a mai reusit acest lucru. Se pare ca au fost dotate cu motoare „12-LDA-28”, in varianta cu supraalimentare inalta, furnizand 2500 cp fiecare, si au fost prevazute cu protectie climaterica tip „THA”, cu filtre dinamice de praf, pentru aerul absorbit in sala masinilor. Boghiurile sunt asemanatoare cu cele ale locomotivei LDE-4000. In prezent, ar fi utilizate de termocentrala Isalnita. |
| | | Tonyno
Numarul mesajelor : 40 Reputatie : 3108 Data de inscriere : 01/07/2016
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 06 Feb 2018, 20:36 | |
| Multumiri pt.completari cu detalii despre acest tip de locomotiva,necunoscute pt.majoritatea dintre noi. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mier 07 Feb 2018, 23:15 | |
| Astea ar fi eliminat din start nevoia unui al doilea mecanic atunci când e nevoie de dublă tracțiune la marfă.
|
| | | sytrus
Numarul mesajelor : 124 Reputatie : 4575 Data de inscriere : 22/09/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Dum 22 Apr 2018, 16:13 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
| |
| | | | Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |