| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 14 Dec 2012, 08:40 | |
| - Rarau a scris:
- Cum sa nu stiti mailul directorului? Sau cei care-s la Cfr Calatori?
Nu ajung toate actele la Directorul General (cel putin asa cred)
Eu stiu ca asa ajung actele (daca sunteti organizati ca la un minister)
registratura => ministru/secretar de stat / sau direct in directia responsabila Suntem organizaţi ca un minister... că suntem un minister, adică Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii. CFR e peste noi şi la salarii şi la birouri (noi cu MTI-ul avem mezanin şi etajele 1 şi 2, CFR S.A. are 3 şi 4, CFR Călători e la 4). Iar actele oricum NU circulă pe mail, ci numai pe hârtie, iar la fiecare hârtie primită se semnează de primire (în registru sau pe copia actului). - Citat :
- Daca nu ati fi bucuresteni sa vezi ce ati fi mers voi cu trenul / la parinti/bunici/localitatea de bastina
In general trenul (in special Regio) e mult mai ieftin ca un microbuz. Da, trenul Regio, dar dacă ai de mers mai mult, nu o să îţi convină să pierzi toată ziua pe drum. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 14 Dec 2012, 12:19 | |
| http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/foto-video-vagoanesi-locomotive-abur-miniatura-vor-defilain-gara-cluj-napoca-1_50c89773596d720091f14631/index.html
Se pare ca aexplozitia va avea si un scop nobil
Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Sam 15 Dec 2012, 12:16, editata de 1 ori |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 14 Dec 2012, 14:47 | |
| - Dr2005 a scris:
Da, trenul Regio, dar dacă ai de mers mai mult, nu o să îţi convină să pierzi toată ziua pe drum. Da, insa in cazul in care ai de mers mai mult, zilnic ca si naveta incat sa se simta diferenta mare de timp intre regio si interregio, nu prea mai renteaza sa mai lucrezi, fie cauti chirie fie renunti la servici. Nu cred ca da cineva 400-500 ron pe naveta dintr-un salariu de 650-700 ron. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8746 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 14 Dec 2012, 17:15 | |
| http://www.viata-libera.ro/eveniment/37282-viata-libera-galati-cfr-ger-sina-crapata-buzau o sina a crapat la Buzau :shock: |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9710 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 14 Dec 2012, 18:55 | |
| Sunt curios ce s-ar intampla daca ar fi -35 grade ca la Novosibirsk... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 14 Dec 2012, 19:29 | |
| ideea este ca sinele de pe reteaua cfr (in afara rutelor cu RK ,de ex. pe culoare) sunt imbatranite fizic,avem sine in cale din 1954,gerul este si el un impediment dar nu este singurul pentru care se rup sinele cum coboara temperatura cristi banuiesc ca intrebarea ta a fost retorica |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5279 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 14 Dec 2012, 19:43 | |
| pun pariu ca la -35 de grade, romania este paralizata! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 14 Dec 2012, 20:05 | |
| Şinele de pe M500 sunt pe standard GOST-65 şi fabricate în URSS la mijlocul anilor '80, fiind instalate la începutul anilor '90. Într-un raport OIFR s-a constatat că toată şina din acel lot (adică vreo 1000 km cale simplă pe toată ţara) e necorespunzătoare, materialul fiind de o calitate mai proastă decât ar fi trebuit, recomandându-se înlocuirea de urgenţă a tuturor şinelor cu pricina. _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8372 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 15 Dec 2012, 00:59 | |
| Cum ne-a obisnuit China :
http://www.romanialibera.ro/actualitate/mapamond/cea-mai-lunga-linie-feroviara-rapida-din-lume-va-concura-a380-intre-beijing-si-guangzhou-287432.html |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6457 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 15 Dec 2012, 16:49 | |
| - cardinal a scris:
- http://www.viata-libera.ro/eveniment/37282-viata-libera-galati-cfr-ger-sina-crapata-buzau
o sina a crapat la Buzau :shock: Nu e ceva anormal (sau e? ). Undeva sub 10C sina sudata cedeaza din cauza contractiei. Ieri au fost 4 sine rupte din cauza gerului,in interval de 12 ore,pe o distanta de 50km,intre Brasov si Augustin. Apare in mass-media numai ce rasufla... |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5525 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 15 Dec 2012, 20:04 | |
| http://www.timesnewroman.ro/life-death/8451-cfr-calatori-salvata-de-vreme-are-un-nou-set-de-scuze-pentru-intarzierile-trenurilor |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 15 Dec 2012, 20:12 | |
| Tocmai vroiam sa postez si eu accea stire. E un pamflet, insa din pacate cam adevarat. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8746 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 16 Dec 2012, 10:52 | |
| http://www.gsmtrans.ro/news.html concurenta baga mare |
|
| |
cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 16 Dec 2012, 11:49 | |
| - ionutz72 a scris:
- Nu e ceva anormal (sau e? ). Undeva sub 10C sina sudata cedeaza din cauza contractiei. Ieri au fost 4 sine rupte din cauza gerului,in interval de 12 ore,pe o distanta de 50km,intre Brasov si Augustin.
Apare in mass-media numai ce rasufla... instructia scrie ca, citez: " Şinele cu vechime mai mare de 15 ani se sudează în tronsoane lungi, numai cu aprobarea Direcţiei linii şi instalaţii. ", noi o facem de nevoie .... |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 16 Dec 2012, 21:45 | |
| - cardinal a scris:
- http://www.gsmtrans.ro/news.html
concurenta baga mare Ha ha, striri feroviare de la un operator de transport auto. ) |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea IV) | |
|