| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 13:19 | |
| Două trenuri InterCity vor deveni trenuri InterRegio 22-03-2013 CFR Călători informează că, începând cu data de 25 martie, pentru creşterea gradului de accesibilitate la călătoria cu trenul, două trenuri InterCity vor deveni trenuri InterRegio, fără modificarea orariilor şi a staţiilor de sosiri /plecări, astfel: •trenul IC 571, Bucureşti Nord – Galaţi, va circula ca tren IR 10571. •trenul IC 574, Galaţi – Bucureşti Nord, va circula ca tren IR 10574.
Este cazul ca si una din cele doua perechi de INTERCITY intre Bucuresti si Suceava/Iasi si retur sa devina IR. Poate nu va trece mult timp sa le schimbe rangul mai ales ca IR-urile 381/382 au intarzieri mari si nu prea sunt de folos cu vagoane romanesti, iar eu nu pot calatori cu acesta din urma la aceste intarzieri.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Vin 22 Mar 2013, 14:21, editata de 2 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 14:17 | |
| Trenul IC 551/554 trebuie anulat pe relatia Marasesti-Suceava-Marasesti , chiar nu are rost acest tren . |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 15:40 | |
| Oare nu-i duce capul sa faca IRE si 532/525? Ruta e ok,vagoanele sunt ok!Insa timpul cu modernizarile e imens! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 16:07 | |
| - DUAL a scris:
- Oare nu-i duce capul sa faca IRE si 532/525? Ruta e ok,vagoanele sunt ok!Insa timpul cu modernizarile e imens!
Ce te astepti de la CFR , nu vezi ca tine cu dintii de preturile astea astronomice , prefera sa plimbe trenuri goale dar sa scada tarifele nu , anuleaza trenuri pe motiv de lipsa calatorilor dar nu fac nimic pentru a atrage calatorii . Taiem , distrugem , anulam , tipic CFR . IC 531/532 inca are calatori care platesc bilete , de asta nu renunta CFR la acest Rang pentru acest tren . |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 16:16 | |
| Chiar gol nu e.. aseara am fost la IC 521,si spre surprinderea mea avea chiar 10 calatori la cls 1'a,vagoanele de a 2'a prezentau calatori,dar nu erau pline... Insa sa faci 8ore 40 + inca 20 de minute intarziere cat a avut,la un IC, mi se pare jegmaneala. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 16:24 | |
| - DUAL a scris:
- Chiar gol nu e.. aseara am fost la IC 521,si spre surprinderea mea avea chiar 10 calatori la cls 1'a,vagoanele de a 2'a prezentau calatori,dar nu erau pline... Insa sa faci 8ore 40 + inca 20 de minute intarziere cat a avut,la un IC, mi se pare jegmaneala.
Au ajuns si pe la voi prin Ardeal modernizarile si timpii mari ale trenurilor. Aceiasi situatie era si pe magistralele 300 intre Bucuresti si Brasov si Bucuresti si Constanta unde mergeau multi pasageri si nu s-a luat nici o masura de reducere a tarifelor la rangurile IC, IR desi oamenii erau suparati si multi in aceea perioada au renuntat sa mai mearga cu trenul. Doar o parte din acestia s-au reintors la tren. Trebuie sa indurati aceasta situatie catva anii....... Romania cred ca este singura tara din toata Europa unde atunci cand au loc modernizari ale liniilor timpii de circulatie se maresc mult. De ce oare? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 16:38 | |
| Situatia e destul de buna la noi .. Au facut un lucru bun.. s-au apucat de modernizat ~250 de km de cale ferata SIMULTAN.. ceea ce inseamna ca nu vorbim chiar de ani .Cand va fi gata un fir de circulatie nu o sa mai avem problemele astea ).. O sa ajunge la cum era inainte de modernizare cand circulai cu 50~60. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 18:33 | |
| Trenurile IC nu vor mai fi subvenţionate... prin urmare e clar că vor rămâne doar cele care îşi scot banii (adică au călători... şi nu vorbesc de compuneri gen EA/GM + 2/3 vagoane, că alea nu sunt rentabile nici dacă sunt full). Trenul de Suceava cred că va rămâne, are muşterii; cele de Iaşi la fel; 521 cam la fel. Însă pe restul le cam paşte ori anularea, ori transformarea în IR. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 18:50 | |
| Acum se vede de ce s-au anulate inainte niste IR-uri. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4706 Data de inscriere : 03/06/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 18:59 | |
| - Karpaty a scris:
- Trenul IC 551/554 trebuie anulat pe relatia Marasesti-Suceava-Marasesti , chiar nu are rost acest tren .
Vorbesti aiurea ... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 19:26 | |
| - Warrior12 a scris:
- Karpaty a scris:
- Trenul IC 551/554 trebuie anulat pe relatia Marasesti-Suceava-Marasesti , chiar nu are rost acest tren .
Vorbesti aiurea ... Nu vorbesc aiurea , sunt 2 trenuri din Bucuresti spre Suceava la un interval de 17 minute plecare din Bucuresti , ce rost are sa pui 2 trenuri pe aceeasi ruta unu dupa altul ? ramane Bulgaria Exp si 551 se transforma in 561 Bucuresti-Iasi fara grupa de Suceava . Cine merge din Buc. la Suceava cu IC 551 cand imediat in spate vine IR mai ieftin , trebuie sa fi ne*un sa mergi cu IC la asemenea pret . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 21:14 | |
| IR-ul ăla nu e mereu la 17 minute în spate. De obicei întârzie câte una sau două ore. Iar dimineaţă, când vine din Bulgaria, de multe ori e ţinut cam o oră în Nord... o singură dată am mers cu el, a sosit la 6:00 în Nord şi a plecat pe la 7:50 (!). _________________ :TTT:
|
|
| |
florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4428 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Referitor la cele două trenuri din Suceava sprecapitala Vin 22 Mar 2013, 21:22 | |
| Subscriu ca aşa este.....
Ca om care am care am văzut de destule ori plecarea acestor trenuri pot să spun că de multe ori la IC sunt mai mulţi călători decât la trenul care vine de la Moscova. Chiar casierele CFR ii avertizeaza pe oameni ca este posibil ca trenul sa aiba intarzieri, daca e bilet cu anticipatie. Asa ca acest Moscova-Sofia nu e tot timpul un serviciu bun al CFR.... din contra oamenii se revolta ca stau si il asteapata zeci de minute sau chiar ore. Asa ca prefera sa dea 20-30 de lei in plus la IC ori sa mearga la autocar...... |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 21:32 | |
| - Karpaty a scris:
- Warrior12 a scris:
- Karpaty a scris:
- Trenul IC 551/554 trebuie anulat pe relatia Marasesti-Suceava-Marasesti , chiar nu are rost acest tren .
Vorbesti aiurea ... Nu vorbesc aiurea , sunt 2 trenuri din Bucuresti spre Suceava la un interval de 17 minute plecare din Bucuresti , ce rost are sa pui 2 trenuri pe aceeasi ruta unu dupa altul ? ramane Bulgaria Exp si 551 se transforma in 561 Bucuresti-Iasi fara grupa de Suceava . Cine merge din Buc. la Suceava cu IC 551 cand imediat in spate vine IR mai ieftin , trebuie sa fi ne*un sa mergi cu IC la asemenea pret . ai perfecta dreptate!si nu este singurul tren care de la marasesti circula gol pana la suceava. ramura lui 1664 de la bacau circula goala( 3 vagoane!!!) pe relatia bacau-maraesti. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 22 Mar 2013, 23:46 | |
| Relu Fenechiu la antena 3
http://www.antena3.ro/inregistrari/vorbe-grele-cu-victor-ciutacu-49.html _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea IV) | |
|