|
| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 17 Mar 2013, 14:04 | |
| S-a dea afara din sefime e de groaza ce au facut politicienii astia in 23 de ani cu favoritismele lor politice care e in toate societatile de stat.. Daca tot vrea sa mareasca TUI-ul sa investeasca prima oara in infrastructura si apoi sa ceara bani.. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 17 Mar 2013, 21:34 | |
| http://adevarul.ro/economie/afaceri/dupa-brazilia-omul-afaceri-valer-blidar-castigat-contract-irakul-astra-vagoane-construi-trenuri-cai-ferate-irakieni-1_5145d83100f5182b851c052b/index.html |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8369 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 18 Mar 2013, 00:54 | |
| - allred a scris:
- http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/directorul-general-cfr-vom-reevalua-personalul-la-fiecare-statie-functie-si-kilometru-de-retea.html
Cel mai mult imi place ca doreste sa automatizeze, modernizeze reteaua de cale ferata dar si sa schimbe mentalitatiile angajatiilor. Chiar daca nu va reusi la majoritatea cel putin angajatii vor vedea ce inseamna "sa inveti sa muncesti cu spor (calitativ) si la timp". Sa i de-a in somaj daca nu le place munca caci somajul este enorm in Romania si pot veni repede alti... |
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6959 Data de inscriere : 12/02/2009
| | | | cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5051 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 18 Mar 2013, 23:44 | |
| http://www.gandul.info/financiar/linia-de-mare-viteza-budapesta-bucuresti-constanta-si-calea-ferata-care-va-lega-aeroportul-henri-coanda-de-capitala-printre-prioritatile-cfr-sa-pentru-2013-2015-10674124 cand zboara porcul. |
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6959 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 21 Mar 2013, 07:35 | |
| Say wha...at? - Citat :
- Linia de cale ferată de mare viteză Budapesta-Constanţa, din nou în actualitate
Linia de mare viteză Budapesta-Bucureşti-Constranţa, despre care se discută încă din 2007, este din nou printre priorităţile CFR. Compania şi-a bugetat anul acesta pentru această linie 10 milioane de lei pentru studii de prefezabilitate.
http://www.economica.net/linia-de-mare-viteza-budapesta-constanta-din-nou-in-actualitate-investitia-este-bugetata_48180.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 21 Mar 2013, 08:21 | |
| Şi va fi gata în 2031 + n, unde n reprezintă o constantă dată de guvernare (care tinde la infinit). _________________ :TTT:
|
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6959 Data de inscriere : 12/02/2009
| | | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 21 Mar 2013, 18:43 | |
| Începând de astăzi, CFR Călători are management privat
Alexandrina Corina Gâtej, noul Preşedinte al Consiliului de Administraţie CFR Călători. Valentin Dorobanţu a fost confirmat în funcţia de Director General
În data de 21 martie 2013, Adunarea Generală a Acţionarilor fost numit noul Consiliu de Administrare a CFR Călători. Astfel, în funcţia de Preşedinte al CA a fost numită Alexandrina Corina Gâtej. În cursul zilei de astăzi, Valentin Dorobanţu a fost numit de către noul Consiliu de Administraţie, Director General al operatorului naţional de transport feroviar de călători, CFR Călători. Anterior, la jumătatea lunii ianuarie, acesta fusese numit director general al companiei prin ordinul Ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu. Acesta a ocupat si funcţia de director general adjunct în cadrul companiei. Valentin Dorobanţu a urmat cursurile Facultăţii de Transporturi din cadrul Universităţii Politehnica din Bucureşti şi Academia de Studii Economice.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/49508?lang=ro _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6774 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 21 Mar 2013, 19:15 | |
| Detalii despre alesi, studii si unde au lucrat:
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-14462720-fost-ales-noul-management-privat-cfr-calatori-noul-ceo-valentin-dorobantu-alexandra-gatej-presedintele-consiliului-administratie.htm |
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6959 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 21 Mar 2013, 19:21 | |
| Observ o deosebită corelare cu profilul companiei CFR Călători!! Iar eu dacă vreau să mă angajez undeva, mi se răspunde: ”N-ai experiența necesară!” BINE CĂ EI AU!!! |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 21 Mar 2013, 19:41 | |
| Stiu si eu cum e, apropo de angajari la STAT...
http://www.cfrcalatori.ro/download/9698
1 Conditii minime de vechime in specialitate x ani.. 2 Conditii de admitere la concurs -> Salariatii din cadrul SNTFC CFR Calatori SA. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8369 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 02:00 | |
| Un lucru pozitiv pe care l-am asteptat de multa vreme este aceasta numire CONDUCERII PRIVATE la CFR CALATORI pe salarii de cateva zeci de mii de euro pe luna (nu ma deranjeaza daca vor muncii asa cum se cuvine). Poate daca vor avea salarii si recompense foarte mari, desi sunt aceiasi directori ca pana acum, vor face lucrurile sa mearga in companie, cu multa responsabilitate, se vor dedica asupra lucrurilor urgente si care necesita schimbare, vor introduce mai multe trenuri si la ore mai bune, le vor scoate pe acelea care nu au pasageri, vor pune tipurile de vagoane dupa rangul de tren, tarife decente raportate la veniturile ce stagneaza ale romaniilor, mai multa curatenie, mai putini calatorii fara bilet, si in functie de concurenta venita de la autocare/microbuze, companiile feroviare private care este foarte utila. Desigur sa motiveze putin si pe angajatii pentru ca fara acestia munca de calitate si rezultatele ei nu se pot observa. De acum nu pot sa aibe scuze pentru a nu schimba unele lucruri in bine deoarece trebuie sa fie criticati aspru. Mai ales ca majoritatea au studii si au lucrat in domeniul feroviar. Cred ca este cazul ca acestii manageri de acum inainte sa se gandeasca cel putin la fel de mult ca noi pasionatii de calea ferata la acest domeniu (si ziua si noaptea).
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Vin 22 Mar 2013, 12:48, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 08:22 | |
| ,,Conducerea privată" e cam aceeaşi care fusese numită de ministru acum câteva luni. Doar că a mai venit o firmă de recrutare care a luat şi ea ceva bănet (şi nu puţin), iar noul şef de la Călători.... tot prin OMT va fi numit, proiectul fiind elaborat de către CFR Călători şi propus spre aprobare, că aşa e legea. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 09:00 | |
| Observ in postarile anterioare,,experienta" in domeniul feroviar, dar trec peste asta posibil sa fie administratori buni indiferent de domeniu.
Apoi vad niste conditii de angajare, intr-un fel de rotire a cadrelor demna de epoca de aur. Daca un post de consilier juridic este vacant urmeaza a fi ocupat de catre altciineva tot din cadrul CFR. Adica alta persoana cu pregatire juridica. Aceasta persoana este angajata in prezent la CFR tot in comparetimentul juridic? deci alt post ramine vacant si tot asa?
Sau cineva cu pregatire juridica ocupa alt post care necesita alta pregatire(tehnica) se muta acum pe postul juridic postul lasat liber de el se ocupa de alticneva care acuma e angajat pe alt post si tot asa. La urma o persoana angajata pe post de acar dar care sta prin birouri, va ocupa un alt post ramas liber iar postul de acar se va desfiinta in cadrul eficientizarii activitatii.
Ce va face un manager privat la CFR Calatori? Daca infrastructura e dezastruoasa poate sa viseze sau chiar sa aduca in tara o garnitura ICE ca nu are linie pe unde sa circulae. CFR Calatori are locomotivele alea noi Phoenix sau cum, are vagoane cu clima cu draci cu laci, dar unde sa le foloseasca la intregul potential???
Poate le vine ideea sa bage trenuri cadentate, sau poate doar mai dese, cu opriri mai putine, cu oferte mai ieftine de preturi, cu facilitati, totul pentru a atrage calatorii pe linia de Constanta (sa zicem). Vine lumea buluc atrasa de oferte, renunta la microbuze si autocare DAR... DAR toate ofertele vor pali in fata infrastructurii, se stie ca acolo se circula la cale libera.
Este acelasi sistem ca la sosele. Nu prea sint bune dar tara e plina de masini puternice.
Managenent privat, management de stat?
statul se pare ca stie ce vrea, aduce un manager privat si are de la acesta anumite asteptari conform unui caiet de sarcini. rezulta de aici ca Statul va verifica indeplinirea sarcinilor din mandat. dar daca ar fi manager de stat ce ar impiedica Statul sa verifice managerul?
Managerul privat poate fi adus si la Marfa nu? DAR nu este infrastructura.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |