Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8258
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 12:19

Două trenuri InterCity vor deveni trenuri InterRegio
22-03-2013
CFR Călători informează că, începând cu data de 25 martie, pentru creşterea gradului de accesibilitate la călătoria cu trenul, două trenuri InterCity vor deveni trenuri InterRegio, fără modificarea orariilor şi a staţiilor de sosiri /plecări, astfel:

•trenul IC 571, Bucureşti Nord – Galaţi, va circula ca tren IR 10571.
•trenul IC 574, Galaţi – Bucureşti Nord, va circula ca tren IR 10574.


Este cazul ca si una din cele doua perechi de INTERCITY intre Bucuresti si Suceava/Iasi si retur sa devina IR. Poate nu va trece mult timp sa le schimbe rangul mai ales ca IR-urile 381/382 au intarzieri mari si nu prea sunt de folos cu vagoane romanesti, iar eu nu pot calatori cu acesta din urma la aceste intarzieri.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Vin 22 Mar 2013, 13:21, editata de 2 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 13:17

Trenul IC 551/554 trebuie anulat pe relatia Marasesti-Suceava-Marasesti , chiar nu are rost acest tren .

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 65 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 65 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 14:40

Oare nu-i duce capul sa faca IRE si 532/525? Ruta e ok,vagoanele sunt ok!Insa timpul cu modernizarile e imens!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 15:07

DUAL a scris:
Oare nu-i duce capul sa faca IRE si 532/525? Ruta e ok,vagoanele sunt ok!Insa timpul cu modernizarile e imens!

Ce te astepti de la CFR , nu vezi ca tine cu dintii de preturile astea astronomice , prefera sa plimbe trenuri goale dar sa scada tarifele nu , anuleaza trenuri pe motiv de lipsa calatorilor dar nu fac nimic pentru a atrage calatorii . Mad Taiem , distrugem , anulam , tipic CFR .

IC 531/532 inca are calatori care platesc bilete , de asta nu renunta CFR la acest Rang pentru acest tren . Mad

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 65 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 65 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 15:16

Chiar gol nu e.. aseara am fost la IC 521,si spre surprinderea mea avea chiar 10 calatori la cls 1'a,vagoanele de a 2'a prezentau calatori,dar nu erau pline... Insa sa faci 8ore 40 + inca 20 de minute intarziere cat a avut,la un IC, mi se pare jegmaneala.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8258
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 15:24

DUAL a scris:
Chiar gol nu e.. aseara am fost la IC 521,si spre surprinderea mea avea chiar 10 calatori la cls 1'a,vagoanele de a 2'a prezentau calatori,dar nu erau pline... Insa sa faci 8ore 40 + inca 20 de minute intarziere cat a avut,la un IC, mi se pare jegmaneala.

Au ajuns si pe la voi prin Ardeal modernizarile si timpii mari ale trenurilor. Aceiasi situatie era si pe magistralele 300 intre Bucuresti si Brasov si Bucuresti si Constanta unde mergeau multi pasageri si nu s-a luat nici o masura de reducere a tarifelor la rangurile IC, IR desi oamenii erau suparati si multi in aceea perioada au renuntat sa mai mearga cu trenul. Doar o parte din acestia s-au reintors la tren.

Trebuie sa indurati aceasta situatie catva anii.......

Romania cred ca este singura tara din toata Europa unde atunci cand au loc modernizari ale liniilor timpii de circulatie se maresc mult. De ce oare?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 15:38

Situatia e destul de buna la noi Smile .. Au facut un lucru bun.. s-au apucat de modernizat ~250 de km de cale ferata SIMULTAN.. ceea ce inseamna ca nu vorbim chiar de ani Smile.Cand va fi gata un fir de circulatie nu o sa mai avem problemele astea Smile).. O sa ajunge la cum era inainte de modernizare cand circulai cu 50~60.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 17:33

Trenurile IC nu vor mai fi subvenţionate... prin urmare e clar că vor rămâne doar cele care îşi scot banii (adică au călători... şi nu vorbesc de compuneri gen EA/GM + 2/3 vagoane, că alea nu sunt rentabile nici dacă sunt full). Trenul de Suceava cred că va rămâne, are muşterii; cele de Iaşi la fel; 521 cam la fel. Însă pe restul le cam paşte ori anularea, ori transformarea în IR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 17:50

Acum se vede de ce s-au anulate inainte niste IR-uri.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Warrior12




Numarul mesajelor : 157
Reputatie : 4652
Data de inscriere : 03/06/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 17:59

Karpaty a scris:
Trenul IC 551/554 trebuie anulat pe relatia Marasesti-Suceava-Marasesti , chiar nu are rost acest tren .

Vorbesti aiurea ...
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 18:26

Warrior12 a scris:
Karpaty a scris:
Trenul IC 551/554 trebuie anulat pe relatia Marasesti-Suceava-Marasesti , chiar nu are rost acest tren .

Vorbesti aiurea ...

Nu vorbesc aiurea , sunt 2 trenuri din Bucuresti spre Suceava la un interval de 17 minute plecare din Bucuresti , ce rost are sa pui 2 trenuri pe aceeasi ruta unu dupa altul ? ramane Bulgaria Exp si 551 se transforma in 561 Bucuresti-Iasi fara grupa de Suceava . Cine merge din Buc. la Suceava cu IC 551 cand imediat in spate vine IR mai ieftin , trebuie sa fi ne*un sa mergi cu IC la asemenea pret .

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 65 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 65 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 20:14

IR-ul ăla nu e mereu la 17 minute în spate. De obicei întârzie câte una sau două ore. Iar dimineaţă, când vine din Bulgaria, de multe ori e ţinut cam o oră în Nord... o singură dată am mers cu el, a sosit la 6:00 în Nord şi a plecat pe la 7:50 (!).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
florin29sv




Numarul mesajelor : 102
Reputatie : 4374
Data de inscriere : 28/01/2013

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Referitor la cele două trenuri din Suceava sprecapitala   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 20:22

Subscriu ca aşa este.....

Ca om care am care am văzut de destule ori plecarea acestor trenuri pot să spun că de multe ori la IC sunt mai mulţi călători decât la trenul care vine de la Moscova. Chiar casierele CFR ii avertizeaza pe oameni ca este posibil ca trenul sa aiba intarzieri, daca e bilet cu anticipatie. Asa ca acest Moscova-Sofia nu e tot timpul un serviciu bun al CFR.... din contra oamenii se revolta ca stau si il asteapata zeci de minute sau chiar ore. Asa ca prefera sa dea 20-30 de lei in plus la IC ori sa mearga la autocar......
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5356
Data de inscriere : 03/11/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 20:32

Karpaty a scris:
Warrior12 a scris:
Karpaty a scris:
Trenul IC 551/554 trebuie anulat pe relatia Marasesti-Suceava-Marasesti , chiar nu are rost acest tren .

Vorbesti aiurea ...

Nu vorbesc aiurea , sunt 2 trenuri din Bucuresti spre Suceava la un interval de 17 minute plecare din Bucuresti , ce rost are sa pui 2 trenuri pe aceeasi ruta unu dupa altul ? ramane Bulgaria Exp si 551 se transforma in 561 Bucuresti-Iasi fara grupa de Suceava . Cine merge din Buc. la Suceava cu IC 551 cand imediat in spate vine IR mai ieftin , trebuie sa fi ne*un sa mergi cu IC la asemenea pret .

ai perfecta dreptate!si nu este singurul tren care de la marasesti circula gol pana la suceava.
ramura lui 1664 de la bacau circula goala( 3 vagoane!!!) pe relatia bacau-maraesti.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 22:46

Relu Fenechiu la antena 3

http://www.antena3.ro/inregistrari/vorbe-grele-cu-victor-ciutacu-49.html

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 65 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 65 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: